Ben geen aanhanger van Clinton, maar vind je redelijk naïef over Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Integendeel, ik genietmaar ik gun jou als aanhanger van Clinton nog steeds veel succes. Het kan nog.
Tweede keer in 20 jaar dat demoraten de popular vote winnen, maar de EC verliezen?twitter:Nate_Cohn twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:49:21At the moment, we believe there's a 66% chance of a Democratic win in the popular vote and a Trump win in the Electoral College reageer retweet
Wordt een dikke bende.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel een beetje opgelucht. Hopelijk gaat dit echt iets doen tegen die smerige politiek correctheid van de laatste jaren.
kans waarop eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 05:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Trump nu >95% kans volgens NY Times.
Niet-democratisch gelegitimeerde invasies en bankencrises waren echt het schoolvoorbeeld van politieke correctheid ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel een beetje opgelucht. Hopelijk gaat dit echt iets doen tegen die smerige politiek correctheid van de laatste jaren.
quote:
Mooi dat we er hetzelfde over denken.quote:
Was voor de kijker wel hilarisch. Zie je ook bij DENK, ik hou er wel van.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wordt een dikke bende.
Beetje zoals de LPF ooit in NL
Hij krijgt een herseninfarct of wordt omgelegd?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trump gaat zn termijn niet volmaken denk ik.
Dat is niet best, dat is n.i.e.t. best.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef EvilMarc het volgende:
CA er af, nu een iets eerlijker beeld van de tussenstand. Spoiler: trump wint nog steeds
Complot.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef Fylax het volgende:
Waarom staat florida nog op 95% bij cnn?
Als hij die vier jaar uberhaupt overleeft (letterlijk).quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trump gaat zn termijn niet volmaken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |