abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166500331
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Podesta krijgt mails over dat 'ie binnenkort welkom is op een boerderij, die mensen die vertellen aan hem in de mail dat ze het zwembad warm maken en benoemen exact de namen van 3 kinderen en hoe oud ze zijn. Deze kinderen zullen ervoor zorgen dat Podesta ''zich vermaakt zal voelen''
Ach ja, dat mailtje. Ik pak hem er even bij.

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/46736

Gaat uiteraard om dit stuk tekst:

quote:
Bonnie will be Uber Service to transport Ruby, Emerson, and Maeve Luzzatto (11, 9, and almost 7) so you’ll have some further entertainment, and they will be in that pool for sure.
Punt is dat de achternamen van die kinderen Luzzatto zijn. Net als de achternaam van de afzender. Het is dus aannemelijk dat het haar kinderen zijn. Wat is vervolgens waarschijnlijker: zij biedt haar kinderen aan op een seksboerderij, of is er gewoon een weekendje weg gepland en geeft zij aan dat haar kinderen daar ook bij zijn?

Tevens is hij daar volgens mij niet geweest, aangezien ze hem een 'pining wishes-you-could-come' stuurt, wat impliceert dat ze het dus jammer vindt dat hij niet kan komen.

quote:
Podesta blijkt een liefhebber te zijn van kunst die nogal vreemd te noemen is:

[ afbeelding ]

Dit heeft ie in z'n kantoor hangen.
Tja, een schilderij. Hij geeft aan dat schilderij wel eens te gebruiken om een punt te maken, maar goed, iemand zijn smaak in kunst geeft natuurlijk niet aan dat hij een pedofiel is.

quote:
En de rest ga ik allemaal niet voor je opzoeken. Dat doe zelf maar. Heb gistereravond hele threads op de mobiel bekeken en ga er nou niet meer energie in stoppen.
De helft wordt met dat het op Reddit verschijnt ook weer verwijderd. (ook vreemd)
Oke

quote:
Deze vind ik tussendoor nog even.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/53200

Praten ze over de pizzahut van Alefantis ''Comet''
Nee, ze praten over hem. Ze gaan met zijn vijven eten, ze geven daarbij aan dat hij de eigenaar is van die tent. Dat is alles.

quote:
Nou, als je die vent z'n instagram bekijkt heeft die nogal veel interesses in jonge kinderen op erotisch vlak. Het gaat telkens daarover.
Voornamelijk over homo-erotische zaken, niet zozeer over kinderen. Dat verbaast mij niet, daar die kerel een homo is. Zoals gezegd, dat lijkt in die Reddit-thread eerder in dit topic de rode draad te zijn; homo's die een foto van kinderen posten zijn automatisch ook pedo. Riekt gewoon naar angst voor homo's, niet zozeer bewijs dat die kerel een pedo is.

quote:
Verder is die broer Tony Podesta liefhebber van kunst van Marina Abramovic (wat al een vreemde kunstenares is) en van nog een kunstenaar met een soortgelijk Slavische naam. Er is in z'n huis een interview geweest voor een bepaald blad waarin ze de kunst wat hij thuis had staan lieten zien.
De kunstenaar waar hij dan grote fan van is, maakt foto's van hulpeloos uitziende jongens hangend met de handen gekruist door rubberen banden aan het plafond met alleen een onderbroek aan.
Ook maakt hij kunst waarbij hij kleine meisjes schildert die naast elkaar in de douche, met alleen een (vrij smalle) onderbroek aan, rode vlekken op de billen hebben, en ''strafbewust'' achterom kijken....
Onder andere. Die kunstenaar maakt nog veel meer kunst, waaronder van honden, van bossen, van slagers, van alles. Het zijn ook geen foto's, het zijn tekeningen of schilderijen.

Verder blijft het kunst. Als je dat alleen sec bekijkt dan zie je wel eens vreemde dingen. Kunst heeft echter ook een diepere betekenis, dat maakt het kunst, en als je dat soort zaken niet meeneemt in je analyse blijft hij onvolledig.

quote:
Het telkens hebben over pastagerechten eten in e-mails vind ik ook vreemd. Helemaal als je de context bekijkt.
Het zijn volgens mij meerdere tienduizenden e-mails. Hoeveel pasta-mails zijn er? Een stuk of 100? Ik denk dat als je mijn e-mail bekijkt je ook wel een hoop mails over eten vindt, en ik denk dat als we willekeurig iemands volledige e-mail zonder context mogen bekijken, we ook wel een geheel complot vinden.

quote:
Ook dat er daadwerkelijke tekenen waarmee pedofielen zich identificeren bestaan, die zouden kunnen slaan op het taalgebruik in de mails van deze Podesta's & co.
Zo is er bijv. een bestand gemaakt door de justitie in de VS waarbij die tekens zien zijn, 1 zo'n teken schuilt ook in het logo van die pizzahut. En zo zit er daar nog een pizzahut op de hoek die wordt gerund door iemand die óók in de e-mails voorkomt én die wat op z'n kerfstok had mbt tot mensenhandel, en die dus ook een ''pedofiel teken'' in z'n logo heeft....
Je bedoelt dit logo? Weet je waar dat ook op lijkt? Stukken pizza. Weet je wat die tent verkoopt? Pizza. Wat is waarschijnlijker, dat een bedrijf het logo gebruikt om aan te geven dat je naast pizza ook kinderen kan bestellen, of dat ze een pizza wilden afbeelden?

quote:
Natuurlijk allemaal apart, en misschien ook wel vergezocht als je het zo leest. Maar de e-mails zorgen voor bewijs dat ze getypt hebben wat ze getypt hebben.
Hoe dat te interpreteren is aan een ieder zelf.
Normaal heb ik zoiets nog nooit geloofd maar vond het zo interessant dat ik het de hele nacht ben blijven volgen. En vanmorgen werd ik dan ook bijna gederealiseerd wakker.... Zo van ''Dit kan toch helemaal niet''
En toch denk ik dat het fout zit.
Er is dus geen bewijs. Er is alleen interpretatie, en die interpretatie is helemaal doorgeslagen omdat iemand ooit heeft bedacht dat 'pizza' ook codetaal is voor pedofilie en alle mails vervolgens in dat kader geanalyseerd worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166500471
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is al een uiterst kleurrijke uitleg van wat er daadwerkelijk in de mail staat. :)

[..]

Nou en? :D
De man houdt van kunst. Ik snap zoveel kunst niet. :')

Bovendien had ik jarenlang deze albumhoes, op vlag, boven mijn bed hangen:
[ afbeelding ]
Inquisitie. SSS aan het kruis?
Ik houd niet zo van mensen die prediken over een hele natie te willen zorgen zich bewust inlaten met duistere schilderijen waarbij mensen worden opgegeten, met bloed op de muren wordt getekend, kleine jongetjes met een onderbroek aan in een kamer worden worden gehangen en meisjes die betrapt ''pets voor de net iets te blote billen'' hebben gehad.

Maar als je niets te doen hebt kun je misschien Reddit afstruinen naar thread. Echter is er al veel verwijderd maar staan er nog zat leuke complottheorieën over deze zaak.
Ik ben een liefhebber van complotten, vind ze gewoon interessant. Ben geen extremist, geloof dan ook lang niet alles wat verteld wordt over ''de duistere elite'' maar ik vind dit toch wel wat bijzonder rare knapen.
En die hele Clintons stinken van alle kanten, ook met de overledenen die vooraf gingen aan deze mail-publicatie en allen wat te maken hadden met DNC, Wikileaks of Clinton zelf....

Daarnaast is Bill Clinton ook al vaak aan de schandpaal genageld door z'n verleden qua betasten met vrouwen....

Weet je wat het allemaal is.... Wij hebben geen kijk op de mensen die ons ''besturen'', zij wel op ons. Het hele politieke systeem deugt niet. En dat is het enige waar ik zeker van ben.
pi_166500653
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ach ja, dat mailtje. Ik pak hem er even bij.

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/46736

Gaat uiteraard om dit stuk tekst:

[..]

Punt is dat de achternamen van die kinderen Luzzatto zijn. Net als de achternaam van de afzender. Het is dus aannemelijk dat het haar kinderen zijn. Wat is vervolgens waarschijnlijker: zij biedt haar kinderen aan op een seksboerderij, of is er gewoon een weekendje weg gepland en geeft zij aan dat haar kinderen daar ook bij zijn?

Tevens is hij daar volgens mij niet geweest, aangezien ze hem een 'pining wishes-you-could-come' stuurt, wat impliceert dat ze het dus jammer vindt dat hij niet kan komen.

[..]

Tja, een schilderij. Hij geeft aan dat schilderij wel eens te gebruiken om een punt te maken, maar goed, iemand zijn smaak in kunst geeft natuurlijk niet aan dat hij een pedofiel is.

[..]

Oke

[..]

Nee, ze praten over hem. Ze gaan met zijn vijven eten, ze geven daarbij aan dat hij de eigenaar is van die tent. Dat is alles.

[..]

Voornamelijk over homo-erotische zaken, niet zozeer over kinderen. Dat verbaast mij niet, daar die kerel een homo is. Zoals gezegd, dat lijkt in die Reddit-thread eerder in dit topic de rode draad te zijn; homo's die een foto van kinderen posten zijn automatisch ook pedo. Riekt gewoon naar angst voor homo's, niet zozeer bewijs dat die kerel een pedo is.

[..]

Onder andere. Die kunstenaar maakt nog veel meer kunst, waaronder van honden, van bossen, van slagers, van alles. Het zijn ook geen foto's, het zijn tekeningen of schilderijen.

Verder blijft het kunst. Als je dat alleen sec bekijkt dan zie je wel eens vreemde dingen. Kunst heeft echter ook een diepere betekenis, dat maakt het kunst, en als je dat soort zaken niet meeneemt in je analyse blijft hij onvolledig.

[..]

Het zijn volgens mij meerdere tienduizenden e-mails. Hoeveel pasta-mails zijn er? Een stuk of 100? Ik denk dat als je mijn e-mail bekijkt je ook wel een hoop mails over eten vindt, en ik denk dat als we willekeurig iemands volledige e-mail zonder context mogen bekijken, we ook wel een geheel complot vinden.

[..]

Je bedoelt dit logo? Weet je waar dat ook op lijkt? Stukken pizza. Weet je wat die tent verkoopt? Pizza. Wat is waarschijnlijker, dat een bedrijf het logo gebruikt om aan te geven dat je naast pizza ook kinderen kan bestellen, of dat ze een pizza wilden afbeelden?

[..]

Er is dus geen bewijs. Er is alleen interpretatie, en die interpretatie is helemaal doorgeslagen omdat iemand ooit heeft bedacht dat 'pizza' ook codetaal is voor pedofilie en alle mails vervolgens in dat kader geanalyseerd worden.
Bedankt voor de nuance.
Mijn rationele kant is het gewoon met je eens. Toch knaagt er iets moet ik zeggen. Het is raar te geloven ook allemaal, maar toen het mega-misbruik door de kerk uitkwam... Was dat niet raar? De kerk, de plek met mensen die sowieso allen het beste met je voor hadden. En die zelfs goed waren, goddelijk of weet ik al wat niet meer.
Het is niet onmogelijk allemaal.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat die man graag geheimzinnig over pizza en pasta's mailt. Met af en toe een willekeurige term als ''Haïtiaanse pizza eten bij Comet'' nadat er ook geluld is in dat topic over Haïtiaanse S.O.S. kinderdorpen waar Clinton naar toe is geweest... Het zal..
Maar zoals je kunt lezen heb ik er gelukkig ook niet al te veel ''kaas van gegeten''.

Ik weet ook niet wat voor een hobby's die elitaire hoogmacht er op nahoudt.
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:20:56 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166501472
In het verlengde hiervan zou de fotografie van Rineke Dijkstra ook entartete Kunst zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 november 2016 @ 17:36:58 #255
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166504400
"Omg trump zei iets stouts!!! UNFIT FOR PRESIDENT!!" "hoe durft hij!!"

"HIllary doet aan lugubere occulte rituelen, dat is toch gewoon normaal?"

democRats :')
graag op anoniem
pi_166509635
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Nou, ik heb eigenlijk zoveel op Reddit gelezen. En daarbij komt bij mij naar boven dat er dingen daar inderdaad niet kloppen.
Ik geloof niet zomaar dingen maar dit dus wel.
Ik zal het proberen uit te leggen.
Podesta krijgt mails over dat 'ie binnenkort welkom is op een boerderij, die mensen die vertellen aan hem in de mail dat ze het zwembad warm maken en benoemen exact de namen van 3 kinderen en hoe oud ze zijn. Deze kinderen zullen ervoor zorgen dat Podesta ''zich vermaakt zal voelen''
Podesta blijkt een liefhebber te zijn van kunst die nogal vreemd te noemen is:

[ afbeelding ]

Dit heeft ie in z'n kantoor hangen.

En de rest ga ik allemaal niet voor je opzoeken. Dat doe zelf maar. Heb gistereravond hele threads op de mobiel bekeken en ga er nou niet meer energie in stoppen.
De helft wordt met dat het op Reddit verschijnt ook weer verwijderd. (ook vreemd)

Deze vind ik tussendoor nog even.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/53200

Praten ze over de pizzahut van Alefantis ''Comet''
Nou, als je die vent z'n instagram bekijkt heeft die nogal veel interesses in jonge kinderen op erotisch vlak. Het gaat telkens daarover.

Verder is die broer Tony Podesta liefhebber van kunst van Marina Abramovic (wat al een vreemde kunstenares is) en van nog een kunstenaar met een soortgelijk Slavische naam. Er is in z'n huis een interview geweest voor een bepaald blad waarin ze de kunst wat hij thuis had staan lieten zien.
De kunstenaar waar hij dan grote fan van is, maakt foto's van hulpeloos uitziende jongens hangend met de handen gekruist door rubberen banden aan het plafond met alleen een onderbroek aan.
Ook maakt hij kunst waarbij hij kleine meisjes schildert die naast elkaar in de douche, met alleen een (vrij smalle) onderbroek aan, rode vlekken op de billen hebben, en ''strafbewust'' achterom kijken....

Het telkens hebben over pastagerechten eten in e-mails vind ik ook vreemd. Helemaal als je de context bekijkt.
Ook dat er daadwerkelijke tekenen waarmee pedofielen zich identificeren bestaan, die zouden kunnen slaan op het taalgebruik in de mails van deze Podesta's & co.
Zo is er bijv. een bestand gemaakt door de justitie in de VS waarbij die tekens zien zijn, 1 zo'n teken schuilt ook in het logo van die pizzahut. En zo zit er daar nog een pizzahut op de hoek die wordt gerund door iemand die óók in de e-mails voorkomt én die wat op z'n kerfstok had mbt tot mensenhandel, en die dus ook een ''pedofiel teken'' in z'n logo heeft....

Natuurlijk allemaal apart, en misschien ook wel vergezocht als je het zo leest. Maar de e-mails zorgen voor bewijs dat ze getypt hebben wat ze getypt hebben.
Hoe dat te interpreteren is aan een ieder zelf.
Normaal heb ik zoiets nog nooit geloofd maar vond het zo interessant dat ik het de hele nacht ben blijven volgen. En vanmorgen werd ik dan ook bijna gederealiseerd wakker.... Zo van ''Dit kan toch helemaal niet''
En toch denk ik dat het fout zit.
vind reddit en 4chan soms zo onduidelijk. Bedankt voor je info. Ik denk independed onderzoekers echt wel iets met deze info kunnen. Straks wordt het nog iets serieus en wordt het mccain mysterie opgelost.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:41:40 #257
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_166511541
Dus barry mag weer spuien :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_166511581
Krankzinnig gestoorde elites. _O-
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 21:51:24 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_166511877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:41 schreef DeMolay het volgende:
Dus barry mag weer spuien :D
Barry is niet te stuiten.
  dinsdag 8 november 2016 @ 22:01:43 #260
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_166512239
"here are we drive like a demon from station to station"

wie lavender ...zonder google :P

oops

[ Bericht 4% gewijzigd door DeMolay op 08-11-2016 22:14:21 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_166513237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef DeMolay het volgende:

oops
Ja en volgens mij is het ook too late.
  dinsdag 8 november 2016 @ 22:41:49 #262
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_166513735
antwoord ?
Δημοσθένης
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 23:03:04 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_166514409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef DeMolay het volgende:

oops
Ik heb diep nagedacht, maar het is al laat en ik kom er niet op. Dus spill!
pi_166526608
Of ze nu wel of niet aan rituelen doet, het heeft niet geholpen.
  woensdag 9 november 2016 @ 08:37:19 #265
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_166527814
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Lavenderr het volgende:
Of ze nu wel of niet aan rituelen doet, het heeft niet geholpen.
Om maar weer eens aan te geven...

Let ook maar eens op hoe snel dit weer overwaait. Als Clinton geen presidentskandidaat is, dan is het een stuk minder interessant dat er een vermeende pizza-pedo-ring opereert in haar kringen...

Wat ik wel heel amusant vond was het interview met een Trump supporter die iets zei in de trend van: Super awesome! We winnen, maar... Ik snap niet hoe dat kan, de verkiezingen waren toch rigged? :o

Geniale vragen stellen, maar waarschijnlijk niet genoeg om zijn ogen te openen. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_166529222
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2016 08:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Om maar weer eens aan te geven...

Let ook maar eens op hoe snel dit weer overwaait. Als Clinton geen presidentskandidaat is, dan is het een stuk minder interessant dat er een vermeende pizza-pedo-ring opereert in haar kringen...

Wat ik wel heel amusant vond was het interview met een Trump supporter die iets zei in de trend van: Super awesome! We winnen, maar... Ik snap niet hoe dat kan, de verkiezingen waren toch rigged? :o

Geniale vragen stellen, maar waarschijnlijk niet genoeg om zijn ogen te openen. ;)
Trump had het er al over om Clinton sowieso te willen gaan gaan vervolgen mocht ie president worden. Zou wat zijn als hij haar straks de gevangenis in krijgt. Maar zover zal het Amerikaanse systeem het gelukkig nog niet toelaten lijkt me.
pi_166530253
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Trump had het er al over om Clinton sowieso te willen gaan gaan vervolgen mocht ie president worden. Zou wat zijn als hij haar straks de gevangenis in krijgt. Maar zover zal het Amerikaanse systeem het gelukkig nog niet toelaten lijkt me.
Alleen heeft hij die macht straks ook niet als president, dus toont wel weer aan hoe ongeschikt hij eigenlijk is.

Als hij überhaupt president word, hij heeft nog een vervelende RICO zaak in het vooruitzicht.
pi_166531111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Alleen heeft hij die macht straks ook niet als president, dus toont wel weer aan hoe ongeschikt hij eigenlijk is.

Als hij überhaupt president word, hij heeft nog een vervelende RICO zaak in het vooruitzicht.
Ga -nee, normaal reageren-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 09-11-2016 10:51:46 ]
pi_166531124
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:39 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ga-edit-
:') lees eerst eens voor je reageert, dit is zo dom

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 09-11-2016 10:52:04 ]
pi_166531173
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') lees eerst eens voor je reageert, dit is zo dom
Nee hoeft niet. Jij bent altijd anti-trump geweest. Kun jij de topictitel niet lezen? :W
pi_166531220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:42 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Nee hoeft niet. Jij bent altijd anti-trump geweest. Kun jij de topictitel niet lezen? :W
:')

Is het zo moeilijk te begrijpen dat Trump die macht helemaal niet heeft of is het je totaal ontgaan dat dit de discussie is waar ik op reageer?

Of Clinton wel of niet aangepakt word voor een pedo netwerk staat daar verder buiten.
pi_166531261
MAGA _O- _O- _O-
pi_166531621
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Gelukkig niet idd. Want als hij zulke macht naar zich toe zou weten te trekken zou dat een regelrechte ramp voor de rechtsstaat zijn. Dat zou hem direct laten afzakken tot dictatorschap.

Gelukkig is dat allemaal niet zo simpel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166531896
De site Niburu zit er dan ook weer eens tóch naast... :')
  donderdag 10 november 2016 @ 19:55:14 #275
434283 topdeck
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')