Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageertquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht even dat ik er iets aan zou hebben.
Daalde die van jou maar watquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas op je bloeddruk hè. Is niet goed als die nog meer stijgt.
Komt hun geloofwaardigheid wel ten goedequote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hihi, een Piratenpartij waarbij gekaapt wordt.
Dat wisten wij heus wel hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De beschuldigingen dat ik lieg?
En dat mij weer van alles verweten word en weer uitgemaakt word voor van alles en nog wat?
Neuh, daar ga ik niet meer heen.
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er was weer een Niels fittie vanochtend?
Echt mensen, ik blijf er bij, laat iemand gewoon met rust als je diegene niet mag, gewoon negeren, dit is reageren om reacties uit te lokken en zo alleen maar iemand uitt z`n slof te zien springen, willen jullie nou dat de SC open blijft of willen jullie dat 'ie gewoon wéér voor onbepaalde tijd dicht gaat?
Niels heeft vaak rare uitspraken, ik ook, als je dat niet aankan, of je vind het niet prettig doe je een TR en voor de rest negeer je ons, simpel zat.
En het is vooral lekker hypocriet van andere om dan net te doen alsof hun neus bloed als het gaat om bepaalde uitspraken en uitlokken.
Maar goed, zullen nu vast wel weer reacties komen richting mij die helemaal nergens over gaan, want zo gaat dat hier ook
Ik ben net op de laptop.quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageert
KLB / Feliciteer hier topuser Amarantha
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIERquote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je nogmaals gefeliciteerd, erg jammer dat je daar niet op reageert
KLB / Feliciteer hier topuser Amarantha
I rest my casequote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als het hier nergens over gaat en het allemaal zo een hypocriete bende is hier waarom donder je dan niet gewoon op? Blijf weg. Je loopt toch geen kroeg binnen om te gaan bekvechten met de stamgasten? Normale mensen verhuizen dan gewoon naar een andere kroeg.
Laatst nog gemeten, was precies goed.quote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daalde die van jou maar wat
o shit dat was een goeie geweestquote:Op maandag 26 september 2016 13:54 schreef Chai het volgende:
Is dit trouwens een naamtopic voor huge?
Gewoon die mensen negerenquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er was weer een Niels fittie vanochtend?
Echt mensen, ik blijf er bij, laat iemand gewoon met rust als je diegene niet mag, gewoon negeren, dit is reageren om reacties uit te lokken en zo alleen maar iemand uitt z`n slof te zien springen, willen jullie nou dat de SC open blijft of willen jullie dat 'ie gewoon wéér voor onbepaalde tijd dicht gaat?
Niels heeft vaak rare uitspraken, ik ook, als je dat niet aankan, of je vind het niet prettig doe je een TR en voor de rest negeer je ons, simpel zat.
En het is vooral lekker hypocriet van andere om dan net te doen alsof hun neus bloed als het gaat om bepaalde uitspraken en uitlokken.
Maar goed, zullen nu vast wel weer reacties komen richting mij die helemaal nergens over gaan, want zo gaat dat hier ook
Etsu komt niet meer op FOK!quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIER
Etsu reageert helemaal niet.
ja kloptquote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vergeleken met de leeftijd van madeliefff is Niels nog een jongen
Zeg dan ja, dan is deze TT gewoon een naamtopic.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o shit dat was een goeie geweest
Dat heb ik eerder gehoord.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etsu komt niet meer op FOK!
Ja oke, dan is de lol er natuurlijk ook gauw af.quote:
Hij heeft nu ban, weet niet of hij daarna nog terugkomt of niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etsu komt niet meer op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |