In "Bonnie rijdt de kinderen van 11, 9 en bijna 7, die zullen voor meer vermaak zorgen en ongetwijfeld het zwembad vullen" lees jij hele vieze dingen?quote:Op maandag 7 november 2016 17:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Schandalig dat er nog steeds mensen zijn die het goed praten. Als je niet tussen de regels door kunt lezen dat die kinderen het entertainment zijn? Viezerikken gebruiken daar hun codes voor en gebruiken bedekte termen.
Dat is natuurlijk speculatie.quote:Op maandag 7 november 2016 17:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Schandalig dat er nog steeds mensen zijn die het goed praten. Als je niet tussen de regels door kunt lezen dat die kinderen het entertainment zijn? Viezerikken gebruiken daar hun codes voor en gebruiken bedekte termen. Kop in de kont en vooral blijven afdoen als onzin is ook een keuze alleen gaat dit niet op voor mij. De beerput gaat alleen maar meer en meer open. Een goede ontwikkeling want hierdoor gaan steeds meer mensen inzien dat we opgescheept zitten met geschifte mensen aan de top die walgelijke hobby's hebben. Het is een voorwaarde om die top te bereiken.
ben jij de advocaat van de duivel..?quote:Op maandag 7 november 2016 17:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is er zo apart aan die kunst?
En mogen kinderen niet in de hot tub? Kennisen van mij hadden ook een hot tub, daar hebben de kinderen ruim gebruik van gemaakt. Toch echt geen enkele sprake van misbruik of andere ellende, gewoon blije kinderen in de hot tub.
Ik zag het al. Dank je voor de uitleg, vind ik tof van je.quote:Op maandag 7 november 2016 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
@erodome; expliciet bloot gaat in een spoiler. Heb je berichtje gestuurd
Nee, volgens de redenering die ik hier soms gebruikt zie worden ben ik een handlanger vanquote:Op maandag 7 november 2016 18:16 schreef Orwell het volgende:
[..]
ben jij de advocaat van de duivel..?
Kinderen die zich vermaken zijn dan ook best leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 7 november 2016 17:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Schandalig dat er nog steeds mensen zijn die het goed praten. Als je niet tussen de regels door kunt lezen dat die kinderen het entertainment zijn? Viezerikken gebruiken daar hun codes voor en gebruiken bedekte termen. Kop in de kont en vooral blijven afdoen als onzin is ook een keuze alleen gaat dit niet op voor mij. De beerput gaat alleen maar meer en meer open. Een goede ontwikkeling want hierdoor gaan steeds meer mensen inzien dat we opgescheept zitten met geschifte mensen aan de top die walgelijke hobby's hebben. Het is een voorwaarde om die top te bereiken.
Ik ben laatst met mijn neefjes en een groep van hun vriendjes naar een zwembad geweest. Nooit beseft dat ik eigenlijk een pedofiel benquote:Op maandag 7 november 2016 17:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is er zo apart aan die kunst?
En mogen kinderen niet in de hot tub? Kennisen van mij hadden ook een hot tub, daar hebben de kinderen ruim gebruik van gemaakt. Toch echt geen enkele sprake van misbruik of andere ellende, gewoon blije kinderen in de hot tub.
Je hebt toch niet tegen iemand gezegd dat je het leuk vond he? Want dat is code taal voor pedo-sadisme-satanische opoffering.quote:Op maandag 7 november 2016 18:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben laatst met mijn neefjes en een groep van hun vriendjes naar een zwembad geweest. Nooit beseft dat ik eigenlijk een pedofiel ben
Behalve dan dat occultisme en satan niet echt samengaan....quote:Op maandag 7 november 2016 19:36 schreef Tevik het volgende:
Lijken wel taferelen uit Openbaring die zich aan het ontvouwen zijn, met al die mensen in sleutelposities in regeringen/instellingen/bedrijven/showbizz die zich met het occulte/satanisme inlaten.
Ga mij hier nog in verdiepen. Maar geloven jullie dit?quote:Op maandag 7 november 2016 14:59 schreef Mytho het volgende:
https://www.theguardian.c(...)leine-mccann-suspect
woonkamer van Tony Podesta
http://washingtonlife.com(...)mes-private-viewing/
http://www.artnet.com/art(...)rc8xX98ueaTCK2_VQNg2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Behalve dan dat occultisme en satan niet echt samengaan....
Ja het ligt er kiezeldik bovenop. En dan die 'sorry dat ik het zeg' maar schandalige gekken die dit hier lopen te verdedigen. Het is als stroop op de pannenkoek. Als water in de zee.quote:Op maandag 7 november 2016 19:39 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ga mij hier nog in verdiepen. Maar geloven jullie dit?
Ach ende wee!quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:14 schreef glazenbak123 het volgende:
Die 2 broers hun hele huis staat vol met kunst van een kunstenaar die het leuk vind om kleine kinderen met rode billen op erotische wijze naast elkaar in een douche te schilderen...
Ach méiiddd! Hoe déúrf je!?....quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach ende wee!Zullen we Annie M.G. Schmidt ook maar aan het kruis nagelen dan? Die schreef boekjes over kinderen onder de douche.
Waar komt die haatdragende zekerheid toch vandaan? Erger eigenlijk, hoe durf je zo stellig mensen te beschuldigen van zulke vreselijke dingen? Op basis van snelle conclusies en verhaaltjes op internet?
Ik kan je vertellen dat ik niet alle mails heb gelezen en dit ook niet ga doen. De voorbeelden die men geeft lijken me meer dan voldoende om te bepalen dat er spijkers op laag water worden gezocht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:02 schreef glazenbak123 het volgende:
Lees die mails eens goed door en zie alle verbanden.
Ik ben niet zo gemakkelijk om als anderen nee, dat klopt.quote:Maar ja, je zult het wel lastig te geloven vinden dat je je hele leven onder de macht bent van een stel satanische kindermisbruikers.
Dat het politieke proces met een spel vergeleken kan worden, dat ben ik met je eens. De conclusies die wij beiden aanhouden verschillen alleen als dag en nacht.quote:Jij hebt liever de politieke suikeroom en tante die het beste met je voor hebben. Het is een spel.
Ook ik heb weleens last van "wishful thinking" (geloven wat je meent te moeten geloven" maar daar ben ik me vrij bewust van.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik niet alle mails heb gelezen en dit ook niet ga doen. De voorbeelden die men geeft lijken me meer dan voldoende om te bepalen dat er spijkers op laag water worden gezocht.
Neem die quote uit de mail dat er kinderen in een zwembad zitten, die als entertainment aangeboden worden (volgens sommigen). Daar zit een reeks interpretaties achter, daar word ik bang van.
Dat zijn geen bewijzen. Dat zijn niet eens goede argumenten. Dat is alleen maar sturen op de ene conclusie die deze mensen al gedaan hebben, voor ze de mails gingen lezen.
En er is nul ruimte voor een ander geluid.
Ik vind daar wel wat van...
[..]
Ik ben niet zo gemakkelijk om als anderen nee, dat klopt.
[..]
Dat het politieke proces met een spel vergeleken kan worden, dat ben ik met je eens. De conclusies die wij beiden aanhouden verschillen alleen als dag en nacht.
Dit is de aanname waar alles op stoelt, maar die is niet onderbouwd. Wat als ze met 'pizza' gewoon 'pizza' bedoelen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:00 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
de zelfde soort mails waarin Italiaanse gerechten zeer duidelijk als een soort zelgbegrepen codetaal gebruikt wordt in de combinatie met kinderen
Als je de mails allemaal leest weet je dat ze dat niet doen. Zowel zijn ze niet goed wijs. Duidelijker gebruik van codetaal kan in sommige gevallen niet, anders slaat het helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is de aanname waar alles op stoelt, maar die is niet onderbouwd. Wat als ze met 'pizza' gewoon 'pizza' bedoelen?
Nou, geef maar een voorbeeld waar het wel codetaal móet zijn, ik ben benieuwd. Gewoon een enkel voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:30 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Als je de mails allemaal leest weet je dat ze dat niet doen. Zowel zijn ze niet goed wijs. Duidelijker gebruik van codetaal kan in sommige gevallen niet, anders slaat het helemaal nergens op.
Ik zal wat voor je uitzoeken vanmiddag.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, geef maar een voorbeeld waar het wel codetaal móet zijn, ik ben benieuwd. Gewoon een enkel voorbeeld.
waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef Copycat het volgende:
En die naam alleen al: Podesta. Pedo Sta, zullen ze bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |