abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2016 @ 14:40:12 #176
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_166476359
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
Dat zou wat zijn als de dag hier vanaf zou hangen. :D
Dat zou wat zijn inderdaad. :D

Maar welke selectieve verontwaardiging hebben we het dan over? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 november 2016 @ 14:42:42 #177
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_166476407
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 14:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn inderdaad. :D

Maar welke selectieve verontwaardiging hebben we het dan over? :)
Die van jou en vele anderen.
wooblabalurg
  maandag 7 november 2016 @ 14:45:50 #178
116015 SicSicSics
pi_166476468
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:42 schreef Baconbus het volgende:
Die van jou en vele anderen.
Vertel, wat is er zo selectief aan mijn verontwaardiging?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_166476622
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

En het ridiculiseren gaat hier vrolijk verder. Genieten toch dit.
Het hele topic wordt kunst al geridiculiseerd inderdaad ;(
Conscience do cost.
  maandag 7 november 2016 @ 14:58:37 #180
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_166476753
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2016 14:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vertel, wat is er zo selectief aan mijn verontwaardiging?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet de illusie dat ik je kan laten zien wat je zelf mist.

Het ridiculiseren gaat vrolijk door. Want we zijn zo verontwaardigd.
wooblabalurg
pi_166476756
SPOILER
Artemisia Gentileschi, Judith Slaying Holofernes

SPOILER
Francisco Goya, Saturn Devouring His Son

SPOILER
Peter Paul Rubens, Massacre of the innocents

Nog wat meer kunst... Als je het hebt ben je natuurlijk gelijk een nare satanist.

[ Bericht 20% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2016 15:17:08 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 7 november 2016 @ 15:00:27 #183
116015 SicSicSics
pi_166476810
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2016 14:58 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb niet de illusie dat ik je kan laten zien wat je zelf mist.

Het ridiculiseren gaat vrolijk door. Want we zijn zo verontwaardigd.
[...]
Fine, fuck you then!
  maandag 7 november 2016 @ 15:01:59 #184
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_166476849
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Het hele topic wordt kunst al geridiculiseerd inderdaad ;(
De uitingen van superioriteit vliegen je om de oren ja.
wooblabalurg
pi_166477078
Toch nog even een vraagje, zie het aub niet als sarcasme, maar als serieus.

Stel, morgen snij ik diep in mijn middelvinger en eet de pijn, wat levert dat me dan op?
Want zeggen dat het magie is is leuk, maar dan moet er een doel zijn. Dus een focus erbij, een zware concentratie voor een bepaald doel. Wat is het doel?

Als men het hier wil hebben over het "occulte" karakter (tussen haakjes omdat occult op zichzelf weinig betekend, men eigenlijk magisch werk bedoeld) dan zou men ook een idee van het doel moeten hebben.
Gewoon omdat het gruwelijk is en degene die het uitoefenen nare sadisten/psycho's zijn is niet "occult".

Dus om het bnw niveau wat te verhogen, wat zijn de doelen van de verschillende "occulte" handelingen? Wat is de gedachtegang erachter, wat wil men bereiken met die handelingen? Staan ze los van elkaar, of zijn het verschillende handelingen voor 1 doel?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166477322
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:12 schreef erodome het volgende:

Stel, morgen snij ik diep in mijn middelvinger en eet de pijn, wat levert dat me dan op?
Want zeggen dat het magie is is leuk, maar dan moet er een doel zijn. Dus een focus erbij, een zware concentratie voor een bepaald doel. Wat is het doel?

Als men het hier wil hebben over het "occulte" karakter (tussen haakjes omdat occult op zichzelf weinig betekend, men eigenlijk magisch werk bedoeld) dan zou men ook een idee van het doel moeten hebben.
Gewoon omdat het gruwelijk is en degene die het uitoefenen nare sadisten/psycho's zijn is niet "occult".

Dus om het bnw niveau wat te verhogen, wat zijn de doelen van de verschillende "occulte" handelingen? Wat is de gedachtegang erachter, wat wil men bereiken met die handelingen? Staan ze los van elkaar, of zijn het verschillende handelingen voor 1 doel?
Ze heeft ook "recepten" gemaakt met duidelijke doelen.

Zo kom je bijvoorbeeld van je hoge bloeddruk af!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166477558
Persoonlijk denk ik dat mijn bloeddruk alleen maar zal stijgen met een python op mijn schoot maar ieder z'n ding :P
Conscience do cost.
pi_166477577
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze heeft ook "recepten" gemaakt met duidelijke doelen.

[ afbeelding ]

Zo kom je bijvoorbeeld van je hoge bloeddruk af!
Vaag ja, maar kwalijk, naar, met een duister doel? Nee.

Daarom dus dat ik vraag naar die doelen, want als men het wil zien als een duister complot moet er ook wel een duister doel zijn...
Dat het vaag is, dat het ongeloofwaardig is voor de meeste doet er even niet toe in deze, het gaat mij om de vermeende doelen erachter.
pi_166477641
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:37 schreef ems. het volgende:
Persoonlijk denk ik dat mijn bloeddruk alleen maar zal stijgen met een python op mijn schoot maar ieder z'n ding :P
Wil je dat beest rustig houden dan helpt de kou van dat ijsblok wel, maar ook is het erg handig dan heel rustig en diep adem te halen, wat weer goed is voor je bloeddruk. Alhoewel ik betwijfel of het een bloeddrukprobleem op zou lossen.

Ik ken een betere voor je, die je minder eng zal vinden. Ben je boos/gefrustreerd/opgewonden waardoor hartslag en bloeddruk omhoog gaan? Adem dan in door je neus in 4 tellen, hou je adem vast (zonder je keel dicht te zetten) voor 7 tellen en adem uit door je mond in 8 tellen. Herhaal dit 3/4 keer.
Je hartslag gaat omlaag, je bloeddruk gaat omlaag, je kan je emotie weer onder controle krijgen.

Als je daarna ook nog eens een ritme van 4-2-4 aan houdt blijf je ook in die rustigere mood.
Geen magie, maar werkt wel.
pi_166477852
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:12 schreef erodome het volgende:

Deze lijn doortrekkend zou je BDSM ook soms als occult kunnen zien. Wat het (voor mij iig) niet is. Ik snap je punt denk ik wel.
pi_166478353
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:20 schreef Gutmensch het volgende:
Die leaks van de Russische FSB worden ook steeds gekker.

Ze kunnen kennelijk niets beters verzinnen om Poetin's grote pussygrabbing vriend nog in het Witte Huis te krijgen :')
Heb je wel Julian Assange recent interview gezien?
pi_166479424
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 15:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deze lijn doortrekkend zou je BDSM ook soms als occult kunnen zien. Wat het (voor mij iig) niet is. Ik snap je punt denk ik wel.
Je kan het alleen als "occult" (ik blijf het tussen haakjes zetten omdat het een verkeerde benaming is) zien als het gepaard gaat met bepaalde rituelen die een bepaald doel voor ogen hebben. En dan doel ik niet op "genot" als doel. Dan zouden de handelingen een bepaalde associatie moeten versterken, een associatie die te maken heeft met een bepaald gespecificeerd doel. Vage doelen zoals "macht" werken niet, die zijn te ruim, daar kan men zich niet gericht op focussen. De geest moet dan teveel omvatten wat de gerichte concentratie in de weg zit.

Zo werkt magie, magie is niet iets "bovennatuurlijks", het is de kracht van de geest. Waarbij er symbolen, rituelen en handelingen worden toegepast om die kracht van de geest te richten, die focus/zware concentratie te ondersteunen en te versterken. In weze betekend magie bedrijven "buigen" of "weten", het idee erachter is dat je de werkelijkheid kent of buigt naar je eigen wil.
  maandag 7 november 2016 @ 17:18:15 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_166479816
WikiLeaks: Clinton campaign chair John Podesta caught throwing HOT TUB PARTIES WITH CHILDREN as young as 7 YEARS OLD

Aparte kunst heeft de ouwe viezerik weer hangen. Ergens hoop ik dat het allemaal niet waar is ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_166479863
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:18 schreef controlaltdelete het volgende:
WikiLeaks: Clinton campaign chair John Podesta caught throwing HOT TUB PARTIES WITH CHILDREN as young as 7 YEARS OLD

[ afbeelding ]

Aparte kunst heeft de ouwe viezerik weer hangen. Ergens hoop ik dat het allemaal niet waar is ;(
Wat is er zo apart aan die kunst?

En mogen kinderen niet in de hot tub? Kennisen van mij hadden ook een hot tub, daar hebben de kinderen ruim gebruik van gemaakt. Toch echt geen enkele sprake van misbruik of andere ellende, gewoon blije kinderen in de hot tub.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:58 schreef erodome het volgende:
SPOILER
Artemisia Gentileschi, Judith Slaying Holofernes

SPOILER
Francisco Goya, Saturn Devouring His Son

SPOILER
Peter Paul Rubens, Massacre of the innocents

Nog wat meer kunst... Als je het hebt ben je natuurlijk gelijk een nare satanist.
Lavender, waarom achter een spoiler? Dit is vrij bekende en oude kunst namelijk, vind het erg raar dat je dat achter spoilers gooit... Dit zijn gewoon museum stukken.
pi_166479951
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan zouden de handelingen een bepaalde associatie moeten versterken, een associatie die te maken heeft met een bepaald gespecificeerd doel. Vage doelen zoals "macht" werken niet, die zijn te ruim, daar kan men zich niet gericht op focussen. De geest moet dan teveel omvatten wat de gerichte concentratie in de weg zit.

Zo werkt magie, magie is niet iets "bovennatuurlijks", het is de kracht van de geest. Waarbij er symbolen, rituelen en handelingen worden toegepast om die kracht van de geest te richten, die focus/zware concentratie te ondersteunen en te versterken. In weze betekend magie bedrijven "buigen" of "weten", het idee erachter is dat je de werkelijkheid kent of buigt naar je eigen wil.
Hoe werken die symbolen dan precies?
Moet je die dan visualiseren of zo? Of hoe moet ik dat zien? Snap daar echt niets van.
pi_166479969
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:25 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Hoe werken die symbolen dan precies?
Moet je die dan visualiseren of zo? Of hoe moet ik dat zien? Snap daar werkelijk geen ene drol van. Maar heb me er ook niet goed in verdiept.
Kan met visualiseren, dat is ook een deel ervan, maar ook tastbare symbolen die door te zien en te ervaren die focus versterken.
  maandag 7 november 2016 @ 17:28:41 #197
189978 controlaltdelete
pi_166480017
Ja ach praat het maar goed. Niks aan de hand mensen gewoon wat politici op leeftijd die zich gaan entertainen in een hot tub met kleine kinderen. Moet kunnen, schilderijtje op kantoor wat kannibalisme moet voorstellen is kunst en gewoon een kwestie smaak. Helemaal niks mis met die lui :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_166480046
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ach praat het maar goed. Niks aan de hand mensen gewoon wat politici op leeftijd die zich gaan entertainen in een hot tub met kleine kinderen.
Schandalig inderdaad, dat mensen met kinderen zich ergens in het water vermaken.
pi_166480053
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ach praat het maar goed. Niks aan de hand mensen gewoon wat politici op leeftijd die zich gaan entertainen in een hot tub met kleine kinderen. Moet kunnen is, schilderijtje op kantoor wat kannibalisme impliceert is kunst en gewoon een kwestie smaak. Helemaal niks mis met die lui :{w
Vooral niet perse wat mee aan de hand, dat hangt dus geheel af van de verdere inhoud.

Dat jij er gelijk het allerslechtste van denkt zit toch echt meer in jouw hoofd dan dat het perse werkelijkheid is.
  maandag 7 november 2016 @ 17:47:45 #200
189978 controlaltdelete
pi_166480330
Schandalig dat er nog steeds mensen zijn die het goed praten. Als je niet tussen de regels door kunt lezen dat die kinderen het entertainment zijn? Viezerikken gebruiken daar hun codes voor en gebruiken bedekte termen. Kop in de kont en vooral blijven afdoen als onzin is ook een keuze alleen gaat dit niet op voor mij. De beerput gaat alleen maar meer en meer open. Een goede ontwikkeling want hierdoor gaan steeds meer mensen inzien dat we opgescheept zitten met geschifte mensen aan de top die walgelijke hobby's hebben. Het is een voorwaarde om die top te bereiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')