Agreequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Klummie het volgende:
[..]
Verklaring van Sky, gelul uiteraard.
Jij wordt hier ook uitgekotst en je houdt het toch ook nog prima vol? Dan kan Max dat vast en zeker ook nog wel volhouden. Sterker nog: Ik denk dat een appartement in Monaco en een hele dikke bankrekening het zelfs nog eenvoudiger maken om het vol te houden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Dat nationalistische karakter van de posts hier![]()
doe die bril eens af. Maxje is een kutventje dat zwaar terecht is gestraft en uitgekotst wordt door zijn collega's en hopelijk ook snel door de rest van de wereld.
Good ol' days!!quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker rebelleren in de F1, hou ik van
Vettel moet voor straf een paar Syrische tandartsen in huis nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef THEFXR het volgende:
hoe denken die duitsers over jankbal vettel??
Syntixquote:
Daarom snap ik zijn frustratie ook wel. Zijn beste race van het jaar denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Dat laatste gezeik even daargelaten reed Vettel overigens wel echt een uiterst strakke race
Dat zou niet uit moeten maken, want hij won er wel tijd door.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Lewis won er geen positie door. Rosberg zat daar ver achter 'm (en sneed zelf ook de bocht af).
vettelloverquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Dat laatste gezeik even daargelaten reed Vettel overigens wel echt een uiterst strakke race
Krijgen ze niet allemaal het zelfde te horen als dat wij ook hebben gehoord net op Ziggo of RTL of welk kanaal dan ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Zowel Channel4 als Sky zeggen van wel.
Verstappen toch ook niet ffs lol ..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Lewis won er geen positie door. Rosberg zat daar ver achter 'm (en sneed zelf ook de bocht af).
Ik hoor toch echt dat hoor.. Wel pas na de 2de keer luisteren hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
pot en ketel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
doe die bril eens af. Maxje is een kutventje dat zwaar terecht is gestraft en uitgekotst wordt door zijn collega's en hopelijk ook snel door de rest van de wereld.
Doe gewoon even normaal.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
ik heb het op Sky ook gehoord; "you have to give the position back"quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Max is gigantisch onsportief. Maar ik vind het prachtig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Ik dacht bijna dat je serieus was, maar toen bedacht ik me dat je nog wel enige realiteitszin had, lijkt mequote:
Mja, echte winnaar om het wat positiever te brengen...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Max is gigantisch onsportief. Maar ik vind het prachtig.
Geen positie, maar wel dik 200m, kijk die beelden terug. Hamilton is al ver uit beeld als Ros en Ves door die bocht komen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verstappen toch ook niet ffs lol ..
Verstappen zat net voor Vettel voor de bocht en net voor Vettel na de bocht.
Rosberg zat naast Verstappen voor de bocht en voor Verstappen na de bocht.
Hamilton zat ruim voor Rosberg voor de bocht en ruim voor Rosberg na de bocht.
Dus Hamilton en Verstappen zaten in zelfde positie en Rosberg had zelfs voordeel en kreeg geen straf. Hoezo is dan Verstappen de enige die straf krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |