Vind ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
normaal dus ze uren over een beslissing en nu 5 min, dat vind ik verdacht
LOLquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:KerstVisser twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:45:59Ik snap niets van #F1 maar dat Verstappen elke week weer een andere coureur over de zeik krijgt is schitterend. reageer retweet
Dit had hogere entertainment waarde.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:08 schreef zoem het volgende:
Achteraf gezien was een plaats teruggeven handiger geweest. Was-ie P4 geweest en had een hoop gezeur gescheeld.
Dat is ook onzin, 10 minuten maximaal.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
normaal dus ze uren over een beslissing en nu 5 min, dat vind ik verdacht
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Klummie het volgende:
Verstappen zou het asfalt weer opgekund hebben en hamilton niet.
twitter:ArieLuyendyk twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:47:55@Max33Verstappen overshot the turn just like @LewisHamilton did so no penalty for one and not the other imo reageer retweet
Zou het niet een soort van standpunt zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:08 schreef zoem het volgende:
Achteraf gezien was een plaats teruggeven handiger geweest. Was-ie P4 geweest en had een hoop gezeur gescheeld.
Hamilton had ook gewoon terug kunnen sturen als ik de beelden zo bekeek, maar deed dat niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Klummie het volgende:
Verstappen zou het asfalt weer opgekund hebben en hamilton niet.
Die waarmee hij Max zijn rempunt liet missen.. Als je dat niet snapt , snap je echt niks van deze sport.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke succesvolle passeermove?
Arie godquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:ArieLuyendyk twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:47:55@Max33Verstappen overshot the turn just like @LewisHamilton did so no penalty for one and not the other imo reageer retweet
Max doet van die afstand een divebomb.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel zit meer dan een autolengte achter Verstappen, maar dat wordt als een aanval gezien.... Wat een farce.
Hij zat er een halve seconde achterquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die waarmee hij Max zijn rempunt liet missen..
ok man.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Dat nationalistische karakter van de posts hier![]()
doe die bril eens af. Maxje is een kutventje dat zwaar terecht is gestraft en uitgekotst wordt door zijn collega's en hopelijk ook snel door de rest van de wereld.
Verklaring van Sky, gelul uiteraard.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton had ook gewoon terug kunnen sturen als ik de beelden zo bekeek, maar deed dat niet.
MADquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
doe die bril eens af. Maxje is een kutventje dat zwaar terecht is gestraft en uitgekotst wordt door zijn collega's en hopelijk ook snel door de rest van de wereld.
Max reed daar een wat meer verdedigende lijn, denk dat ze het daardoor als een aanval zagen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel zit meer dan een autolengte achter Verstappen, maar dat wordt als een aanval gezien.... Wat een farce.
Nee. Dat zeiden ze niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Net nog een keer de boardradio en team zei toch echt "keep your position"
Je mening is genotubeanaleerdquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Uiteraard, maar dan moet Lewis hem ook krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef k_man het volgende:
Volgens Herbert is de straf ook terecht. Paul di Resta zegt hetzelfde.
Of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef CrashO het volgende:
Een betere cap van die aktie van Vettel
[ afbeelding ]
Lijkt me een harde overschrijding van de "max regel"
Maar Vettel zat er niet eens in de buurt van naast. Ik vind het bizar. Maar het zal wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Max reed daar een wat meer verdedigende lijn, denk dat ze het daardoor als een aanval zagen.
TRIGGEREDquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ze kunnen VET toch niet meer straffen nadat ze VES maar 5 sec hebben gegeven? Dat zou betekenen dat VES toch nog voor VET eindigt...
Waarom zou dat niet kunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ze kunnen VET toch niet meer straffen nadat ze VES maar 5 sec hebben gegeven? Dat zou betekenen dat VES toch nog voor VET eindigt...
Bovendien had vanuit RB dan de call kunnen komen om RIC weer voorbij te laten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou het niet een soort van standpunt zijn?
Zwarte Piet hater gespot.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Je bent zeker een Duitser.... Ga terug naar je land dan!quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
RIC weet hem wel knap te ontwijken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef CrashO het volgende:
Een betere cap van die aktie van Vettel
[ afbeelding ]
Lijkt me een harde overschrijding van de "max regel"
Hij zat er een halve seconde achter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die waarmee hij Max zijn rempunt liet missen.. Als je dat niet snapt , snap je echt niks van deze sport.
Overigens leek Vettel ook de fout in te gaan tegenover Riciardo , maar daar heb ik nog geen herhaling goed van bekeken....
Nope:quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef k_man het volgende:
Volgens Channel 4 zei het team wel degelijk tegen Max dat-ie de plaats terug moest geven.
quote:Keep the positition, altough I think we have to give it back
Nee Syntix is een troll.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je bent zeker een Duitser.... Ga terug naar je land dan!
Dat is waar, echt elk raceweekend zit ie te bitchen over andere racers.. gefrustreerd mannetje is het gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef beantherio het volgende:
M'n respect voor Vettel is dit jaar wel door het putje gegaan. Wat een jankbal is dat geworden zeg.
Lewis won er geen positie door. Rosberg zat daar ver achter 'm (en sneed zelf ook de bocht af).quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan moet Lewis hem ook krijgen
Agreequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Klummie het volgende:
[..]
Verklaring van Sky, gelul uiteraard.
Jij wordt hier ook uitgekotst en je houdt het toch ook nog prima vol? Dan kan Max dat vast en zeker ook nog wel volhouden. Sterker nog: Ik denk dat een appartement in Monaco en een hele dikke bankrekening het zelfs nog eenvoudiger maken om het vol te houden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Good ol' days!!quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker rebelleren in de F1, hou ik van
Vettel moet voor straf een paar Syrische tandartsen in huis nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef THEFXR het volgende:
hoe denken die duitsers over jankbal vettel??
Syntixquote:
Daarom snap ik zijn frustratie ook wel. Zijn beste race van het jaar denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Dat laatste gezeik even daargelaten reed Vettel overigens wel echt een uiterst strakke race
Dat zou niet uit moeten maken, want hij won er wel tijd door.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Lewis won er geen positie door. Rosberg zat daar ver achter 'm (en sneed zelf ook de bocht af).
vettelloverquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Dat laatste gezeik even daargelaten reed Vettel overigens wel echt een uiterst strakke race
Krijgen ze niet allemaal het zelfde te horen als dat wij ook hebben gehoord net op Ziggo of RTL of welk kanaal dan ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Zowel Channel4 als Sky zeggen van wel.
Verstappen toch ook niet ffs lol ..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Lewis won er geen positie door. Rosberg zat daar ver achter 'm (en sneed zelf ook de bocht af).
Ik hoor toch echt dat hoor.. Wel pas na de 2de keer luisteren hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
pot en ketel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Doe gewoon even normaal.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
ik heb het op Sky ook gehoord; "you have to give the position back"quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Max is gigantisch onsportief. Maar ik vind het prachtig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Ik dacht bijna dat je serieus was, maar toen bedacht ik me dat je nog wel enige realiteitszin had, lijkt mequote:
Mja, echte winnaar om het wat positiever te brengen...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Max is gigantisch onsportief. Maar ik vind het prachtig.
Geen positie, maar wel dik 200m, kijk die beelden terug. Hamilton is al ver uit beeld als Ros en Ves door die bocht komen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verstappen toch ook niet ffs lol ..
Verstappen zat net voor Vettel voor de bocht en net voor Vettel na de bocht.
Rosberg zat naast Verstappen voor de bocht en voor Verstappen na de bocht.
Hamilton zat ruim voor Rosberg voor de bocht en ruim voor Rosberg na de bocht.
Dus Hamilton en Verstappen zaten in zelfde positie en Rosberg had zelfs voordeel en kreeg geen straf. Hoezo is dan Verstappen de enige die straf krijgt?
Gaining an advantage leidt eigenlijk alleen tot straf als je er een positie mee wint. Tenzij je herhaaldelijk op hetzelfde punt de baan afsnijdt. Dan krijg je wellicht bij de derde keer een straf.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken, want hij won er wel tijd door.
Huub Stapelquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die naar Rondo kijken, zijn geestelijk down.
die zitquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Ik denk niet dat hij onsportief is maar dat hij denkt: Als Hamilton het mag, ga ik niet anders doen. Laat ze het maar uitzoeken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En wat hoorde je zelf?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
daarna ben je dat wel,jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Ja, maar Verstappen WON er geen positie door. Hij zat voor Vettel voor en na de bocht, zonder dat hij opeens verder was uitgelopen. Vettel zat nog steeds in zijn kont te snuiven ....quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Gaining an advantage leidt eigenlijk alleen tot straf als je er een positie mee wint. Tenzij je herhaaldelijk op hetzelfde punt de baan afsnijdt. Dan krijg je wellicht bij de derde keer een straf.
Is toch ook zo, lag derde en bleef derde.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Max stelt dat hij geen voordeel heeft genoten van zijn uitstapje
Ze rijden daar 360 per uur... dus in meters is de afstand groter dan na de bocht.... het gaat om de positie en rempunten. ALs max op tijd had geremd om de bocht te halen dan was vettel er wel naast of voorbij geweest... Dat heet iemand uitremmen en dat is de manier waarop je iemand inhaalt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar Vettel zat er niet eens in de buurt van naast. Ik vind het bizar. Maar het zal wel.
ook geen tijd of snelheidsvoordeelquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is toch ook zo, lag derde en bleef derde.
Nice. Wordt dit ook gewoon live uitgezonden?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Audio van RBR & Max na de race
https://streamable.com/qo5y
Nope.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze rijden daar 360 per uur... dus in meters is de afstand groter dan na de bocht.... het gaat om de positie en rempunten. ALs max op tijd had geremd om de bocht te halen dan was vettel er wel naast of voorbij geweest...
Daarom vind ik het ook prachtig, ik had vroeger niet voor niks mn slaapkamer vol schumi posters.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, echte winnaar om het wat positiever te brengen...![]()
Dat zeiden ze ook. 'We think...'quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef k_man het volgende:
Oh nu zegt Max dat het team zei dat ze DACHTEN dat-ie de plek terug zou moeten geven. Fout van het team dus.
Valt wel mee. Hij geeft niet snel op en wil heel graag winnen. Dan ga je wel eens tot het randje maar wie kan hem dat kwalijk nemen? Ik vind hem niet uitgesproken onsportief. In dit geval is me wel duidelijk dat ie niet de bedoeling had om het gras op te zoeken. Van de actie van Vettel op Ricciardo kan ik dat niet zeggen, dus wie is er onsportief?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bier in de man; drank in de kan. Ofzo. Er is een spreekwoord daarover, maar die weet ik ff niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat je serieus was, maar toen bedacht ik me dat je nog wel enige realiteitszin had, lijkt me
twitter:f1broadcasting twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:21:29Verstappen to Vettel on @SkySportsF1: "He needs to go back to school. He's a very frustrated boy at the moment. #MexicoGP reageer retweet
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:f1broadcasting twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:21:29Verstappen to Vettel on @SkySportsF1: "He needs to go back to school. He's a very frustrated boy at the moment. #MexicoGP reageer retweet
Rosberg ging offtrack omdat hij een duw kreeg van Max. En hij zat er nog net iets voor. Daarom geen straf voor Rosberg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verstappen toch ook niet ffs lol ..
Verstappen zat net voor Vettel voor de bocht en net voor Vettel na de bocht.
Rosberg zat naast Verstappen voor de bocht en voor Verstappen na de bocht.
Hamilton zat ruim voor Rosberg voor de bocht en ruim voor Rosberg na de bocht.
Dus Hamilton en Verstappen zaten in zelfde positie en Rosberg had zelfs voordeel en kreeg geen straf. Hoezo is dan Verstappen de enige die straf krijgt?
Dat weet je dus niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze rijden daar 360 per uur... dus in meters is de afstand groter dan na de bocht.... het gaat om de positie en rempunten. ALs max op tijd had geremd om de bocht te halen dan was vettel er wel naast of voorbij geweest... Dat heet iemand uitremmen en dat is de manier waarop je iemand inhaalt.
koekoekquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Oké, altijd het randje tot in den extreme opzoeken dan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij geeft niet snel op en wil heel graag winnen. Dan ga je wel eens tot het randje maar wie kan hem dat kwalijk nemen? Ik vind hem niet uitgesproken onsportief. In dit geval is me wel duidelijk dat ie niet de bedoeling had om het gras op te zoeken. Van de actie van Vettel op Ricciardo kan ik dat niet zeggen, dus wie is er onsportief?
Ik heb geen sky, wat word er gezegd dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En haalt nog eens uit richting Vettel.
Dat ie hypocriet is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen sky, wat word er gezegd dan?
Genoeg om de commentatoren te laten lachen. Dat Vettel het hele weekeinde zeurt en naar school moet.quote:
Heeft hij dit gezegd?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat Max stelt dat Vettel terug naar school moet vanwege zijn taalgebruik
Dat Vettel zich als een gefrustreerde kleuter gedroeg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen sky, wat word er gezegd dan?
Beiden staan nog niet in het vierkant.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:24 schreef truedestiny het volgende:
Verdomme ik wil die Sky interviews met Ric en Max ook zien.
Als ie charlie heet jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik las op Twitter dat Vettel fuck tegen Whiting gezegd heeft. Klopt dit?
Zeg dat..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef beantherio het volgende:
M'n respect voor Vettel is dit jaar wel door het putje gegaan. Wat een jankbal is dat geworden zeg.
Als hij zelf als over de boordradio 'Charlie Whiting can fuck off' (of iets in die trant) roept dan zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in.quote:
O, jouw quote was op Sky krabbelt terug. Dus ik dacht dat de zender nog meer zei over Vettel. Dat van Max was al gezegd inderdaad. Jammerquote:
Vermoedelijk, want er werd het een en ander weggepiept. Het meeste eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik las op Twitter dat Vettel fuck tegen Whiting gezegd heeft. Klopt dit?
Interview met Max.twitter:MrAlexF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:22:53Verstappen sobre Vettel:"Se queja de mi y luego no sabe ni cerrar en frenada, lo que ha hecho es ridículo""Deber… https://t.co/00aEcENoZ1 reageer retweet
Ze krabbelden wat terug over de penalty voor Verstappen. En terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, jouw quote was op Sky krabbelt terug. Dus ik dacht dat de zender nog meer zei over Vettel.
oh foutjequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Interview met Max.twitter:MrAlexF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:22:53Verstappen sobre Vettel:"Se queja de mi y luego no sabe ni cerrar en frenada, lo que ha hecho es ridículo""Deber… https://t.co/00aEcENoZ1 reageer retweet
Kloptquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Net nog een keer de boardradio en team zei toch echt "keep your position"
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Magic!quote:
Di Resta haat Max..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef k_man het volgende:
Volgens Herbert is de straf ook terecht. Paul di Resta zegt hetzelfde.
Middelmatige coureur Di Resta en hij is gewoon jaloers op Maxquote:
Max ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Das niet erg zolang die Duitsers zijn plek maar verliestquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Door de foutieve teamorder van RBR om de plek niet op te geven lijdt Max vandaag dus een gevoelige nederlaag tegen Ricciardo.
Hoezo? Ricciardo had 'm dan ook ingehaaldquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Door de foutieve teamorder van RBR om de plek niet op te geven lijdt Max vandaag dus een gevoelige nederlaag tegen Ricciardo.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeer? Hamilton heeft geen straf, dus onterecht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Zeer terechte straf voor Max, maar Vettel moet er ook eentje krijgen.
Ric 3, Max 4
DC???quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Good ol' days!!
Meer van dit soort courreurs, PLEASE!!!
Beetje glamour, veel eigenwijsheid en grote ballen. Meer van die gasten.
Villeneuve, Coulthard, Irvine.
Van dat soort.
eensquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Ric 3, Max 4
Wat is er foutief aan. Hij deed PRECIES hetzelfde als beide Mercs al eerder deden. Bij hun mocht het. Bij Max niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, dat zou ook mijn eindconclusie zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Ric 3, Max 4
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Ric 3, Max 4
Hamilton en Rosberg moeten ook 5 sec krijgen en Vettel op Ricciardo is discutabel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:30 schreef KingRadler het volgende:
Why zou Max een plek moeten terug geven als hij niks verkeerd doet.
Whut?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
]Max is gigantisch onsportief. Maar ik vind het prachtig.
Heeft hij ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Max stelt dat hij geen voordeel heeft genoten van zijn uitstapje
"He is smiling now".quote:
Haha geweldigquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Nee, doen ze zelden/amperquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef Maver24 het volgende:
Geen officiele berichten meer? Lijkt mij dat RBR protest gaat indienen. Meten met 2 maten dit en Vettel deed precies wat niet meer mag
de straf an sich is niet onterecht. Maar de manier waarop en wie ze straffen is gewoon een farce...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer? Hamilton heeft geen straf, dus onterecht.
Als ham betrokken is sky niet geloven.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:32 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog redelijke verdeeldheid tussen VES en VET in media en fora. Had meer gebash op VES verwacht. Valt me nog mee.
HAM maakte dezelfde fout, maar van Sky begreep ik dat ze milder zijn tijdens de start. Dat zou verklaren waarom hij geen straf kreeg, al had HAM die m.i. wel verdiend.
Ik heb de indruk dat Vettel dit seizoen flink wat sympathie verspeelt heeft door dat vele gezeik van hem tijdens de races.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:32 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog redelijke verdeeldheid tussen VES en VET in media en fora. Had meer gebash op VES verwacht. Valt me nog mee.
Schumiquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook prachtig, ik had vroeger niet voor niks mn slaapkamer vol schumi posters.
corrupte bende bij de f1, straks kijkt er niemand meer naar deze bitchesquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat is er foutief aan. Hij deed PRECIES hetzelfde als beide Mercs al eerder deden. Bij hun mocht het. Bij Max niet.
Vorige week was er dat gezeik om die "under braking regel" waar Vettel (Ferrari) om vroeg omdat Max dat steeds deed. Wie dat dat nu zelf? juist, Vettel. Zonder straf.
Dus dikke bullshit dat Max zijn podium plek moest afstaan aan Vettel
Ja , tijdens de start is het altijd een gedrang en dan kan het zijn dat jouw (foute) aktie getriggered is door auto's voor of achter je en als het niet heel erg was volgt er dan niet gauw een penalty.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:32 schreef zoem het volgende:
HAM maakte dezelfde fout, maar van Sky begreep ik dat ze milder zijn tijdens de start. Dat zou verklaren waarom hij geen straf kreeg, al had HAM die m.i. wel verdiend.
ook RB kon het toen tegen Mercedes doen en er voorbijquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:31 schreef potjecreme het volgende:
Kan het ook zijn dat Ferrari protest aantekende tegen RB en Merc gaat natuurlijk niet protest tegen zichzelf aantekenen.
Vettel remt niet te laat. Hij beweegt en gaat te veel van zijn lijn af en snijdt Ricciardo.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:24 schreef Loekoe het volgende:
Sodeknetter, wat een heerlijk einde.
Alle regels worden volstrekt willekeurig toegepast. Hamilton maakt een fout, niet gestraft. Verstappen maakt een fout, wel gestraft. Vettel remt echt VEEL te laat in de remzone, wordt weer niet gestraft. Het tast de geloofwaardigheid van de F1 enorm aan als het zo gebeurd.. Waarom Verstappen nu als enige de lul is begrijp ik écht niet.
Wellicht krijgt het nog een staartje allemaal.
ROS werd buiten de baan gedrukt, daar viel nog wel wat over te zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Kyran het volgende:
Als HAM en ROS ook een straf hadden gekregen dan was straf van VES ook terecht. Nu is het gewoon meten met twee maten.
Straf van VES moet worden teruggedraaid. VET moet straf krijgen voor moving under breaking (+5sec) en nog een dikke geldboeten voor het uitschelden/beledigen van Charlie.
Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan oidquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bier in de man; drank in de kan. Ofzo. Er is een spreekwoord daarover, maar die weet ik ff niet meer.
Zou terecht zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Kyran het volgende:
Als HAM en ROS ook een straf hadden gekregen dan was straf van VES ook terecht. Nu is het gewoon meten met twee maten.
Straf van VES moet worden teruggedraaid. VET moet straf krijgen voor moving under breaking (+5sec) en nog een dikke geldboeten voor het uitschelden/beledigen van Charlie.
Eerste bocht delen ze zelden of nooit straf voor uit. Sowieso was Hamilton niet in gevecht. Rosberg wel maar die werd geraakt door Max, dus dat is ook begrijpelijk dat die niet gegeven wordt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:32 schreef zoem het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Kyran het volgende:
En Ham?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ROS werd buiten de baan gedrukt, daar viel nog wel wat over te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Ham?100% hetzelfde als wat Verstappen deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hamquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef CrashO het volgende:
Bovenaanzicht van die aktie van beide mercs
[ afbeelding ]
Hamilton wint gewoon dik 200mquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Precies en daar ligt de crux.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
100% hetzelfde als wat Verstappen deed.
Ok, daar kan je inderdaad nog zeggen dat dat het geval was. GIF hierboven laat wel zien hoeveel Hamilton wint door zijn actie. Hij wordt er niet afgedrukt, er is niemand in de buurt, maakt gewoon een fout, zoals Verstappen die ook maakt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ROS werd buiten de baan gedrukt, daar viel nog wel wat over te zeggen.
Jup.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton ook 5 seconden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Ric 3, Max 4
zoiets, maar dan met bierquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan oid
Aan de andere kant, hij verremde zich daar, was dat stuk afgesloten, had die vol in de remmen gemoeten en was de hele zooi er voorbij gegaan. Heeft dus wel degelijk voordeel gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste bocht delen ze zelden of nooit straf voor uit. Sowieso was Hamilton niet in gevecht. Rosberg wel maar die werd geraakt door Max, dus dat is ook begrijpelijk dat die niet gegeven wordt.
Nee onterecht dat hij als enige een straf kreeg, straf zelf is terechtquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer? Hamilton heeft geen straf, dus onterecht.
VES duwdt ROS hier een beetje, dus geen pen voor ROS.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Vrees het ergstequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:24 schreef Loekoe het volgende:
Sodeknetter, wat een heerlijk einde.
Alle regels worden volstrekt willekeurig toegepast. Hamilton maakt een fout, niet gestraft. Verstappen maakt een fout, wel gestraft. Vettel remt echt VEEL te laat in de remzone, wordt weer niet gestraft. Het tast de geloofwaardigheid van de F1 enorm aan als het zo gebeurd.. Waarom Verstappen nu als enige de lul is begrijp ik écht niet.
Wellicht krijgt het nog een staartje allemaal.
Waarom zou dat uit moeten maken? Je kunt als je niet in gevecht bent gratis 5 seconden pakkenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste bocht delen ze zelden of nooit straf voor uit. Sowieso was Hamilton niet in gevecht.
"F1 op tv, dus bier want anders is alles kut"?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bier in de man; drank in de kan. Ofzo. Er is een spreekwoord daarover, maar die weet ik ff niet meer.
Kwam vrij snel daarna een safetycar, dus toen was t weer wegquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
VES duwdt ROS hier een beetje, dus geen pen voor ROS.
HAM lijkt me wel echt voordeel te halen, maar misschien hield ie wel wat in in de rest van de ronde om zijn tijdswinst terug te geven en dat kunnen de stewards zien. Maar dit is speculatie
Lewis is wel een held natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:39 schreef Justevo het volgende:
Hamilton deed niet eens meer moeite om binnen de baan te blijven, ging bewust volle bak rechtdoor. Alsof het bewust was.. en ik zie hem er nog voor aan ook.
Niet in gevecht, geen advantage. Hij lag ruim eerste en bleef eerste.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als of ze wel een straf zouden geven als er geen SC zou zijn geweestquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kwam vrij snel daarna een safetycar, dus toen was t weer weg
Ja dikke snoeter, zo werkt het natuurlijk niet. De coureurs moeten wel weten waar ze aan toe zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
. FML.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"F1 op tv, dus bier want anders is alles kut"?
Hij kreeg een gat van 5 seconden cadeau.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet in gevecht, geen advantage. Hij lag ruim eerste en bleef eerste.
Ik dacht dat Vossssss terug was.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef Geralt het volgende:
Wat is die site waar je protesten enzo kan lezen?
Niet waar. Hij kwam veel verder voor te liggen door die actie.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je beide situaties bekijkt, dan zie je wel dat Hamilton er FLINK wat voordeel uit haalt in ronde 1. En dat het onderlinge verschil tussen Max en Vettel vrijwel hetzelfde blijft voor en na het verlaten van de baan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste bocht delen ze zelden of nooit straf voor uit. Sowieso was Hamilton niet in gevecht. Rosberg wel maar die werd geraakt door Max, dus dat is ook begrijpelijk dat die niet gegeven wordt.
Wel advantage ruim een secondequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarom leggen ze niet een bak zand in het midden van dat gras.... zodat je er wel veilig in of langs kunt, maar nooit enig voordeel kan halen door af te snijden...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jup.
Onboard van Hamilton. Je ziet dat hij allang weer "controle" had
[ afbeelding ]
hij gaint zeker een advantagequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hamilton wint gewoon dik 200mMaar wint geen positie, dus geen straf
Geen idee, dat is niet het gevalquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als of ze wel een straf zouden geven als er geen SC zou zijn geweest
Ruim eerste werd zeer ruim eerste. Dus hij heeft gewoon advantage...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Max niet in gevecht, geen advantage. Vettel zat nog enorm ver.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je het in ronde 1 doet is het niksquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:41 schreef caspervc het volgende:
Mooie start strategie voor volgend jaar dan... Afsnijden is die bocht is dus +5 sec
Voluit rechtdoor door het gras vlammen daar dan, dan win je echt wel meer dan 5sec mee
Ruim eerste en daarna nog 100x ruimer eerste.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen advantage?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen advantage? Bekijk dat GIFje eens ...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
max lag voor vertel en daarna ook. Lewis had daarna advantage, max niet, die won nog geen halve meter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het maakt echt niet dat uit dat hij zijn plek behouden heeft: het feit is dat hij duidelijk voordeel gehad heeft aan het door eigen opzet van de baan raken. Ik vind de tijdstraf van Max terecht, maar Hamilton had er ook een moeten krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij kreeg een gat van 5 seconden cadeau.
Als je een keer een bocht mist krijg je nooit een penalty. Alleen als het veel vaker gebeurt. Dus ja, dat maakt veel uit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom zou dat uit moeten maken? Je kunt als je niet in gevecht bent gratis 5 seconden pakken?
Duidelijk, allebei stuk afgesneden, grindbak neerleggen daar.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
De vraag is wat er had gebeurd als hij netjes terug had gestuurd. Hij had zomaar een aantal posities kunnen verliezen of in ieder geval direct onder druk komen te staan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Over het aanstaande kampioen van Rosberg?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:42 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet waar we het 2 weken over gaan hebben.
Dat is net als 50% kans op het winnen van de loterij: Of je wint, of je wint nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wel als je 'gain an advantage'. Wat Hamilton dus zeker deed, en Verstappen dus zeker niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je een keer een bocht mist krijg je nooit een penalty.
Deze begint net te laat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet missen dit is bewust.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je een keer een bocht mist krijg je nooit een penalty. Alleen als het veel vaker gebeurt. Dus ja, dat maakt veel uit.
Advantage van Max was dat hij voor Vettel bleef terwijl die een inhaalactie probeerde die anders gelukt zou zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
max lag voor vertel en daarna ook. Lewis had daarna advantage, max niet, die won nog geen halve meter.
Vettel schold Whiting uit. Dat was niet slim op zijn zachtst gezegdquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Jean Todt ook niet blij
And the soap continues.
?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Jean Todt ook niet blij
And the soap continues.
Yup, als HAM er één had gekregen was die van VES ook terecht geweest. Nu kan je het gewoon niet maken. VES zit dit gebeuren, denkt natuurlijk ja dikke snoeter als HAM het mag krijg ik ook geen straf.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, straf voor Max is terecht. Duidelijk. Maar Ham had er dan dus ook 1 mogen krijgen..
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vettel schold Whiting uit. Dat was niet slim op zijn zachtst gezegd
VET mag ook uit mijn schoen drinken. Zijn we die ook voorlopig kwijtquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Net interview RIC gezien. 100% gelijk heeft-ie. Gouden gozer blijft het. Dusss VET straf, RIC 3e en dan gaan we weer allemaal uit een schoen zuipen.![]()
(en met de andere schoen VET proberen te raken
)
Yep, Rosberg is twijfel geval.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, straf voor Max is terecht. Duidelijk. Maar Ham had er dan dus ook 1 mogen krijgen..
Een halve seconde achter iemand rijden is geen inhaalactie.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Advantage van Max was dat hij voor Vettel bleef terwijl die een inhaalactie probeerde die anders gelukt zou zijn.
Jij hebt inside informatie?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is niet missen dit is bewust.
En voordeel kreeg daardoor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij hebt inside informatie?
Voir mij was het gewoon te hard de bocht in door te laat remmen waardoor hij de bocht miste.
Hoe weet jij dat? Dat is echt pure speculatie. Als Hamilton niet door het gras had gereden, was ie wss ook ingehaald. Max en Hamilton zijn allebei fout bezig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Advantage van Max was dat hij voor Vettel bleef terwijl die een inhaalactie probeerde die anders gelukt zou zijn.
Die anders gelukt zou zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Welke vraag?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:45 schreef Justevo het volgende:
Vettel nu bij Sky. Hij heeft al excuses aangeboden bij Charlie en snapt niet waarom ze die vraag uberhaubt stellen.
Die was wel heel treurig inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:46 schreef potjecreme het volgende:
Toch is de sneuste uitspraak wel op naam van Rosberg. Why is he doing that. (of zoiets)
Als HAM niet de gras op gegaan was was hij Rosberg/Verstappen/Ricciardo tegen gekomen ...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:45 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Dat is echt pure speculatie. Als Hamilton niet door het gras had gereden, was ie wss ook ingehaald. Max en Hamilton zijn allebei fout bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |