Dat ligt er maar net aan wie het wint natuurlijk.quote:
Wie weet...quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:27 schreef Nibb-it het volgende:
Dus iemand wordt door een bekende performancekunstenaar uitgenodigd om eens mee te doen aan een uitbeelding? Nou en?
Dus als ik jou daar nu een uitnodiging voor stuur doe je daar ook aan (mee)? En een expositie voor besloten kringen zijn bij deze gebombardeerd tot occulte rituelen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wie weet...
Er gaan al jaren geruchten over wat een deel van de elite uitspookt achter gesloten deuren.
En nogmaals, achter gesloten deuren is het geen kunst meer. Dat zijn de woorden van de kunstenares. Dan is het gewoon een occult ritueel.
Heb je de email uberhaupt wel gelezen? Hij gaat nl. in op de uitnodiging.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
Echt, de gekke sprongen die mensen maken... Een campagneleider krijgt een uitnodiging om mee te doen aan een of ander idioot ritueel dus dat betekent dat de campagneleider daar ook daadwerkelijk aan doet.
Met die logica doe ik aan geile importbruidjes uit Rusland, sluit ik allerlei winstgevende deals met rijke zakenmannetjes uit Nigeria, ben ik aangesloten bij talloze loterijen en win ik daar ook nog eens regelmatig mee.
Ik moet toch eens uit gaan zoeken waar die bitches en die bakken met geld gebleven zijn.
Gast, het is een occult ritueelquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus als ik jou daar nu een uitnodiging voor stuur doe je daar ook aan (mee)? En een expositie voor besloten kringen zijn bij deze gebombardeerd tot occulte rituelen?
Ik verheug mij al over alle zaken en tumult omtrent ongeldigheid van stemmen, onreglementaire gang van zaken bij stembureau's/defecte computers etc.. etc..quote:
Als Mark Rutte aan dit soort dingen zou doen, dat zou jij gewoon okay vinden?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies mis met occulte shit dan? Christenen moslims lopen toch ook vrij rond om hun geloof uit te oefenen?
Net als met moslims en christenen; zolang ze anderen er niet mee lastig vallen vind ik het geen probleem. Dat lijkt me verder geen reden om ze maar aan te vallen op hun excentrieke kunstsmaak.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als Mark Rutte aan dit soort dingen zou doen, dat zou jij gewoon okay vinden?
[ afbeelding ]
Slapen sommige mensen nou echt zo diep dat ze zelfs van de conspiracy highlights niets hebben meegekregen en dus dit soort dots zelfs niet kunnen connecten?!quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies mis met occulte shit dan? Christenen moslims lopen toch ook vrij rond om hun geloof uit te oefenen?
Als occult inhoudt dat ze met (namaak)doodshoofden en kaarsen en kostuums een eed afleggen met een glas rode wijn dat voor bloed staat, dan heb ik daar geen probleem mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Net als met moslims en christenen; zolang ze anderen er niet mee lastig vallen vind ik het geen probleem. Dat lijkt me verder geen reden om ze maar aan te vallen op hun excentrieke kunstsmaak.
Maar dat is ook een beetje het verschil natuurlijk. Ik geloof niet in al die onzin. Jij bent (nog) in de veronderstelling dat occult stout is enzo.
Ja heb ik nu genoeg gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:44 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe vaak ga je deze plaatjes nog reposten?
Ademt wel echt een goeie sfeer uit ja, met bloed op de muur schrijven en over nachtmerries en pis praten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die vent toch lekker. Is misschien zelfs een hele verbetering ten opzichte van de reguliere religies.
Het is niet Podesta die POTUS probeert te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als Mark Rutte aan dit soort dingen zou doen, dat zou jij gewoon okay vinden?
[ afbeelding ]
Wat vind je dan van iemand als Joseph Beuys, en zijn performance met een dode haas? Ik wil maar zeggen dat conceptuele kunst wel vaker extreem of vergezocht overkomt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Als ik met bloed teksten ga schrijven over ochtendurine dan verklaart iedereen me voor gek, maar als er een kunstenares bij is dan is het vervolgens wel okay?
Hoezo, heb jij nog nooit iets in een vagina gepropt?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:26 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dit nog steeds minder bizar dan Bill die zijn sigaren in vagina's loopt te proppen.
Ja, maar dat was een voorwerp dat daar ook echt thuishoort, een sigaar valt niet in die categorie, naderhand oproken kun je wel vergeten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij nog nooit iets in een vagina gepropt?
De FBI denkt dat er meerdere partijen zijn die de server van Clinton hebben gehacked en er zijn helemaal geen overtuigende aanwijzingen dat de Russen in contact staan met Wikileaks of Trump.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:20 schreef Gutmensch het volgende:
Die leaks van de Russische FSB worden ook steeds gekker.
Ze kunnen kennelijk niets beters verzinnen om Poetin's grote pussygrabbing vriend nog in het Witte Huis te krijgen
Eh, één plus één is gewoon twee. Het is overduidelijk dat Wikileaks gevoed wordt met leaks door de FSB.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De FBI denkt dat er meerdere partijen zijn die de server van Clinton hebben gehacked en er zijn helemaal geen overtuigende aanwijzingen dat de Russen in contact staan met Wikileaks of Trump.
Als je bent gevallen voor die propaganda dan ben je erg ver heen.
Eh, nee. De FBI is er behoorlijk zeker van dat alles wat nu op Wikileaks staat voortkomt uit datadiefstal door de Russen. Er is verder geen verband met Trump.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De FBI denkt dat er meerdere partijen zijn die de server van Clinton hebben gehacked en er zijn helemaal geen overtuigende aanwijzingen dat de Russen in contact staan met Wikileaks of Trump.
Als je bent gevallen voor die propaganda dan ben je erg ver heen.
Het concept van zo'n klokkenluiderswebsite is nog steeds prima, alleen begint het er wel op te lijken dat Assange hem nu vooral gebruikt om Clinton kapot te maken in plaats van daadwerkelijk klokken te luiden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:39 schreef TheJanitor het volgende:
Eerst was Wikileaks goed volgens linksmenschen, want de oorlog in Irak werd blootgelegd. Nu de beerput in de DNC opengaat is het ineens slecht en Russisch. Gelachen.
Ach, beetje het lichaam van jezus eten en zijn bloed drinken terwijl je knielt voor een beeld van iemand die in gruwelijke pijnen aan een kruis is genageld is natuurlijk een stuk minder macaberquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ademt wel echt een goeie sfeer uit ja, met bloed op de muur schrijven en over nachtmerries en pis praten.
Gast, kappen met die drugs, je draait door.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:45 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Slapen sommige mensen nou echt zo diep dat ze zelfs van de conspiracy highlights niets hebben meegekregen en dus dit soort dots zelfs niet kunnen connecten?!
Ik zal je op weg helpen:
Waar het om gaat? We hebben een elite, die over deze wereld regeert. Het volk geven ze het christendom, de kerk en zo. Maar zelf consumeren ze iets heel anders en houden ze er een occulte way of life op na die ze met elkaar beleven. Wanneer je in hun wereld duikt zul je ontdekken dat het sowieso om een elite gaat die op zichzelf al occult (=verborgen) is. Van symbolische taal tot een zelfs een heuse geheime schaduwregering. Het grote geld regeert, en die wereld is geheim, maar zit zeer zeker niet stil.
Ik heb Wikileaks en Assange altijd al heel bedenkelijk en opportunistisch gevonden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:39 schreef TheJanitor het volgende:
Eerst was Wikileaks goed volgens linksmenschen, want de oorlog in Irak werd blootgelegd. Nu de beerput in de DNC opengaat is het ineens slecht en Russisch. Gelachen.
Het zal belangrijk zijn, zo dichtbij de verkiezingen. De mensen moeten weten voor wat voor criminelen ze kiezen. De belangrijkste te luiden klok van het moment.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het concept van zo'n klokkenluiderswebsite is nog steeds prima, alleen begint het er wel op te lijken dat Assange hem nu vooral gebruikt om Clinton kapot te maken in plaats van daadwerkelijk klokken te luiden.
Crimineel, in dit geval, aangezien Assange zich uitsluitend op een van de partijen richt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het zal belangrijk zijn, zo dichtbij de verkiezingen. De mensen moeten weten voor wat voor criminelen ze kiezen. De belangrijkste te luiden klok van het moment.
Criminelen van de DNC.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Crimineel, in dit geval, aangezien Assange zich uitsluitend op een van de partijen richt.
Waarom heb je er nu wel problemen mee dan? Veel meer dan "dat is toch niet normaal" heb ik nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als occult inhoudt dat ze met (namaak)doodshoofden en kaarsen en kostuums een eed afleggen met een glas rode wijn dat voor bloed staat, dan heb ik daar geen probleem mee.
Dat vind ik lelijk, ja. Maar veruit de meeste kunst is dan ook lelijk.quote:Maar kom op zeg, met bloed op een muur schrijven over ochtend urine en nachtmerries om vervolgens een pop te overgieten met bloed, dat vind jij normaal omdat het zogenaamd kunst is?
Zolang je er niemand mee lastigvalt moet je lekker doen wat je niet laten kan. Wat andere mensen ervan vinden is voor mij persoonlijk nooit zo belangrijk als ik de dingen doe die ik leuk vind om te doen. Voor jou ligt dat allicht anders?quote:Als ik met bloed teksten ga schrijven over ochtendurine dan verklaart iedereen me voor gek, maar als er een kunstenares bij is dan is het vervolgens wel okay?
In heel mijn leven ben ik nooit voor de Republikeinen geweest hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Uiteraard, wat dacht ik ook wel niet.
twitter:ScottAdamsSays twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 14:55:04Do any Clinton scandals NOT involve sperm? #SpiritCooking reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:58 schreef Nintex het volgende:
Scott Adams twists the knife
twitter:ScottAdamsSays twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 14:55:04Do any Clinton scandals NOT involve sperm? #SpiritCooking reageer retweet
Binnen de FBI is er een behoorlijke strijd gaande. In de afgelopen week zijn er via een FBI Twitter account meerdere aparte tweets uitgestuurd. De account was al heel lang stil en plotseling tweeten ze over een onderzoek naar het pardon van Bill Clinton aan een voortvluchtige crimineel en hebben ze het onderzoek naar Trump's vader of opa getweet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eh, nee. De FBI is er behoorlijk zeker van dat alles wat nu op Wikileaks staat voortkomt uit datadiefstal door de Russen. Er is verder geen verband met Trump.
https://www.dni.gov/index(...)n-security-statement
Hoezo? Heeft Assange gelogen dan? Of is het nu plotseling erg dat hij vlak voor de verkiezingen haar corruptie aan het licht brengt?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het concept van zo'n klokkenluiderswebsite is nog steeds prima, alleen begint het er wel op te lijken dat Assange hem nu vooral gebruikt om Clinton kapot te maken in plaats van daadwerkelijk klokken te luiden.
Dit gaat over totaal iets anders dan over het feit dat de Russen verantwoordelijk zijn voor de Wikileaks. Tevens Breitbartquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Binnen de FBI is er een behoorlijke strijd gaande. In de afgelopen week zijn er via een FBI Twitter account meerdere aparte tweets uitgestuurd. De account was al heel lang stil en plotseling tweeten ze over een onderzoek naar het pardon van Bill Clinton aan een voortvluchtige crimineel en hebben ze het onderzoek naar Trump's vader of opa getweet.
De officiele verklaring is nu dat de Twitter account geautomatiseerd was en dat er iets verkeerd was gegaan.
https://thinkprogress.org(...)fc2a81fdc#.dc5gn9z5y
Bronnen binnen de FBI bevestigen dat men Clinton wil aanpakken en dat men intern met 99% zekerheid weet dat meerdere partijen Clinton gehackt hebben.
http://www.breitbart.com/(...)d-multiple-agencies/
quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Crimineel, in dit geval, aangezien Assange zich uitsluitend op een van de partijen richt.
Ik zal het voor je uitleggen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]![]()
Jij denkt dat hackers zomaar op elk moment van de dag bij iedereen kunnen inbreken?
Moet ik je eraan herinneren dat Clinton een prive-server heeft gebruikt, die 3 maanden lang niet eens beveiligd was en dat ze een Blackberry gebruikte waarvan de NSA zei dat ze die niet mocht gebruiken. En dat Clinton en haar entourage vertrouwelijke emails naar gmail adressen zonden.
Misschien is er wel een reden dat Assange geen documenten heeft van Trump, nl. dat Trump niet als een totale noob met zijn elektronische veiligheid is omgegaan.
Hillary Clinton heeft dit allemaal aan haar zelf te danken.
Nee je moet wel goed lezen, op het laatst wordt er gesproken over wie er gehackt hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit gaat over totaal iets anders dan over het feit dat de Russen verantwoordelijk zijn voor de Wikileaks. Tevens Breitbart. Stop er maar weer mee.
Je hebt gelijk ik haal even dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zal het voor je uitleggen.
De e-mails van Wikileaks komen niet van de server van Clinton, maar uit de mails van Podesta.
De FBI onderzoekt de server van Clinton.
Dit zijn twee verschillende dingen. De FBI gaat er vanuit dat de Podesta-emails door de Russen gestolen zijn, net als alle andere inlichtingendiensten dat denken. Of de server van Clinton gehackt is staat daar verder dus los van.
Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar ik verwacht het niet.
Dat statement komt niet van de FBI, dit komt van alle 17 inlichtingendiensten die Amerika kent.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik haal even dingen door elkaar.
Zie je trouwens hoe ik op een volwassen manier toegeef dat ik er even naast zat? Is toch wat anders dan die sneer van jou op het einde van je post. Ben je zo gefrustreerd dat mensen jouw Hillary niet aardig vinden?
Okay gaan we verder. In die link van jou met die verklaring van de FBI, daar staat ook bijv. DCleaks bij.
Assange heeft in principe gewoon toegegeven dat Seth Rich van de DNC 1 van zijn bronnen was.
En nogmaals, er is een interne strijd gaande binnen de FBI dus op dit moment zou ik alles vanuit de FBI niet direct geloven.
Verder was Seth Rich betrokken bij DNC Leaks, niet DCLeaks.quote:“I am suggesting,” Assange said, “that our sources, ah, take risks, and they, they become concerned to see things occurring like that.” His organization later “clarified” on Twitter that “this should not be taken to imply that Seth Rich was a source for WikiLeaks or to imply that his murder is connected to our publications.”
Ben je nou echt zo goedgelovig? Ken je de 17 inlichtingendiensten wel?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat statement komt niet van de FBI, dit komt van alle 17 inlichtingendiensten die Amerika kent.
Wat Seth Rich betreft:
[..]
Verder was Seth Rich betrokken bij DNC Leaks, niet DCLeaks.
Echt, lees je eens in. Dit slaat nergens op.
Dat weet ik, want ik ben wel op de hoogte. Ik stel ook nergens dat ze allemaal onderzoek hebben gedaan. Dit is een statement van alle inlichtingendiensten gezamenlijk, dus ze scharen zich wel allemaal achter de conclusie dat de Russen in ieder geval de Wikileaks-mails gestolen hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo goedgelovig? Ken je de 17 inlichtingendiensten wel?
Weet je dat de Coast Guard, de Department of Energy en de Drug Enforcement Agency daar bij horen?
Nou, als zelfs de kustwacht zegt dat het de Russen zijn dan moet het wel waar zijn! Het schijnt dat de kustwacht een uitstekende stagiaire heeft die eens goed onderzoek heeft gedaan naar het hacken.
De uitspraak over alle 17 agencies is gewoon een hyperbool om haar uitspraak kracht bij te zetten.
Wat is het verschil dan tussen DC Leaks and DNC leaks? Op de website DC Leaks hebben ze onder andere de DNC leaks gezet, maar ook nog andere zaken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat statement komt niet van de FBI, dit komt van alle 17 inlichtingendiensten die Amerika kent.
Wat Seth Rich betreft:
[..]
Verder was Seth Rich betrokken bij DNC Leaks, niet DCLeaks.
Echt, lees je eens in. Dit slaat nergens op.
Nee dit is gewoon een politieke uitspraak van Clinton. Een overdrijving om zo een maximaal effect te sorteren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik ben wel op de hoogte. Ik stel ook nergens dat ze allemaal onderzoek hebben gedaan. Dit is een statement van alle inlichtingendiensten gezamenlijk, dus ze scharen zich wel allemaal achter de conclusie dat de Russen in ieder geval de Wikileaks-mails gestolen hebben.
Dat is ooit geroepen door het campagne team. Alleen nooit opgezocht als het wel zo was. Ze doen niks anders dan de Russen erbij halen. Ook bij de debatten. Belachelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik ben wel op de hoogte. Ik stel ook nergens dat ze allemaal onderzoek hebben gedaan. Dit is een statement van alle inlichtingendiensten gezamenlijk, dus ze scharen zich wel allemaal achter de conclusie dat de Russen in ieder geval de Wikileaks-mails gestolen hebben.
DC Leaks is een onafhankelijke website, DNC Leaks is een hashtag/onderdeel van de website van Wikileaks waaronder ze leaks uit de DNC postten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen DC Leaks and DNC leaks?
DC Leaks is a website that was established in June 2016. Since its inception, it has been responsible for publishing leaks of emails belonging to multiple prominent figures in the United States government and military. The site was the source of the emails derived from the Democratic National Committee cyber attacks.
https://en.wikipedia.org/wiki/DC_Leaks
Ik denk dat ze in Rusland dit soort rituelen nog wel op prijs stellen. Die vinden hier wrs in het geheel niets geks aan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eh, één plus één is gewoon twee. Het is overduidelijk dat Wikileaks gevoed wordt met leaks door de FSB.
Clinton maakt dat statement niet, dat doet het overkoepelende orgaan van al die inlichtingendiensten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon een politieke uitspraak van Clinton. Een overdrijving om zo een maximaal effect te sorteren.
Alsof de kustwacht en de DEA zich hiermee bemoeien. Leuk dat zij zich misschien ergens achter scharen, maar als ze zelf niet bij het onderzoek betrokken waren dan is dat toch niets waard. Kom op zeg.
Nee hoor, dat statement staat gewoon hier.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:16 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Dat is ooit geroepen door het campagne team. Alleen nooit opgezocht als het wel zo was. Ze doen niks anders dan de Russen erbij halen. Ook bij de debatten. Belachelijk.
Uit die statement:quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
DC Leaks is een onafhankelijke website, DNC Leaks is een hashtag/onderdeel van de website van Wikileaks waaronder ze leaks uit de DNC postten.
DC Leaks heeft het meeste gedeeld rondom Soros, DNC Leaks heeft zich goeddeels gericht op de plek van Sanders in de DNC en de tegenwerking die hij daar kreeg.
Volgens Wikileaks is Seth Rich geen informant voor Wikileaks. Ik ga dus uit van óf helemaal niet, óf slechts zijdelings door bijvoorbeeld een mogelijk punt van entree aan hackers door te geven, of een wachtwoord te delen of whatever.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Uit die statement:
The U.S. Intelligence Community (USIC) is confident that the Russian Government directed the recent compromises of e-mails from US persons and institutions, including from US political organizations. The recent disclosures of alleged hacked e-mails on sites like DCLeaks.com and WikiLeaks and by the Guccifer 2.0 online persona are consistent with the methods and motivations of Russian-directed efforts.
Guccifer 2.0 heeft de DNC hack gedaan. Men denkt dat hij Russisch is.
Maar welke rol heeft Seth Rich gehad dan denk jij? Hoe is hij bij Wikileaks betrokken?
Clinton zegt het heel nadrukkelijk "all 17 agencies".quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Clinton maakt dat statement niet, dat doet het overkoepelende orgaan van al die inlichtingendiensten.
Ja! Als die kunstenares zegt dat het occulte magie is, dan is is het dat ook. Ontegenzeggelijk!quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Gast, het is een occult ritueel![]()
Dat zegt de kunstenares toch zelf?
[ afbeelding ]
Oh nee wacht je hebt gelijk! Ze zegt niet ritueel, ze zegt occulte magie! Nee je hebt gelijk, dit is heel normaal allemaal.
Nee dat zeggen ze niet hardop omdat ze hun bronnen niet willen vrijgeven, maar iedereen die tussen de regels kan lezen weet dat Seth Rich betrokken is geweest een hack die is doorgespeeld aan Wikileaks. In dat geval kun je dus niet spreken over "het zijn de Russen!"quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens Wikileaks is Seth Rich geen informant voor Wikileaks. Ik ga dus uit van óf helemaal niet, óf slechts zijdelings door bijvoorbeeld een mogelijk punt van entree aan hackers door te geven, of een wachtwoord te delen of whatever.
Ja, en als de overkoepelende commissie dat doet, en er is geen groep die zegt "hoho, wij zijn het hier niet mee eens", dan spreekt hij dus namens al die inlichtingendiensten. Daarom is het een overkoepelend orgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Clinton zegt het heel nadrukkelijk "all 17 agencies".
In de verklaring staat dit:
Joint Statement from the Department of Homeland Security
and Office of the Director of National Intelligence
on Election Security
Clinton overdrijft dus op een domme manier door nadruk te leggen op 17 agencies. Nogmaals, dat is een uitspraak die erop is gericht om maximaal effect te sorteren.
Alsof de kustwacht ook daadwerkelijk een zegje heeft gehad hierin. Dit is gewoon 1 of ander overkoepelende commissie die deze statement heeft gedaan.
Ze hoeven het bewijs dat zij er voor hebben ook niet met jou te delen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef cb2013 het volgende:
Er staat geen bewijs in dat de Russen zitten achter de hack. Alleen dat het zou kunnen vanwege eerdere hacks. De hacks lijken op de methode die de Russen zouden kunnen gebruiken. Dat lees ik.
Als zij daarin gelooft dan is dat zo voor haar ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Als die kunstenares zegt dat het occulte magie is, dan is is het dat ook. Ontegenzeggelijk!
Maakt niet uit. Als het bewijs om Hillary achter TRALIES te krijgen wel dik is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze hoeven het bewijs dat zij er voor hebben ook niet met jou te delen.
Als de Russen hem onder druk zetten om te helpen met een hack kan je best zeggen 'het zijn de Russen', ook al helpt hij mee. Als hij er al bij betrokken is wil dat dus niet zeggen dat het de Russen in zijn geheel vrijpleit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee dat zeggen ze niet hardop omdat ze hun bronnen niet willen vrijgeven, maar iedereen die tussen de regels kan lezen weet dat Seth Rich betrokken is geweest een hack die is doorgespeeld aan Wikileaks. In dat geval kun je dus niet spreken over "het zijn de Russen!"
Ze heeft het in dat citaat niet eens over haar eigen kunst. De vraag is of occulte dingen kunst kunnen zijn, zij stelt dat dat in een bepaalde context kan. Dat wil niet zeggen dat zij vindt dat haar eigen werk occult is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als zij daarin gelooft dan is dat zo voor haar ja.
Of gaan we nu discussiëren over wat wel of niet een echt occult ritueel is? Zijn daar regels voor dan?
Als ik met mijn linkerhand met bloed rare teksten schrijf is dat niet occult en als ik het met mijn rechterhand doe dan wel?
Jij bent wel echt een Hillary fanboy zeg. Je kunt niet eens toegeven dat dat gewoon een domme uitspraak is van haar om een beetje sensatie toe te voegen aan de claim.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, en als de overkoepelende commissie dat doet, en er is geen groep die zegt "hoho, wij zijn het hier niet mee eens", dan spreekt hij dus namens al die inlichtingendiensten. Daarom is het een overkoepelend orgaan.
Ik snap gewoon hoe iets dergelijks in elkaar zit. Helaas zie je wel vaker dat Hillary-haters feitenkennis direct verwarren met fanboy zijn omdat de feiten niet stroken met de waarheden die zij bedacht hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een Hillary fanboy zeg. Je kunt niet eens toegeven dat dat gewoon een domme uitspraak is van haar om een beetje sensatie toe te voegen aan de claim.
Blijft vermakelijk hoe dom mensen zijnquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:20 schreef Gutmensch het volgende:
Ze kunnen kennelijk niets beters verzinnen om Poetin's grote pussygrabbing vriend nog in het Witte Huis te krijgen
Oh dus de Russen hebben Seth Rich misschien gebruikt of onder druk gezet?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als de Russen hem onder druk zetten om te helpen met een hack kan je best zeggen 'het zijn de Russen', ook al helpt hij mee. Als hij er al bij betrokken is wil dat dus niet zeggen dat het de Russen in zijn geheel vrijpleit.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat zijn eventuele betrokkenheid niet direct de betrokkenheid van Rusland uitsluit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Oh dus de Russen hebben Seth Rich misschien gebruikt of onder druk gezet?
Ga eens snel naar BNW jij!
Juist.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Door de FSBquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eh, één plus één is gewoon twee. Het is overduidelijk dat Wikileaks gevoed wordt met leaks door de FSB.
Of het is jou slechts onbekend?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gast, kappen met die drugs, je draait door.
als ze daarin gelooft dan is dat toch gewoon zo?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een Hillary fanboy zeg. Je kunt niet eens toegeven dat dat gewoon een domme uitspraak is van haar om een beetje sensatie toe te voegen aan de claim.
Het doet mij denken aan "Irak heeft banden met Al Qaida", "Irak heeft massavernietigingswapens". Echt waar, onze veiligheidsdiensten hebben het bewijs! Jullie moeten ons geloven!quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze daarin gelooft dan is dat toch gewoon zo?
https://www.moma.org/collection/works/146763?locale=ptquote:All my love, Marina
--
ABRAMOVIC LLC
Het gaat dus over een 1 of ander kookboek.quote:Spirit Cooking was the first project Jacob Samuel produced with his portable aquatint box, working with Abramović—a performance artist with little printmaking experience—in her Amsterdam studio. The artist chose to make a cookbook,writing a series of "aphrodisiac recipes" that serve as evocative instructions for actions or thoughts. To allow the artist to create the accompanying etchings in a manner consistent with her body-oriented practice, Samuel prepared the plates with soft ground so she could scratch directly onto the surface with her fingernails and encouraged her to work with spitbite, using her own saliva with nitric acid to paint on the plate.
Wat is precies je punt hiermee?quote:Op zaterdag 5 november 2016 03:57 schreef monkyyy het volgende:
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/15893
[..]
https://www.moma.org/collection/works/146763?locale=pt
Marina Abramovic
Untitled from Spirit Cooking
1996
[..]
Het gaat dus over een 1 of ander kookboek.
30 seconden googlen.
Dat die mail hoogstwaarschijnlijk gaat over een kookboek, geschreven door de afzender van de mail. Niet over cult magie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 04:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is precies je punt hiermee?
De link naar het kookboek staat in de OP.
Nee, de broer van Podesta heeft een diner met spirit cooking en nodigt zijn broer uit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 04:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat die mail hoogstwaarschijnlijk gaat over een kookboek, geschreven door de afzender van de mail. Niet over cult magie.
Ik heb niet de moeite genomen je post te lezen. Het is me dus nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zal het voor je uitleggen.
De e-mails van Wikileaks komen niet van de server van Clinton, maar uit de mails van Podesta.
De FBI onderzoekt de server van Clinton.
Dit zijn twee verschillende dingen. De FBI gaat er vanuit dat de Podesta-emails door de Russen gestolen zijn, net als alle andere inlichtingendiensten dat denken. Of de server van Clinton gehackt is staat daar verder dus los van.
Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar ik verwacht het niet.
Maar jij gelooft dus dat dit soort recepturen daadwerkelijk iets doen?quote:Op zaterdag 5 november 2016 04:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nee, de broer van Podesta heeft een diner met spirit cooking en nodigt zijn broer uit.
En heb je het kookboek wel gezien?
[ afbeelding ]
Oh het gaat maar over een kookboek!
Ik weet niet precies hoe je tot die vraag komt. Het enige wat dit soort recepten doen is walging oproepen bij normale mensen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij gelooft dus dat dit soort recepturen daadwerkelijk iets doen?
Geloof je in de werking van zulke recepturen?quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik weet niet precies hoe je tot die vraag komt. Het enige wat dit soort recepten doen is walging oproepen bij normale mensen.
Nee. Zoals ik al zei, de enige werking is walging oproepen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof je in de werking van zulke recepturen?
Oh, daar zitten we nu.quote:
Wikileaks en de Clinton-server zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 07:29 schreef timmmmm het volgende:
Maakt het wat uit waar al deze informatie vandaan komt. Intern zegt de FBI met 99% zekerheid te zeggen dat Clinton door meerdere partijen gehackt is.
Iedereen wijst naar de Russen als bron van de gehackte mails op Wikileaks.
Dat zijn toch geen verzachtende omstandigheden? Feit blijft dat al die teringzooi die er de laatste tijd naar buiten is gekomen er voor meerdere partijen was om in de openbaarheid te hacken.
Twitter heeft de hashtag in ieder geval uit beeld gehaald. Vriendjes van Clinton.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:40 schreef cb2013 het volgende:
Heeft de MSM het er al over gehad? als ik wat tegen kom zal ik dat posten. Graag ook posten.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/25325quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Twitter heeft de hashtag in ieder geval uit beeld gehaald. Vriendjes van Clinton.
Nee dat had ik inderdaad niet goed. Zijn broer, waarmee hij dikke mik is, die had het etentje en John Podesta is uiteindelijk niet gegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/25325
Dit mailtje geeft aan dat Podesta niet naar de spirit cooking is geweest. Wat nu?
Wat voor TT heb je in gedachten?quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee dat had ik inderdaad niet goed. Zijn broer, waarmee hij dikke mik is, die had het etentje en John Podesta is uiteindelijk niet gegaan.
Kan de TT helaas niet aanpassen, dus als een mod dit leest dan mag de TT worden aangepast.
Thnxquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:14 schreef Mytho het volgende:
The Clinton investigation is now connected to a massive child trafficking and pedophile sex ring operating within Washington, D.C. Over the next few days, and this November 5th, we will be referencing evidence and exposing the Clinton foundations for multiple incidences of child trafficking and sex scandals.
Uh oh.... nieuwe ontdekking gedaan. Wordt er een beetje misselijk van...quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:14 schreef Mytho het volgende:
The Clinton investigation is now connected to a massive child trafficking and pedophile sex ring operating within Washington, D.C. Over the next few days, and this November 5th, we will be referencing evidence and exposing the Clinton foundations for multiple incidences of child trafficking and sex scandals.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hillary Clinton is being investigated by the FBI for involvement in an elite Washington pedophile ring, according to veteran State Department official Steve Pieczenik.
Billionaire pedophile Jeffrey Epstein, his relationship with Bill Clinton, Alan Dershowitz, Prince Andrew and other famous names, and their connection to a high-level sex scandal is exposed by Conchita and Cristina Sarnoff.
Anthony Weiner Talking to FBI about underage Sex Island (Lolita)
The FBI wants to know everything about the Lolita Island that Jeffrey Epstein owns. Lucky for them Anthony Weiner knows a lot about the Underage sex Island that Bill Clinton would visit and Weiner is ready to Talk.
Hillary has a LONG history of interest in Ms. Silsby. Wikileak emails dating back till at least 2001 have been found in her archives discussing Laura's NGO. Laura had claimed she planned to build an orphanage in the Dominican Republic, but authorities in the country said she never submitted an application for this purpose. They instead located to Haiti.
Sources:
https://wikileaks.org/plusd/cables/10BUENOSAIRES166_a.html
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3465
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/2772
Missionary Stumbles on Road to Haiti - http://www.wsj.com/articl(...)04575045794048725562
One of the first things Hillary did when she took over the scene in Haiti was to get Laura off the hook:
http://harvardhrj.com/wp-content/uploads/2009/09/King.pdf
The attorney who represented Laura Silsby - A man who was himself convicted as a sex trafficker:
https://wikileaks.org/gif(...)ti-missionaries.html
WikiLeaks: Pricing how much it costs to transport children:
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3741
Again, this was the same group that got busted by Haitian Authorities trying to Traffic kids.
https://en.wikipedia.org/wiki/New_Life_Children%27s_Refuge_case
They're in the Clinton Emails;
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3741
Pitch for funding or some shit, super sketchy.
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3465
This looks like Mills & co are drafting statements following extradition.
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/2772
Thread 1 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95769324
Thread 2 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95782324
Thread 3 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95796372
Thread 4 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95808374
Thread 5 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95817651/
Thread 6 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95825686/
Thread 7 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95833293/
Thread 8 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95839861
Thread 9 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95846156
Thread 10 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95850357
Thread 11 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95855578
Thread 12 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95866378
Thread 13 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95878120
Thread 14 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95886661
Thread 15 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95897258
Thread 16 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95909631
Thread 17 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95924261
Thread 18 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95943361
Bins
http://pastebin.com/raw/tBMC2U6W
http://pastebin.com/raw/Ags0WuW
http://pastebin.com/Jn2LfXg4
http://pastebin.com/RPTLE0W8
Jorge Puello (real name - JORGE TORRES ORELLANA) is their lawyer who also was charged in el salvador for child sex trafficking.
http://www.nytimes.com/2010/02/08/world/americas/08haiti.html
http://www.nytimes.com/20(...)r%20puello%20&st=cse
http://www.nytimes.com/2010/02/16/world/americas/16haiti.html
"The children were sent to the SOS Children's Village orphanage in Croix-des-Bouquets, a suburb of Port-au-Prince, and it became clear that most (if not all) of them were not orphans.[12] NLCR missionaries maintained that they were told that the children were orphaned. In turn, people in Calebasse and SOS Children's Villages accused the missionaries of lying about their intentions.[9][12] ,Although the children's relatives were told that they would be able to visit them and eventually take them back, the NLCR's mission statement clearly outlined plans for adoption." http://bit.ly/2eoZ57E
"So, how was Hillary Clinton part of this, and where’s the child sex trafficking? Mostly in the fevered imaginations of the excitable internet detectives of r/The_Donald, who decided that since Clinton discussed the case in emails with Huma Abedin and other aides, she was going out of her way to help the child abductors escape justice. This leaves out one tiny detail: as secretary of State, Clinton’s job was to help American citizens arrested in other countries. Huma emailed her articles about the case, and from there, Reddit decided that can only mean they’re all child traffickers trading children all over the world for sex slaves, and probably hitching rides on Jeffrey Epstein’s sex plane, too.”
http://wonkette.com/60824(...)w-it-is-just-obvious
Wikileaks 28 'The DOJ-FBI--Huma Special' is out and the TREASON of Hillary Clinton has never been more evident or quantifiable, and now the 650,000 emails on Huma and Anthony Weiner's computer allegedly implicate Bill and Hillary in what is being described as a pedophile ring, and the CNN-CIA mockingbird media is IGNORING all of it. If Hillary Clinton is "elected" OR "selected" and placed in the White House as the felon she clearly is, we will be facing a Constitutional crisis like never before seen.
KEYWORDS - https://twitter.com/Lates(...)918660341761/photo/1
Fwd: "HILLARY SHOULD TAKE LIE DETECTOR TEST" SAYS ALLEGED CLINTON SEX ASSAULT VICTIM - https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/16444
CONVICTED CHILD ABDUCTOR WAS CAUGHT STEALING CHILDREN IN HAITI WITH THE CLINTONS -
WEINERGATE: ‘The Whole Thing Was A Setup…For The Good of The Country!’ -
FBI Insider Leaks All: Clinton Foundation Exposed! Involves Entire US Government! - http://www.redflagnews.co(...)entire-us-government
NYPD Has Pedophile Evidence On Clintons -
Wikileaks BOMBSHELL - Hillary Clinton Linked to Satanic Pedophile Cult -
Clinton Emails Linked To Political Pedophile Sex Ring
http://www.usapoliticstod(...)-pedophile-sex-ring/
NYPD Source: Weiner Laptop Has Enough Evidence “to Put Hillary ... Away for Life”
http://www.thenewamerican(...)illary-away-for-life
BREAKING: FBI Confirms Evidence Of HUGE Underground Clinton Sex Network
https://conservativedaily(...)clinton-sex-network/
New Clinton emails found during Anthony Weiner sexting probe
http://nypost.com/2016/10(...)einer-sexting-probe/
NYPD Reveals CHILD-SEX RING in Hillary Clinton Campaign & DNC involving Members of Congress + Fed. Judges; Evidence of Bribery, Money-Laundering, Depraved-Indifference Murder
http://www.newsprepper.co(...)murder/#.WB36sYWcHIU
Clinton Emails Linked To Political Pedophile Sex Ring – FBI Insider
http://www.anonews.co/fbi-clinton/
Hillary pedophile ring exposed on Weiner's laptop PC -
WHO IS JORGE PUELLO? - http://www.dailybastardet(...)own-the-rabbit-hole/
"It's time to start questioning everything you have been told in the past by MSM" - FBI NYPD INSIDERS LEAK -
Wikileaks Bombshell Reveals Clinton Email “Where They Are Literally Pricing How Much It Costs to Transport Children” - http://bit.ly/2esWyMK
Washington Post Hides Article About Podesta’s Nude Children Photo Collection - http://www.infowars.com/w(...)en-photo-collection/
NYPD INSIDER REVEALS HILLARY'S TRIPS TO PEDO ISLAND -
"I'm dreaming about your hotdog stand in Hawaii..." https://t.co/BNulNKBi4u
JOHN PODESTA LAUGHS AT DEATH - http://imgur.com/a/osSxT
HILLARY GETS CRANKY WITHOUT HER DAILY DOSE OF VIOLENCE AGAINST HER SUBORDINATES - https://t.co/5V9lxahIxF
WIKILEAKS EXPOSES CLINTON'S SATANIC NETWORK-
OCCULT EXPERT BREAKS DOWN CLINTON SATANISM -
“SPIRIT COOKING”: CLINTON CAMPAIGN CHAIRMAN PRACTICES BIZARRE OCCULT RITUAL - http://www.infowars.com/s(...)satanic-performance/
Wikileaks: First Clinton Campaign Email About Anthony Weiner Appears - http://www.breitbart.com/(...)hony-weiner-appears/
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/3774
FLASHBACK: OCCULTIC HILLARY SUMMONS THE DEAD, REFUSES TO SPEAK TO CHRIST - http://www.infowars.com/f(...)-to-speak-to-christ/
"SPIRIT COOKING" - http://imgur.com/a/tST1T , http://imgur.com/a/uQXsF
HILLARY ‘REGULARLY’ ATTENDED WITCH’S CHURCH, CLINTON INSIDER CLAIMS - http://www.infowars.com/h(...)nton-insider-claims/
BOMBSHELL: HILLARY CLINTON’S SATANIC NETWORK EXPOSED - http://www.infowars.com/b(...)nic-network-exposed/
http://beforeitsnews.com/(...)nd-more-2511913.html
"WALNUT PASTA SAUCE" - https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/43113
"WALNUT PASTE SAUCE" 2 - https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/30145
Hubris and Humiliation: Six Most Shocking Moments from Documentary Revisiting Anthony Weiner's Sex Scandal - https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/45024
"PIZZA PARTY" - http://imgur.com/a/DPQN6
Insiders Threaten To Expose “Alleged” Pedophile Sex Ring - http://victuruslibertas.com/2016/10/insiders-reveal-sex-ring/
FLASHBACK: HILLARY LABELED ‘HIGH PRIEST,’ ‘GODDESS OF OCCULT’ IN GUCCIFER LETTER - http://www.infowars.com/f(...)-in-guccifer-letter/
HILLARY TIED TO BIZARRE OCCULT “SPIRIT COOKING” RITUAL - http://www.infowars.com/h(...)irit-cooking-ritual/
SEX MAGIC ON THE MENU AT “SPIRIT COOKING” PARTY ATTENDED BY JOHN PODESTA - http://www.infowars.com/s(...)ded-by-john-podesta/
"HOTDOG STAND" - http://imgur.com/a/AM1yh
$ 40,000 IN EXCHANGE FOR "PIZZA" - http://imgur.com/a/I845c
WHY HILLARY IS DISQULIFIED FOR PRESIDENT - PEDO SCANDAL http://www.wnd.com/2016/1(...)ified-for-president/
CLINTONS INVOLVED IN SEX SLAVERY, CHILD SEX CRIMES, CHILD EXPLOITATION - http://www.inquisitr.com/(...)ploitation-and-more/
"Have her beat the _____ out of a punch doll" - http://imgur.com/a/tKKMo
CLINTON AND ABEDIN BROKE CYBER-SECURITY PROTOCOL HABITUALLY - http://pastebin.com/vP7s3Ryd
New revelations on the contents of that laptop, according to law enforcement sources, implicate the Democratic presidential candidate, her subordinates, and even select elected officials in far more alleged serious crimes than mishandling classified and top secret emails, sources said. NYPD sources said these new emails include evidence linking Clinton herself and associates to:
Money laundering, Child exploitation, Sex crimes with minors (children), Perjury, Pay to play through Clinton Foundation, Obstruction of justice, Other felony crimes:
BREAKING: NYPD BLOWS WHISTLE ON HILLARY EMAILS: CHILD SEX CRIMES, EXPLOITATION, PAY TO PLAY, PERJURY
PAST CONNECTIONS: Former 12-Year-Old Rape Victim: "Hillary Clinton Took Me Through Hell" http://www.frontpagemag.c(...)on-daniel-greenfield
Spirit Cooking:
http://www.dangerandplay.(...)o-human-trafficking/
Podesta - Spirit Cooking Dinner:
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/15893
"Chairman Cash": John Podesta Paid $7,000/Month By Foundation Run by Banker With Ties To Financial Crisis
http://www.zerohedge.com/(...)ties-financial-crisi
Code words:
http://yournewswire.com/wikileaks-pedophile-code-words-podesta/
Dennis Hastert:
http://www.foxnews.com/po(...)rt-sexual-abuse.html
Jimmy Savile:
https://www.washingtonpos(...)ex-with-dead-bodies/
Elijah Wood:
http://www.thedailybeast.(...)philia-epidemic.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
***THIS IS NOT THE ENTIRE THING***
Multiple parts will be posted.
https://twitter.com/LatestAnonNews
Ik luister liever naar die kraai hoorquote:Op zondag 6 november 2016 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor de heks tekeer gaan
klinkt als
Ja, eigenlijk zijn daar idd regels voorquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Of gaan we nu discussiëren over wat wel of niet een echt occult ritueel is? Zijn daar regels voor dan?
Als ik met mijn linkerhand met bloed rare teksten schrijf is dat niet occult en als ik het met mijn rechterhand doe dan wel?
Maar wat is er nu zo erg aan? Hoe is dit zo anders dan elke zondag naar de kerk gaan om het vlees van jezus te eten, zijn bloed te drinken en te knielen voor een beeld van een figuur die in gruwelijke pijnen aan het kruis hangt met een doornenkroon op zijn hoofd waardoor het bloed van zijn gezicht af loopt?quote:Op zaterdag 5 november 2016 04:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee, de broer van Podesta heeft een diner met spirit cooking en nodigt zijn broer uit.
En heb je het kookboek wel gezien?
[ afbeelding ]
Oh het gaat maar over een kookboek!
Ik snap niet wat je bedoeld. Wij delen toch berichten over dit hele gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar wat is er nu zo erg aan? Hoe is dit zo anders dan elke zondag naar de kerk gaan om het vlees van jezus te eten, zijn bloed te drinken en te knielen voor een beeld van een figuur die in gruwelijke pijnen aan het kruis hangt met een doornenkroon op zijn hoofd waardoor het bloed van zijn gezicht af loopt?
Ook al zou het echt occult zijn, degene die naar dat "diner' gingen het ook zo zagen ipv als vermaak/kunst, wat dan? Wat maakt dat uit?
Ja, op BNW is ruimte voor een andere kijk op allerlei zaken.quote:Op zondag 6 november 2016 14:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeld. Wij delen toch berichten over dit hele gebeuren.
Sluit gelijk alle topics, want "wat maakt het uit?".
Jawel, maar hoe walgelijk het eigenlijk ook is... het blijven tekeningen. Ik denk niet dat je tekeningen moet willen verbieden. Denk ook dat je niet wilt dat machtshebbers aan dergelijke rare clubjes verbonden zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Onder de noemer kunst kun je met zieke shit wegkomen. Genoeg hipsters die het nog goedpraten ook.
Omdat het nogal ziekelijk is misschien? En de Podesta broers zijn mensen met heel veel macht. Mensen met veel macht en nogal ziekelijke interesses, ik vind dat niet zo'n goeie combinatie.quote:Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef erodome het volgende:
Ook al zou het echt occult zijn, degene die naar dat "diner' gingen het ook zo zagen ipv als vermaak/kunst, wat dan? Wat maakt dat uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2016 16:37:43 ]"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
Dat ben ik met je eens. Maar wie verzint nou zoiets om te tekenen en wie wil zoiets aan de muur hebben hangen?quote:Op zondag 6 november 2016 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar hoe walgelijk het eigenlijk ook is... het blijven tekeningen. Ik denk niet dat je tekeningen moet willen verbieden. Denk ook dat je niet wilt dat machtshebbers aan dergelijke rare clubjes verbonden zijn.
Maar wie bepaalt dan wat de regels zijn? Het is echt niet alsof er een handboek voor is.quote:Op zondag 6 november 2016 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zijn daar idd regels voor
Maar voor degene die er niet in geloven maakt dat niets uit, die kunnen het gewoon als vermaak zien.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Onder de noemer kunst kun je met zieke shit wegkomen. Genoeg hipsters die het nog goedpraten ook.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:28 schreef ems. het volgende:
Tsja, sommige mensen hebben van die tegelwijsheden aan het muur hangen. Dat is nog net een tikkeltje erger imo.
Dat laatste inderdaad. Als het nou 1 of andere debiel was die in een garagebox in Berlijn met dit soort shit komt, dan is dat nog tot daar aan toe.quote:Op zondag 6 november 2016 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar hoe walgelijk het eigenlijk ook is... het blijven tekeningen. Ik denk niet dat je tekeningen moet willen verbieden. Denk ook dat je niet wilt dat machtshebbers aan dergelijke rare clubjes verbonden zijn.
Mensen uit satanistische kringen wellicht.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar wie verzint nou zoiets om te tekenen en wie wil zoiets aan de muur hebben hangen?
Dude je gist er maar op los. Je komt elke keer als een duveltje tevoorschijn als ik iets post, het lijkt een beetje op een obsessie. Nu weer genoeg woorden aan je gesar besteed.quote:Op zondag 6 november 2016 16:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet dat jij een zwak hebt voor andermans quotes
Deed hij ook vaak bij mij en er komt zelden iets constructiefs uit bij hem.quote:Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dude je gist er maar op los. Je komt elke keer als een duveltje tevoorschijn als ik iets post, het lijkt een beetje op een obsessie. Nu weer genoeg woorden aan je gesar besteed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunst.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2016 16:56:07 ]"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Marina Abramovic met een pentagram in je eigen buik snijden:Als dat kunst is wil ik het idee erachter wel eens weten. Voor het shock effect wordt het vaak mee goed gepraat. Net zoals dat project van die kunstenaar die een straathond in een galerij liet doodgaan van de honger want kunst dan kun je het zo gek maken als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kunst.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Marina Abramovic met een pentagram in je eigen buik snijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kunst.twitter:A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Omdat het nogal ziekelijk is misschien? En de Podesta broers zijn mensen met heel veel macht. Mensen met veel macht en nogal ziekelijke interesses, ik vind dat niet zo'n goeie combinatie.
Wanneer mensen dit acceptabele kunst vinden, dan is er echt iets mis met je:Hoe is het ziekelijker dan de gemiddelde horrorfilm/griezelboek? Om maar wat te noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dit is trouwens ook kunst:
[ Bericht 17% gewijzigd door erodome op 06-11-2016 17:39:20 ]Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
Het ging niet om het delen van het bericht, het ging om het waardeoordeel erbij van die betreffende user.quote:Op zondag 6 november 2016 14:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeld. Wij delen toch berichten over dit hele gebeuren.
Sluit gelijk alle topics, want "wat maakt het uit?".
Ja hoor, er zijn ook wel handboeken voor, maar het meeste berust op een oeroude traditie. Nou ja, als we het echt over occult hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 16:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dan wat de regels zijn? Het is echt niet alsof er een handboek voor is.
quote:Op zondag 6 november 2016 17:51 schreef Ludachrist het volgende:
Iemand heeft een pleister -> satanisme confirmed.
Niveautje.
Degene die dat maakt is bloedserieus, dat maakt het zo sneu.quote:Op zondag 6 november 2016 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Zuurpruim. Het is vast niet serieus bedoeld.
Zou je denken? Er worden ook gewoon nog grappen gemaakt hé.quote:Op zondag 6 november 2016 18:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Degene die dat maakt is bloedserieus, dat maakt het zo sneu.
Is dat Mickey Rourke met zijn verbouwde gezicht daar achter?quote:Op zondag 6 november 2016 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
The Abramovic Method Practiced by Lady Gaga
![]()
Gaga en Marina aan het spirit diner.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2016 15:15 schreef Mytho het volgende:
podesta kantoor
https://twitter.com/laiss(...)045440798721/photo/1
bij Tony Podesta (broer) thuis onthoofde lijkIk kwam dit gisteravond nog tegen. Dat beeld lijkt wel geinspireerd op dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2016 13:33:07 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
En het ridiculiseren gaat hier vrolijk verder. Genieten toch dit.quote:Op maandag 7 november 2016 09:30 schreef SicSicSics het volgende:
Jullie geloven echt alles met een zweempje mystiek, halfbakken occultisme en een goede dosis dooie baby's hè?
Even crosspost:quote:Op maandag 7 november 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
En het ridiculiseren gaat hier vrolijk verder. Genieten toch dit.
En nee, dat is niet perse genieten. Ik schrik er wel eens van. Wat men bereid is te geloven...quote:Soms gaat het inderdaad niet heel netjes en daar maak ik me ook 'schuldig' aan. Soms is het ook gewoon heel moeilijk om een straight face te houden bij de dingen die mensen geloven.
Ik geniet er wel van. De selectieve verontwaardiging is namelijk stuitend.quote:Op maandag 7 november 2016 14:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Even crosspost:
[..]
En nee, dat is niet perse genieten. Ik schrik er wel eens van. Wat men bereid is te geloven...
Mooi, toch weer een blije maandag dan?quote:Op maandag 7 november 2016 14:20 schreef Baconbus het volgende:
Ik geniet er wel van. De selectieve verontwaardiging is namelijk stuitend.
Dat zou wat zijn als de dag hier vanaf zou hangen.quote:Op maandag 7 november 2016 14:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mooi, toch weer een blije maandag dan?![]()
Maar welke selectieve verontwaardiging hebben we het dan over?
Dat zou wat zijn inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
Dat zou wat zijn als de dag hier vanaf zou hangen.
Die van jou en vele anderen.quote:Op maandag 7 november 2016 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn inderdaad.
Maar welke selectieve verontwaardiging hebben we het dan over?
Vertel, wat is er zo selectief aan mijn verontwaardiging?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Het hele topic wordt kunst al geridiculiseerd inderdaadquote:Op maandag 7 november 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En het ridiculiseren gaat hier vrolijk verder. Genieten toch dit.
quote:Op maandag 7 november 2016 14:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vertel, wat is er zo selectief aan mijn verontwaardiging?Ik heb niet de illusie dat ik je kan laten zien wat je zelf mist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ridiculiseren gaat vrolijk door. Want we zijn zo verontwaardigd.wooblabalurg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artemisia Gentileschi, Judith Slaying HolofernesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Francisco Goya, Saturn Devouring His SonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter Paul Rubens, Massacre of the innocents
Nog wat meer kunst... Als je het hebt ben je natuurlijk gelijk een nare satanist.
[ Bericht 20% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2016 15:17:08 ]Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
https://www.theguardian.c(...)leine-mccann-suspect
woonkamer van Tony Podesta
http://washingtonlife.com(...)mes-private-viewing/
http://www.artnet.com/art(...)rc8xX98ueaTCK2_VQNg2
[ Bericht 31% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2016 15:17:52 ]![]()
[...]quote:Op maandag 7 november 2016 14:58 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb niet de illusie dat ik je kan laten zien wat je zelf mist.
Het ridiculiseren gaat vrolijk door. Want we zijn zo verontwaardigd.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
De uitingen van superioriteit vliegen je om de oren ja.quote:Op maandag 7 november 2016 14:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Het hele topic wordt kunst al geridiculiseerd inderdaadwooblabalurg![]()
Toch nog even een vraagje, zie het aub niet als sarcasme, maar als serieus.
Stel, morgen snij ik diep in mijn middelvinger en eet de pijn, wat levert dat me dan op?
Want zeggen dat het magie is is leuk, maar dan moet er een doel zijn. Dus een focus erbij, een zware concentratie voor een bepaald doel. Wat is het doel?
Als men het hier wil hebben over het "occulte" karakter (tussen haakjes omdat occult op zichzelf weinig betekend, men eigenlijk magisch werk bedoeld) dan zou men ook een idee van het doel moeten hebben.
Gewoon omdat het gruwelijk is en degene die het uitoefenen nare sadisten/psycho's zijn is niet "occult".
Dus om het bnw niveau wat te verhogen, wat zijn de doelen van de verschillende "occulte" handelingen? Wat is de gedachtegang erachter, wat wil men bereiken met die handelingen? Staan ze los van elkaar, of zijn het verschillende handelingen voor 1 doel?Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Ze heeft ook "recepten" gemaakt met duidelijke doelen.quote:Op maandag 7 november 2016 15:12 schreef erodome het volgende:
Stel, morgen snij ik diep in mijn middelvinger en eet de pijn, wat levert dat me dan op?
Want zeggen dat het magie is is leuk, maar dan moet er een doel zijn. Dus een focus erbij, een zware concentratie voor een bepaald doel. Wat is het doel?
Als men het hier wil hebben over het "occulte" karakter (tussen haakjes omdat occult op zichzelf weinig betekend, men eigenlijk magisch werk bedoeld) dan zou men ook een idee van het doel moeten hebben.
Gewoon omdat het gruwelijk is en degene die het uitoefenen nare sadisten/psycho's zijn is niet "occult".
Dus om het bnw niveau wat te verhogen, wat zijn de doelen van de verschillende "occulte" handelingen? Wat is de gedachtegang erachter, wat wil men bereiken met die handelingen? Staan ze los van elkaar, of zijn het verschillende handelingen voor 1 doel?
Zo kom je bijvoorbeeld van je hoge bloeddruk af!Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Persoonlijk denk ik dat mijn bloeddruk alleen maar zal stijgen met een python op mijn schoot maar ieder z'n ding
Conscience do cost.![]()
Vaag ja, maar kwalijk, naar, met een duister doel? Nee.quote:Op maandag 7 november 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze heeft ook "recepten" gemaakt met duidelijke doelen.
[ afbeelding ]
Zo kom je bijvoorbeeld van je hoge bloeddruk af!
Daarom dus dat ik vraag naar die doelen, want als men het wil zien als een duister complot moet er ook wel een duister doel zijn...
Dat het vaag is, dat het ongeloofwaardig is voor de meeste doet er even niet toe in deze, het gaat mij om de vermeende doelen erachter.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Wil je dat beest rustig houden dan helpt de kou van dat ijsblok wel, maar ook is het erg handig dan heel rustig en diep adem te halen, wat weer goed is voor je bloeddruk. Alhoewel ik betwijfel of het een bloeddrukprobleem op zou lossen.quote:Op maandag 7 november 2016 15:37 schreef ems. het volgende:
Persoonlijk denk ik dat mijn bloeddruk alleen maar zal stijgen met een python op mijn schoot maar ieder z'n ding
Ik ken een betere voor je, die je minder eng zal vinden. Ben je boos/gefrustreerd/opgewonden waardoor hartslag en bloeddruk omhoog gaan? Adem dan in door je neus in 4 tellen, hou je adem vast (zonder je keel dicht te zetten) voor 7 tellen en adem uit door je mond in 8 tellen. Herhaal dit 3/4 keer.
Je hartslag gaat omlaag, je bloeddruk gaat omlaag, je kan je emotie weer onder controle krijgen.
Als je daarna ook nog eens een ritme van 4-2-4 aan houdt blijf je ook in die rustigere mood.
Geen magie, maar werkt wel.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Deze lijn doortrekkend zou je BDSM ook soms als occult kunnen zien. Wat het (voor mij iig) niet is. Ik snap je punt denk ik wel.quote:Op maandag 7 november 2016 15:12 schreef erodome het volgende:
Dus om het bnw niveau wat te verhogen, wat zijn de doelen van de verschillende "occulte" handelingen? Wat is de gedachtegang erachter, wat wil men bereiken met die handelingen? Staan ze los van elkaar, of zijn het verschillende handelingen voor 1 doel?![]()
Heb je wel Julian Assange recent interview gezien?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:20 schreef Gutmensch het volgende:
Ze kunnen kennelijk niets beters verzinnen om Poetin's grote pussygrabbing vriend nog in het Witte Huis te krijgen![]()
Je kan het alleen als "occult" (ik blijf het tussen haakjes zetten omdat het een verkeerde benaming is) zien als het gepaard gaat met bepaalde rituelen die een bepaald doel voor ogen hebben. En dan doel ik niet op "genot" als doel. Dan zouden de handelingen een bepaalde associatie moeten versterken, een associatie die te maken heeft met een bepaald gespecificeerd doel. Vage doelen zoals "macht" werken niet, die zijn te ruim, daar kan men zich niet gericht op focussen. De geest moet dan teveel omvatten wat de gerichte concentratie in de weg zit.quote:Op maandag 7 november 2016 15:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Deze lijn doortrekkend zou je BDSM ook soms als occult kunnen zien. Wat het (voor mij iig) niet is. Ik snap je punt denk ik wel.
Zo werkt magie, magie is niet iets "bovennatuurlijks", het is de kracht van de geest. Waarbij er symbolen, rituelen en handelingen worden toegepast om die kracht van de geest te richten, die focus/zware concentratie te ondersteunen en te versterken. In weze betekend magie bedrijven "buigen" of "weten", het idee erachter is dat je de werkelijkheid kent of buigt naar je eigen wil.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
WikiLeaks: Clinton campaign chair John Podesta caught throwing HOT TUB PARTIES WITH CHILDREN as young as 7 YEARS OLD
Aparte kunst heeft de ouwe viezerik weer hangen. Ergens hoop ik dat het allemaal niet waar is
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Wat is er zo apart aan die kunst?quote:Op maandag 7 november 2016 17:18 schreef controlaltdelete het volgende:
WikiLeaks: Clinton campaign chair John Podesta caught throwing HOT TUB PARTIES WITH CHILDREN as young as 7 YEARS OLD
[ afbeelding ]
Aparte kunst heeft de ouwe viezerik weer hangen. Ergens hoop ik dat het allemaal niet waar is
En mogen kinderen niet in de hot tub? Kennisen van mij hadden ook een hot tub, daar hebben de kinderen ruim gebruik van gemaakt. Toch echt geen enkele sprake van misbruik of andere ellende, gewoon blije kinderen in de hot tub.quote:Op maandag 7 november 2016 14:58 schreef erodome het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artemisia Gentileschi, Judith Slaying HolofernesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Francisco Goya, Saturn Devouring His SonLavender, waarom achter een spoiler? Dit is vrij bekende en oude kunst namelijk, vind het erg raar dat je dat achter spoilers gooit... Dit zijn gewoon museum stukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter Paul Rubens, Massacre of the innocents
Nog wat meer kunst... Als je het hebt ben je natuurlijk gelijk een nare satanist.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Hoe werken die symbolen dan precies?quote:Op maandag 7 november 2016 16:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan zouden de handelingen een bepaalde associatie moeten versterken, een associatie die te maken heeft met een bepaald gespecificeerd doel. Vage doelen zoals "macht" werken niet, die zijn te ruim, daar kan men zich niet gericht op focussen. De geest moet dan teveel omvatten wat de gerichte concentratie in de weg zit.
Zo werkt magie, magie is niet iets "bovennatuurlijks", het is de kracht van de geest. Waarbij er symbolen, rituelen en handelingen worden toegepast om die kracht van de geest te richten, die focus/zware concentratie te ondersteunen en te versterken. In weze betekend magie bedrijven "buigen" of "weten", het idee erachter is dat je de werkelijkheid kent of buigt naar je eigen wil.
Moet je die dan visualiseren of zo? Of hoe moet ik dat zien? Snap daar echt niets van.![]()
Kan met visualiseren, dat is ook een deel ervan, maar ook tastbare symbolen die door te zien en te ervaren die focus versterken.quote:Op maandag 7 november 2016 17:25 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Hoe werken die symbolen dan precies?
Moet je die dan visualiseren of zo? Of hoe moet ik dat zien? Snap daar werkelijk geen ene drol van. Maar heb me er ook niet goed in verdiept.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Ja ach praat het maar goed. Niks aan de hand mensen gewoon wat politici op leeftijd die zich gaan entertainen in een hot tub met kleine kinderen. Moet kunnen, schilderijtje op kantoor wat kannibalisme moet voorstellen is kunst en gewoon een kwestie smaak. Helemaal niks mis met die lui
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Schandalig inderdaad, dat mensen met kinderen zich ergens in het water vermaken.quote:Op maandag 7 november 2016 17:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ach praat het maar goed. Niks aan de hand mensen gewoon wat politici op leeftijd die zich gaan entertainen in een hot tub met kleine kinderen.![]()
Vooral niet perse wat mee aan de hand, dat hangt dus geheel af van de verdere inhoud.quote:Op maandag 7 november 2016 17:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ach praat het maar goed. Niks aan de hand mensen gewoon wat politici op leeftijd die zich gaan entertainen in een hot tub met kleine kinderen. Moet kunnen is, schilderijtje op kantoor wat kannibalisme impliceert is kunst en gewoon een kwestie smaak. Helemaal niks mis met die lui
Dat jij er gelijk het allerslechtste van denkt zit toch echt meer in jouw hoofd dan dat het perse werkelijkheid is.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Schandalig dat er nog steeds mensen zijn die het goed praten. Als je niet tussen de regels door kunt lezen dat die kinderen het entertainment zijn? Viezerikken gebruiken daar hun codes voor en gebruiken bedekte termen. Kop in de kont en vooral blijven afdoen als onzin is ook een keuze alleen gaat dit niet op voor mij. De beerput gaat alleen maar meer en meer open. Een goede ontwikkeling want hierdoor gaan steeds meer mensen inzien dat we opgescheept zitten met geschifte mensen aan de top die walgelijke hobby's hebben. Het is een voorwaarde om die top te bereiken.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
In "Bonnie rijdt de kinderen van 11, 9 en bijna 7, die zullen voor meer vermaak zorgen en ongetwijfeld het zwembad vullen" lees jij hele vieze dingen?quote:Op maandag 7 november 2016 17:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Schandalig dat er nog steeds mensen zijn die het goed praten. Als je niet tussen de regels door kunt lezen dat die kinderen het entertainment zijn? Viezerikken gebruiken daar hun codes voor en gebruiken bedekte termen.![]()
![]()
Dat is natuurlijk speculatie.quote:Op maandag 7 november 2016 17:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Schandalig dat er nog steeds mensen zijn die het goed praten. Als je niet tussen de regels door kunt lezen dat die kinderen het entertainment zijn? Viezerikken gebruiken daar hun codes voor en gebruiken bedekte termen. Kop in de kont en vooral blijven afdoen als onzin is ook een keuze alleen gaat dit niet op voor mij. De beerput gaat alleen maar meer en meer open. Een goede ontwikkeling want hierdoor gaan steeds meer mensen inzien dat we opgescheept zitten met geschifte mensen aan de top die walgelijke hobby's hebben. Het is een voorwaarde om die top te bereiken.![]()
ben jij de advocaat van de duivel..?quote:Op maandag 7 november 2016 17:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is er zo apart aan die kunst?
En mogen kinderen niet in de hot tub? Kennisen van mij hadden ook een hot tub, daar hebben de kinderen ruim gebruik van gemaakt. Toch echt geen enkele sprake van misbruik of andere ellende, gewoon blije kinderen in de hot tub.Huig![]()
Ik zag het al. Dank je voor de uitleg, vind ik tof van je.quote:Op maandag 7 november 2016 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
@erodome; expliciet bloot gaat in een spoiler. Heb je berichtje gestuurd
Snap het ook nu, zal het de volgende keer zelf onder een spoiler plaatsen.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Nee, volgens de redenering die ik hier soms gebruikt zie worden ben ik een handlanger vanquote:Op maandag 7 november 2016 18:16 schreef Orwell het volgende:
[..]
ben jij de advocaat van de duivel..?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Kinderen die zich vermaken zijn dan ook best leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 7 november 2016 17:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Schandalig dat er nog steeds mensen zijn die het goed praten. Als je niet tussen de regels door kunt lezen dat die kinderen het entertainment zijn? Viezerikken gebruiken daar hun codes voor en gebruiken bedekte termen. Kop in de kont en vooral blijven afdoen als onzin is ook een keuze alleen gaat dit niet op voor mij. De beerput gaat alleen maar meer en meer open. Een goede ontwikkeling want hierdoor gaan steeds meer mensen inzien dat we opgescheept zitten met geschifte mensen aan de top die walgelijke hobby's hebben. Het is een voorwaarde om die top te bereiken.
En je bent je ervan bewust dat hun zelf ook kinderen hebben en ze oa daar over praten?Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Ik ben laatst met mijn neefjes en een groep van hun vriendjes naar een zwembad geweest. Nooit beseft dat ik eigenlijk een pedofiel benquote:Op maandag 7 november 2016 17:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is er zo apart aan die kunst?
En mogen kinderen niet in de hot tub? Kennisen van mij hadden ook een hot tub, daar hebben de kinderen ruim gebruik van gemaakt. Toch echt geen enkele sprake van misbruik of andere ellende, gewoon blije kinderen in de hot tub.
Conscience do cost.![]()
Je hebt toch niet tegen iemand gezegd dat je het leuk vond he? Want dat is code taal voor pedo-sadisme-satanische opoffering.quote:Op maandag 7 november 2016 18:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben laatst met mijn neefjes en een groep van hun vriendjes naar een zwembad geweest. Nooit beseft dat ik eigenlijk een pedofiel benAls je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Lijken wel taferelen uit Openbaring die zich aan het ontvouwen zijn, met al die mensen in sleutelposities in regeringen/instellingen/bedrijven/showbizz die zich met het occulte/satanisme inlaten.![]()
Behalve dan dat occultisme en satan niet echt samengaan....quote:Op maandag 7 november 2016 19:36 schreef Tevik het volgende:
Lijken wel taferelen uit Openbaring die zich aan het ontvouwen zijn, met al die mensen in sleutelposities in regeringen/instellingen/bedrijven/showbizz die zich met het occulte/satanisme inlaten.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Ga mij hier nog in verdiepen. Maar geloven jullie dit?quote:Op maandag 7 november 2016 14:59 schreef Mytho het volgende:
https://www.theguardian.c(...)leine-mccann-suspect
woonkamer van Tony Podesta
http://washingtonlife.com(...)mes-private-viewing/
http://www.artnet.com/art(...)rc8xX98ueaTCK2_VQNg2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Behalve dan dat occultisme en satan niet echt samengaan....TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1![]()
Ja het ligt er kiezeldik bovenop. En dan die 'sorry dat ik het zeg' maar schandalige gekken die dit hier lopen te verdedigen. Het is als stroop op de pannenkoek. Als water in de zee.quote:Op maandag 7 november 2016 19:39 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ga mij hier nog in verdiepen. Maar geloven jullie dit?
Die 2 broers hun hele huis staat vol met kunst van een kunstenaar die het leuk vind om kleine kinderen met rode billen op erotische wijze naast elkaar in een douche te schilderen...
Lees de hele riedel nog eens, zonder concessies.
Het word tijd voor een volksrevolutie tegen de politieke elite. Stelletje lammen.![]()
Ach ende wee!quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:14 schreef glazenbak123 het volgende:
Die 2 broers hun hele huis staat vol met kunst van een kunstenaar die het leuk vind om kleine kinderen met rode billen op erotische wijze naast elkaar in een douche te schilderen...Zullen we Annie M.G. Schmidt ook maar aan het kruis nagelen dan? Die schreef boekjes over kinderen onder de douche.
Waar komt die haatdragende zekerheid toch vandaan? Erger eigenlijk, hoe durf je zo stellig mensen te beschuldigen van zulke vreselijke dingen? Op basis van snelle conclusies en verhaaltjes op internet?Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Ach méiiddd! Hoe déúrf je!?....quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach ende wee!Zullen we Annie M.G. Schmidt ook maar aan het kruis nagelen dan? Die schreef boekjes over kinderen onder de douche.
Waar komt die haatdragende zekerheid toch vandaan? Erger eigenlijk, hoe durf je zo stellig mensen te beschuldigen van zulke vreselijke dingen? Op basis van snelle conclusies en verhaaltjes op internet?
Lees die mails eens goed door en zie alle verbanden.
Maar ja, je zult het wel lastig te geloven vinden dat je je hele leven onder de macht bent van een stel satanische kindermisbruikers.
Jij hebt liever de politieke suikeroom en tante die het beste met je voor hebben. Het is een spel.![]()
Ik kan je vertellen dat ik niet alle mails heb gelezen en dit ook niet ga doen. De voorbeelden die men geeft lijken me meer dan voldoende om te bepalen dat er spijkers op laag water worden gezocht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:02 schreef glazenbak123 het volgende:
Lees die mails eens goed door en zie alle verbanden.
Neem die quote uit de mail dat er kinderen in een zwembad zitten, die als entertainment aangeboden worden (volgens sommigen). Daar zit een reeks interpretaties achter, daar word ik bang van.
Dat zijn geen bewijzen. Dat zijn niet eens goede argumenten. Dat is alleen maar sturen op de ene conclusie die deze mensen al gedaan hebben, voor ze de mails gingen lezen.
En er is nul ruimte voor een ander geluid.
Ik vind daar wel wat van...Ik ben niet zo gemakkelijk om als anderen nee, dat klopt.quote:Maar ja, je zult het wel lastig te geloven vinden dat je je hele leven onder de macht bent van een stel satanische kindermisbruikers.
Dat het politieke proces met een spel vergeleken kan worden, dat ben ik met je eens. De conclusies die wij beiden aanhouden verschillen alleen als dag en nacht.quote:Jij hebt liever de politieke suikeroom en tante die het beste met je voor hebben. Het is een spel.Fine, fuck you then!
Ook ik heb weleens last van "wishful thinking" (geloven wat je meent te moeten geloven" maar daar ben ik me vrij bewust van.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik niet alle mails heb gelezen en dit ook niet ga doen. De voorbeelden die men geeft lijken me meer dan voldoende om te bepalen dat er spijkers op laag water worden gezocht.
Neem die quote uit de mail dat er kinderen in een zwembad zitten, die als entertainment aangeboden worden (volgens sommigen). Daar zit een reeks interpretaties achter, daar word ik bang van.
Dat zijn geen bewijzen. Dat zijn niet eens goede argumenten. Dat is alleen maar sturen op de ene conclusie die deze mensen al gedaan hebben, voor ze de mails gingen lezen.
En er is nul ruimte voor een ander geluid.
Ik vind daar wel wat van...
[..]
Ik ben niet zo gemakkelijk om als anderen nee, dat klopt.
[..]
Dat het politieke proces met een spel vergeleken kan worden, dat ben ik met je eens. De conclusies die wij beiden aanhouden verschillen alleen als dag en nacht.
Ik heb gisteren/vannacht een aantal threads op Reddit gelezen waarbij ik een heel vies gevoel krijg. Het kan geen toeval zijn dat alles daar rondom de Clintons en dan met name die broers van Podesta met kinderen/seks te maken heeft...
Die pizzeria waar ze het telkens over hebben in de mails (de zelfde soort mails waarin Italiaanse gerechten zeer duidelijk als een soort zelgbegrepen codetaal gebruikt wordt in de combinatie met kinderen) Er is geld gedoneerd vanuit de Clintongroep naar die pizzeria. Die pizzeria-eigenaar post op zn instagram pedofiele kunst en is dus ook vaak een besproken onderwerp bij die Podesta's in de mails.
Hier, zomaar een "friend site" via de links van die pizzeria
http://heavybreathing.net/a.html
Maar das slechts een klein onderdeel.![]()
Dit is de aanname waar alles op stoelt, maar die is niet onderbouwd. Wat als ze met 'pizza' gewoon 'pizza' bedoelen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:00 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
de zelfde soort mails waarin Italiaanse gerechten zeer duidelijk als een soort zelgbegrepen codetaal gebruikt wordt in de combinatie met kinderenHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
En die naam alleen al: Podesta. Pedo Sta, zullen ze bedoelen.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Als je de mails allemaal leest weet je dat ze dat niet doen. Zowel zijn ze niet goed wijs. Duidelijker gebruik van codetaal kan in sommige gevallen niet, anders slaat het helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is de aanname waar alles op stoelt, maar die is niet onderbouwd. Wat als ze met 'pizza' gewoon 'pizza' bedoelen?![]()
Nou, geef maar een voorbeeld waar het wel codetaal móet zijn, ik ben benieuwd. Gewoon een enkel voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:30 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Als je de mails allemaal leest weet je dat ze dat niet doen. Zowel zijn ze niet goed wijs. Duidelijker gebruik van codetaal kan in sommige gevallen niet, anders slaat het helemaal nergens op.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik zal wat voor je uitzoeken vanmiddag.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, geef maar een voorbeeld waar het wel codetaal móet zijn, ik ben benieuwd. Gewoon een enkel voorbeeld.![]()
waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef Copycat het volgende:
En die naam alleen al: Podesta. Pedo Sta, zullen ze bedoelen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Juist! En dus moet deze bedachte naam op ieders lippen branden. Het is zo obvious, als je het eindelijk ziet.quote:Curiosity cultured the cat
Er is niets dat aanduidt dat er iets anders dan pizza bedoelt wordt. Zo simpel ligt het. Met fantaseren kan men inderdaad vanalles koppelen aan "pizza"quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is de aanname waar alles op stoelt, maar die is niet onderbouwd. Wat als ze met 'pizza' gewoon 'pizza' bedoelen?![]()
Als je naar het plaatje van 4chan op de vorige pagina kijkt zul je zien dat mensen dat grapje inderdaad ook gebruiken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef Copycat het volgende:
En die naam alleen al: Podesta. Pedo Sta, zullen ze bedoelen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik snap dat velen deze reactie hebben -->![]()
Dat was ook een beetje mijn eerste reactie toen iemand erover begon.
Het verhaal is dat tijdens de eerste Podesta email releases van Wikileaks er wat emails werden ontdekt met een af en toe vreemd gebruik van onder andere het woord pizza. Er waren wat mensen die zeiden dat het misschien wel codetaal kon zijn, maar niemand nam het echt serieus. De eerste mogelijke verklaring die werd gegeven is dat het misschien om drugs ging. Er was niemand die zei dat het om pedofilie zou gaan.
Na ongeveer 1,5 week begonnen er meer stukjes op hun plek te vallen. Honderden mensen op Reddit en 4Chan zijn gaan speuren in de Wikileaks emails en op het net. En ik moet eerlijk bekennen dat er veel circumstantial evidence is.
Dit is een heel goed overzicht van alle mogelijke puzzelstukken. Eerst een kort video van 3 minuten:
Verder lezen:
https://www.reddit.com/r/(...)ought_you_the_laura/
[ Bericht 15% gewijzigd door Probably_on_pcp op 08-11-2016 13:00:57 ]"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Sorry hoor, maar:quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Het verhaal is dat tijdens de eerste Podesta email releases van Wikileaks er wat emails werden ontdekt met een af en toe vreemd gebruik van onder andere het woord pizza. Er waren wat mensen die zeiden dat het misschien wel codetaal kon zijn, maar niemand nam het echt serieus. De eerste mogelijke verklaring die werd gegeven is dat het misschien om drugs ging. Er was niemand die zei dat het om pedofilie zou gaan.
Na ongeveer 1,5 week begonnen er meer stukjes op hun plek te vallen. Honderden mensen op Reddit en 4Chan zijn gaan speuren in de Wikileaks emails en op het net. En ik moet eerlijk bekennen dat er veel circumstantial evidence is.
Dit is een heel goed overzicht van alle mogelijke puzzelstukken:
https://www.reddit.com/r/(...)ought_you_the_laura/.
Als ik het eerste deel van die post zo lees is dat iemand die heel bang is voor homo's.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Gast jij kiest er zelf voor om hier te posten in BNW. Wil je meedoen aan deze discussie, doe jezelf en ons dan een plezier en lees die post door. Het gaat niet om de schrijver van de post, het gaat om de links in de post.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar:.
Als ik het eerste deel van die post zo lees is dat iemand die heel bang is voor homo's."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Ik bekijk die links ook, en ik kom echt niks tegen wat op een pedofilie-ring slaat.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Gast jij kiest er zelf voor om hier te posten in BNW. Wil je meedoen aan deze discussie, doe jezelf en ons dan een plezier en lees die post door. Het gaat niet om de schrijver van de post, het gaat om de links in de post.
Geef anders even een bewijsstuk waarvan jij denkt 'nou, dit is toch wel echt heel duidelijk'.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Deze even kijken, misschien dat het dan iets duidelijker wordt:quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik bekijk die links ook, en ik kom echt niks tegen wat op een pedofilie-ring slaat.
Geef anders even een bewijsstuk waarvan jij denkt 'nou, dit is toch wel echt heel duidelijk'.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Heb het gekeken, maar vind het nogal ver gezocht allemaal...quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit is een heel goed overzicht van alle mogelijke puzzelstukken. Eerst een kort video van 3 minuten:
Verder lezen:
https://www.reddit.com/r/(...)ought_you_the_laura/Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Nee, ik vraag niet om filmpjes. Ik vraag om jouw mening. Wat vind jij nu een sterk bewijsstuk van al die stukken in die Reddit?quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Deze even kijken, misschien dat het dan iets duidelijker wordt:Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Je hebt ook meegekregen dat Besta Pizza een logo gebruikt dat in de FBI database vermeld staat als pedo-logo?quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb het gekeken, maar vind het nogal ver gezocht allemaal..."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Het filmpje duurt maar 3 minuten en daarin wordt het haarfijn uitgelegd. Het gaat om de email met de "handkerchief with a pizza related map". Er bestaat nl. zoiets als de "handkerchiefcode". Kun je op wikipedia opzoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, ik vraag niet om filmpjes. Ik vraag om jouw mening. Wat vind jij nu een sterk bewijsstuk van al die stukken in die Reddit?"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Die lijkt op, niet hetzelfde is...quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen dat Besta Pizza een logo gebruikt dat in de FBI database vermeld staat als pedo-logo?Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Ja, en dat is dus geen bewijs, maar insinuatie. Mijn zakdoek heeft ook kleuren, nou en?quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het filmpje duurt maar 3 minuten en daarin wordt het haarfijn uitgelegd. Het gaat om de email met de "handkerchief with a pizza related map". Er bestaat nl. zoiets als de "handkerchiefcode". Kun je op wikipedia opzoeken.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Zoals ik al eerder zei, er is een heleboel "circumstantial evidence". Het gaat niet puur en alleen om de zakdoek.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus geen bewijs, maar insinuatie. Mijn zakdoek heeft ook kleuren, nou en?"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Sorry, maar ik zie echt niets wat me overtuigd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, er is een heleboel "circumstantial evidence". Het gaat niet puur en alleen om de zakdoek.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
Ja. Daar kan ik niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:00 schreef glazenbak123 het volgende:
Ik heb gisteren/vannacht een aantal threads op Reddit gelezen waarbij ik een heel vies gevoel krijg.
Ik krijg ook een vies gevoel als ik al die aantijgingen lees. Dat is geen reden om ze te gaan geloven...Dat is ook geen toeval, daar stuurt men op. Clinton is Satan. Clinton is fout. Clinton moet kapot. En daar moet "bewijs" voor gezocht worden.quote:Het kan geen toeval zijn dat alles daar rondom de Clintons en dan met name die broers van Podesta met kinderen/seks te maken heeft...
Herinner je de "Obama is the Antichrist" verhalen nog?
Alles rond Obama ging daar over, hoeveel is daar van over?quote:Die pizzeria waar ze het telkens over hebben in de mails (de zelfde soort mails waarin Italiaanse gerechten zeer duidelijk als een soort zelgbegrepen codetaal gebruikt wordt in de combinatie met kinderen)Vanuit de Clinton groep?quote:Er is geld gedoneerd vanuit de Clintongroep naar die pizzeria.
Vanuit het campagneteam?
Was het een donatie of hebben ze de pizzeria gehuurd voor campagne doeleinden?Wat is 'pedofiele kunst'?quote:Die pizzeria-eigenaar post op zn instagram pedofiele kunst en is dus ook vaak een besproken onderwerp bij die Podesta's in de mails.De connectie naar de pizzeria zelf is al te dun om te geloven; laat staan alle dunne vervolg conclusies.quote:Hier, zomaar een "friend site" via de links van die pizzeria
http://heavybreathing.net/a.html
Maar das slechts een klein onderdeel.
Fine, fuck you then!
Maar het gaat allemaal uit van een centrale aanname; 'pizza' betekent 'pedo'. Daarna wordt vervolgens alles bij elkaar geassocieerd. Dat kan heel overtuigend klinken, maar wederom, het is allemaal gebaseerd op een niet-onderbouwde aanname.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, er is een heleboel "circumstantial evidence". Het gaat niet puur en alleen om de zakdoek.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
NSFW:quote:
https://i.sli.mg/IFs0bU.png
De redenatie erachter: dat zou zomaar eens een foto van een kind kunnen zijn! Waarom er letterlijk kinderporno in een museum zou hangen vragen ze zich niet af.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Volgens huidige wetgeving zou The Blue Lagoon ook niet meer mogen volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:26 schreef Ludachrist het volgende:
De redenatie erachter: dat zou zomaar eens een foto van een kind kunnen zijn! Waarom er letterlijk kinderporno in een museum zou hangen vragen ze zich niet af.Dus het zou best kunnen dat zo'n foto in de jaren 70 wel kon, maar nu niet meer. Maar om het dan 'pedo-kunst' te gaan noemen... En het meteen in een 'fout'-hokje te plaatsen. Maar dat is een andere discussie denk ik
Fine, fuck you then!
Ik weet niet hoe dat zit qua wetgeving, ik weet alleen dat ze in The Blue Lagoon body-doubles gebruikten en er voor zorgden dat ze Shields zelf nooit naakt lieten zien. Dat zou namelijk hartstikke verboden zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens huidige wetgeving zou The Blue Lagoon ook niet meer mogen volgens mij.Dus het zou best kunnen dat zo'n foto in de jaren 70 wel kon, maar nu niet meer. Maar om het dan 'pedo-kunst' te gaan noemen... En het meteen in een 'fout'-hokje te plaatsen. Maar dat is een andere discussie denk ik
Net als, je raad het al, kinderporno maken, kinderporno vervolgens ophangen in een museum of kinderporno die je hebt gezien in een museum posten op instagram.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Nou, ik heb eigenlijk zoveel op Reddit gelezen. En daarbij komt bij mij naar boven dat er dingen daar inderdaad niet kloppen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, geef maar een voorbeeld waar het wel codetaal móet zijn, ik ben benieuwd. Gewoon een enkel voorbeeld.
Ik geloof niet zomaar dingen maar dit dus wel.
Ik zal het proberen uit te leggen.
Podesta krijgt mails over dat 'ie binnenkort welkom is op een boerderij, die mensen die vertellen aan hem in de mail dat ze het zwembad warm maken en benoemen exact de namen van 3 kinderen en hoe oud ze zijn. Deze kinderen zullen ervoor zorgen dat Podesta ''zich vermaakt zal voelen''
Podesta blijkt een liefhebber te zijn van kunst die nogal vreemd te noemen is:
Dit heeft ie in z'n kantoor hangen.
En de rest ga ik allemaal niet voor je opzoeken. Dat doe zelf maar. Heb gistereravond hele threads op de mobiel bekeken en ga er nou niet meer energie in stoppen.
De helft wordt met dat het op Reddit verschijnt ook weer verwijderd. (ook vreemd)
Deze vind ik tussendoor nog even.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/53200
Praten ze over de pizzahut van Alefantis ''Comet''
Nou, als je die vent z'n instagram bekijkt heeft die nogal veel interesses in jonge kinderen op erotisch vlak. Het gaat telkens daarover.
Verder is die broer Tony Podesta liefhebber van kunst van Marina Abramovic (wat al een vreemde kunstenares is) en van nog een kunstenaar met een soortgelijk Slavische naam. Er is in z'n huis een interview geweest voor een bepaald blad waarin ze de kunst wat hij thuis had staan lieten zien.
De kunstenaar waar hij dan grote fan van is, maakt foto's van hulpeloos uitziende jongens hangend met de handen gekruist door rubberen banden aan het plafond met alleen een onderbroek aan.
Ook maakt hij kunst waarbij hij kleine meisjes schildert die naast elkaar in de douche, met alleen een (vrij smalle) onderbroek aan, rode vlekken op de billen hebben, en ''strafbewust'' achterom kijken....
Het telkens hebben over pastagerechten eten in e-mails vind ik ook vreemd. Helemaal als je de context bekijkt.
Ook dat er daadwerkelijke tekenen waarmee pedofielen zich identificeren bestaan, die zouden kunnen slaan op het taalgebruik in de mails van deze Podesta's & co.
Zo is er bijv. een bestand gemaakt door de justitie in de VS waarbij die tekens zien zijn, 1 zo'n teken schuilt ook in het logo van die pizzahut. En zo zit er daar nog een pizzahut op de hoek die wordt gerund door iemand die óók in de e-mails voorkomt én die wat op z'n kerfstok had mbt tot mensenhandel, en die dus ook een ''pedofiel teken'' in z'n logo heeft....
Natuurlijk allemaal apart, en misschien ook wel vergezocht als je het zo leest. Maar de e-mails zorgen voor bewijs dat ze getypt hebben wat ze getypt hebben.
Hoe dat te interpreteren is aan een ieder zelf.
Normaal heb ik zoiets nog nooit geloofd maar vond het zo interessant dat ik het de hele nacht ben blijven volgen. En vanmorgen werd ik dan ook bijna gederealiseerd wakker.... Zo van ''Dit kan toch helemaal niet''
En toch denk ik dat het fout zit.![]()
Dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik weet niet hoe dat zit qua wetgeving, ik weet alleen dat ze in The Blue Lagoon body-doubles gebruikten en er voor zorgden dat ze Shields zelf nooit naakt lieten zien. Dat zou namelijk hartstikke verboden zijn.
Vroeger was het anders, toch?quote:Net als, je raad het al, kinderporno maken, kinderporno vervolgens ophangen in een museum of kinderporno die je hebt gezien in een museum posten op instagram.Dus het kan zijn dat werk wat in de jaren 60 - 70 niet zoveel ophef veroorzaakte. Op dit moment wel illegaal is.
Fine, fuck you then!
Dat is al een uiterst kleurrijke uitleg van wat er daadwerkelijk in de mail staat.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef glazenbak123 het volgende:
Podesta krijgt mails over dat 'ie binnenkort welkom is op een boerderij, die mensen die vertellen aan hem in de mail dat ze het zwembad warm maken en benoemen exact de namen van 3 kinderen en hoe oud ze zijn. Deze kinderen zullen ervoor zorgen dat Podesta ''zich vermaakt zal voelen''Nou en?quote:Podesta blijkt een liefhebber te zijn van kunst die nogal vreemd te noemen is:
[ afbeelding ]
Dit heeft ie in z'n kantoor hangen.![]()
De man houdt van kunst. Ik snap zoveel kunst niet.![]()
Bovendien had ik jarenlang deze albumhoes, op vlag, boven mijn bed hangen:
Inquisitie. SSS aan het kruis?Fine, fuck you then!
En natuurlijk vinden sommige extreme gevallen het leuk dat er deze richting in wordt geduwd door complottheoretici. Net zoals dat Obama de antichrist moest zijn geweest toentertijd.
Maar dit is andere koek door die vrijgegeven e-mails.
Dit is blijkbaar ook een bewijs dat die man aan occulte/satanische zaken doet...
Ben ik ook niet meteen van onder de indruk, maar dan halen ze die mails erbij van die kunstenaar waar hij liefhebber van is... En die kunstenaar die maakt dan ook kunst waarbij met bloed of weet ik veel wat op een muur staat geschreven dat je diep in je linkermiddelvinger moet snijden.
Die middelvinger heeft Podesta hier bepleisterd.
Hij heeft sowieso verlittekende handen maar misschien zegt dat ook wel niets.
Ach, volgens mij zijn ze sowieso niet helemaal zuiver. Maar wanneer je die thread leest op Reddit vallen er heel veel dingen ''zoals ze zouden moeten vallen'' en ja daar ben ik wel voor gezwicht.
Ik vertrouw ze voor geen meter.![]()
Ach ja, dat mailtje. Ik pak hem er even bij.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Podesta krijgt mails over dat 'ie binnenkort welkom is op een boerderij, die mensen die vertellen aan hem in de mail dat ze het zwembad warm maken en benoemen exact de namen van 3 kinderen en hoe oud ze zijn. Deze kinderen zullen ervoor zorgen dat Podesta ''zich vermaakt zal voelen''
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/46736
Gaat uiteraard om dit stuk tekst:Punt is dat de achternamen van die kinderen Luzzatto zijn. Net als de achternaam van de afzender. Het is dus aannemelijk dat het haar kinderen zijn. Wat is vervolgens waarschijnlijker: zij biedt haar kinderen aan op een seksboerderij, of is er gewoon een weekendje weg gepland en geeft zij aan dat haar kinderen daar ook bij zijn?quote:Bonnie will be Uber Service to transport Ruby, Emerson, and Maeve Luzzatto (11, 9, and almost 7) so you’ll have some further entertainment, and they will be in that pool for sure.
Tevens is hij daar volgens mij niet geweest, aangezien ze hem een 'pining wishes-you-could-come' stuurt, wat impliceert dat ze het dus jammer vindt dat hij niet kan komen.Tja, een schilderij. Hij geeft aan dat schilderij wel eens te gebruiken om een punt te maken, maar goed, iemand zijn smaak in kunst geeft natuurlijk niet aan dat hij een pedofiel is.quote:Podesta blijkt een liefhebber te zijn van kunst die nogal vreemd te noemen is:
[ afbeelding ]
Dit heeft ie in z'n kantoor hangen.Okequote:En de rest ga ik allemaal niet voor je opzoeken. Dat doe zelf maar. Heb gistereravond hele threads op de mobiel bekeken en ga er nou niet meer energie in stoppen.
De helft wordt met dat het op Reddit verschijnt ook weer verwijderd. (ook vreemd)Nee, ze praten over hem. Ze gaan met zijn vijven eten, ze geven daarbij aan dat hij de eigenaar is van die tent. Dat is alles.quote:Deze vind ik tussendoor nog even.
Praten ze over de pizzahut van Alefantis ''Comet''Voornamelijk over homo-erotische zaken, niet zozeer over kinderen. Dat verbaast mij niet, daar die kerel een homo is. Zoals gezegd, dat lijkt in die Reddit-thread eerder in dit topic de rode draad te zijn; homo's die een foto van kinderen posten zijn automatisch ook pedo. Riekt gewoon naar angst voor homo's, niet zozeer bewijs dat die kerel een pedo is.quote:Nou, als je die vent z'n instagram bekijkt heeft die nogal veel interesses in jonge kinderen op erotisch vlak. Het gaat telkens daarover.Onder andere. Die kunstenaar maakt nog veel meer kunst, waaronder van honden, van bossen, van slagers, van alles. Het zijn ook geen foto's, het zijn tekeningen of schilderijen.quote:Verder is die broer Tony Podesta liefhebber van kunst van Marina Abramovic (wat al een vreemde kunstenares is) en van nog een kunstenaar met een soortgelijk Slavische naam. Er is in z'n huis een interview geweest voor een bepaald blad waarin ze de kunst wat hij thuis had staan lieten zien.
De kunstenaar waar hij dan grote fan van is, maakt foto's van hulpeloos uitziende jongens hangend met de handen gekruist door rubberen banden aan het plafond met alleen een onderbroek aan.
Ook maakt hij kunst waarbij hij kleine meisjes schildert die naast elkaar in de douche, met alleen een (vrij smalle) onderbroek aan, rode vlekken op de billen hebben, en ''strafbewust'' achterom kijken....
Verder blijft het kunst. Als je dat alleen sec bekijkt dan zie je wel eens vreemde dingen. Kunst heeft echter ook een diepere betekenis, dat maakt het kunst, en als je dat soort zaken niet meeneemt in je analyse blijft hij onvolledig.Het zijn volgens mij meerdere tienduizenden e-mails. Hoeveel pasta-mails zijn er? Een stuk of 100? Ik denk dat als je mijn e-mail bekijkt je ook wel een hoop mails over eten vindt, en ik denk dat als we willekeurig iemands volledige e-mail zonder context mogen bekijken, we ook wel een geheel complot vinden.quote:Het telkens hebben over pastagerechten eten in e-mails vind ik ook vreemd. Helemaal als je de context bekijkt.Je bedoelt dit logo? Weet je waar dat ook op lijkt? Stukken pizza. Weet je wat die tent verkoopt? Pizza. Wat is waarschijnlijker, dat een bedrijf het logo gebruikt om aan te geven dat je naast pizza ook kinderen kan bestellen, of dat ze een pizza wilden afbeelden?quote:Ook dat er daadwerkelijke tekenen waarmee pedofielen zich identificeren bestaan, die zouden kunnen slaan op het taalgebruik in de mails van deze Podesta's & co.
Zo is er bijv. een bestand gemaakt door de justitie in de VS waarbij die tekens zien zijn, 1 zo'n teken schuilt ook in het logo van die pizzahut. En zo zit er daar nog een pizzahut op de hoek die wordt gerund door iemand die óók in de e-mails voorkomt én die wat op z'n kerfstok had mbt tot mensenhandel, en die dus ook een ''pedofiel teken'' in z'n logo heeft....Er is dus geen bewijs. Er is alleen interpretatie, en die interpretatie is helemaal doorgeslagen omdat iemand ooit heeft bedacht dat 'pizza' ook codetaal is voor pedofilie en alle mails vervolgens in dat kader geanalyseerd worden.quote:Natuurlijk allemaal apart, en misschien ook wel vergezocht als je het zo leest. Maar de e-mails zorgen voor bewijs dat ze getypt hebben wat ze getypt hebben.
Normaal heb ik zoiets nog nooit geloofd maar vond het zo interessant dat ik het de hele nacht ben blijven volgen. En vanmorgen werd ik dan ook bijna gederealiseerd wakker.... Zo van ''Dit kan toch helemaal niet''
En toch denk ik dat het fout zit.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik houd niet zo van mensen die prediken over een hele natie te willen zorgen zich bewust inlaten met duistere schilderijen waarbij mensen worden opgegeten, met bloed op de muren wordt getekend, kleine jongetjes met een onderbroek aan in een kamer worden worden gehangen en meisjes die betrapt ''pets voor de net iets te blote billen'' hebben gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is al een uiterst kleurrijke uitleg van wat er daadwerkelijk in de mail staat.
[..]
Nou en?![]()
De man houdt van kunst. Ik snap zoveel kunst niet.![]()
Bovendien had ik jarenlang deze albumhoes, op vlag, boven mijn bed hangen:
[ afbeelding ]
Inquisitie. SSS aan het kruis?
Maar als je niets te doen hebt kun je misschien Reddit afstruinen naar thread. Echter is er al veel verwijderd maar staan er nog zat leuke complottheorieën over deze zaak.
Ik ben een liefhebber van complotten, vind ze gewoon interessant. Ben geen extremist, geloof dan ook lang niet alles wat verteld wordt over ''de duistere elite'' maar ik vind dit toch wel wat bijzonder rare knapen.
En die hele Clintons stinken van alle kanten, ook met de overledenen die vooraf gingen aan deze mail-publicatie en allen wat te maken hadden met DNC, Wikileaks of Clinton zelf....
Daarnaast is Bill Clinton ook al vaak aan de schandpaal genageld door z'n verleden qua betasten met vrouwen....
Weet je wat het allemaal is.... Wij hebben geen kijk op de mensen die ons ''besturen'', zij wel op ons. Het hele politieke systeem deugt niet. En dat is het enige waar ik zeker van ben.![]()
Bedankt voor de nuance.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ach ja, dat mailtje. Ik pak hem er even bij.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/46736
Gaat uiteraard om dit stuk tekst:
[..]
Punt is dat de achternamen van die kinderen Luzzatto zijn. Net als de achternaam van de afzender. Het is dus aannemelijk dat het haar kinderen zijn. Wat is vervolgens waarschijnlijker: zij biedt haar kinderen aan op een seksboerderij, of is er gewoon een weekendje weg gepland en geeft zij aan dat haar kinderen daar ook bij zijn?
Tevens is hij daar volgens mij niet geweest, aangezien ze hem een 'pining wishes-you-could-come' stuurt, wat impliceert dat ze het dus jammer vindt dat hij niet kan komen.
[..]
Tja, een schilderij. Hij geeft aan dat schilderij wel eens te gebruiken om een punt te maken, maar goed, iemand zijn smaak in kunst geeft natuurlijk niet aan dat hij een pedofiel is.
[..]
Oke
[..]
Nee, ze praten over hem. Ze gaan met zijn vijven eten, ze geven daarbij aan dat hij de eigenaar is van die tent. Dat is alles.
[..]
Voornamelijk over homo-erotische zaken, niet zozeer over kinderen. Dat verbaast mij niet, daar die kerel een homo is. Zoals gezegd, dat lijkt in die Reddit-thread eerder in dit topic de rode draad te zijn; homo's die een foto van kinderen posten zijn automatisch ook pedo. Riekt gewoon naar angst voor homo's, niet zozeer bewijs dat die kerel een pedo is.
[..]
Onder andere. Die kunstenaar maakt nog veel meer kunst, waaronder van honden, van bossen, van slagers, van alles. Het zijn ook geen foto's, het zijn tekeningen of schilderijen.
Verder blijft het kunst. Als je dat alleen sec bekijkt dan zie je wel eens vreemde dingen. Kunst heeft echter ook een diepere betekenis, dat maakt het kunst, en als je dat soort zaken niet meeneemt in je analyse blijft hij onvolledig.
[..]
Het zijn volgens mij meerdere tienduizenden e-mails. Hoeveel pasta-mails zijn er? Een stuk of 100? Ik denk dat als je mijn e-mail bekijkt je ook wel een hoop mails over eten vindt, en ik denk dat als we willekeurig iemands volledige e-mail zonder context mogen bekijken, we ook wel een geheel complot vinden.
[..]
Je bedoelt dit logo? Weet je waar dat ook op lijkt? Stukken pizza. Weet je wat die tent verkoopt? Pizza. Wat is waarschijnlijker, dat een bedrijf het logo gebruikt om aan te geven dat je naast pizza ook kinderen kan bestellen, of dat ze een pizza wilden afbeelden?
[..]
Er is dus geen bewijs. Er is alleen interpretatie, en die interpretatie is helemaal doorgeslagen omdat iemand ooit heeft bedacht dat 'pizza' ook codetaal is voor pedofilie en alle mails vervolgens in dat kader geanalyseerd worden.
Mijn rationele kant is het gewoon met je eens. Toch knaagt er iets moet ik zeggen. Het is raar te geloven ook allemaal, maar toen het mega-misbruik door de kerk uitkwam... Was dat niet raar? De kerk, de plek met mensen die sowieso allen het beste met je voor hadden. En die zelfs goed waren, goddelijk of weet ik al wat niet meer.
Het is niet onmogelijk allemaal.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat die man graag geheimzinnig over pizza en pasta's mailt. Met af en toe een willekeurige term als ''Haïtiaanse pizza eten bij Comet'' nadat er ook geluld is in dat topic over Haïtiaanse S.O.S. kinderdorpen waar Clinton naar toe is geweest... Het zal..
Maar zoals je kunt lezen heb ik er gelukkig ook niet al te veel ''kaas van gegeten''.
Ik weet ook niet wat voor een hobby's die elitaire hoogmacht er op nahoudt.![]()
In het verlengde hiervan zou de fotografie van Rineke Dijkstra ook entartete Kunst zijn.Curiosity cultured the cat
"Omg trump zei iets stouts!!! UNFIT FOR PRESIDENT!!" "hoe durft hij!!"
"HIllary doet aan lugubere occulte rituelen, dat is toch gewoon normaal?"
democRats
graag op anoniem![]()
vind reddit en 4chan soms zo onduidelijk. Bedankt voor je info. Ik denk independed onderzoekers echt wel iets met deze info kunnen. Straks wordt het nog iets serieus en wordt het mccain mysterie opgelost.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Nou, ik heb eigenlijk zoveel op Reddit gelezen. En daarbij komt bij mij naar boven dat er dingen daar inderdaad niet kloppen.
Ik geloof niet zomaar dingen maar dit dus wel.
Ik zal het proberen uit te leggen.
Podesta blijkt een liefhebber te zijn van kunst die nogal vreemd te noemen is:
[ afbeelding ]
Dit heeft ie in z'n kantoor hangen.
En de rest ga ik allemaal niet voor je opzoeken. Dat doe zelf maar. Heb gistereravond hele threads op de mobiel bekeken en ga er nou niet meer energie in stoppen.
De helft wordt met dat het op Reddit verschijnt ook weer verwijderd. (ook vreemd)
Deze vind ik tussendoor nog even.
Praten ze over de pizzahut van Alefantis ''Comet''
Nou, als je die vent z'n instagram bekijkt heeft die nogal veel interesses in jonge kinderen op erotisch vlak. Het gaat telkens daarover.
Verder is die broer Tony Podesta liefhebber van kunst van Marina Abramovic (wat al een vreemde kunstenares is) en van nog een kunstenaar met een soortgelijk Slavische naam. Er is in z'n huis een interview geweest voor een bepaald blad waarin ze de kunst wat hij thuis had staan lieten zien.
Het telkens hebben over pastagerechten eten in e-mails vind ik ook vreemd. Helemaal als je de context bekijkt.
Ook dat er daadwerkelijke tekenen waarmee pedofielen zich identificeren bestaan, die zouden kunnen slaan op het taalgebruik in de mails van deze Podesta's & co.
Zo is er bijv. een bestand gemaakt door de justitie in de VS waarbij die tekens zien zijn, 1 zo'n teken schuilt ook in het logo van die pizzahut. En zo zit er daar nog een pizzahut op de hoek die wordt gerund door iemand die óók in de e-mails voorkomt én die wat op z'n kerfstok had mbt tot mensenhandel, en die dus ook een ''pedofiel teken'' in z'n logo heeft....
Natuurlijk allemaal apart, en misschien ook wel vergezocht als je het zo leest. Maar de e-mails zorgen voor bewijs dat ze getypt hebben wat ze getypt hebben.
En toch denk ik dat het fout zit.![]()
Dus barry mag weer spuien
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
"here are we drive like a demon from station to station"
wie lavender ...zonder google
oops
[ Bericht 4% gewijzigd door DeMolay op 08-11-2016 22:14:21 ]TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
Ja en volgens mij is het ook too late.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef DeMolay het volgende:
oops![]()
antwoord ?TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
Ik heb diep nagedacht, maar het is al laat en ik kom er niet op. Dus spill!quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef DeMolay het volgende:
oops![]()
Om maar weer eens aan te geven...quote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Lavenderr het volgende:
Of ze nu wel of niet aan rituelen doet, het heeft niet geholpen.
Let ook maar eens op hoe snel dit weer overwaait. Als Clinton geen presidentskandidaat is, dan is het een stuk minder interessant dat er een vermeende pizza-pedo-ring opereert in haar kringen...
Wat ik wel heel amusant vond was het interview met een Trump supporter die iets zei in de trend van: Super awesome! We winnen, maar... Ik snap niet hoe dat kan, de verkiezingen waren toch rigged?
Geniale vragen stellen, maar waarschijnlijk niet genoeg om zijn ogen te openen.
Fine, fuck you then!
Trump had het er al over om Clinton sowieso te willen gaan gaan vervolgen mocht ie president worden. Zou wat zijn als hij haar straks de gevangenis in krijgt. Maar zover zal het Amerikaanse systeem het gelukkig nog niet toelaten lijkt me.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Om maar weer eens aan te geven...
Let ook maar eens op hoe snel dit weer overwaait. Als Clinton geen presidentskandidaat is, dan is het een stuk minder interessant dat er een vermeende pizza-pedo-ring opereert in haar kringen...
Wat ik wel heel amusant vond was het interview met een Trump supporter die iets zei in de trend van: Super awesome! We winnen, maar... Ik snap niet hoe dat kan, de verkiezingen waren toch rigged?
Geniale vragen stellen, maar waarschijnlijk niet genoeg om zijn ogen te openen.![]()
Alleen heeft hij die macht straks ook niet als president, dus toont wel weer aan hoe ongeschikt hij eigenlijk is.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Trump had het er al over om Clinton sowieso te willen gaan gaan vervolgen mocht ie president worden. Zou wat zijn als hij haar straks de gevangenis in krijgt. Maar zover zal het Amerikaanse systeem het gelukkig nog niet toelaten lijkt me.
Als hij überhaupt president word, hij heeft nog een vervelende RICO zaak in het vooruitzicht.![]()
Ga -nee, normaal reageren-quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alleen heeft hij die macht straks ook niet als president, dus toont wel weer aan hoe ongeschikt hij eigenlijk is.
Als hij überhaupt president word, hij heeft nog een vervelende RICO zaak in het vooruitzicht.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 09-11-2016 10:51:46 ]![]()
quote:lees eerst eens voor je reageert, dit is zo dom
[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 09-11-2016 10:52:04 ]![]()
Nee hoeft niet. Jij bent altijd anti-trump geweest. Kun jij de topictitel niet lezen?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:40 schreef Chewie het volgende:
[..]lees eerst eens voor je reageert, dit is zo dom
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:42 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Jij bent altijd anti-trump geweest. Kun jij de topictitel niet lezen?
Is het zo moeilijk te begrijpen dat Trump die macht helemaal niet heeft of is het je totaal ontgaan dat dit de discussie is waar ik op reageer?
Of Clinton wel of niet aangepakt word voor een pedo netwerk staat daar verder buiten.![]()
Gelukkig niet idd. Want als hij zulke macht naar zich toe zou weten te trekken zou dat een regelrechte ramp voor de rechtsstaat zijn. Dat zou hem direct laten afzakken tot dictatorschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Trump had het er al over om Clinton sowieso te willen gaan gaan vervolgen mocht ie president worden. Zou wat zijn als hij haar straks de gevangenis in krijgt. Maar zover zal het Amerikaanse systeem het gelukkig nog niet toelaten lijkt me.
Gelukkig is dat allemaal niet zo simpel.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.![]()
![]()
'Trump won’t be permitted to win' - Assange interview with John Pilger (Courtesy Darthmouth Films)
Hoe valt deze uitspraak eigenlijk nog te rijmen , hij was aardig zeker met deze stelling.![]()
De halve wereld (of meer) was aardig zeker van de stelling dat Trump niet zou winnen.Conscience do cost.![]()
Dat niet in mijn geval enkel hebben zijn uitspraken mij wel aan het twijfelen gebracht , ik dacht dat de beste man toch een stuk meer genuanceerder was met stellingen aannemen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:54 schreef ems. het volgende:
De halve wereld (of meer) was aardig zeker van de stelling dat Trump niet zou winnen.
De halve wereld slikt wel alles als de waarheid weg , als hij ergens een mening over heeft of bewijzen denkt te hebben.
Of hij had gelijk enkel heeft de FBI er een stokje voor gestoken (wat ik hier en daar heb gehoord)![]()
Lijkt op het logo van Linkin Park.quote:Uh oh.... nieuwe ontdekking gedaan. Wordt er een beetje misselijk van...
1 van de pizzatenten verbonden met Podesta en Clinton-insiders, heeft een pedo code in zijn logo:
[ afbeelding ]
Meer op Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)scover_on_the_pizza/
Zouden de bandleden betrokken zijn ?![]()
Wel interessant hoor:
- Assange voert campagne tegen Clinton
- Steunt Trump
- Vandaag opeens, na 5 - 6 (?) jaar van weigeren, krijgt hij wél bezoek uit Zweden.
- Er gaan republikeinse stemmen op om Assange officieel staatsburger te maken en de aanklachten te laten vallen vanwege zijn aandeel in de verkiezingen
[...]
- Clinton blijft vrijgesproken worden van alle beschuldigingen
- Er zijn geen schokkende of veroordelende feiten naar buiten gebracht (buiten misschien wat gesjoemel in de eigen partij, maar soit; politics!) in de leaks
- Geen bombshell, geen veroordeling, pure opgeklopte (durf ik het te zeggen) propaganda!
Fine, fuck you then!
Oprechte vraag: denk je zelf dat zij door Podesta ontvoerd is?quote:Op maandag 14 november 2016 00:37 schreef cb2013 het volgende:
Weet iemand als het mccain onderzoek alweer nieuwe knooppunten heeft nav podesta...Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Is dit hypothetisch? Vooral dat stukje staatsburger en bezoek van Zweden.quote:Op maandag 14 november 2016 08:31 schreef SicSicSics het volgende:
Wel interessant hoor:
- Steunt Trump
- Vandaag opeens, na 5 - 6 (?) jaar van weigeren, krijgt hij wél bezoek uit Zweden.
- Er gaan republikeinse stemmen op om Assange officieel staatsburger te maken en de aanklachten te laten vallen vanwege zijn aandeel in de verkiezingen
[...]
- Er zijn geen schokkende of veroordelende feiten naar buiten gebracht (buiten misschien wat gesjoemel in de eigen partij, maar soit; politics!) in de leaks
- Geen bombshell, geen veroordeling, pure opgeklopte (durf ik het te zeggen) propaganda!Dat er mogelijk een connectie is nav de tekening acht ik een kans dat hij daarbij betrokken is.quote:Op maandag 14 november 2016 08:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oprechte vraag: denk je zelf dat zij door Podesta ontvoerd is?![]()
Dit is niet hypothetisch:quote:Op maandag 14 november 2016 09:08 schreef cb2013 het volgende:
Is dit hypothetisch? Vooral dat stukje staatsburger en bezoek van Zweden.
http://thehill.com/policy(...)s-warm-up-to-assange
http://www.washingtontime(...)sange-upon-taking-o/
Directere info kon ik zo snel niet vinden.
Ook dit is niet hypothetisch:
http://news.sky.com/story(...)-by-ecuador-10656967Fine, fuck you then!
Of het laat zien dat het niet lukt met de oude garde omdat die te corrupt is en moeten we nog een paar maanden wachten voordat dat balletje kan rollen .quote:Op maandag 14 november 2016 08:31 schreef SicSicSics het volgende:
Wel interessant hoor:
- Steunt Trump
[...]
- Geen bombshell, geen veroordeling, pure opgeklopte (durf ik het te zeggen) propaganda!THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Je bedoelt het dat Clinton alsnog veroordeeld zou kunnen worden?quote:Op maandag 14 november 2016 09:21 schreef Summers het volgende:
Of het laat zien dat het niet lukt met de oude garde omdat die te corrupt is en moeten we nog een paar maanden wachten voordat dat balletje kan rollen .Kans lijkt me vrij klein... Maar misschien heb je gelijk.
Fine, fuck you then!
Meer dan de helft van de wereld weet niet dat er verkiezingen in de VS zijn geweest. Meer dan helft van de VS electoraat niet gestemd heeft want ze weten dondersgoed dat ‘t ’n verdomde poppenkast is. En terecht.
America is niet zo belangrijk als wat sommige mensen lijkt te denken.-edit, normale taal gebruiken en nee, in het engels schelden mag ook niet-
[ Bericht 15% gewijzigd door Lavenderr op 14-11-2016 10:52:03 ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Moet je nu ook een beetje spugen, als je zo boosmans loopt te fulmineren?Curiosity cultured the cat
_nee-quote:Op maandag 14 november 2016 10:03 schreef Copycat het volgende:
Moet je nu ook een beetje spugen, als je zo boosmans loopt te fulmineren?
Does that answer your question?
[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 14-11-2016 10:49:56 (schelden) ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
That's an affirmative.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 14-11-2016 10:50:23 ]Curiosity cultured the cat
Hillary Clinton is een "necromancer" (iemand die met de doden spreekt)
Bill Clinton vertelt het hier gewoon tijdens een speech:
![]()
Ja, overdrachtelijke tekst is soms best ingewikkeld.Curiosity cultured the cat
Maar wat vind je ervan?quote:Op maandag 14 november 2016 10:38 schreef Copycat het volgende:
Ja, overdrachtelijke tekst is soms best ingewikkeld.
O wacht.. je kijkt geen 'enge' filmpjes echter vindt het gewoon leuk om hier wat te babbelen en overal mee oneens te zijn.![]()
![]()
Deze soundbite had ik al eerder gezien en ik vind dus dat het klaarblijkelijk voor diverse mensen, waaronder jij, erg ingewikkeld is om overdrachtelijke tekst te begrijpen.Curiosity cultured the cat
Overdrachtelijke tekst?quote:Op maandag 14 november 2016 10:48 schreef Copycat het volgende:
Deze soundbite had ik al eerder gezien en ik vind dus dat het klaarblijkelijk voor diverse mensen, waaronder jij, erg ingewikkeld is om overdrachtelijke tekst te begrijpen.
Volgens mij zegt Bill gewoon dat z'n vrouw 'regelmatig' met Eleanor Roosevelt spreekt...
Lijkt me een beetje onzinnig, echter Hillary is niet bepaald vies van vreemde rituelen:
![]()
Spirit cooking en een necromancer.
Ik zou bijna weer een post schrijven om dit te ontkrachten, maar ik vind het ook wel genieten om deze waanbeelden te blijven zien.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 11:07 schreef Ludachrist het volgende:
Spirit cooking en een necromancer.
Ik zou bijna weer een post schrijven om dit te ontkrachten, maar ik vind het ook wel genieten om deze waanbeelden te blijven zien.![]()
![]()
Blijkbaar zegt het begrip overdrachtelijk je niets.Curiosity cultured the cat
overdrachtelijkquote:Op maandag 14 november 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
Blijkbaar zegt het begrip overdrachtelijk je niets.
overdrachtelijk bijv.naamw. [taalkunde] bij uitbreiding, wanneer er een ruimere interpretatie dan gebruikelijk aan wordt gegeven, in oneigenlijke zin
http://www.woorden.org/woord/overdrachtelijk
Mwah... het is maar hoe je het ziet:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: