Dat zeiden ze ook. 'We think...'quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef k_man het volgende:
Oh nu zegt Max dat het team zei dat ze DACHTEN dat-ie de plek terug zou moeten geven. Fout van het team dus.
Valt wel mee. Hij geeft niet snel op en wil heel graag winnen. Dan ga je wel eens tot het randje maar wie kan hem dat kwalijk nemen? Ik vind hem niet uitgesproken onsportief. In dit geval is me wel duidelijk dat ie niet de bedoeling had om het gras op te zoeken. Van de actie van Vettel op Ricciardo kan ik dat niet zeggen, dus wie is er onsportief?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Max is gigantisch onsportief. Maar ik vind het prachtig.
Bier in de man; drank in de kan. Ofzo. Er is een spreekwoord daarover, maar die weet ik ff niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat je serieus was, maar toen bedacht ik me dat je nog wel enige realiteitszin had, lijkt me
twitter:f1broadcasting twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:21:29Verstappen to Vettel on @SkySportsF1: "He needs to go back to school. He's a very frustrated boy at the moment. #MexicoGP reageer retweet
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:f1broadcasting twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:21:29Verstappen to Vettel on @SkySportsF1: "He needs to go back to school. He's a very frustrated boy at the moment. #MexicoGP reageer retweet
Rosberg ging offtrack omdat hij een duw kreeg van Max. En hij zat er nog net iets voor. Daarom geen straf voor Rosberg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verstappen toch ook niet ffs lol ..
Verstappen zat net voor Vettel voor de bocht en net voor Vettel na de bocht.
Rosberg zat naast Verstappen voor de bocht en voor Verstappen na de bocht.
Hamilton zat ruim voor Rosberg voor de bocht en ruim voor Rosberg na de bocht.
Dus Hamilton en Verstappen zaten in zelfde positie en Rosberg had zelfs voordeel en kreeg geen straf. Hoezo is dan Verstappen de enige die straf krijgt?
Dat weet je dus niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze rijden daar 360 per uur... dus in meters is de afstand groter dan na de bocht.... het gaat om de positie en rempunten. ALs max op tijd had geremd om de bocht te halen dan was vettel er wel naast of voorbij geweest... Dat heet iemand uitremmen en dat is de manier waarop je iemand inhaalt.
koekoekquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Oké, altijd het randje tot in den extreme opzoeken dan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij geeft niet snel op en wil heel graag winnen. Dan ga je wel eens tot het randje maar wie kan hem dat kwalijk nemen? Ik vind hem niet uitgesproken onsportief. In dit geval is me wel duidelijk dat ie niet de bedoeling had om het gras op te zoeken. Van de actie van Vettel op Ricciardo kan ik dat niet zeggen, dus wie is er onsportief?
Ik heb geen sky, wat word er gezegd dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En haalt nog eens uit richting Vettel.
Dat ie hypocriet is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen sky, wat word er gezegd dan?
Genoeg om de commentatoren te laten lachen. Dat Vettel het hele weekeinde zeurt en naar school moet.quote:
Heeft hij dit gezegd?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat Max stelt dat Vettel terug naar school moet vanwege zijn taalgebruik
Dat Vettel zich als een gefrustreerde kleuter gedroeg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen sky, wat word er gezegd dan?
Beiden staan nog niet in het vierkant.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:24 schreef truedestiny het volgende:
Verdomme ik wil die Sky interviews met Ric en Max ook zien.
Als ie charlie heet jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik las op Twitter dat Vettel fuck tegen Whiting gezegd heeft. Klopt dit?
Zeg dat..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef beantherio het volgende:
M'n respect voor Vettel is dit jaar wel door het putje gegaan. Wat een jankbal is dat geworden zeg.
Als hij zelf als over de boordradio 'Charlie Whiting can fuck off' (of iets in die trant) roept dan zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in.quote:
O, jouw quote was op Sky krabbelt terug. Dus ik dacht dat de zender nog meer zei over Vettel. Dat van Max was al gezegd inderdaad. Jammerquote:
Vermoedelijk, want er werd het een en ander weggepiept. Het meeste eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik las op Twitter dat Vettel fuck tegen Whiting gezegd heeft. Klopt dit?
Interview met Max.twitter:MrAlexF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:22:53Verstappen sobre Vettel:"Se queja de mi y luego no sabe ni cerrar en frenada, lo que ha hecho es ridículo""Deber… https://t.co/00aEcENoZ1 reageer retweet
Ze krabbelden wat terug over de penalty voor Verstappen. En terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, jouw quote was op Sky krabbelt terug. Dus ik dacht dat de zender nog meer zei over Vettel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |