Het gaat je niet goed af.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
Succes ermee.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal het in ieder geval proberen, ik blijf overal op reageren, word er zelf ook moe van
ow jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Die aflevering waarin ze haar hoofd kwijtraakt in de wasmachine.
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oogquote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.
Die hoofdenplank bij de dokter.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Top kwaliteit kindertv.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Dankje!quote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd.
Las ook iets over ziekenhuis(?) sterkte iig
Zo, jij roept snel om hulpquote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.
Weer een TR. Ga zo door jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oog
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Je bent zelf een jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weer een TR. Ga zo door jongen.
Een meeloper dus. Goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Nee jij danquote:
hey spreek voor jezelfquote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moedersquote:
rtquote:Op maandag 26 september 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moeders
Zo simpel is dat iddquote:Op maandag 26 september 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mondje gesnoerd boem jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |