abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166451454
quote:
Ik luister liever naar die kraai hoor :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166452221
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als zij daarin gelooft dan is dat zo voor haar ja.

Of gaan we nu discussiëren over wat wel of niet een echt occult ritueel is? Zijn daar regels voor dan?

Als ik met mijn linkerhand met bloed rare teksten schrijf is dat niet occult en als ik het met mijn rechterhand doe dan wel?
Ja, eigenlijk zijn daar idd regels voor ;)

Maar voor degene die er niet in geloven maakt dat niets uit, die kunnen het gewoon als vermaak zien.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166452290
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2016 04:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee, de broer van Podesta heeft een diner met spirit cooking en nodigt zijn broer uit.

En heb je het kookboek wel gezien?

[ afbeelding ]

Oh het gaat maar over een kookboek!
Maar wat is er nu zo erg aan? Hoe is dit zo anders dan elke zondag naar de kerk gaan om het vlees van jezus te eten, zijn bloed te drinken en te knielen voor een beeld van een figuur die in gruwelijke pijnen aan het kruis hangt met een doornenkroon op zijn hoofd waardoor het bloed van zijn gezicht af loopt?

Ook al zou het echt occult zijn, degene die naar dat "diner' gingen het ook zo zagen ipv als vermaak/kunst, wat dan? Wat maakt dat uit?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166453269
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar wat is er nu zo erg aan? Hoe is dit zo anders dan elke zondag naar de kerk gaan om het vlees van jezus te eten, zijn bloed te drinken en te knielen voor een beeld van een figuur die in gruwelijke pijnen aan het kruis hangt met een doornenkroon op zijn hoofd waardoor het bloed van zijn gezicht af loopt?

Ook al zou het echt occult zijn, degene die naar dat "diner' gingen het ook zo zagen ipv als vermaak/kunst, wat dan? Wat maakt dat uit?
Ik snap niet wat je bedoeld. Wij delen toch berichten over dit hele gebeuren. |:(
Sluit gelijk alle topics, want "wat maakt het uit?".
pi_166453658
podesta kantoor
https://twitter.com/laiss(...)045440798721/photo/1

bij Tony Podesta (broer) thuis onthoofde lijk

pi_166453666
Dat filmpje niet helemaal kijken, want dan wordt je spirit gecooked.
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 15:39:09 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_166454179
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:57 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoeld. Wij delen toch berichten over dit hele gebeuren. |:(
Sluit gelijk alle topics, want "wat maakt het uit?".
Ja, op BNW is ruimte voor een andere kijk op allerlei zaken.
pi_166454505
Trouwens wel zieke "kunst" op de vorige pagina :{
En die vent met die krassen in zijn handen.... :r
  zondag 6 november 2016 @ 16:02:43 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_166454741
Onder de noemer kunst kun je met zieke shit wegkomen. Genoeg hipsters die het nog goedpraten ook.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_166454923
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Onder de noemer kunst kun je met zieke shit wegkomen. Genoeg hipsters die het nog goedpraten ook.
Jawel, maar hoe walgelijk het eigenlijk ook is... het blijven tekeningen. Ik denk niet dat je tekeningen moet willen verbieden. Denk ook dat je niet wilt dat machtshebbers aan dergelijke rare clubjes verbonden zijn.
pi_166455300
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef erodome het volgende:

Omdat het nogal ziekelijk is misschien? En de Podesta broers zijn mensen met heel veel macht. Mensen met veel macht en nogal ziekelijke interesses, ik vind dat niet zo'n goeie combinatie.

Wanneer mensen dit acceptabele kunst vinden, dan is er echt iets mis met je:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2016 16:37:43 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 6 november 2016 @ 16:27:46 #137
189978 controlaltdelete
pi_166455331
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jawel, maar hoe walgelijk het eigenlijk ook is... het blijven tekeningen. Ik denk niet dat je tekeningen moet willen verbieden. Denk ook dat je niet wilt dat machtshebbers aan dergelijke rare clubjes verbonden zijn.
Dat ben ik met je eens. Maar wie verzint nou zoiets om te tekenen en wie wil zoiets aan de muur hebben hangen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_166455347
Tsja, sommige mensen hebben van die tegelwijsheden aan het muur hangen. Dat is nog net een tikkeltje erger imo.
Conscience do cost.
pi_166455364
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk zijn daar idd regels voor ;)

Maar voor degene die er niet in geloven maakt dat niets uit, die kunnen het gewoon als vermaak zien.
Maar wie bepaalt dan wat de regels zijn? Het is echt niet alsof er een handboek voor is.
pi_166455408
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Inderdaad.
  zondag 6 november 2016 @ 16:32:47 #141
189978 controlaltdelete
pi_166455446
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:28 schreef ems. het volgende:
Tsja, sommige mensen hebben van die tegelwijsheden aan het muur hangen. Dat is nog net een tikkeltje erger imo.

:W
pi_166455470
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad. Als het nou 1 of andere debiel was die in een garagebox in Berlijn met dit soort shit komt, dan is dat nog tot daar aan toe.

Maar blijkbaar heeft dit soort zieke duistere "kunst" een aantrekkingskracht op machtige mensen.

"You are the company that you keep", gaat hier wel op.
pi_166455491
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_
pi_166455529
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar wie verzint nou zoiets om te tekenen en wie wil zoiets aan de muur hebben hangen?
Mensen uit satanistische kringen wellicht.
pi_166455531
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik weet dat jij een zwak hebt voor andermans quotes 8-)
Conscience do cost.
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 16:41:18 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_166455640
Volgens deze René staat het al lang vast wie de nieuwe president wordt:

'Het etablissement, of de ‘krachten-achter-de-schermen’ hebben al lang een president verkozen.. Of beter gezegd: ‘uitgekozen’. En dat betekent natuurlijk, dat wanneer deze kandidaat president dient te worden, je het verkiezingsapparaat tot op het bot, dient te (kunnen) manipuleren. Nou is dat ook precies wat we hier in vele artikelen op de site ook al jaren hiervoor hebben gemeld. Zoek maar eens met onze zoekmachine op verkiezingen VS of iets dergelijks. In ieder geval zouden we je het vertaalde artikel uit oktober 2012, van onze zustersite ‘WantToKnow.info’ aan willen raden te lezen, waarbij het boek ‘Votescam’ (‘kies-schande’) (HIER) centraal staat. De beide auteurs van het boek hebben het schrijven ervan met de dood moeten bekopen!'

https://renes-wereld.nl/2(...)-plaats-van-gekozen/
  zondag 6 november 2016 @ 16:42:08 #147
189978 controlaltdelete
pi_166455663
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik weet dat jij een zwak hebt voor andermans quotes 8-)
Dude je gist er maar op los. Je komt elke keer als een duveltje tevoorschijn als ik iets post, het lijkt een beetje op een obsessie. Nu weer genoeg woorden aan je gesar besteed. :W
pi_166455734
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dude je gist er maar op los. Je komt elke keer als een duveltje tevoorschijn als ik iets post, het lijkt een beetje op een obsessie. Nu weer genoeg woorden aan je gesar besteed. :W
Deed hij ook vaak bij mij en er komt zelden iets constructiefs uit bij hem.
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 16:46:08 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_166455759
Laten we on topic blijven ipv op elkaar.
pi_166455904
Marina Abramovic met een pentagram in je eigen buik snijden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kunst.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2016 16:56:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')