Dat niet in mijn geval enkel hebben zijn uitspraken mij wel aan het twijfelen gebracht , ik dacht dat de beste man toch een stuk meer genuanceerder was met stellingen aannemen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:54 schreef ems. het volgende:
De halve wereld (of meer) was aardig zeker van de stelling dat Trump niet zou winnen.
Lijkt op het logo van Linkin Park.quote:Uh oh.... nieuwe ontdekking gedaan. Wordt er een beetje misselijk van...
1 van de pizzatenten verbonden met Podesta en Clinton-insiders, heeft een pedo code in zijn logo:
[ afbeelding ]
Meer op Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)scover_on_the_pizza/
Oprechte vraag: denk je zelf dat zij door Podesta ontvoerd is?quote:Op maandag 14 november 2016 00:37 schreef cb2013 het volgende:
Weet iemand als het mccain onderzoek alweer nieuwe knooppunten heeft nav podesta...
Is dit hypothetisch? Vooral dat stukje staatsburger en bezoek van Zweden.quote:Op maandag 14 november 2016 08:31 schreef SicSicSics het volgende:
Wel interessant hoor:
- Assange voert campagne tegen Clinton
- Steunt Trump
- Vandaag opeens, na 5 - 6 (?) jaar van weigeren, krijgt hij wél bezoek uit Zweden.
- Er gaan republikeinse stemmen op om Assange officieel staatsburger te maken en de aanklachten te laten vallen vanwege zijn aandeel in de verkiezingen
[...]
- Clinton blijft vrijgesproken worden van alle beschuldigingen
- Er zijn geen schokkende of veroordelende feiten naar buiten gebracht (buiten misschien wat gesjoemel in de eigen partij, maar soit; politics!) in de leaks
- Geen bombshell, geen veroordeling, pure opgeklopte (durf ik het te zeggen) propaganda!
Dat er mogelijk een connectie is nav de tekening acht ik een kans dat hij daarbij betrokken is.quote:Op maandag 14 november 2016 08:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oprechte vraag: denk je zelf dat zij door Podesta ontvoerd is?
Dit is niet hypothetisch:quote:Op maandag 14 november 2016 09:08 schreef cb2013 het volgende:
Is dit hypothetisch? Vooral dat stukje staatsburger en bezoek van Zweden.
Of het laat zien dat het niet lukt met de oude garde omdat die te corrupt is en moeten we nog een paar maanden wachten voordat dat balletje kan rollen .quote:Op maandag 14 november 2016 08:31 schreef SicSicSics het volgende:
Wel interessant hoor:
- Assange voert campagne tegen Clinton
- Steunt Trump
- Vandaag opeens, na 5 - 6 (?) jaar van weigeren, krijgt hij wél bezoek uit Zweden.
- Er gaan republikeinse stemmen op om Assange officieel staatsburger te maken en de aanklachten te laten vallen vanwege zijn aandeel in de verkiezingen
[...]
- Clinton blijft vrijgesproken worden van alle beschuldigingen
- Er zijn geen schokkende of veroordelende feiten naar buiten gebracht (buiten misschien wat gesjoemel in de eigen partij, maar soit; politics!) in de leaks
- Geen bombshell, geen veroordeling, pure opgeklopte (durf ik het te zeggen) propaganda!
Je bedoelt het dat Clinton alsnog veroordeeld zou kunnen worden?quote:Op maandag 14 november 2016 09:21 schreef Summers het volgende:
Of het laat zien dat het niet lukt met de oude garde omdat die te corrupt is en moeten we nog een paar maanden wachten voordat dat balletje kan rollen .
_nee-quote:Op maandag 14 november 2016 10:03 schreef Copycat het volgende:
Moet je nu ook een beetje spugen, als je zo boosmans loopt te fulmineren?
That's an affirmative.quote:
Maar wat vind je ervan?quote:Op maandag 14 november 2016 10:38 schreef Copycat het volgende:
Ja, overdrachtelijke tekst is soms best ingewikkeld.
Overdrachtelijke tekst?quote:Op maandag 14 november 2016 10:48 schreef Copycat het volgende:
Deze soundbite had ik al eerder gezien en ik vind dus dat het klaarblijkelijk voor diverse mensen, waaronder jij, erg ingewikkeld is om overdrachtelijke tekst te begrijpen.
quote:Op maandag 14 november 2016 11:07 schreef Ludachrist het volgende:
Spirit cooking en een necromancer.
Ik zou bijna weer een post schrijven om dit te ontkrachten, maar ik vind het ook wel genieten om deze waanbeelden te blijven zien.
overdrachtelijkquote:Op maandag 14 november 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
Blijkbaar zegt het begrip overdrachtelijk je niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |