Huh waarom?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je Ama meenemen naar je afspraak met KNO-arts
Om de tijd te doden in de wachtkamer?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je Ama meenemen naar je afspraak met KNO-arts
Dat hij jou mag negeren betekent niet dat jij hem mag negeren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gister was die nog mad omdst ik hem negeerde anders
Want jij bent hier de genoemde stamgast?quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.
Daar kan je aan werken.quote:Op maandag 26 september 2016 13:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, dan is de lol er natuurlijk ook gauw af.
Maar ik ben zo makkelijk prikkelbaar joh, negeer vaak zat een x aantal users, maar dan maakt er een iemand een opmerking waardoor ik toch zoiets heb van![]()
![]()
En dan reageer ik en word het voor mezelf alleen maar erger.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Om de tijd te doden in de WC wachtkamer?
Nee maar dat ligt (voor mij dan) vrij simpel:quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gister was die nog mad omdst ik hem negeerde anders
hahaha ja ik wilde even checken of je me echt geblokkeerd had of gewoon negeerde. Ik dacht, als ik hem nou beledig misschien dat ie dan haptquote:Op maandag 26 september 2016 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik hard moest lachen dat je poogde mij te beledigen terwijl ik je geblokkeerd had. Ik las het wel omdat iemand je gequoted had
Wanneer weer saampjes SC invaden?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij jou mag negeren betekent niet dat jij hem mag negeren.
Dit schiet niet op Nutz, nu krijg je van die, dat is niet waarquote:Op maandag 26 september 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje sneu dat bepaalde mensen vinden dat als ze meedoen met iemand bashen ze ook tof worden ofzomeelopers
quote:
Gewoon negeren, je weet wel beter.quote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit schiet niet op Nutz, nu krijg je van die, dat is niet waarWe mogen hem niet omdat 'ie gewoon kut is
Berichten.
ik ben het gewoon een keer met je eens. mag dat?quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kneusje spreek zichzelf weer tegen kent het begrip paradoxaal blijkbaar nog niet.
echt hèquote:Op maandag 26 september 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje sneu dat bepaalde mensen vinden dat als ze meedoen met iemand bashen ze ook tof worden ofzomeelopers
Jup, echt.quote:
Zal het in ieder geval proberen, ik blijf overal op reageren, word er zelf ook moe vanquote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon negeren, je weet wel beter.
altijd.quote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ben het gewoon een keer met je eens. mag dat?
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Het gaat je niet goed af.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
Succes ermee.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal het in ieder geval proberen, ik blijf overal op reageren, word er zelf ook moe van
ow jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Die aflevering waarin ze haar hoofd kwijtraakt in de wasmachine.
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oogquote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.
Die hoofdenplank bij de dokter.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Top kwaliteit kindertv.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Dankje!quote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd.
Las ook iets over ziekenhuis(?) sterkte iig
Zo, jij roept snel om hulpquote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.
Weer een TR. Ga zo door jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oog
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Je bent zelf een jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weer een TR. Ga zo door jongen.
Een meeloper dus. Goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Nee jij danquote:
hey spreek voor jezelfquote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moedersquote:
rtquote:Op maandag 26 september 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moeders
Zo simpel is dat iddquote:Op maandag 26 september 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mondje gesnoerd boem jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |