nee dat niet. maar klinkt wel okequote:
Australië is wel baas ja. Sterke economie, prettig klimaat....quote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Australië zou wel echt de leef zijn, behalve dat elk dier je daar kan doden. zelfs die koala's zijn dodelijk volgens mij
Dat ze dit verkopenquote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Ik heb wel 'ns iets gekocht daarvan. Cadeautje voor m'n vriendin destijds.
[ afbeelding ]
ja heb ik ook maar gewoon 1 doosje cupasoupquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]is toch lekker soepje op het werk
[..]
hehe, nee lekker auto
Echt wat een triestheidquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar valt echt op. Die vrouwelijke bazen moeten echt die mannen laten weten dat hun de macht hebben hierAls mannen pauze hebben is het ook altijd opschieten dit dat want alles moet af. En die mannelijke bazen hebben liever ook geen mannen, dus ben je gewoon fucked als man.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja heb ik ook maar gewoon 1 doosje cupasoup
[..]
Echt wat een triestheid![]()
maar goed zo zijn vrouwen
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthdayquote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat die extra bj toch beter is hoor
en 1x extra dan:P bovenop de normalequote:Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthday
Gun die arme jongen ook wat rust zeg.quote:Op maandag 26 september 2016 13:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en 1x extra dan:P bovenop de normale
Dan doe je maar eens je bestquote:Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthday
Euh.. geen idee wat dit met extra te maken heeft en waarom dit dan boeiend zou zijn voor zn verjaardag maar ok.quote:
Bedankt voor het niet carenquote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh.. geen idee wat dit met extra te maken heeft en waarom dit dan boeiend zou zijn voor zn verjaardag maar ok.
TARDIS! jonge hoe is het ermee ouwe ex-fappertquote:
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer driequote:Op maandag 26 september 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
TARDIS! jonge hoe is het ermee ouwe ex-fappert
ohhhh whyyyyy, bellen dan he, niet waarom ben je wachtende nummer dreiquote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer drie
Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachtingquote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer drie
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.quote:Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh whyyyyy, bellen dan he, niet waarom ben je wachtende nummer drei
Wat heb je gedaan? Oberkullie geneukt?quote:Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey tardis ik heb gister gezondigd
aiiii... succes manquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachting
nee gefapt na 5 dagen clean te zijnquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Oberkullie geneukt?
Oh ik nu 12 dagen niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee gefapt na 5 dagen clean te zijn
hey, wrm?quote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey hzaw ik dacht gisternacht nog aan je
Thanksquote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat zet mijn oor in perspectief
Heftig vriend, hopelijk komt het allemaal goed.
ah fucked up manquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachting
Lijkt me afschuwelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben in Amsterdam, spannend he
heftig, sterktequote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
aii naai, hopelijk kan t gefixt wordenquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.
Probeer een kaaklijn bob.quote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, ga zoiets laten zien bij de kapper. Zal wel weer iets compleet anders uit komen maar ja
Misschien kom je Aber tegenquote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben in Amsterdam, spannend he
Ga je eerst Aber en daarna Opso neuken?quote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snel de trein naar groningen pakken
ik ginng fappenquote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iewhl
Wrm dacht je aan me :$
nee, they wishquote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je eerst Aber en daarna Opso neuken?
nee bedanktquote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haal ffe een nutty nut shake bij de shakebar dan. die is echt lekker
Kind het is al opgelost.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of je moet doorverbonden worden met een andere afdeling
ben ik jonger geworden?quote:Op maandag 26 september 2016 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kind het is al opgelost.
Nu mijn rijschool bellen om extra lessen in te plannen omdat ik een pauperige chauffeur ben.
hard gewordenquote:Op maandag 26 september 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld. Kan ook met pony, maar ben ik zelf niet zo weg van.
[ afbeelding ]
ahaha ik had je per ongeluk bijna gerapporteerd ipv gequote. hoe grappig is dat op een schaal van 9 tot 10 ?quote:Op maandag 26 september 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haal m'n shakes liever bij BozeHaas
9quote:Op maandag 26 september 2016 13:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahaha ik had je per ongeluk bijna gerapporteerd ipv gequote. hoe grappig is dat op een schaal van 9 tot 10 ?
En dan straks knoflooksaus gaan spuiten zeker. Viezerd.quote:
Ooit ook eens gehad dat ik ipv polikliniekummer gewoon ziekenhuis belde, werd 5 keer doorverwezen en had spijt dat ik niet gewoon meteen had opgehangen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of je moet doorverbonden worden met een andere afdeling
knoflooksausquote:Op maandag 26 september 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En dan straks knoflooksaus gaan spuiten zeker. Viezerd.
je weet het niet. mss bedoelde ik wel dat ik nooit zo laag gescoord hebquote:Op maandag 26 september 2016 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha moest lachen want hugecool is dus lager dan een 9, de lelijkerd
ik zou niet gepikt hebbenquote:Op maandag 26 september 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ooit ook eens gehad dat ik ipv polikliniekummer gewoon ziekenhuis belde, werd 5 keer doorverwezen en had spijt dat ik niet gewoon meteen had opgehangen.
Ik ben uit dat clubje gestapt gisterenavond.quote:Op maandag 26 september 2016 12:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Toch celibatair gebleven.
Ik voel me zeer vereerd door het feit dat jij mij weer gedeblokkeerd hebt. Ik zal mijn best doen aan je verwachtingen te voldoen en soortgelijke situaties te voorkomen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niels heeft een aparte fetisj
Zou een godsgeschenk zijn na al die jaren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel handig, dan is je klacht waarschijnlijk al over
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoenquote:Op maandag 26 september 2016 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd door het feit dat jij mij weer gedeblokkeerd hebt. Ik zal mijn best doen aan je verwachtingen te voldoen en soortgelijke situaties te voorkomen.
mag ik alvast antwoord gevenquote:Op maandag 26 september 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoen
Wat heeft je doen besluiten mij te deblokkeren?quote:Op maandag 26 september 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoen
quote:Op maandag 26 september 2016 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou een godsgeschenk zijn na al die jaren.
U mag altijd uw mening ventileren, maar besef goed dat het slechts uw mening blijftquote:Op maandag 26 september 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik alvast antwoord geven
Dat gebeurt toch automatisch? Hoe heb je dat betaald dan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is Danny snel met abonnementen bijschrijven.
hij gaat je teleurstellen ondanks je relatief lage verwachtingenquote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
U mag altijd uw mening ventileren, maar besef goed dat het slechts uw mening blijft
Ik heb hem gekregen van iemand.quote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch automatisch? Hoe heb je dat betaald dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |