Ik luister liever naar die kraai hoorquote:Op zondag 6 november 2016 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor de heks tekeer gaan
klinkt als
Ja, eigenlijk zijn daar idd regels voorquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als zij daarin gelooft dan is dat zo voor haar ja.
Of gaan we nu discussiëren over wat wel of niet een echt occult ritueel is? Zijn daar regels voor dan?
Als ik met mijn linkerhand met bloed rare teksten schrijf is dat niet occult en als ik het met mijn rechterhand doe dan wel?
Maar wat is er nu zo erg aan? Hoe is dit zo anders dan elke zondag naar de kerk gaan om het vlees van jezus te eten, zijn bloed te drinken en te knielen voor een beeld van een figuur die in gruwelijke pijnen aan het kruis hangt met een doornenkroon op zijn hoofd waardoor het bloed van zijn gezicht af loopt?quote:Op zaterdag 5 november 2016 04:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee, de broer van Podesta heeft een diner met spirit cooking en nodigt zijn broer uit.
En heb je het kookboek wel gezien?
[ afbeelding ]
Oh het gaat maar over een kookboek!
Ik snap niet wat je bedoeld. Wij delen toch berichten over dit hele gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar wat is er nu zo erg aan? Hoe is dit zo anders dan elke zondag naar de kerk gaan om het vlees van jezus te eten, zijn bloed te drinken en te knielen voor een beeld van een figuur die in gruwelijke pijnen aan het kruis hangt met een doornenkroon op zijn hoofd waardoor het bloed van zijn gezicht af loopt?
Ook al zou het echt occult zijn, degene die naar dat "diner' gingen het ook zo zagen ipv als vermaak/kunst, wat dan? Wat maakt dat uit?
Ja, op BNW is ruimte voor een andere kijk op allerlei zaken.quote:Op zondag 6 november 2016 14:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeld. Wij delen toch berichten over dit hele gebeuren.
Sluit gelijk alle topics, want "wat maakt het uit?".
Jawel, maar hoe walgelijk het eigenlijk ook is... het blijven tekeningen. Ik denk niet dat je tekeningen moet willen verbieden. Denk ook dat je niet wilt dat machtshebbers aan dergelijke rare clubjes verbonden zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Onder de noemer kunst kun je met zieke shit wegkomen. Genoeg hipsters die het nog goedpraten ook.
Omdat het nogal ziekelijk is misschien? En de Podesta broers zijn mensen met heel veel macht. Mensen met veel macht en nogal ziekelijke interesses, ik vind dat niet zo'n goeie combinatie.quote:Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef erodome het volgende:
Ook al zou het echt occult zijn, degene die naar dat "diner' gingen het ook zo zagen ipv als vermaak/kunst, wat dan? Wat maakt dat uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2016 16:37:43 ]"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
Dat ben ik met je eens. Maar wie verzint nou zoiets om te tekenen en wie wil zoiets aan de muur hebben hangen?quote:Op zondag 6 november 2016 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar hoe walgelijk het eigenlijk ook is... het blijven tekeningen. Ik denk niet dat je tekeningen moet willen verbieden. Denk ook dat je niet wilt dat machtshebbers aan dergelijke rare clubjes verbonden zijn.
Maar wie bepaalt dan wat de regels zijn? Het is echt niet alsof er een handboek voor is.quote:Op zondag 6 november 2016 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zijn daar idd regels voor
Maar voor degene die er niet in geloven maakt dat niets uit, die kunnen het gewoon als vermaak zien.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Onder de noemer kunst kun je met zieke shit wegkomen. Genoeg hipsters die het nog goedpraten ook.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:28 schreef ems. het volgende:
Tsja, sommige mensen hebben van die tegelwijsheden aan het muur hangen. Dat is nog net een tikkeltje erger imo.
Dat laatste inderdaad. Als het nou 1 of andere debiel was die in een garagebox in Berlijn met dit soort shit komt, dan is dat nog tot daar aan toe.quote:Op zondag 6 november 2016 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar hoe walgelijk het eigenlijk ook is... het blijven tekeningen. Ik denk niet dat je tekeningen moet willen verbieden. Denk ook dat je niet wilt dat machtshebbers aan dergelijke rare clubjes verbonden zijn.
Mensen uit satanistische kringen wellicht.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar wie verzint nou zoiets om te tekenen en wie wil zoiets aan de muur hebben hangen?
Dude je gist er maar op los. Je komt elke keer als een duveltje tevoorschijn als ik iets post, het lijkt een beetje op een obsessie. Nu weer genoeg woorden aan je gesar besteed.quote:Op zondag 6 november 2016 16:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet dat jij een zwak hebt voor andermans quotes
Deed hij ook vaak bij mij en er komt zelden iets constructiefs uit bij hem.quote:Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dude je gist er maar op los. Je komt elke keer als een duveltje tevoorschijn als ik iets post, het lijkt een beetje op een obsessie. Nu weer genoeg woorden aan je gesar besteed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunst.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2016 16:56:07 ]"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |