Gaining an advantage leidt eigenlijk alleen tot straf als je er een positie mee wint. Tenzij je herhaaldelijk op hetzelfde punt de baan afsnijdt. Dan krijg je wellicht bij de derde keer een straf.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken, want hij won er wel tijd door.
Huub Stapelquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die naar Rondo kijken, zijn geestelijk down.
die zitquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Ik denk niet dat hij onsportief is maar dat hij denkt: Als Hamilton het mag, ga ik niet anders doen. Laat ze het maar uitzoeken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Max is gigantisch onsportief. Maar ik vind het prachtig.
En wat hoorde je zelf?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Zowel Channel4 als Sky zeggen van wel.
daarna ben je dat wel,jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Ja, maar Verstappen WON er geen positie door. Hij zat voor Vettel voor en na de bocht, zonder dat hij opeens verder was uitgelopen. Vettel zat nog steeds in zijn kont te snuiven ....quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Gaining an advantage leidt eigenlijk alleen tot straf als je er een positie mee wint. Tenzij je herhaaldelijk op hetzelfde punt de baan afsnijdt. Dan krijg je wellicht bij de derde keer een straf.
Is toch ook zo, lag derde en bleef derde.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Max stelt dat hij geen voordeel heeft genoten van zijn uitstapje
Ze rijden daar 360 per uur... dus in meters is de afstand groter dan na de bocht.... het gaat om de positie en rempunten. ALs max op tijd had geremd om de bocht te halen dan was vettel er wel naast of voorbij geweest... Dat heet iemand uitremmen en dat is de manier waarop je iemand inhaalt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar Vettel zat er niet eens in de buurt van naast. Ik vind het bizar. Maar het zal wel.
ook geen tijd of snelheidsvoordeelquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is toch ook zo, lag derde en bleef derde.
Nice. Wordt dit ook gewoon live uitgezonden?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Audio van RBR & Max na de race
https://streamable.com/qo5y
Nope.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze rijden daar 360 per uur... dus in meters is de afstand groter dan na de bocht.... het gaat om de positie en rempunten. ALs max op tijd had geremd om de bocht te halen dan was vettel er wel naast of voorbij geweest...
Daarom vind ik het ook prachtig, ik had vroeger niet voor niks mn slaapkamer vol schumi posters.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, echte winnaar om het wat positiever te brengen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |