oh foutjequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Interview met Max.twitter:MrAlexF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:22:53Verstappen sobre Vettel:"Se queja de mi y luego no sabe ni cerrar en frenada, lo que ha hecho es ridículo""Deber… https://t.co/00aEcENoZ1 reageer retweet
Kloptquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Net nog een keer de boardradio en team zei toch echt "keep your position"
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Interview met Max.twitter:MrAlexF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:22:53Verstappen sobre Vettel:"Se queja de mi y luego no sabe ni cerrar en frenada, lo que ha hecho es ridículo""Deber… https://t.co/00aEcENoZ1 reageer retweet
Magic!quote:
Di Resta haat Max..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef k_man het volgende:
Volgens Herbert is de straf ook terecht. Paul di Resta zegt hetzelfde.
Middelmatige coureur Di Resta en hij is gewoon jaloers op Maxquote:
Max ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Lewis won er geen positie door. Rosberg zat daar ver achter 'm (en sneed zelf ook de bocht af).
Das niet erg zolang die Duitsers zijn plek maar verliestquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Door de foutieve teamorder van RBR om de plek niet op te geven lijdt Max vandaag dus een gevoelige nederlaag tegen Ricciardo.
Hoezo? Ricciardo had 'm dan ook ingehaaldquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Door de foutieve teamorder van RBR om de plek niet op te geven lijdt Max vandaag dus een gevoelige nederlaag tegen Ricciardo.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeer? Hamilton heeft geen straf, dus onterecht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Zeer terechte straf voor Max, maar Vettel moet er ook eentje krijgen.
Ric 3, Max 4
DC???quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Good ol' days!!
Meer van dit soort courreurs, PLEASE!!!
Beetje glamour, veel eigenwijsheid en grote ballen. Meer van die gasten.
Villeneuve, Coulthard, Irvine.
Van dat soort.
eensquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Ric 3, Max 4
Wat is er foutief aan. Hij deed PRECIES hetzelfde als beide Mercs al eerder deden. Bij hun mocht het. Bij Max niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, dat zou ook mijn eindconclusie zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Ric 3, Max 4
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Ric 3, Max 4
Hamilton en Rosberg moeten ook 5 sec krijgen en Vettel op Ricciardo is discutabel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:30 schreef KingRadler het volgende:
Why zou Max een plek moeten terug geven als hij niks verkeerd doet.
Whut?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
]Max is gigantisch onsportief. Maar ik vind het prachtig.
Heeft hij ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Max stelt dat hij geen voordeel heeft genoten van zijn uitstapje
"He is smiling now".quote:
Haha geweldigquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:f1broadcasting twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:21:29Verstappen to Vettel on @SkySportsF1: "He needs to go back to school. He's a very frustrated boy at the moment. #MexicoGP reageer retweet
Nee, doen ze zelden/amperquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef Maver24 het volgende:
Geen officiele berichten meer? Lijkt mij dat RBR protest gaat indienen. Meten met 2 maten dit en Vettel deed precies wat niet meer mag
de straf an sich is niet onterecht. Maar de manier waarop en wie ze straffen is gewoon een farce...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer? Hamilton heeft geen straf, dus onterecht.
Als ham betrokken is sky niet geloven.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:32 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog redelijke verdeeldheid tussen VES en VET in media en fora. Had meer gebash op VES verwacht. Valt me nog mee.
HAM maakte dezelfde fout, maar van Sky begreep ik dat ze milder zijn tijdens de start. Dat zou verklaren waarom hij geen straf kreeg, al had HAM die m.i. wel verdiend.
Ik heb de indruk dat Vettel dit seizoen flink wat sympathie verspeelt heeft door dat vele gezeik van hem tijdens de races.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:32 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog redelijke verdeeldheid tussen VES en VET in media en fora. Had meer gebash op VES verwacht. Valt me nog mee.
Schumiquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook prachtig, ik had vroeger niet voor niks mn slaapkamer vol schumi posters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |