Omdat ik hard moest lachen dat je poogde mij te beledigen terwijl ik je geblokkeerd had. Ik las het wel omdat iemand je gequoted hadquote:Op maandag 26 september 2016 13:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten mij te deblokkeren?
echt niet hugecoollquote:Op maandag 26 september 2016 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
wtf madelief waar ben je mee bezig nu moet pharkus je rotzooi weer opruimen
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen van iemand.
Heb je even de tijd?quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er was weer een Niels fittie vanochtend?
Echt mensen, ik blijf er bij, laat iemand gewoon met rust als je diegene niet mag, gewoon negeren, dit is reageren om reacties uit te lokken en zo alleen maar iemand uitt z`n slof te zien springen, willen jullie nou dat de SC open blijft of willen jullie dat 'ie gewoon wéér voor onbepaalde tijd dicht gaat?
Niels heeft vaak rare uitspraken, ik ook, als je dat niet aankan, of je vind het niet prettig doe je een TR en voor de rest negeer je ons, simpel zat.
En het is vooral lekker hypocriet van andere om dan net te doen alsof hun neus bloed als het gaat om bepaalde uitspraken en uitlokken.
Maar goed, zullen nu vast wel weer reacties komen richting mij die helemaal nergens over gaan, want zo gaat dat hier ook
laat het gewoon rusten manquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt mensen, ik blijf er bij, laat iemand gewoon met rust als je diegene niet mag, gewoon negeren, dit is reageren om reacties uit te lokken en zo alleen maar iemand uitt z`n slof te zien springen, willen jullie nou dat de SC open blijft of willen jullie dat 'ie gewoon wéér voor onbepaalde tijd dicht gaat?
Niels heeft vaak rare uitspraken, ik ook, als je dat niet aankan, of je vind het niet prettig doe je een TR en voor de rest negeer je ons, simpel zat.
En het is vooral lekker hypocriet van andere om dan net te doen alsof hun neus bloed als het gaat om bepaalde uitspraken en uitlokken.
Maar goed, zullen nu vast wel weer reacties komen richting mij die helemaal nergens over gaan, want zo gaat dat hier ook
hahaquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vergeleken met de leeftijd van madeliefff is Niels nog een jongenquote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Jongen klinkt echt alsof hij onder de 20 jaar is.
Pas op je bloeddruk hè. Is niet goed als die nog meer stijgt.quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hihi, een Piratenpartij waarbij gekaapt wordt.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rtij-baudet-a1523368
Oh dacht even dat ik er iets aan zou hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ama
Niantic update Pokémon Go en teaset verandering
De beschuldigingen dat ik lieg?quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie ga je nog in op alle beschuldigingen in het vlogtopic? Of ga je naar nu tactisch niet meer komen?
Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageertquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht even dat ik er iets aan zou hebben.
Daalde die van jou maar watquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas op je bloeddruk hè. Is niet goed als die nog meer stijgt.
Komt hun geloofwaardigheid wel ten goedequote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hihi, een Piratenpartij waarbij gekaapt wordt.
Dat wisten wij heus wel hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De beschuldigingen dat ik lieg?
En dat mij weer van alles verweten word en weer uitgemaakt word voor van alles en nog wat?
Neuh, daar ga ik niet meer heen.
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben net op de laptop.quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageert
KLB / Feliciteer hier topuser Amarantha
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIERquote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageert
KLB / Feliciteer hier topuser Amarantha
I rest my casequote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.
Laatst nog gemeten, was precies goed.quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daalde die van jou maar wat
o shit dat was een goeie geweestquote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Chai het volgende:
Is dit trouwens een naamtopic voor huge?
Gewoon die mensen negerenquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Etsu komt niet meer op FOK!quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIER
Etsu reageert helemaal niet.
ja kloptquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vergeleken met de leeftijd van madeliefff is Niels nog een jongen
Zeg dan ja, dan is deze TT gewoon een naamtopic.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o shit dat was een goeie geweest
Dat heb ik eerder gehoord.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etsu komt niet meer op FOK!
Ja oke, dan is de lol er natuurlijk ook gauw af.quote:
Hij heeft nu ban, weet niet of hij daarna nog terugkomt of niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etsu komt niet meer op FOK!
Huh waarom?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je Ama meenemen naar je afspraak met KNO-arts
Om de tijd te doden in de wachtkamer?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je Ama meenemen naar je afspraak met KNO-arts
Dat hij jou mag negeren betekent niet dat jij hem mag negeren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gister was die nog mad omdst ik hem negeerde anders
Want jij bent hier de genoemde stamgast?quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Daar kan je aan werken.quote:Op maandag 26 september 2016 13:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, dan is de lol er natuurlijk ook gauw af.
Maar ik ben zo makkelijk prikkelbaar joh, negeer vaak zat een x aantal users, maar dan maakt er een iemand een opmerking waardoor ik toch zoiets heb van![]()
![]()
En dan reageer ik en word het voor mezelf alleen maar erger.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Om de tijd te doden in de WC wachtkamer?
Nee maar dat ligt (voor mij dan) vrij simpel:quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gister was die nog mad omdst ik hem negeerde anders
hahaha ja ik wilde even checken of je me echt geblokkeerd had of gewoon negeerde. Ik dacht, als ik hem nou beledig misschien dat ie dan haptquote:Op maandag 26 september 2016 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik hard moest lachen dat je poogde mij te beledigen terwijl ik je geblokkeerd had. Ik las het wel omdat iemand je gequoted had
Wanneer weer saampjes SC invaden?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij jou mag negeren betekent niet dat jij hem mag negeren.
Dit schiet niet op Nutz, nu krijg je van die, dat is niet waarquote:Op maandag 26 september 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje sneu dat bepaalde mensen vinden dat als ze meedoen met iemand bashen ze ook tof worden ofzomeelopers
quote:
Gewoon negeren, je weet wel beter.quote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit schiet niet op Nutz, nu krijg je van die, dat is niet waarWe mogen hem niet omdat 'ie gewoon kut is
Berichten.
ik ben het gewoon een keer met je eens. mag dat?quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kneusje spreek zichzelf weer tegen kent het begrip paradoxaal blijkbaar nog niet.
echt hèquote:Op maandag 26 september 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje sneu dat bepaalde mensen vinden dat als ze meedoen met iemand bashen ze ook tof worden ofzomeelopers
Jup, echt.quote:
Zal het in ieder geval proberen, ik blijf overal op reageren, word er zelf ook moe vanquote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon negeren, je weet wel beter.
altijd.quote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ben het gewoon een keer met je eens. mag dat?
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Het gaat je niet goed af.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
Succes ermee.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal het in ieder geval proberen, ik blijf overal op reageren, word er zelf ook moe van
ow jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Die aflevering waarin ze haar hoofd kwijtraakt in de wasmachine.
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oogquote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.
Die hoofdenplank bij de dokter.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Top kwaliteit kindertv.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Dankje!quote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd.
Las ook iets over ziekenhuis(?) sterkte iig
Zo, jij roept snel om hulpquote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.
Weer een TR. Ga zo door jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oog
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Je bent zelf een jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weer een TR. Ga zo door jongen.
Een meeloper dus. Goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Nee jij danquote:
hey spreek voor jezelfquote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moedersquote:
rtquote:Op maandag 26 september 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moeders
Zo simpel is dat iddquote:Op maandag 26 september 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mondje gesnoerd boem jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |