Omdat ik hard moest lachen dat je poogde mij te beledigen terwijl ik je geblokkeerd had. Ik las het wel omdat iemand je gequoted hadquote:Op maandag 26 september 2016 13:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten mij te deblokkeren?
echt niet hugecoollquote:Op maandag 26 september 2016 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
wtf madelief waar ben je mee bezig nu moet pharkus je rotzooi weer opruimen
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen van iemand.
Heb je even de tijd?quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er was weer een Niels fittie vanochtend?
Echt mensen, ik blijf er bij, laat iemand gewoon met rust als je diegene niet mag, gewoon negeren, dit is reageren om reacties uit te lokken en zo alleen maar iemand uitt z`n slof te zien springen, willen jullie nou dat de SC open blijft of willen jullie dat 'ie gewoon wéér voor onbepaalde tijd dicht gaat?
Niels heeft vaak rare uitspraken, ik ook, als je dat niet aankan, of je vind het niet prettig doe je een TR en voor de rest negeer je ons, simpel zat.
En het is vooral lekker hypocriet van andere om dan net te doen alsof hun neus bloed als het gaat om bepaalde uitspraken en uitlokken.
Maar goed, zullen nu vast wel weer reacties komen richting mij die helemaal nergens over gaan, want zo gaat dat hier ook
laat het gewoon rusten manquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt mensen, ik blijf er bij, laat iemand gewoon met rust als je diegene niet mag, gewoon negeren, dit is reageren om reacties uit te lokken en zo alleen maar iemand uitt z`n slof te zien springen, willen jullie nou dat de SC open blijft of willen jullie dat 'ie gewoon wéér voor onbepaalde tijd dicht gaat?
Niels heeft vaak rare uitspraken, ik ook, als je dat niet aankan, of je vind het niet prettig doe je een TR en voor de rest negeer je ons, simpel zat.
En het is vooral lekker hypocriet van andere om dan net te doen alsof hun neus bloed als het gaat om bepaalde uitspraken en uitlokken.
Maar goed, zullen nu vast wel weer reacties komen richting mij die helemaal nergens over gaan, want zo gaat dat hier ook
hahaquote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vergeleken met de leeftijd van madeliefff is Niels nog een jongenquote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Jongen klinkt echt alsof hij onder de 20 jaar is.
Pas op je bloeddruk hè. Is niet goed als die nog meer stijgt.quote:Op maandag 26 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hihi, een Piratenpartij waarbij gekaapt wordt.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rtij-baudet-a1523368
Oh dacht even dat ik er iets aan zou hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ama
Niantic update Pokémon Go en teaset verandering
De beschuldigingen dat ik lieg?quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie ga je nog in op alle beschuldigingen in het vlogtopic? Of ga je naar nu tactisch niet meer komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |