Omdat ik hard moest lachen dat je poogde mij te beledigen terwijl ik je geblokkeerd had. Ik las het wel omdat iemand je gequoted hadquote:Op maandag 26 september 2016 13:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten mij te deblokkeren?
echt niet hugecoollquote:Op maandag 26 september 2016 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
wtf madelief waar ben je mee bezig nu moet pharkus je rotzooi weer opruimen
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen van iemand.
Heb je even de tijd?quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er was weer een Niels fittie vanochtend?
Echt mensen, ik blijf er bij, laat iemand gewoon met rust als je diegene niet mag, gewoon negeren, dit is reageren om reacties uit te lokken en zo alleen maar iemand uitt z`n slof te zien springen, willen jullie nou dat de SC open blijft of willen jullie dat 'ie gewoon wéér voor onbepaalde tijd dicht gaat?
Niels heeft vaak rare uitspraken, ik ook, als je dat niet aankan, of je vind het niet prettig doe je een TR en voor de rest negeer je ons, simpel zat.
En het is vooral lekker hypocriet van andere om dan net te doen alsof hun neus bloed als het gaat om bepaalde uitspraken en uitlokken.
Maar goed, zullen nu vast wel weer reacties komen richting mij die helemaal nergens over gaan, want zo gaat dat hier ook
laat het gewoon rusten manquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt mensen, ik blijf er bij, laat iemand gewoon met rust als je diegene niet mag, gewoon negeren, dit is reageren om reacties uit te lokken en zo alleen maar iemand uitt z`n slof te zien springen, willen jullie nou dat de SC open blijft of willen jullie dat 'ie gewoon wéér voor onbepaalde tijd dicht gaat?
Niels heeft vaak rare uitspraken, ik ook, als je dat niet aankan, of je vind het niet prettig doe je een TR en voor de rest negeer je ons, simpel zat.
En het is vooral lekker hypocriet van andere om dan net te doen alsof hun neus bloed als het gaat om bepaalde uitspraken en uitlokken.
Maar goed, zullen nu vast wel weer reacties komen richting mij die helemaal nergens over gaan, want zo gaat dat hier ook
hahaquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vergeleken met de leeftijd van madeliefff is Niels nog een jongenquote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Jongen klinkt echt alsof hij onder de 20 jaar is.
Pas op je bloeddruk hè. Is niet goed als die nog meer stijgt.quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hihi, een Piratenpartij waarbij gekaapt wordt.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rtij-baudet-a1523368
Oh dacht even dat ik er iets aan zou hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ama
Niantic update Pokémon Go en teaset verandering
De beschuldigingen dat ik lieg?quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie ga je nog in op alle beschuldigingen in het vlogtopic? Of ga je naar nu tactisch niet meer komen?
Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageertquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht even dat ik er iets aan zou hebben.
Daalde die van jou maar watquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas op je bloeddruk hè. Is niet goed als die nog meer stijgt.
Komt hun geloofwaardigheid wel ten goedequote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hihi, een Piratenpartij waarbij gekaapt wordt.
Dat wisten wij heus wel hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De beschuldigingen dat ik lieg?
En dat mij weer van alles verweten word en weer uitgemaakt word voor van alles en nog wat?
Neuh, daar ga ik niet meer heen.
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben net op de laptop.quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageert
KLB / Feliciteer hier topuser Amarantha
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIERquote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageert
KLB / Feliciteer hier topuser Amarantha
I rest my casequote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.
Laatst nog gemeten, was precies goed.quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daalde die van jou maar wat
o shit dat was een goeie geweestquote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Chai het volgende:
Is dit trouwens een naamtopic voor huge?
Gewoon die mensen negerenquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Etsu komt niet meer op FOK!quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIER
Etsu reageert helemaal niet.
ja kloptquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vergeleken met de leeftijd van madeliefff is Niels nog een jongen
Zeg dan ja, dan is deze TT gewoon een naamtopic.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o shit dat was een goeie geweest
Dat heb ik eerder gehoord.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etsu komt niet meer op FOK!
Ja oke, dan is de lol er natuurlijk ook gauw af.quote:
Hij heeft nu ban, weet niet of hij daarna nog terugkomt of niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etsu komt niet meer op FOK!
Huh waarom?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je Ama meenemen naar je afspraak met KNO-arts
Om de tijd te doden in de wachtkamer?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je Ama meenemen naar je afspraak met KNO-arts
Dat hij jou mag negeren betekent niet dat jij hem mag negeren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gister was die nog mad omdst ik hem negeerde anders
Want jij bent hier de genoemde stamgast?quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Daar kan je aan werken.quote:Op maandag 26 september 2016 13:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, dan is de lol er natuurlijk ook gauw af.
Maar ik ben zo makkelijk prikkelbaar joh, negeer vaak zat een x aantal users, maar dan maakt er een iemand een opmerking waardoor ik toch zoiets heb van![]()
![]()
En dan reageer ik en word het voor mezelf alleen maar erger.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Om de tijd te doden in de WC wachtkamer?
Nee maar dat ligt (voor mij dan) vrij simpel:quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gister was die nog mad omdst ik hem negeerde anders
hahaha ja ik wilde even checken of je me echt geblokkeerd had of gewoon negeerde. Ik dacht, als ik hem nou beledig misschien dat ie dan haptquote:Op maandag 26 september 2016 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik hard moest lachen dat je poogde mij te beledigen terwijl ik je geblokkeerd had. Ik las het wel omdat iemand je gequoted had
Wanneer weer saampjes SC invaden?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij jou mag negeren betekent niet dat jij hem mag negeren.
Dit schiet niet op Nutz, nu krijg je van die, dat is niet waarquote:Op maandag 26 september 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje sneu dat bepaalde mensen vinden dat als ze meedoen met iemand bashen ze ook tof worden ofzomeelopers
quote:
Gewoon negeren, je weet wel beter.quote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit schiet niet op Nutz, nu krijg je van die, dat is niet waarWe mogen hem niet omdat 'ie gewoon kut is
Berichten.
ik ben het gewoon een keer met je eens. mag dat?quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kneusje spreek zichzelf weer tegen kent het begrip paradoxaal blijkbaar nog niet.
echt hèquote:Op maandag 26 september 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje sneu dat bepaalde mensen vinden dat als ze meedoen met iemand bashen ze ook tof worden ofzomeelopers
Jup, echt.quote:
Zal het in ieder geval proberen, ik blijf overal op reageren, word er zelf ook moe vanquote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon negeren, je weet wel beter.
altijd.quote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ben het gewoon een keer met je eens. mag dat?
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Het gaat je niet goed af.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
Succes ermee.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal het in ieder geval proberen, ik blijf overal op reageren, word er zelf ook moe van
ow jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Die aflevering waarin ze haar hoofd kwijtraakt in de wasmachine.
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oogquote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.
Die hoofdenplank bij de dokter.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Top kwaliteit kindertv.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Dankje!quote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd.
Las ook iets over ziekenhuis(?) sterkte iig
Zo, jij roept snel om hulpquote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.
Weer een TR. Ga zo door jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oog
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Je bent zelf een jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weer een TR. Ga zo door jongen.
Een meeloper dus. Goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Nee jij danquote:
hey spreek voor jezelfquote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moedersquote:
rtquote:Op maandag 26 september 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moeders
Zo simpel is dat iddquote:Op maandag 26 september 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mondje gesnoerd boem jeetje
Ben je nou voor of tegen negeren? Wil daar best rekening mee houden.quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het gewoon achterlijk dat mensen iemand stellig gaan lopen te negeren op een fucking internet forum.
Je kan iemand misschien niet chill vinden, maar diegene negeren is dan ook weer zoietsLul gewoon lekker met de rest mee zeg pls.
Ik mag Chloro ook niet en vind Chai ook vaak vervelend bijvoorbeeld, maar als ze iets te melden hebben wat mij interesseert, of iets delen wat ik tof vind, dan meng ik mij gewoon in die discussie.
Wat dat betreft ben ik het wel eens met Niels.
MOT JE ME NIET, NEEM DAN EEN ABBO.
Zit nu aan 3 sneetjes brood met kaas.quote:Op maandag 26 september 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
Maar goed wat gaan jullie eten vandaag?
oké, excuses geaccepteerdquote:Op maandag 26 september 2016 14:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik had mezelf al ingedekt: jij bent dan de 'bijna'
quote:Op maandag 26 september 2016 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Braddie is het type dat met Assad om de tafel gaan zitten als Assad gewoon over Jeeps en The Rolling Stones praat, who cares dst ie oorlogsmisdaden pleegt, hij praat nu gewoon gezellig mee.
Jammer, ik had ze graag mijn stem gegund. Die baudett gun ik het dan weer niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hihi, een Piratenpartij waarbij gekaapt wordt.
Doe ik ook.quote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Brood eten als je dik bent
Maar hij omringt zich met zoveel ontzettend hoogopgeleiden, hij moet wel slim zijn!1quote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer, ik had ze graag mijn stem gegund. Die baudett gun ik het dan weer niet.
Is er een nieuw seizoen ?quote:Op maandag 26 september 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
Zullen we het nu hebben over Gotham en Poison Ivy?
Waarom? omdat ik feiten benoem en deze niet in faveure zijn voor jou?quote:
Niet leven zoals de dames van The Green Happiness het voorschrijven.quote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Brood eten als je dik bent
Ik vind het wel jammer dat het al sinds 66 niet meer lukt om een relevant politiek clubje op te richten wat niet voortijdig ten onder gaat aan interne strubbelingen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hij omringt zich met zoveel ontzettend hoogopgeleiden, hij moet wel slim zijn!1
3 inmiddels dan al zeker ik wacht nog tot 2 op Netflix verschijntquote:Op maandag 26 september 2016 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week is het weer begonnen
Zet je maar af, toe maarquote:Op maandag 26 september 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik feiten benoem en deze niet in faveure zijn voor jou?
Gewoon downloaden toch. Ik steel graag van de rijke tatta'squote:Op maandag 26 september 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
3 inmiddels dan al zeker ik wacht nog tot 2 op Netflix verschijnt
Die zijn traag met die Warner Bros series Flash staat er ook nog steeds niet op.
Is dat afterlunch of verlate lunch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zit nu aan 3 sneetjes brood met kaas.
En vanavond, aardappels, vlees, groenten.
Partij van de Dieren? En GroenLinks een soort van.quote:Op maandag 26 september 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat het al sinds 66 niet meer lukt om een relevant politiek clubje op te richten wat niet voortijdig ten onder gaat aan interne strubbelingen.
Verlate lunchquote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat afterlunch of verlate lunch?
Op maandag 26 september 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
Niet gewoon aan intermittent fasting doen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet leven zoals de dames van The Green Happiness het voorschrijven.
best welquote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb 500 mb internet gratis gekregen van Vodafone, lief he?
Daarom pirateproxyquote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kickass torrents was laatst kapot gemaakt toch.
dit is een naamtopicquote:Op maandag 26 september 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg dan ja, dan is deze TT gewoon een naamtopic.
Ancillia Tilla blijft bij piratenpartij hoorquote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer, ik had ze graag mijn stem gegund. Die baudett gun ik het dan weer niet.
Ritme jonge... en dan niet een te laat uit bed ritmequote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verlate lunchIk sliep niet eens zo achterlijk laat, maar ik kon m`n bed niet uitkomen
Is er überhaupt nog 1 goeie site daarvoor?quote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 26 september 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon downloaden toch. Ik steel graag van de rijke tatta's
[/quotes]
Kickass torrents was laatst kapot gemaakt toch.
Marginale clubjes. Bovendien heeft groenlinks ook de nodige struggels intern gehad. Klaver is een soort van cabaretier die zijn grapjes serieus neemt.quote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Partij van de Dieren? En GroenLinks een soort van.
piraatbaaiquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ritme jonge... en dan niet een te laat uit bed ritme
[..]
Is er überhaupt nog 1 goeie site daarvoor?
Doe ik dagelijks. Heb een eating window van 12 uur.quote:Op maandag 26 september 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet gewoon aan intermittent fasting doen.
Die word helemaal niet meer bijgewerkt jaquote:
Had m`n wekker gezet op 7 uur slaap, maar ik sliep dwars door m`n wekker heenquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ben trots op je.quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe ik dagelijks. Heb een eating window van 12 uur.
Jammer dat KickAss uit de lucht isquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die word helemaal niet meer bijgewerkt ja
Ik snap dat soort mensen nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had m`n wekker gezet op 7 uur slaap, maar ik sliep dwars door m`n wekker heen
Naar het schijnt is de piratebay up maar lang niet meer zo actief als vroeger.quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Is er überhaupt nog 1 goeie site daarvoor?
hzaw vermoordenquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
help, hoe krijg ik dit weg
Ik had wat proxys gezien idd maar heb er 10 van de 20 ofzo gecheckt en allemaal hetzelfde bijna met oude contentquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het schijnt is de piratebay up maar lang niet meer zo actief als vroeger.
ken weinig wekkers die niet voldoen, dat standaard deuntje from hell is uiterst effectiefquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat soort mensen nietkoop dan een goeie wekker.
Ik weet niet in hoeverre de beginselen gewaarborgd blijven als het voltallige bestuur er de brui aangeeft. Om haar nou te steunen op sec haar blauwe ogen, daar trap ik sinds Rutte niet meer in.quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ancillia Tilla blijft bij piratenpartij hoor
Echt welquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Telefoon is m`n wekkerquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, eentje die gewoon af blijft gaan. Zelfs als je er dan 2 uur lang doorheen slaapt ben je iig om 9 uur wel een keer wakker.quote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijgewerkt?quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig stream ik wel eens series via mijn ps4.quote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had wat proxys gezien idd maar heb er 10 van de 20 ofzo gecheckt en allemaal hetzelfde bijna met oude content
nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
help, hoe krijg ik dit weg
Wat een verrassing als je om 4 uur nog wakker wasquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had m`n wekker gezet op 7 uur slaap, maar ik sliep dwars door m`n wekker heen
Hater. Wat is die van jou dan?quote:Op maandag 26 september 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Onee, ben niet trots chai. 12 uurkoekiemonster
draag je iig voor altijd bij me in het hartquote:Op maandag 26 september 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben ik voor altijd aan je verbonden?
Tenzij hij doorhaalt lukt eerder slapen alleen als hij consequent vroeg opstaat, dus hij moet toch ergens beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat een verrassing als je om 4 uur nog wakker was
Ik slaap normaliter altijd tussen de 7 en 8 uur slaapquote:Op maandag 26 september 2016 14:31 schreef hugecooll het volgende:
oh 7 uur slaap
is voor jou toch nie genoeg jonge
ja nee het was stiekem 7 uur 'slaap' maar het leek ff alsof hij vroeg op wilde staanquote:Op maandag 26 september 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Tenzij hij doorhaalt lukt eerder slapen alleen als hij consequent vroeg opstaat, dus hij moet toch ergens beginnen.
Oh zie het nu pas.quote:Op maandag 26 september 2016 14:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja nee het was stiekem 7 uur 'slaap' maar het leek ff alsof hij vroeg op wilde staan
Lijkt mij wel toch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal er beddengoed zijn op mijn gehuurde kamer?
Klopt, staat voluit, maar ik sliep er dwars doorheenquote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kan je het volume toch best hard van zetten.
18 uur vasten, meestal 12 tot 6 etenquote:
Ik las gisteren een interessant artikel hierover. Waarschijnlijk is het er gewoon, maar je moet het af en toe op het juiste moment op de grond flikkeren, dan krijg je nieuw.quote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal er beddengoed zijn op mijn gehuurde kamer?
Wow.quote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, staat voluit, maar ik sliep er dwars doorheen
ik word jou nooit zatquote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
zijn we klaar met bashen? ben wel een beetje moe van die negatieve praat hier
quote:Op maandag 26 september 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
gewoon zo geil dat je steken voelt in je piemel
quote:
dankje, als ik jou toch niet had.quote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las gisteren een interessant artikel hierover. Waarschijnlijk is het er gewoon, maar je moet het af en toe op het juiste moment op de grond flikkeren, dan krijg je nieuw.
http://speld.nl/2016/09/2(...)studeren-buitenland/
Dan zou ik eerder even naar de huisarts gaanquote:Op maandag 26 september 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Saaie gozer jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik dp super vies vond, maar nu is het gewoon saai
Ik eet 's ochtends sws wat. Als ik dat oversla heb ik rond het middaguur heel veel trek en eet ik al gauw netto meer. En dan idd avondeten als laatst lukt nog best vaak op een keer fruit na.quote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
18 uur vasten, meestal 12 tot 6 eten
als ik het kan halensoms heb ik in de avond wat eten nodig na rondje hardlopen of gewoon viesdik filmpje kijken
dat zijn de mooiste momentenquote:Op maandag 26 september 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ja, had ik eerst ook, maar na een tijdje ben je eraan gewend. Drink na opstaan 750ml en soms zwarte koffie, meer nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends sws wat. Als ik dat oversla heb ik rond het middaguur heel veel trek en eet ik al gauw netto meer. En dan idd avondeten als laatst lukt nog best vaak op een keer fruit na.
:$quote:Op maandag 26 september 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent pas een geile vent, als je de steken in je fluit herkent
Ik drink geen koffie meer, dan was het idd iets makkelijker geweest.quote:Op maandag 26 september 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja, had ik eerst ook, maar na een tijdje ben je eraan gewend. Drink na opstaan 750ml en soms zwarte koffie, meer niet
gewoon vegan strongman 1 meal a day style tochquote:Op maandag 26 september 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja, had ik eerst ook, maar na een tijdje ben je eraan gewend. Drink na opstaan 750ml en soms zwarte koffie, meer niet
Nee. Iets met bieslook want m'n plantje mag wel weer een beetje gesnoeid worden.quote:
kickass toch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand mij helpen aan rips van Captain America (1990) en The Fantastic Four (1994)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door jamesdeen op 26-09-2016 14:41:47 (Nog net niet te laat) ]
quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
kickass toch?Die is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan de dag zijn om daar verandering in te brengen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gok dat zijn moeder het avondeten maakt.
vegan, tikt toch niet aan met de kcal.. hoeveel groen voer moet je wel niet vreten om aan 2000-2500kcal te komenquote:Op maandag 26 september 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon vegan strongman 1 meal a day style toch
quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
kickass toch?Kickass is al een poosje down helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan je moeder ook gewoon helpen, denk dat ze dat wel op prijs steltquote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, m`n ma kooktquote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mietjes.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Net als alle andere mensen die thuiswonen in deze SC.
Maak eens een maaltijd voor jou en je moeder.quote:
en ze zegt nooit eens: hey kutjong ga eens aardappelen schillen en het vlees aanbraden?quote:Op maandag 26 september 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, m`n ma kookt
Heb vroeger wel gekookt op school maar dat is alweer 6-7 jaar geleden en sindsdien niets meer mee gedaan
Laat ik eerst maar eens gaan proberen om in mijn eentje wat te makenquote:Op maandag 26 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak eens een maaltijd voor jou en je moeder.Zou ze vast waarderen. Pasta gerecht klaar maken is super easy.
Hangt van de keuken af, bij die van ons liep een tweede persoon alleen maar in de weg, dus hoefde alleen te helpen met dekken en afruimenquote:Op maandag 26 september 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan je moeder ook gewoon helpen, denk dat ze dat wel op prijs stelt
nee man, kunt toch bij wijze van 3 zakken chips leegvreten? Als je alleen groente eet ben je wel even bezig ja.quote:Op maandag 26 september 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vegan, tikt toch niet aan met de kcal.. hoeveel groen voer moet je wel niet vreten om aan 2000-2500kcal te komen
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee man, kunt toch bij wijze van 3 zakken chips leegvreten? Als je alleen groente eet ben je wel even bezig ja.
Serieus probeer eens iets van pasta klaar te maken. Dat is echt easy.quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens gaan proberen om in mijn eentje wat te maken
Gewoon een keer als m`n ma er niet is, anders voel ik mij ook meteen weer zo ""
Waarom zou je daar als moeder elke dag voor blijven koken? Duurt het alleen maar langer voordat ze eindelijk oprotten.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Ja, en dit inderdaad:quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hangt van de keuken af, bij die van ons liep een tweede persoon alleen maar in de weg, dus hoefde alleen te helpen met dekken en afruimen
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.
veel zetmeel erbij en vleesvervangersquote:Op maandag 26 september 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vegan, tikt toch niet aan met de kcal.. hoeveel groen voer moet je wel niet vreten om aan 2000-2500kcal te komen
Kan ik er denk ik zonder problemen uit persen, maar geen zin om 3 zakken chips te vreten alleen om dat te proberen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.
dit is wel het geval ja, vegetariërs hebben gemiddeld lager bmi dan vleesetersquote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken ja
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.quote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, en dit inderdaad:
[ afbeelding ]
We hebben echt een achterlijk kleine keuken
Ik kook thuis vaak, mijn vader ook vaak en mijn moeder eigenlijk nooit. Lekker in hokjes denken Amarantha.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Nee ben werkzoekend momenteel. Hoor een dezer dagen meer en dan hopelijk volgende week beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef Montelly het volgende:
Chai gvd hele dag op fok, moet je niet werken?
quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kook thuis vaak, mijn vader ook vaak en mijn moeder eigenlijk nooit. Lekker in hokjes denken Amarantha.
goede statistiek ditquote:Op maandag 26 september 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is wel het geval ja, vegetariërs hebben gemiddeld lager bmi dan vleeseters
Wat denk jij dat het meest veilig is om te doen? Niet als in wat is makkelijk om te maken, maar waar meeste mensen wel blij mee zullen zijn. Neig toch naar appeltaartquote:
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.quote:
Neem aan dat je wel in je eentje zit?quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.
Nou idd. KRRRRRIII KRRRRRRIII KRRRRIIIIquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ken weinig wekkers die niet voldoen, dat standaard deuntje from hell is uiterst effectief
Werkte bij mij ook, al is het niet ideaal.quote:
Dan echt heeeeel weinigquote:
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try againquote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goede statistiek dit![]()
Mensen die bewust eten scoren anders
Ja meen je?
TPB maar alleen oude meuk er op met geen tot weinig seeders.quote:
Snij en schilwerk hoeft niet per se in de keuken.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel in je eentje zit?
Met z`n 2e is het met zo`n keukentje zoals wij hier hebben in elk geval al niet te doen
Wil het wel echt heel graag een keer doen, maar ik vind het "eng" Om weer te beginnen, bang om fouten te maken en het compleet te verneuken.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.
oh nee dat niet, pot pindakaas doet wonderen, maar dierlijke eiwitten zijn gewoonveel beter als je sportquote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken ja
in Italie kreeg ik sla op mijn pizza. Gvd.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.
Er valt maar weinig compleet te verneuken eigenlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil het wel echt heel graag een keer doen, maar ik vind het "eng" Om weer te beginnen, bang om fouten te maken en het compleet te verneuken.
Ik nam laatst heel bewust die Bistecca Fiorentina (1,5 t-bone steak). Heeerlijk! Niet in mijn eentje op gekregen overigens:Pquote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try again
iedere veganist eet definitie bewust, andersom nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try again
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoonquote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel in je eentje zit?
Met z`n 2e is het met zo`n keukentje zoals wij hier hebben in elk geval al niet te doen
mental image chaiquote:Op maandag 26 september 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik er denk ik zonder problemen uit persen, maar geen zin om 3 zakken chips te vreten alleen om dat te proberen.
hzaw plsquote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedere veganist eet definitie bewust, andersom niet
Doe niet zo interessant want ben je niet
makkelijker vooral denk ikquote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh nee dat niet, pot pindakaas doet wonderen, maar dierlijke eiwitten zijn gewoonveel beter als je sport
het kan altijd erger: ik deelde een eenkamerappartement zonder keuken, maar we maakten wel lekker etenquote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.
volgens mij als je ukpirate.org (ofzo) gebruikt, staat gewoon alles wat nieuw is ook op hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TPB maar alleen oude meuk er op met geen tot weinig seeders.
Kan je het niet gaan renoveren?quote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoon
genoeg voor een magnetron en de opwarmmaaltijden toch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoon
Dat is wel echt kansloos jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Apart dat je niet-kloppende opmerkingen maakt en vervolgens komt claimen dat het allemaal heel logisch is. Laat die domme opmerkingen dan achterwege jonge, komt wat geloofwaardiger over dan dit.quote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedere veganist eet definitie bewust, andersom niet
Doe niet zo interessant want ben je niet
zondeeequote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik nam laatst heel bewust die Bistecca Fiorentina (1,5 t-bone steak). Heeerlijk! Niet in mijn eentje op gekregen overigens:P
Nee, is huurhuis, maar ik ga al verhuizen volgende weekquote:Op maandag 26 september 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je het niet gaan renoveren?
Nee, je kan ook gewoon bewust gevarieerd eten omdat dat gewoon beter is dan veganistische shit. Kijk maar naar Zondag met Lubach, vies hard vloer afgeveegd met de kul van dietistenquote:
Ik vind dat nog ranziger dan oud broodquote:Op maandag 26 september 2016 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
genoeg voor een magnetron en de opwarmmaaltijden toch?
Ik heb daar met heel veel dingen respect voor, maar niet met koken. Wat kan er nou gebeuren? Dat je eten niet smaakt? Dan smaakt het de volgende dag beter. Niemand is chefkok binnen een dag. Hetzelfde geldt voor afvallen, sporten, de hele mikmak. Ik sport nu 9 weken vijf dagen per week. Je ziet er niets van. Dat kost allemaal tijd. Je bent te ongeduldig en je weel teveel in te weinig tijd.quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil het wel echt heel graag een keer doen, maar ik vind het "eng" Om weer te beginnen, bang om fouten te maken en het compleet te verneuken.
vlam in de pan, wegrennen en jezelf verstoppen, hele huis in asquote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb daar met heel veel dingen respect voor, maar niet met koken. Wat kan er nou gebeuren? Dat je eten niet smaakt? Dan smaakt het de volgende dag beter. Niemand is chefkok binnen een dag. Hetzelfde geldt voor afvallen, sporten, de hele mikmak. Ik sport nu 9 weken vijf dagen per week. Je ziet er niets van. Dat kost allemaal tijd. Je bent te ongeduldig en je weel teveel in te weinig tijd.
Het leven vereist geduld Braddie.
Zonde? Hij is wel opgegaan hoor, tot aan het bot;) Heb het alleen niet alleen gedaan. Ik ongeveer 1 kg. De overige halve kilo door mijn vriendinquote:Op maandag 26 september 2016 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Apart dat je niet-kloppende opmerkingen maakt en vervolgens komt claimen dat het allemaal heel logisch is. Laat die domme opmerkingen dan achterwege jonge, komt wat geloofwaardiger over dan dit.
[..]
zondeee
Nee blussen met water.quote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vlam in de pan, wegrennen en jezelf verstoppen, hele huis in as
haha nee jij maakt uit het niets een opmerking zonder bron, zonder enige achtergrond. Waar je dus niets mee kanquote:Op maandag 26 september 2016 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Apart dat je niet-kloppende opmerkingen maakt en vervolgens komt claimen dat het allemaal heel logisch is. Laat die domme opmerkingen dan achterwege jonge, komt wat geloofwaardiger over dan dit.
[..]
zondeee
hehe, nice. Hoop dat je t niet te vaak doet tho, is wel heul veelquote:Op maandag 26 september 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zonde? Hij is wel opgegaan hoor, tot aan het bot;) Heb het alleen niet alleen gedaan. Ik ongeveer 1 kg. De overige halve kilo door mijn vriendin
Waarom is het één per se beter dan het andere? Bij veganistisch is minder gevarieerd eten idd een valkuil, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, je kan ook gewoon bewust gevarieerd eten omdat dat gewoon beter is dan veganistische shit. Kijk maar naar Zondag met Lubach, vies hard vloer afgeveegd met de kul van dietisten
Kon ze ook eens haar mond vullen met een goed stuk vlees bwahahehquote:Op maandag 26 september 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zonde? Hij is wel opgegaan hoor, tot aan het bot;) Heb het alleen niet alleen gedaan. Ik ongeveer 1 kg. De overige halve kilo door mijn vriendin
Wel goed verwoord toch?quote:
wat voor plantjes waren het? sommige staan ook maar heel kort en sommigen zijn wat gevoeliger dan andere planten. in de zomer heb ik meestal alleen van die vetplantjes met bloemetjes eraan, die hebben weinig water nodig en gaan ook niet snel dood door teveel of te weinig zon.quote:Op maandag 26 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan daar beter gewoon niet aan beginnen.
ontken ik ook nergensquote:Op maandag 26 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, je kan ook gewoon bewust gevarieerd eten omdat dat gewoon beter is dan veganistische shit. Kijk maar naar Zondag met Lubach, vies hard vloer afgeveegd met de kul van dietisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |