Vind ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
normaal dus ze uren over een beslissing en nu 5 min, dat vind ik verdacht
LOLquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:KerstVisser twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:45:59Ik snap niets van #F1 maar dat Verstappen elke week weer een andere coureur over de zeik krijgt is schitterend. reageer retweet
Dit had hogere entertainment waarde.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:08 schreef zoem het volgende:
Achteraf gezien was een plaats teruggeven handiger geweest. Was-ie P4 geweest en had een hoop gezeur gescheeld.
Dat is ook onzin, 10 minuten maximaal.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
normaal dus ze uren over een beslissing en nu 5 min, dat vind ik verdacht
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Klummie het volgende:
Verstappen zou het asfalt weer opgekund hebben en hamilton niet.
twitter:ArieLuyendyk twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:47:55@Max33Verstappen overshot the turn just like @LewisHamilton did so no penalty for one and not the other imo reageer retweet
Zou het niet een soort van standpunt zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:08 schreef zoem het volgende:
Achteraf gezien was een plaats teruggeven handiger geweest. Was-ie P4 geweest en had een hoop gezeur gescheeld.
Hamilton had ook gewoon terug kunnen sturen als ik de beelden zo bekeek, maar deed dat niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Klummie het volgende:
Verstappen zou het asfalt weer opgekund hebben en hamilton niet.
Die waarmee hij Max zijn rempunt liet missen.. Als je dat niet snapt , snap je echt niks van deze sport.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke succesvolle passeermove?
Arie godquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:ArieLuyendyk twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:47:55@Max33Verstappen overshot the turn just like @LewisHamilton did so no penalty for one and not the other imo reageer retweet
Max doet van die afstand een divebomb.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel zit meer dan een autolengte achter Verstappen, maar dat wordt als een aanval gezien.... Wat een farce.
Hij zat er een halve seconde achterquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die waarmee hij Max zijn rempunt liet missen..
ok man.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Dat nationalistische karakter van de posts hier![]()
doe die bril eens af. Maxje is een kutventje dat zwaar terecht is gestraft en uitgekotst wordt door zijn collega's en hopelijk ook snel door de rest van de wereld.
Verklaring van Sky, gelul uiteraard.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton had ook gewoon terug kunnen sturen als ik de beelden zo bekeek, maar deed dat niet.
MADquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
doe die bril eens af. Maxje is een kutventje dat zwaar terecht is gestraft en uitgekotst wordt door zijn collega's en hopelijk ook snel door de rest van de wereld.
Max reed daar een wat meer verdedigende lijn, denk dat ze het daardoor als een aanval zagen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel zit meer dan een autolengte achter Verstappen, maar dat wordt als een aanval gezien.... Wat een farce.
Nee. Dat zeiden ze niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Net nog een keer de boardradio en team zei toch echt "keep your position"
Je mening is genotubeanaleerdquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Uiteraard, maar dan moet Lewis hem ook krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef k_man het volgende:
Volgens Herbert is de straf ook terecht. Paul di Resta zegt hetzelfde.
Of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef CrashO het volgende:
Een betere cap van die aktie van Vettel
[ afbeelding ]
Lijkt me een harde overschrijding van de "max regel"
Maar Vettel zat er niet eens in de buurt van naast. Ik vind het bizar. Maar het zal wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Max reed daar een wat meer verdedigende lijn, denk dat ze het daardoor als een aanval zagen.
TRIGGEREDquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ze kunnen VET toch niet meer straffen nadat ze VES maar 5 sec hebben gegeven? Dat zou betekenen dat VES toch nog voor VET eindigt...
Waarom zou dat niet kunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ze kunnen VET toch niet meer straffen nadat ze VES maar 5 sec hebben gegeven? Dat zou betekenen dat VES toch nog voor VET eindigt...
Bovendien had vanuit RB dan de call kunnen komen om RIC weer voorbij te laten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou het niet een soort van standpunt zijn?
Zwarte Piet hater gespot.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
Je bent zeker een Duitser.... Ga terug naar je land dan!quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
RIC weet hem wel knap te ontwijken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef CrashO het volgende:
Een betere cap van die aktie van Vettel
[ afbeelding ]
Lijkt me een harde overschrijding van de "max regel"
Hij zat er een halve seconde achter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die waarmee hij Max zijn rempunt liet missen.. Als je dat niet snapt , snap je echt niks van deze sport.
Overigens leek Vettel ook de fout in te gaan tegenover Riciardo , maar daar heb ik nog geen herhaling goed van bekeken....
Nope:quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef k_man het volgende:
Volgens Channel 4 zei het team wel degelijk tegen Max dat-ie de plaats terug moest geven.
quote:Keep the positition, altough I think we have to give it back
Nee Syntix is een troll.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je bent zeker een Duitser.... Ga terug naar je land dan!
Dat is waar, echt elk raceweekend zit ie te bitchen over andere racers.. gefrustreerd mannetje is het gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef beantherio het volgende:
M'n respect voor Vettel is dit jaar wel door het putje gegaan. Wat een jankbal is dat geworden zeg.
Lewis won er geen positie door. Rosberg zat daar ver achter 'm (en sneed zelf ook de bocht af).quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan moet Lewis hem ook krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |