Heeft hij dit gezegd?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat Max stelt dat Vettel terug naar school moet vanwege zijn taalgebruik
Dat Vettel zich als een gefrustreerde kleuter gedroeg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen sky, wat word er gezegd dan?
Beiden staan nog niet in het vierkant.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:24 schreef truedestiny het volgende:
Verdomme ik wil die Sky interviews met Ric en Max ook zien.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:f1broadcasting twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:21:29Verstappen to Vettel on @SkySportsF1: "He needs to go back to school. He's a very frustrated boy at the moment. #MexicoGP reageer retweet
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:f1broadcasting twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:21:29Verstappen to Vettel on @SkySportsF1: "He needs to go back to school. He's a very frustrated boy at the moment. #MexicoGP reageer retweet
Als ie charlie heet jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik las op Twitter dat Vettel fuck tegen Whiting gezegd heeft. Klopt dit?
Zeg dat..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef beantherio het volgende:
M'n respect voor Vettel is dit jaar wel door het putje gegaan. Wat een jankbal is dat geworden zeg.
Als hij zelf als over de boordradio 'Charlie Whiting can fuck off' (of iets in die trant) roept dan zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in.quote:
O, jouw quote was op Sky krabbelt terug. Dus ik dacht dat de zender nog meer zei over Vettel. Dat van Max was al gezegd inderdaad. Jammerquote:
Vermoedelijk, want er werd het een en ander weggepiept. Het meeste eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik las op Twitter dat Vettel fuck tegen Whiting gezegd heeft. Klopt dit?
Interview met Max.twitter:MrAlexF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:22:53Verstappen sobre Vettel:"Se queja de mi y luego no sabe ni cerrar en frenada, lo que ha hecho es ridículo""Deber… https://t.co/00aEcENoZ1 reageer retweet
Ze krabbelden wat terug over de penalty voor Verstappen. En terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, jouw quote was op Sky krabbelt terug. Dus ik dacht dat de zender nog meer zei over Vettel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |