SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
![]()
Oh excuses, wist niet dat het exact dezelfde uitspraak als Trump moest zijn. Wat dom van mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb Hillary nooit horen praten over andere vrouwen bij de geslachtsdelen grijpen, noch kan ik het me voorstellen dat ze dat zou dan.
Dat we op dit moment onderweg zijn naar WW3 (syrie, kalingrad) en dat verdere escalatie alleen gestopt kan worden als hij schoon schip maakt in het Pentagon en Washington en de VS gaat samenwerken met Rusland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met wat voor aanval zou hij het verschil nog kunnen maken denk je?
Volgens mij doet Bill niet mee aan de verkiezingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:36 schreef skysherrif het volgende: [..] Alhoewel ditzelfde natuurlijk ook wel geld voor B. Clinton of niet?
Je hebt het hier over een vrouw hè. Die winnen een debat op dat punt al bij voorbaat van mannen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh excuses, wist niet dat het exact dezelfde uitspraak als Trump moest zijn. Wat dom van mij.
Zoals gezegd, lekker makkelijk even door de vingers zien
Ik zie niet in wat dit soort wilde fantasieën voor effect zouden moeten hebben. Daarbij snap je dan ook niet helemaal voor welke partij Trump deelneemt. Of wie zijn running mate is bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat we op dit moment onderweg zijn naar WW3 (syrie, kalingrad) en dat verdere escalatie alleen gestopt kan worden als hij schoon schip maakt in het Pentagon en Washington en de VS gaat samenwerken met Rusland.
Hehe die laatste zijnnwel creatief. Vol inzetten op samenwerking met Rusland zal juist bij zijn eigen partij voor veel problemen zorgen. Dat zie ik dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat we op dit moment onderweg zijn naar WW3 (syrie, kalingrad) en dat verdere escalatie alleen gestopt kan worden als hij schoon schip maakt in het Pentagon en Washington en de VS gaat samenwerken met Rusland.
De mensen schijtbang maken voor een nucleaire oorlog en hopen op het beste. Misschien een grote terroristische aanslag in scene zetten of iemand inhuren die op hem schiet bij dat debat.
Zijn eigen partij is hij hiermee toch al kwijt, maar als hij er in slaagt om de media de beelden te laten uitzenden van rijdende Russische raketwagens met de grens van Estland dan kan hij voor een afleiding zorgen. Zo won 'sex addict' LBJ uiteindelijk ook van Barry Goldwater.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe die laatste zijnnwel creatief. Vol inzetten op samenwerking met Rusland zal juist bij zijn eigen partij voor veel problemen zorgen. Dat zie ik dus niet gebeuren.
Waar praat ik zijn gedrag goed? Probeer je weer woorden te verdraaien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo krampachtig uitspraken en gedrag van Trump goed te praten? Is dat enkel omdat je Clinton haat?
Want vrouwen kunnen niet vrouwonvriendelijk zijn. Zoals negers niet racistisch kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je hebt het hier over een vrouw hè. Die winnen een debat op dat punt al bij voorbaat van mannen.
Nee dat klopt inderdaad, alleen dat vroeg ik me hardop af voor de Clinton adepten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij doet Bill niet mee aan de verkiezingen.
Ik heb nooit opgeschept dat ik wel weg zou komen met aanranding, sorry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar praat ik zijn gedrag goed? Probeer je weer woorden te verdraaien?
Maar okay, jij vindt zijn uitspraak kwalijk begrijp ik?
Jij hebt nog nooit bij je mannelijke vrienden zo'n uitspraken gedaan?
Wanneer je een dame met flinke voorgevel ziet dat je "haar wel ff tussen der tieten wilt neuken". Of wanneer je samen met vrienden en mooie dame ziet met een goede paar billen en dan zegt "daar wil ik wel even op slaan"
Of dat je bij je vrienden opschept over wat je wel niet afgelopen week samen met een leuk meisje hebt gedaan.
Jij zegt dat soort dingen nooit?
Als je antwoord hierop 'Nee' is, dan ben je of een leugenaar, of je hebt geen vrienden.
Het is gewoon mannenpraat, niet netjes en niet correct. Helemaal waar.
Maar komt kwa kwalijkheid niet eens in de buurt van bijvoorbeeld het uitlachen van een verkrachtingsslachtoffer.
Daarom vind ik deze uitspraken ook totaal niet boeiend. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Niet bewezen, maar genoeg vrouwen die hem in ieder geval beschuldigd hebben van aanranding ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo was Bill Clinton eigenlijk niet respectvol naar vrouwen? Natuurlijk, hij had verschillende affaires, maar behandelde hij die vrouwen niet met respect dan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wanneer je een dame met flinke voorgevel ziet dat je "haar wel ff tussen der tieten wilt neuken". Of wanneer je samen met vrienden en mooie dame ziet met een goede paar billen en dan zegt "daar wil ik wel even op slaan"
Of dat je bij je vrienden opschept over wat je wel niet afgelopen week samen met een leuk meisje hebt gedaan.
Goldwater werd vooral weggezet als een 'Right wing fringe' kandidaat, tegenwoordig ook wel bekend als 'alt right'. Er doet nu een andere kandidaat mee die prima binnen dat profiel past. En het is niet Clinton.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zijn eigen partij is hij hiermee toch al kwijt, maar als hij er in slaagt om de media de beelden te laten uitzenden van rijdende Russische raketwagens met de grens van Estland dan kan hij voor een afleiding zorgen. Zo won 'sex addict' LBJ uiteindelijk ook van Barry Goldwater.
Slechte vergelijking. Je kunt als zwarte man nog wel racistisch zijn door te stellen dat zwarte mensen beter zijn dan blanke. Als vrouw kun je echter per definitie niet vrouwonvriendelijk zijn, behalve bij een immense dosis zelfhaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Want vrouwen kunnen niet vrouwonvriendelijk zijn. Zoals negers niet racistisch kunnen zijn.
Vingers... kijken... doorheen. Is goed
Heb jij wel eens gezegd:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar praat ik zijn gedrag goed? Probeer je weer woorden te verdraaien?
Als je antwoord hierop 'Nee' is, dan ben je of een leugenaar, of je hebt geen vrienden.
Het is gewoon mannenpraat, niet netjes en niet correct. Helemaal waar.
Maar komt kwa kwalijkheid niet eens in de buurt van bijvoorbeeld het uitlachen van een verkrachtingsslachtoffer.
Daarom vind ik deze uitspraken ook totaal niet boeiend. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Kijkt de wereld over vijftig jaar dan ook zo aan tegen Hillary Clinton als men nu tegen LBJ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zijn eigen partij is hij hiermee toch al kwijt, maar als hij er in slaagt om de media de beelden te laten uitzenden van rijdende Russische raketwagens met de grens van Estland dan kan hij voor een afleiding zorgen. Zo won 'sex addict' LBJ uiteindelijk ook van Barry Goldwater.
dat is toch puur machogebralquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Aanranding, wie schept er niet over op?
Nee, machogebral is zijn andere uitspraken.quote:
En hij was ook zelf gewoon getrouwd met kinderen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, machogebral is zijn andere uitspraken.
"Ik heb zoveel vrouwen gehad, heerlijke vrouwen, geweldige seks. Die wilden mij allemaal"
Nu kun je het vertalen naar: "Eigenlijk willen ze niet, maar ik ben beroemd dus ik kan doen wat ik wil. Ik heb ze gewoon allemaal gepakt of ze dat nu leuk vonden of niet."
En Trump was toen hij deze uitspraken deed overigens 59. Het speelse is er vanaf op het moment dat Trump een aanranding begint goed te praten, omdat hij beroemd is.
Een lage turn-out zou ironisch genoeg nog in zijn voordeel kunnen werken. Als niemand gaat stemmen, omdat ze denken dat Trump toch niet kan winnen en zijn 'base' die hele boze rust belt arbeiders komt wel opdagen dan is er als nog een kans dat hij wint.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:32 schreef Falco het volgende:
Predictwise geeft de Democraten nu 85% kans (all time high!) op winnen van de verkiezingen. Trump moet zondag nog iets er van maken tijdens het debat en elke dag gemiddeld 1% winnen om het een coinflip te laten worden. Mocht dat niet lukken dan zal het percentage langzaamaan naar 100% stijgen tot begin november waardoor de verkiezingen eigenlijk helemaal niet zo spannend worden.
Echt heel spannend zijn ze tot nu toe ook nog niet geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:32 schreef Falco het volgende:
Predictwise geeft de Democraten nu 85% kans (all time high!) op winnen van de verkiezingen. Trump moet zondag nog iets er van maken tijdens het debat en elke dag gemiddeld 1% winnen om het een coinflip te laten worden. Mocht dat niet lukken dan zal het percentage langzaamaan naar 100% stijgen tot begin november waardoor de verkiezingen eigenlijk helemaal niet zo spannend worden.
De definitieve knock-out? Dat zegt men vanaf het begin, want er zijn bijna dagelijks negatieve uitspraken/dingen van Trump in het nieuws.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel de definitieve knock-out voor Trump, verbazend dat het nog zo lang geduurd heeft..
Dat is inderdaad wel wat extremer, maar feit is dat hij het niet heeft gedaan, enkel gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gezegd:
"Zie je die getrouwde vrouw? Ik kan haar op haar bek pakken, ik kan haar kutje pakken. Net zoals ik geprobeerd heb bij Nancy, maar die wilde niet. Ik heb het wel geprobeerd natuurlijk. Ik heb haar zelfs meegenomen om te gaan winkelen voor meubels. Ja, haha 'meubel shopping' tuurlijk ik neem je wel mee om 'meubels' te shoppen. En weet je wat het mooiste is? Ik ben beroemd, ik kan er mee weg komen. Ze laten mij overal mee weg komen, omdat ik beroemd ben."
Dat is iets anders dan:
"Daymn, ik zou haar doen"
Er zijn al genoeg vrouwen naar voren gekomen die hem hiervan beschuldigd hebben, maar onvoldoende bewijs hadden. De schijn is op dit moment tegen hem. Zijn dochter zei: "My dad is not a groper" en pa zegt: "Grab 'em by the pussy!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat extremer, maar feit is dat hij het niet heeft gedaan, enkel gezegd.
En als we presidentskandidaten gaan afrekenen op oude uitspraken, dan moeten we wel eerlijk zijn en dezelfde maatstaf toepassen op Clinton.... en dat gebeurt hier dan weer niet door een aantal mensen.
Wat een onzin. Vrouwen kunnen net zo vrouwonvriendelijk zijn als mannen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Je kunt als zwarte man nog wel racistisch zijn door te stellen dat zwarte mensen beter zijn dan blanke. Als vrouw kun je echter per definitie niet vrouwonvriendelijk zijn, behalve bij een immense dosis zelfhaat.
Clinton heeft één opmerking getwitterd over deze uitspraken van Trump.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En als we presidentskandidaten gaan afrekenen op oude uitspraken, dan moeten we wel eerlijk zijn en dezelfde maatstaf toepassen op Clinton.... en dat gebeurt hier dan weer niet door een aantal mensen.
Hij heeft ook geprobeerd jaren terug om Ivana, zijn toenmalige vriendin (en later vrouw, en nog later ex-vrouw) in de playboy te krijgen voor een flinke som geld. Some titty shots? $500,000. Some pussy shots? a million. Come on, she got great tits, lets make a deal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En hij was ook zelf gewoon getrouwd met kinderen...
De odds bij Predictwise zijn een stuk stabieler, dan bijvoorbeeld die van FiveThirtyEight. Clinton heeft er eigenlijk nauwelijks echt onder 70% gestaan sinds april oid. De peilingen wegen bij FiveThirtyEight veel zwaarder, waardoor de kansen ook veel meer op en neer springen. Vlak voor het laatste debat was het daar zo ongeveer 50/50 en nu alweer 80/20.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:32 schreef Falco het volgende:
Ik ben er nog, maar ik denk niet dat die surge door clintons gezondheid kwam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
De odds bij Predictwise zijn een stuk stabieler, dan bijvoorbeeld die van FiveThirtyEight. Clinton heeft er eigenlijk nauwelijks echt onder 70% gestaan sinds april oid. De peilingen wegen bij FiveThirtyEight veel zwaarder, waardoor de kansen ook veel meer op en neer springen. Vlak voor het laatste debat was het daar zo ongeveer 50/50 en nu alweer 80/20.
De mensen die me hier net na het gezondheidsincidentje van Clinton liepen te stalken over de kansen van beide kandidaten heb ik hier sindsdien ook niet meer gezien trouwens.
Op fivethirtyeight stond Clinton ook in augustus tegen de 90% terwijl predictwise toen haar 80% gaf. Als indicator vind ik Predictwise dan ook wat beter vanwege de verminderde votaliteitquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
De odds bij Predictwise zijn een stuk stabieler, dan bijvoorbeeld die van FiveThirtyEight. Clinton heeft er eigenlijk nauwelijks echt onder 70% gestaan sinds april oid. De peilingen wegen bij FiveThirtyEight veel zwaarder, waardoor de kansen ook veel meer op en neer springen. Vlak voor het laatste debat was het daar zo ongeveer 50/50 en nu alweer 80/20.
De mensen die me hier net na het gezondheidsincidentje van Clinton liepen te stalken over de kansen van beide kandidaten heb ik hier sindsdien ook niet meer gezien trouwens.
Ach, jij geloofde niet eens in een kandidatuur voor Trump, dit omdat er één kandidaat zou opstaan die het tegen hem zou opnemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt fan van de platgeslagen odds. Ik zou echt niet willen zeggen dat volatiliteit per se een slecht iets zou moeten zijn. Het geeft ook de volatiliteit van de onderliggende race weer. De onzekerheid is in het begin van de race ook nog veel groter dan aan het eind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Op fivethirtyeight stond Clinton ook in augustus tegen de 90% terwijl predictwise toen haar 80% gaf. Als indicator vind ik Predictwise dan ook wat beter vanwege de verminderde votaliteit
Daarvoor is de Polls-Plus bij 538.com. Daarbij is Clinton constant tussen de 55-80% gebleven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Op fivethirtyeight stond Clinton ook in augustus tegen de 90% terwijl predictwise toen haar 80% gaf. Als indicator vind ik Predictwise dan ook wat beter vanwege de verminderde votaliteit
Ik had inderdaad de competentie van de GOP overschat, maar dat is natuurlijk wat anders dan fundamenteel niet begrijpen hoe odds werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, jij geloofde niet eens in een kandidatuur voor Trump, dit omdat er één kandidaat zou opstaan die het tegen hem zou opnemen.
Welke kandidaat dan zou zijn, wist je ook niet
http://www.politico.com/s(...)omments-women-229337quote:A slim majority of Republican members of The POLITICO Caucus — a panel of activists, strategists and operatives in 11 battleground states — said they don’t think news reports of the Trump tape are a “knockout blow” for the GOP ticket. But while 54 percent of Republicans say Trump can overcome these comments, 46 percent say the New York real-estate magnate’s chances are doomed.
"Our politics is tribal and polarized. So it's not like this swings the thing 10 points," a Virginia Republican added. "What it does though, and it has the same impact, is it further devastates Trump amongst women and white college-educated voters, two groups he had to make up big time ground with to even stand a chance of winning. Those windows have now permanently closed."
twitter:mviser twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 02:38:03Marco Rubio, during the SC debate, shares a tic tac with Donald Trump (h/t @alexjgoldstein) https://t.co/ciyE2841Zz reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 10-04-2013 om 22:12:03Sexual pervert Anthony Weiner has zero business holding public office. reageer retweet
Roflmaoquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:14 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mviser twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 02:38:03Marco Rubio, during the SC debate, shares a tic tac with Donald Trump (h/t @alexjgoldstein) https://t.co/ciyE2841Zz reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 10-04-2013 om 22:12:03Sexual pervert Anthony Weiner has zero business holding public office. reageer retweet
Het werd ineens een haastklus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:27 schreef speknek het volgende:
Goede timing van de Russen om nu die Big Surprise via hun website Wikileaks te lekken. (Surprise it's fucking nothing)
Naar eigen zeggen is dit nog lang niet alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:27 schreef speknek het volgende:
Goede timing van de Russen om nu die Big Surprise via hun website Wikileaks te lekken. (Surprise it's fucking nothing)
Wikileakski.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:27 schreef speknek het volgende:
Ik zou het eerder slechte timing noemen. Ook al stelt het net als de voorgaande keren feitelijk weer geen ruk voor, het leidt er toch vaak toe dat er weer even wat negatieve media-aandacht voor Clinton en de Democraten is. Het wordt nu echter weer bijna volledig ondergesneeuwd door de gelekte opnames van Trump.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:27 schreef speknek het volgende:
Er kwam nog een rechtszaak mdat Trump niet betaalde, en dat is met een schikking van 100.000 dollar afgelopen. Jaren later heeft ze nog een relatie gehad met Trump, dus die vrouw moet ook niet al te snugger zijn.quote:Donald Trump, Groper in Chief
JILL HARTH’S first concern with Donald Trump’s hands wasn’t that they were small. It’s that they were everywhere.
Harth and her longtime boyfriend were in meetings with Trump to forge a business partnership. “He was relentless,” Harth recalled in an interview, describing how on Dec. 12, 1992, he took the couple to dinner and a club — and then situated himself beside Harth and ran his hands up her skirt, to her crotch. “I didn’t know how to handle it. I would go away from him and say I have to go to the restroom. It was the escape route.”
Lees meer: http://www.nytimes.com/20(...)l?smid=tw-share&_r=0
"Thanks for nothing Dave...."quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:14 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mviser twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 02:38:03Marco Rubio, during the SC debate, shares a tic tac with Donald Trump (h/t @alexjgoldstein) https://t.co/ciyE2841Zz reageer retweet
Het zou me niets verbazen als het echt een paniekactie van de russen was na de onthulling over Trump. Snel iets dumpen als bliksemafleider.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het eerder slechte timing noemen. Ook al stelt het net als de voorgaande keren feitelijk weer geen ruk voor, het leidt er toch vaak toe dat er weer even wat negatieve media-aandacht voor Clinton en de Democraten is. Het wordt nu echter weer bijna volledig ondergesneeuwd door de gelekte opnames van Trump.
4 mogelijkhedenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het echt een paniekactie van de russen was na de onthulling over Trump. Snel iets dumpen als bliksemafleider.
5. De russen schrokken zich te pletter en dumpten dit in hun paniek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:42 schreef Nintex het volgende:
[..]
4 mogelijkheden
1. Puur toeval
2. Inmiddels hebben de democrats/clinton een spion bij Wikileaks
3. Inmiddels loopt er een onderzoek naar Wikileaks en wist de FBI/NSA wanneer de volgende dump zou zijn en hebben ze dat gelekt naar de juiste mensen
4. Trump/Wikileaks waren getipt over de tape en probeerden snel nog even damage control te doen
Bij 2/3/4 zijn er interessante verbanden.
Misschien gewoon op een goed moment het aan Donald aanbieden voordat ie begint over hoe die over vrouwen denkt. Zou wel heel vernederend zijn en zelfs tegen haar werken, maar het levert gegarandeerd leuke TV op!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:44 schreef Ulx het volgende:
Zou HRC een tictac nemen tijdens het debat?
twitter:TheFix twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:50:07Republicans I talk to tonight are sort of stunned. They knew Trump was dangerous for the party. They didn't know he was this dangerous. reageer retweet
Hillary is geen slachtoffer van Bill, ze ging er moedwillig in mee. Als ze live op televisie gaat verkondigen dat die vrouwen het niet waard waren om in de spotlights te staan en het simpelweg 'bimbo eruptions' waren, dan is ze geen slachtoffer. Zeker niet met de houding die ze nu aanneemt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hillary is echter een slachtoffer van de escapades van Bill. Ze kan ook op ieder moment besluiten om toch van hem te scheiden. Ze kan altijd zeggen: "Ik moest mijn man beschermen, om zijn politieke carriere en de partij te beschermen, omdat de mannen in charge waren. Ik had daar geen zeggenschap in. Scheidingen waren in die tijd taboe.... dat nooit meer! Wij vrouwen laten ons niet meer onderdrukken door mensen als Donald Trump en Bill Clinton!"
En die Wikileaks speeches... het lijkt er meer op dat Hillary de bankiers een waarschuwing geeft dat ze zich moeten beteren dan dat ze zichzelf 'verkoopt'. Als in: "Als jullie niet in actie komen dan verlies je veel meer dan alleen de verkiezingen".
Alle leaks zijn slecht, maar de inhoud van de mails toont niets nieuws en weinig schokkends of crimineel. Wikileaks moet het filteren. In deze e-mail staat dat ze zoveel geld heeft gekregen die persoon en dat is strafbaar daarom of daarom. Nu is het gissen naar mogelijke verbanden en/of connecties tussen banken, Clinton, de Foundation en meer. Dat kost maanden zo niet jaren werk om allemaal te achterhalen en te onderzoeken en de verkiezingen zijn over krap een maand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:55 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Hillary is geen slachtoffer van Bill, ze ging er moedwillig in mee. Als ze live op televisie gaat verkondigen dat die vrouwen het niet waard waren om in de spotlights te staan en het simpelweg 'bimbo eruptions' waren, dan is ze geen slachtoffer. Zeker niet met de houding die ze nu aanneemt.
En die wikileaks batch gaat niet over het beheersen van de banken, het gaat voornamelijk over beleid. Er staat o.a. in dat ze prive (met GS) anders omgaat dan ze naar buiten toe toont. Het gaat over betalingen, het gaat over keystone-belangen (en betalingen), het gaat over Syrie. Het is echter een gedeelte van de 2000 documenten.
Als zelfs Slate deze leak 'it looks bad for Clinton' noemt, dan heb ik geen CNN spin nodig.
die heeft hij allang geschreven:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:12 schreef fliert het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de concession speech van Trump?
Dat wordt een tweet vermoed ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:12 schreef fliert het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de concession speech van Trump?
Die is wel wat gewend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:16 schreef skysherrif het volgende:
Denk trouwens dat we Ivanka ook niet meer zo snel zullen zien in deze campaign. Kan me niet voorstellen dat ze hier geen ruzie binnen de familie over hebben gehad
Matig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die is wel wat gewend.
[ afbeelding ]
Dat laatste. Het is schokkend om te zien dat er zoveel Amerikanen achter Trump aanlopen. Je gaat dan toch twijfelen aan hun verstandelijke vermogens en/of de mate en manier waarop ze informatie binnen krijgen. In Nederland zou ook een deel voor zo'n figuur kunnen stemmen, maar dat zou zeker nooit 50% van de bevolking zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:37 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/PapaW(...)540770267136/video/1
Moeten we ons zorgen maken over Trump als machtigste man van de mensheid ?
Of moeten we ons meer zorgen maken over dat mogelijk een meerderheid van de Amerikanen achter die populistische clown aanholt ?
The Brainwashing of My Dad is wel een goeie docu om te zien wat sommige talk radio en TV zenders als FOX met mensen doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste. Het is schokkend om te zien dat er zoveel Amerikanen achter Trump aanlopen. Je gaat dan toch twijfelen aan hun verstandelijke vermogens en/of de mate en manier waarop ze informatie binnen krijgen. In Nederland zou ook een deel voor zo'n figuur kunnen stemmen, maar dat zou zeker nooit 50% van de bevolking zijn.
Trump won dit gewoon omdat hij het imago heeft (ik heb het hier dus niet over imago, discussie of hij het wel of niet is doet niet ter zake) van een succesvol zakenman en dus verwacht een groot deel van mensen die er op achteruit zijn gegaan dat hij dat ook met hun land gaat doen. Zijn hele message van nostalgie en make america great again slaat gewoon aan. Zeker in deze tijden waar polarisatie hoogtij viert. Echt schokkend is het niet vind ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste. Het is schokkend om te zien dat er zoveel Amerikanen achter Trump aanlopen. Je gaat dan toch twijfelen aan hun verstandelijke vermogens en/of de mate en manier waarop ze informatie binnen krijgen. In Nederland zou ook een deel voor zo'n figuur kunnen stemmen, maar dat zou zeker nooit 50% van de bevolking zijn.
Getrouwde vrouw. Was het een of ander crackhoertje geweest dan hadden ze het waarschijnlijk niet eens erg gevonden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat wordt een tweet vermoed ik.
Wel typisch overigens dat na alle woorden over buitenlanders, minderheden, vrouwen, betaald worden door de vijand, etc., het een opmerking over seks is die Republikeinen pas doet walgen.
Denk dat het zwaarder meeweegt dat hij zelf ook getrouwd was op dat moment, maar nog belangrijker, dat hij denkt dat hij door zijn status zich kan opdringen aan vrouwen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Getrouwde vrouw. Was het een of ander crackhoertje geweest dan hadden ze het waarschijnlijk niet eens erg gevonden.
Dan zijn het achterlijke gladiolenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:49 schreef Nintex het volgende:
twitter:TheFix twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:50:07Republicans I talk to tonight are sort of stunned. They knew Trump was dangerous for the party. They didn't know he was this dangerous. reageer retweet
Geen idee, meeste republikeinen reageren ook heel erg boos en geschokt op dit nieuws. Behalve degene die je eigenlijk sowieso al niet serieus kon nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zouden Republikeinen eigenlijk reageren als Obama deze uitspraken had gedaan?
Ze zouden hem een 'national disgrace' en 'utterly unfit to be president' noemen. Naast een Islamitische Keniaan, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zouden Republikeinen eigenlijk reageren als Obama deze uitspraken had gedaan?
Niks mis met voortschrijdend inzichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat het zwaarder meeweegt dat hij zelf ook getrouwd was op dat moment, maar nog belangrijker, dat hij denkt dat hij door zijn status zich kan opdringen aan vrouwen.
Vandaag een artikel in de NY Times verschenen waarin een vrouw haar verhaal doet over hoe Trump zich aan haar vergreep:
http://www.nytimes.com/20(...)l?smid=tw-share&_r=0
Mocht dit echt waar zijn, schaam ik me dood dat ik ooit deze man hier heb verdedigd.
Ze zouden onmiddelijk een muur op de grens tussen Kenia en de VS bouwen zodat niet nog meer moslims naar amerika konden komen, aangezien die in Kenia vooral hun verkrachters, moordenaars en presidentskandidaten sturenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze zouden hem een 'national disgrace' en 'utterly unfit to be president' noemen. Naast een Islamitische Keniaan, natuurlijk.
Tja, veel van Trump's ideetjes zijn zo slecht nog niet. Echter ben je gewoon niet geschikt als president als je zo over vrouwen denkt en er nog over opschept ook. Daarbij is een video als deze een campagne killer. De 'grap' is er vanaf op het moment dat het over aanranding en in het verlengde verkrachtingen gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump won dit gewoon omdat hij het imago heeft (ik heb het hier dus niet over imago, discussie of hij het wel of niet is doet niet ter zake) van een succesvol zakenman en dus verwacht een groot deel van mensen die er op achteruit zijn gegaan dat hij dat ook met hun land gaat doen. Zijn hele message van nostalgie en make america great again slaat gewoon aan. Zeker in deze tijden waar polarisatie hoogtij viert. Echt schokkend is het niet vind ik
Als je het over de primaries hebt, die won ie voornamelijk vanwege een afkeer van een groot deel van de achterban jegens de partij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump won dit gewoon omdat hij het imago heeft (ik heb het hier dus niet over imago, discussie of hij het wel of niet is doet niet ter zake) van een succesvol zakenman en dus verwacht een groot deel van mensen die er op achteruit zijn gegaan dat hij dat ook met hun land gaat doen. Zijn hele message van nostalgie en make america great again slaat gewoon aan. Zeker in deze tijden waar polarisatie hoogtij viert. Echt schokkend is het niet vind ik
Valt wel mee. Het toont vooral aan dat er geen fatsoenlijke andere partijen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:16 schreef VacaLoca het volgende:
Dat dit überhaupt nog een race is, is wel het failliet van het twee partijen stelsel
Binnen het eerste jaar van het huwelijk zelfs en ten tijde van haar zwangerschap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat het zwaarder meeweegt dat hij zelf ook getrouwd was op dat moment
Daar bedoel je dus de republikeinen mee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
De losers onderaan de succesladder zijn nu beledigd en gekwetst.
Obvious troll...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
Wat heeft hij nou eigenlijk gezegd? Als je een ster bent zeggen vrouwen geen nee en kun je veel meer maken dan als je een arme loser bent. Elke rijke man of celeb zal dit bevestigen. Hij trasht niet de vrouwen maar de paupers die geen kans maken bij ze. De losers onderaan de succesladder zijn nu beledigd en gekwetst.
De context van de zin er voor is het cruciale in wat hij gezegd heeft. Hij zegt namelijk niet dat ze geen nee zeggen, hij zegt dat hij het gewoon doet (zonder consent dus) en er mee weg kan komen omdat hij beroemd is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
Wat heeft hij nou eigenlijk gezegd? Als je een ster bent zeggen vrouwen geen nee en kun je veel meer maken dan als je een arme loser bent. Elke rijke man of celeb zal dit bevestigen. Hij trasht niet de vrouwen maar de paupers die geen kans maken bij ze. De losers onderaan de succesladder zijn nu beledigd en gekwetst.
Ugh, ik ben pas net wakkerquote:
De Republikeinse familieman, die houdt van z'n vrouw en 35% belasting betaalt voelt zich denk ik niet al te fijn met Trump.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
Precies, de big phony tits uitspraak was een compliment. Jij kan je heel goed inleven bij het gevoel van vrouwen om tot jouw conclusie te komen. Die inbreng is duidelijk een meerwaarde in dit topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
35%????quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De Republikeinse familieman, die houdt van z'n vrouw en 35% belasting betaalt voelt zich denk ik niet al te fijn met Trump.
Er valt een hele sterke zaak voor Trump te maken. Het gros van de anti-Trumpers in dit topic hebben tot nu toe vooral de volgende punten tegen Trump gemaakt:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat zou er, bij een nederlaag van Trump, gebeuren met republikeinen die duidelijk het kamp van Trump hebben gekozen? Zou zo'n Christie het dan gewoon helemaal kunnen vergeten binnen de partij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je het over de primaries hebt, die won ie voornamelijk vanwege een afkeer van een groot deel van de achterban jegens de partij.
Show me the quotes.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:37 schreef KrappeAuto het volgende:
Het gros van de anti-Trumpers in dit topic hebben tot nu toe vooral de volgende punten tegen Trump gemaakt:
4) Hij is de volgende Hitler.
Christie was inderdaad sowieso al wel aardig besmet. Verder zijn er niet echt hele prominente figuren binnen de partij die uitgesproken voorstander waren van Trump. Guiliani nog enigszins wellicht, maar die is ook alweer 72.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat zou er, bij een nederlaag van Trump, gebeuren met republikeinen die duidelijk het kamp van Trump hebben gekozen? Zou zo'n Christie het dan gewoon helemaal kunnen vergeten binnen de partij?
Nu is Christie misschien een slecht voorbeeld, want ik denk dat die het sowieso wel kan vergeten, wat er ook gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |