Denk dat het zwaarder meeweegt dat hij zelf ook getrouwd was op dat moment, maar nog belangrijker, dat hij denkt dat hij door zijn status zich kan opdringen aan vrouwen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Getrouwde vrouw. Was het een of ander crackhoertje geweest dan hadden ze het waarschijnlijk niet eens erg gevonden.
Dan zijn het achterlijke gladiolenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:49 schreef Nintex het volgende:
twitter:TheFix twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:50:07Republicans I talk to tonight are sort of stunned. They knew Trump was dangerous for the party. They didn't know he was this dangerous. reageer retweet
Geen idee, meeste republikeinen reageren ook heel erg boos en geschokt op dit nieuws. Behalve degene die je eigenlijk sowieso al niet serieus kon nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zouden Republikeinen eigenlijk reageren als Obama deze uitspraken had gedaan?
Ze zouden hem een 'national disgrace' en 'utterly unfit to be president' noemen. Naast een Islamitische Keniaan, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zouden Republikeinen eigenlijk reageren als Obama deze uitspraken had gedaan?
Niks mis met voortschrijdend inzichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat het zwaarder meeweegt dat hij zelf ook getrouwd was op dat moment, maar nog belangrijker, dat hij denkt dat hij door zijn status zich kan opdringen aan vrouwen.
Vandaag een artikel in de NY Times verschenen waarin een vrouw haar verhaal doet over hoe Trump zich aan haar vergreep:
http://www.nytimes.com/20(...)l?smid=tw-share&_r=0
Mocht dit echt waar zijn, schaam ik me dood dat ik ooit deze man hier heb verdedigd.
Ze zouden onmiddelijk een muur op de grens tussen Kenia en de VS bouwen zodat niet nog meer moslims naar amerika konden komen, aangezien die in Kenia vooral hun verkrachters, moordenaars en presidentskandidaten sturenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze zouden hem een 'national disgrace' en 'utterly unfit to be president' noemen. Naast een Islamitische Keniaan, natuurlijk.
Tja, veel van Trump's ideetjes zijn zo slecht nog niet. Echter ben je gewoon niet geschikt als president als je zo over vrouwen denkt en er nog over opschept ook. Daarbij is een video als deze een campagne killer. De 'grap' is er vanaf op het moment dat het over aanranding en in het verlengde verkrachtingen gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump won dit gewoon omdat hij het imago heeft (ik heb het hier dus niet over imago, discussie of hij het wel of niet is doet niet ter zake) van een succesvol zakenman en dus verwacht een groot deel van mensen die er op achteruit zijn gegaan dat hij dat ook met hun land gaat doen. Zijn hele message van nostalgie en make america great again slaat gewoon aan. Zeker in deze tijden waar polarisatie hoogtij viert. Echt schokkend is het niet vind ik
Als je het over de primaries hebt, die won ie voornamelijk vanwege een afkeer van een groot deel van de achterban jegens de partij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump won dit gewoon omdat hij het imago heeft (ik heb het hier dus niet over imago, discussie of hij het wel of niet is doet niet ter zake) van een succesvol zakenman en dus verwacht een groot deel van mensen die er op achteruit zijn gegaan dat hij dat ook met hun land gaat doen. Zijn hele message van nostalgie en make america great again slaat gewoon aan. Zeker in deze tijden waar polarisatie hoogtij viert. Echt schokkend is het niet vind ik
Valt wel mee. Het toont vooral aan dat er geen fatsoenlijke andere partijen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:16 schreef VacaLoca het volgende:
Dat dit überhaupt nog een race is, is wel het failliet van het twee partijen stelsel
Binnen het eerste jaar van het huwelijk zelfs en ten tijde van haar zwangerschap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat het zwaarder meeweegt dat hij zelf ook getrouwd was op dat moment
Daar bedoel je dus de republikeinen mee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
De losers onderaan de succesladder zijn nu beledigd en gekwetst.
Obvious troll...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
Wat heeft hij nou eigenlijk gezegd? Als je een ster bent zeggen vrouwen geen nee en kun je veel meer maken dan als je een arme loser bent. Elke rijke man of celeb zal dit bevestigen. Hij trasht niet de vrouwen maar de paupers die geen kans maken bij ze. De losers onderaan de succesladder zijn nu beledigd en gekwetst.
De context van de zin er voor is het cruciale in wat hij gezegd heeft. Hij zegt namelijk niet dat ze geen nee zeggen, hij zegt dat hij het gewoon doet (zonder consent dus) en er mee weg kan komen omdat hij beroemd is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
Wat heeft hij nou eigenlijk gezegd? Als je een ster bent zeggen vrouwen geen nee en kun je veel meer maken dan als je een arme loser bent. Elke rijke man of celeb zal dit bevestigen. Hij trasht niet de vrouwen maar de paupers die geen kans maken bij ze. De losers onderaan de succesladder zijn nu beledigd en gekwetst.
Ugh, ik ben pas net wakkerquote:
De Republikeinse familieman, die houdt van z'n vrouw en 35% belasting betaalt voelt zich denk ik niet al te fijn met Trump.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
Precies, de big phony tits uitspraak was een compliment. Jij kan je heel goed inleven bij het gevoel van vrouwen om tot jouw conclusie te komen. Die inbreng is duidelijk een meerwaarde in dit topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
35%????quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De Republikeinse familieman, die houdt van z'n vrouw en 35% belasting betaalt voelt zich denk ik niet al te fijn met Trump.
Er valt een hele sterke zaak voor Trump te maken. Het gros van de anti-Trumpers in dit topic hebben tot nu toe vooral de volgende punten tegen Trump gemaakt:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste. Het is schokkend om te zien dat er zoveel Amerikanen achter Trump aanlopen. Je gaat dan toch twijfelen aan hun verstandelijke vermogens en/of de mate en manier waarop ze informatie binnen krijgen. In Nederland zou ook een deel voor zo'n figuur kunnen stemmen, maar dat zou zeker nooit 50% van de bevolking zijn.
Wat zou er, bij een nederlaag van Trump, gebeuren met republikeinen die duidelijk het kamp van Trump hebben gekozen? Zou zo'n Christie het dan gewoon helemaal kunnen vergeten binnen de partij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je het over de primaries hebt, die won ie voornamelijk vanwege een afkeer van een groot deel van de achterban jegens de partij.
Show me the quotes.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:37 schreef KrappeAuto het volgende:
Het gros van de anti-Trumpers in dit topic hebben tot nu toe vooral de volgende punten tegen Trump gemaakt:
4) Hij is de volgende Hitler.
Christie was inderdaad sowieso al wel aardig besmet. Verder zijn er niet echt hele prominente figuren binnen de partij die uitgesproken voorstander waren van Trump. Guiliani nog enigszins wellicht, maar die is ook alweer 72.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat zou er, bij een nederlaag van Trump, gebeuren met republikeinen die duidelijk het kamp van Trump hebben gekozen? Zou zo'n Christie het dan gewoon helemaal kunnen vergeten binnen de partij?
Nu is Christie misschien een slecht voorbeeld, want ik denk dat die het sowieso wel kan vergeten, wat er ook gebeurt.
Kasich en Pence niet? Of denk je dat Trump nu Pence meesleept in zijn val.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Christie was inderdaad sowieso al wel aardig besmet. Verder zijn er niet echt hele prominente figuren binnen de partij die uitgesproken voorstander waren van Trump. Guiliani nog enigszins wellicht, maar die is ook alweer 72.
Sessions wellicht nog, maar ook die is 70 en had verder volgens mij ook geen grootse ambities.
Voor 2020 kun je in mijn ogen wellicht Cruz, Rubio en Ryan weer verwachten of Ayotte, Ernst of Haley. Allen niet echt besmet verder.
Deze topicreeks is al veel langer gaande. Er zijn in het begin genoeg referenties gemaakt naar Duitsland in de jaren '30.quote:
Ja, 'gemene woordjes'...de man is gewoon een racist, een narcist, een seksist, heeft geen kennis van zaken en krijgt het voor elkaar om meerdere keren binnen een zin te liegen en dat dan een hele speech achter elkaar. Het is gewoon de minst geschikte kandidaat voor het presidentschap die de VS ooit gehad hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Er valt een hele sterke zaak voor Trump te maken. Het gros van de anti-Trumpers in dit topic hebben tot nu toe vooral de volgende punten tegen Trump gemaakt:
1) Hij zegt gemene woordjes;
2) Hij betaalde minder belasting dan dat ik vind dat hij moet betalen;
3) Hij is geen succesvolle zakenman (zie ook hoe dit intern niet goed samenhangt met punt 2);
4) Hij is de volgende Hitler.
Nu zijn we de diepe minachting en intolerantie dat een groot deel van politiek links jegens haar tegenstanders handhaaft wel gewend, maar de meeste gewone mensen zijn het op veel punten gewoon met hem eens. Dat heeft niet zo veel met defecte informatievoorziening of mediamanipulatie te maken (de meeste mainstream media zijn overigens anti-Trump).
Strenger immigratiebeleid (inclusief moslimban), het politieke bestel hervormen, handelsverdragen herzien, landen daadwerkelijk aanpakken als ze handelsafspraken niet nakomen, politiemensen zijn goede mensen met een paar rotte appels, enzovoort, zijn allemaal punten waar ~100 miljoen+ Amerikanen het mee eens zijn.
Ik volg dit topic al een tijdje, maar vergelijkingen met de nazi's ben ik nauwelijks tegengekomen. Hou je het bij algemeenheden of laat je ook iets aan bewijs zien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:49 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Deze topicreeks is al veel langer gaande. Er zijn in het begin genoeg referenties gemaakt naar Duitsland in de jaren '30.
Ik bedoel, het was op een gegeven heel mainstream om Trump te vergelijken met Hitler. Welke verkiezing heb jij zitten volgen? Is dit echt iets waar je over twijfelt?
Kasich zijn appeal is in mijn ogen niet breed genoeg. Denk dat die het ook wel gezien heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kasich en Pence niet? Of denk je dat Trump nu Pence meesleept in zijn val.
Dan riskeren ze een scheuring in de partij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:53 schreef Monolith het volgende:
Ze moeten in mijn ogen de demografische problemen die de partij steeds meer parten gaan spelen zien te verhelpen.
Hij probeerde een getrouwde vrouw neuken terwijl hij zelf net getrouwd was en klonk nogal teleurgesteld dat het hem niet was gelukt. Denk dat zoiets het ook niet goed doet bij gelovige Republikeinse kiezers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:25 schreef frietenstamp het volgende:
Laat gewoon de quotes zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:49 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Deze topicreeks is al veel langer gaande. Er zijn in het begin genoeg referenties gemaakt naar Duitsland in de jaren '30.
Ik bedoel, het was op een gegeven heel mainstream om Trump te vergelijken met Hitler. Welke verkiezing heb jij zitten volgen? Is dit echt iets waar je over twijfelt?
80% van vrouwen uit Centraal-Amerika die de tocht wagen naar Amerika worden verkracht. (bron is linkse, anti-Trump Huffington Post)quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:48 schreef Wespensteek het volgende:
Het was toch Trump die Mexicanen verkrachters noemde, bedoelde hij dat als compliment of was dat kritiek?
Ik denk dat dat wel meevalt. Je moet in de Amerikaanse politiek altijd een coalitie van groeperingen aan zien te spreken om kans te maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan riskeren ze een scheuring in de partij.
Joni Ernst is de vrouwelijke Trump-lightquote:
Is het uberhaubt wel eens voorgekomen dat een partij het langer dan 3 termijnen achter elkaar volhield (midden 19e eeuw dan niet meegerekend). Het zou natuurlijk best kunnen dat Clinton een zeer gehate president wordt en daarmee ook de kansen voor de volgende DNC kandidaat schaadt. Zie ook wel weer problemen tussen de progressieve en toch meer rechtse kanten binnen de Democraten in 2020.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Je moet in de Amerikaanse politiek altijd een coalitie van groeperingen aan zien te spreken om kans te maken.
De groep boze Trumpstemmers zitten redelijk klem, die gaan toch niet op die vreselijke Democraten stemmen.
Nee, dat heeft Trump niet gezegd. Ik wil de quote er nog wel even bij pakken voor je: “When Mexico sends its people, they’re not sending their best. They’re not sending you. They’re not sending you. They’re sending people that have lots of problems, and they’re bringing those problems with us. They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people.”quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:59 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
80% van vrouwen uit Centraal-Amerika die de tocht wagen naar Amerika worden verkracht. (bron is linkse, anti-Trump Huffington Post)
Een groot deel van de verkrachters zijn Mexicanen. Dit is wat Trump gezegd heeft.
En anders niet, zeg maar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat het zwaarder meeweegt dat hij zelf ook getrouwd was op dat moment, maar nog belangrijker, dat hij denkt dat hij door zijn status zich kan opdringen aan vrouwen.
Vandaag een artikel in de NY Times verschenen waarin een vrouw haar verhaal doet over hoe Trump zich aan haar vergreep:
http://www.nytimes.com/20(...)l?smid=tw-share&_r=0
Mocht dit echt waar zijn, schaam ik me dood dat ik ooit deze man hier heb verdedigd.
Niet echt, zit eerder op de lijn van Rubio en in mindere mate Cruz.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:01 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Joni Ernst is de vrouwelijke Trump-light
quote:Meantime, an American Wind Energy Association blog post talking up Obama’s Iowa-Texas SOTU claim noted a 2015 study by Lazard LLC, a financial services firm, stating the cost of wind production in Texas, not counting government subsidies, runs from $36 to $51 per megawatt-hour while an average national cost for coal-fired electricity ranges from $65 to $150 per MWh and for gas, depending on the type of plant, from $52/MWh to $218/MWh.
Donald Trump would 'cancel' Paris climate dealtwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 20:15:52The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive. reageer retweet
Dat is ook de reden dat de republikeinen hem blijven steunen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:55 schreef Monolith het volgende:
Trump isgewoon een incompetente clown. Zijn presidentschap zou op zich leuke TV op kunnen leveren, maar het voornaamste probleem met Trump is dat de Republikeinen dan ook nog het witte huis in handen krijgen en daarmee ook gelijk nog weer de SC.
Klopt, maar om die mensen aan te spreken moet je een soort Trump hebben. Volgens mij wint hij ook niet en jaag je daarmee weer normale republikeinen weg. Dus wat dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:59 schreef Monolith het volgende:
De groep boze Trumpstemmers zitten redelijk klem, die gaan toch niet op die vreselijke Democraten stemmen.
Niet letterlijk, nee. Maar iedereen die niet op bizarre manier communiceert begrijpt dat Trump niet alle Mexicanen verkrachters heeft genoemd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Trump niet gezegd. Ik wil de quote er nog wel even bij pakken voor je: “When Mexico sends its people, they’re not sending their best. They’re not sending you. They’re not sending you. They’re sending people that have lots of problems, and they’re bringing those problems with us. They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people.”
Het is dus andersom, niet 'een groot deel van de verkrachters zijn Mexicanen', maar 'een groot deel van de Mexicanen zijn verkrachters'...een wezenlijk verschil.
Ik was/ben gewoon erg tegen Clinton en vindt het veel interessanter om iets te volgen als ik duidelijk partij kies, hier koos ik erg snel al voor Trump, dan ben je soms wat blind voor bepaalde flaws. Bovendien nam ik het ook niet zo serieus, ik hoef immers toch niet echt te stemmen. Had ik moeten kiezen was ik net als elfletterig waarschijnlijk voor O'malley gegaan van de democraten.quote:
Dit is ook in de tijd dat ik nog Trump hier verdedigde een van zijn standpunten geweest waarvan ik zei, hierdoor zal ik uiteindelijk niet op hem stemmen. Dit is namelijk iets wat niet alleen Amerikanen aangaat, maar heel de wereld. Desastreus voor het klimaat en in tegenstelling tot hem wil Clinton juist een van de meest progressieve klimaatsplannen voeren ooit. Dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Wat vinden we van Trump zijn plan om de Parijs overeenkomst teniet te doen. Obama heeft flinke slagen gemaakt wat betreft duurzame energie opwekking. Ik zou graag willen dat dit voortgezet werd. Clinton is hier ook voorstander van.
Barack Obama says wind power cheaper in Texas than power from 'dirty fossil fuels'
[..]Donald Trump would 'cancel' Paris climate dealtwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 20:15:52The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 16:48:22Certainly has been an interesting 24 hours! reageer retweet
Ik weet niet of je die groep niet hebt zonder Trump. We moeten überhaupt nog gaan zien wat de opkomst zal zijn en hoe de verschillende groepen gestemd hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, maar om die mensen aan te spreken moet je een soort Trump hebben. Volgens mij wint hij ook niet en jaag je daarmee weer normale republikeinen weg. Dus wat dan?
Dat laatste is niet alleen niet waar, dat is ook niet waar het om draaide. Het ging om de Mexicanen die het land illegaal zijn binnen komen. Er zijn nu ongeveer 11 miljoen illegalen in de VS (52% daarvan is Mexicaans). Niet alleen komen zij veel minder in aanraking met justitie dan Amerikanen, ze zijn vaak ook de nanny's, tuinmannen etc van rijke Amerikanen. Ze knappen allerlei vuil werk op en houden zich gedeisd want zodra de politie op de stoep staat, ben je de sjaak natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:09 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet letterlijk, nee. Maar iedereen die niet op bizarre manier communiceert begrijpt dat Trump niet alle Mexicanen verkrachters heeft genoemd.
Als je een semantisch spelletje wil spelen over de quote hierboven ga je ook verliezen. Hij heeft het in de quote volgens mij namelijk vrij duidelijk over de mensen die problemen met zich meebrengen. Één daarvan is misbruik van vrouwen. Nogmaals, kijk naar de cijfers dat 80% van de vrouwen misbruikt zijn tijdens hun reis en kijk dan naar de absurde verdeling van tijd en moeite die je steekt in het aanvallen Trump versus het oplossen van het probleem van vrouwenmisbruik (of in ieder geval het probleem benoemen).
Nergens heeft hij ook gezegd dat 'een groot deel van de Mexicanen verkrachters zijn', alhoewel dat relatief gezien een correcte uitspraak zou zijn.
Eens. Dit standpunt + zijn standpunt waarbij hij vaccinaties linkt met autisme maakt me dat ik niet op Trump zou kunnen stemmen als ik Amerikaan was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is ook in de tijd dat ik nog Trump hier verdedigde een van zijn standpunten geweest waarvan ik zei, hierdoor zal ik uiteindelijk niet op hem stemmen. Dit is namelijk iets wat niet alleen Amerikanen aangaat, maar heel de wereld. Desastreus voor het klimaat en in tegenstelling tot hem wil Clinton juist een van de meest progressieve klimaatsplannen voeren ooit. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
Kun je je niet beter bezig houden met het zoeken naar quotes op FOK! waarin gesteld wordt dat Trump de nieuwe Hitler is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:09 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet letterlijk, nee. Maar iedereen die niet op bizarre manier communiceert begrijpt dat Trump niet alle Mexicanen verkrachters heeft genoemd.
Als je een semantisch spelletje wil spelen over de quote hierboven ga je ook verliezen. Hij heeft het in de quote volgens mij namelijk vrij duidelijk over de mensen die problemen met zich meebrengen. Één daarvan is misbruik van vrouwen. Nogmaals, kijk naar de cijfers dat 80% van de vrouwen misbruikt zijn tijdens hun reis en kijk dan naar de absurde verdeling van tijd en moeite die je steekt in het aanvallen Trump versus het oplossen van het probleem van vrouwenmisbruik (of in ieder geval het probleem benoemen).
Nergens heeft hij ook gezegd dat 'een groot deel van de Mexicanen verkrachters zijn', alhoewel dat relatief gezien een correcte uitspraak zou zijn.
Hitler WON de verkiezingen. Dus het lijkt me lastig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Kun je je niet beter bezig houden met het zoeken naar quotes op FOK! waarin gesteld wordt dat Trump de nieuwe Hitler is?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste is niet alleen niet waar, dat is ook niet waar het om draaide. Het ging om de Mexicanen die het land illegaal zijn binnen komen. Er zijn nu ongeveer 11 miljoen illegalen in de VS (52% daarvan is Mexicaans). Niet alleen komen zij veel minder in aanraking met justitie dan Amerikanen, ze zijn vaak ook de nanny's, tuinmannen etc van rijke Amerikanen. Ze knappen allerlei vuil werk op en houden zich gedeisd want zodra de politie op de stoep staat, ben je de sjaak natuurlijk.
En deze lui noemde Trump dus drugsdealers en verkrachters. Het komt nog niet eens dicht bij de waarheid en is alleen maar bedoeld om in te spelen op het sluimerende racisme in de VS.
Overigens belachelijk dat je je geen zorgen over Trump zou mogen maken omdat er andere problemen op de wereld zijn.
Laat ik 2 dingen vooropstellen, eerste ben ik allerminst enigszins expert op dit gebied en 2, ik vond zijn statement over vaccinaties net zo apart klinken als jij. Tot ik wat onderzoek ging doen en op wat artikels stuiten die iig niet zeker zijn of het wel of niet zo is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens. Dit standpunt + zijn standpunt waarbij hij vaccinaties linkt met autisme maakt me dat ik niet op Trump zou kunnen stemmen als ik Amerikaan was.
Niet dat ik Clinton geweldig vind. Ze is de ultieme insider. Ene schandaal na het andere. Omkoopbaar, eerst tegen TPP, daarna krijgt haar foundation donaties van multinationals en vervolgens voor TPP. Miljarden van Wallstreet gekregen via speeches en donaties en superpacs.![]()
Bernie Sanders zijn opmerking "We need to see climate change as a world war threat" sloeg wel de spijker op de kop.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:26 schreef martijnde3de het volgende:
Er gaan momenteel geruchten dat Trump vandaag nog uit de race stapt.
Wattwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 16:48:22Certainly has been an interesting 24 hours! reageer retweet
Moge hij in nog meer interessantere tijden gaan leven!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:30 schreef skysherrif het volgende:
Wattwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 16:48:22Certainly has been an interesting 24 hours! reageer retweet
twitter:BenSasse twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:06:35Character matters. @realDonaldTrump is obviously not going to win.But he can still make an honorable move:Step aside & let Mike Pence try. reageer retweet
5 eurietjes @100 ingezet op Mike Pence op Betfair.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:33 schreef skysherrif het volgende:
Republikeins senator Nebraske Ben Sasse:twitter:BenSasse twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:06:35Character matters. @realDonaldTrump is obviously not going to win.But he can still make an honorable move:Step aside & let Mike Pence try. reageer retweet
Hij was altijd al een #NeverTrumpquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:33 schreef skysherrif het volgende:
Republikeins senator Nebraske Ben Sasse:twitter:BenSasse twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:06:35Character matters. @realDonaldTrump is obviously not going to win.But he can still make an honorable move:Step aside & let Mike Pence try. reageer retweet
Volgens mij is dat bijna onmogelijk om de ballots te veranderen, er hebben al honderdduizenden mensen gestemdquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:26 schreef martijnde3de het volgende:
Er gaan momenteel geruchten dat Trump vandaag nog uit de race stapt.
Hardnekkige hype na wat achteraf nogal fraudulent gebleken onderzoek van Andrew Wakefield met muizen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laat ik 2 dingen vooropstellen, eerste ben ik allerminst enigszins expert op dit gebied en 2, ik vond zijn statement over vaccinaties net zo apart klinken als jij. Tot ik wat onderzoek ging doen en op wat artikels stuiten die iig niet zeker zijn of het wel of niet zo is...
Geen idee of er hier mensen zijn die er meer over weten.
Hier enkele artikelen:
http://www.ggznieuws.nl/h(...)oorzaak-van-autisme/
http://www.vaccinatieraad.nl/2013/11/vaccinatie-autisme/
Edit tijdens het typen van deze posts, dat eerste artikel wordt meteen ontkracht door dit artikel:
http://mens-en-gezondheid(...)ngen-en-autisme.html
Daarom hou ik het voor nu ook maar op totale onzin.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Moge hij in nog meer interessantere tijden gaan leven!
https://en.wikipedia.org/wiki/May_you_live_in_interesting_times
quote:For the fortunate amongst us, the fourth danger, my friends, is comfort, the temptation to follow the easy and familiar paths of personal ambition and financial success so grandly spread before those who have the privilege of an education. But that is not the road history has marked out for us. There is a Chinese curse which says, "May he live in interesting times." Like it or not we live in interesting times. They are times of danger and uncertainty; but they are also the most creative of any time in the history of mankind. And everyone here will ultimately be judged, will ultimately judge himself, on the effort he has contributed to building a new world society and the extent to which his ideals and goals have shaped that effort.
- Robert F. Kennedy
Ja zaten blijkbaar financiele belangen bij en was sowieso zijn methode fautief gebleken. Daarna zijn andere onderzoeken gedaan en die hadden juist een totaal andere conclusie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hardnekkige hype na wat achteraf nogal fraudulent gebleken onderzoek van Andrew Wakefield met muizen.
twitter:hughhewitt twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 16:49:14For the benefit of the country, the party and his family, and for his own good, @realDonaldTrump should withdraw. More and worse oppo coming reageer retweet
Ik kan me herinneren dat dit soort posts wel eens voorbij kwamen:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al een tijdje, maar vergelijkingen met de nazi's ben ik nauwelijks tegengekomen. Hou je het bij algemeenheden of laat je ook iets aan bewijs zien?
Nogmaals, iedereen die hier de verkiezingen een beetje heeft gevolgd weet dat Trump veel met Hitler is vergeleken. Vooral ten tijde van zijn plan om moslims te weren uit Amerika.quote:
Narcist? Misschien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, 'gemene woordjes'...de man is gewoon een racist, een narcist, een seksist, heeft geen kennis van zaken en krijgt het voor elkaar om meerdere keren binnen een zin te liegen en dat dan een hele speech achter elkaar. Het is gewoon de minst geschikte kandidaat voor het presidentschap die de VS ooit gehad hebben.
quote:But many women who have worked closely with Trump say he was a corporate executive ahead of his time in providing career advancement for women. While some say he could be boorish, his companies nurtured and promoted women in an otherwise male-dominated industry. Several women said they appreciated how Trump granted them entry to a new playing field.
Donald Trump, a champion of women? His female employees think so.quote:Today, according to Trump’s attorney, Michael Cohen, there are more women than men holding executive positions in the Trump Organization, heading such departments as human resources, golf and hotel management, and global licensing, even though women make up just 43 percent of the overall workforce. Women who are in similar positions as men, Cohen said, “are compensated at equal and in many cases higher pay rates.
Je kunt dergelijke vragen ook stellen aan Democraten om vreemde resultaten te krijgen. Waarom doe je alsof jouw vermeende fenomeen alleen Trump supporters raakt? Waarom zouden Democraten niet slecht geïnformeerd kunnen zijn?quote:Dat niet iedereen dit doorheeft, ligt wel degelijk aan de slechte informatievoorziening. Leek het er in het begin op dat het zo geweldig was dat het internet informatie naar alle lagen van de bevolking bracht, nu blijkt dat er net zoveel desinformatie over je uitgespuugd wordt. Zie bv deze poll van PPP waaruit blijkt dat 65% van de Trumaanhangers denkt dat Obama een moslim is en dat 59% denkt dat Obama niet in de VS geboren is: http://www.publicpolicypo(...)has-modest-lead.html Om nog maar te zwijgen van alle nepschandalen rondom Clinton die je kunt vinden op het internet, tot moord aan toe.
Er zijn tragische zaken van moeders en vaders die hun kind hebben verloren omdat een illegaal, die al meerdere keren gedeporteerd was en steeds teruggekomen was, diegene hebben vermoord op hele brute wijze. Allemaal zaken die voorkomen zouden zijn als de huidige wetten gewoon gehandhaafd zouden worden. Het is volgens mij een heel redelijk standpunt om je grenzen goed te bewaken en niet de hele wereld zonder controle binnen te laten. Ik bedoel, of je hebt wetten en je handhaaft ze, of je moet de wetten afschaffen. Ik zou zeggen, maak een keuze.quote:Natuurlijk helpt het ook nog als je bang en ontevreden bent dat Trump roept dat buitenlanders je baan afpakken of je komen vermoorden en dat hij de enige is die het land daarvoor kan behoeden.
Had er een echte conservatief gestaan tegenover Clinton, dan was ik ook niet voor de republikein geweest, maar dan vanwege de traditionele standpunten, niet omdat ik zat te kijken naar een freakshow.
We moeten ons verlies erkennenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:14 schreef Nintex het volgende:
The madmantwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 16:48:22Certainly has been an interesting 24 hours! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |