I know, van jou weet ik dat ook...was ook aan iedereen die dat doet niet specifiek jijquote:Op maandag 26 september 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo stoer in m'n eentje. Gevalletje cheerleadereffect.
Had ik bij stage ook, maar iedereen ging toch altijd in zelfde ruimte zittenquote:Op maandag 26 september 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet dat sommige bedrijven/instellingen enkel flexplekken hebben, echt haat
Op werk? Nee.quote:Op maandag 26 september 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah zo.. ja dan is dat wel relaxter. Nog gescoord?
quote:Op maandag 26 september 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know, van jou weet ik dat ook...was ook aan iedereen die dat doet niet specifiek jijwas ik wel benieuwd naar...
Alleen gewerkt? en ja, bonus gescoord?quote:
Ja, dat wel.quote:
ja, hier ook.. maar moet iedere keer al mn spullen weer mee naar huis en zit nu wel op het moment zo ver dat ik ook soep mee heb en mn eigen beker en en enquote:Op maandag 26 september 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had ik bij stage ook, maar iedereen ging toch altijd in zelfde ruimte zitten
Probeerde je herhaaldelijke verwondering gewoon te begrijpen, niks geen verwijt hoor. :squote:Op maandag 26 september 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?
En ik verwijt is nu dat ik er op doorga ofzo?wtf.
Er zijn gewoon mensen die altijd over niels en/of over braddie moeten hebben. Die mensen weten het zelf wel![]()
Snap niet zo waarom... als je ze zo stom vind negeer je ze toch lekker?
Wtf, heb je geen kastjes daarquote:Op maandag 26 september 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, hier ook.. maar moet iedere keer al mn spullen weer mee naar huis en zit nu wel op het moment zo ver dat ik ook soep mee heb en mn eigen beker en en en![]()
.
Ik denk dat ik gewoon een groot bakje met mijn naam ga meenemen en dan plek in keukenkastje ga claimen![]()
![]()
![]()
Oh geen eigen kastjes/lockers? Is wel handiger bij flexplekken.quote:Op maandag 26 september 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, hier ook.. maar moet iedere keer al mn spullen weer mee naar huis en zit nu wel op het moment zo ver dat ik ook soep mee heb en mn eigen beker en en en![]()
.
Ik denk dat ik gewoon een groot bakje met mijn naam ga meenemen en dan plek in keukenkastje ga claimen![]()
![]()
![]()
Ja, nee krijg nooit bonus. Ook geen commentaar, dus dat is goed.quote:Op maandag 26 september 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen gewerkt? en ja, bonus gescoord?
[..]
Ja, dat wel.
Mijn ideequote:Op maandag 26 september 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap niet zo waarom... als je ze zo stom vind negeer je ze toch lekker?
En ik jouw herhalende bash op bepaalde usersquote:Op maandag 26 september 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeerde je herhaaldelijke verwondering gewoon te begrijpen, niks geen verwijt hoor. :s
Voor mezelf gesproken: als ik het leuk vind om te reageren dan reageer ik gewoon. Op de momenten dat ik het niet leuk vind niet. Zie geen reden om aan te nemen dat dat bij anderen heel anders werkt.
Ze weten wel dat je er werkt? je krijgt wel betaalt toch?quote:Op maandag 26 september 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nee krijg nooit bonus. Ook geen commentaar, dus dat is goed.
quote:Op maandag 26 september 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wtf, heb je geen kastjes daarIedereen legt gewoon z'n spullen in een kast die op slot kan en volgende ochtend pakken ze het weer
nope, ja echt kut dit. Met kastje zou ik ook gewoon prima vinden ja..quote:Op maandag 26 september 2016 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh geen eigen kastjes/lockers? Is wel handiger bij flexplekken.
Vraag je baas om kastjes, alle collega's zullen je dankbaar zijnquote:Op maandag 26 september 2016 11:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nope, ja echt kut dit. Met kastje zou ik ook gewoon prima vinden ja..
Jaja. Maar zit echt bij mannenhaat bedrijf, dus zolang je het juiste geslacht hebt, heb je nooit zoveel gezeik.quote:Op maandag 26 september 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze weten wel dat je er werkt? je krijgt wel betaalt toch?
Ze geven nooit makkelijk bonus
ik verwacht binnen nu en een paar jaar suicidale trekjes bij dima..quote:Op maandag 26 september 2016 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
mense vroeger haatte ik altijd op de meisjes 25+ dat ze zo snel afschreven heb hier echt spijt van
nou ik ben de 25 ook gepasseerd en ik begin ook al aardig af te takelen !
de jeugdigheid is uit mn gezicht, minder goede erecties, krimpende penis en mn haartjes worden steeds dunner vooral bij de kruin omg man
als ik zo kijk naar selfies van vroeger zag ik er echt fresh uit, mooie volle haartjes strak fris gezichtje nu verrot
zelfs een jaar geleden zag ik er nog fris uit en in die jaar tijd ben ik keihard achteruit gegaan echt wtf ! ik kan er niet zo goed mee omgaan mn mentale gesteldheid is subzero neit normaal, heb ook spijt van mn gedrag vroeger
kan ook niet meer goed squatten door versleten knieeen, doet gewoon pijn
Rugtas mee met spulletjes?quote:Op maandag 26 september 2016 11:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nope, ja echt kut dit. Met kastje zou ik ook gewoon prima vinden ja..
Wtfquote:Op maandag 26 september 2016 11:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jaja. Maar zit echt bij mannenhaat bedrijf, dus zolang je het juiste geslacht hebt, heb je nooit zoveel gezeik.
Nee, helaas niet.
VIVA hoofdkantoorquote:Op maandag 26 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfzit je bij de libelle helplijn?
ja, heb ik.. maar mn inboedel wordt nogal groot en heb nu gewoon zo'n opkikkerdoosje mee en grote beker en alles en ja, dat iedere dag weer opnieuw meenemen vindk toch onzinquote:
Zijn wel altijd vrouwen met al die verzamelingenquote:Op maandag 26 september 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, heb ik.. maar mn inboedel wordt nogal groot en heb nu gewoon zo'n opkikkerdoosje mee en grote beker en alles en ja, dat iedere dag weer opnieuw meenemen vindk toch onzin
Hahaha nou iddquote:
Ik hoop dat je niet met OV gaat, de mensen zien je dan elke dag voorbij komenquote:Op maandag 26 september 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, heb ik.. maar mn inboedel wordt nogal groot en heb nu gewoon zo'n opkikkerdoosje mee en grote beker en alles en ja, dat iedere dag weer opnieuw meenemen vindk toch onzin
Jawel.quote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
12:06 en nog steeds geen sleutel
Nee, maar valt echt op. Die vrouwelijke bazen moeten echt die mannen laten weten dat hun de macht hebben hierquote:Op maandag 26 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfzit je bij de libelle helplijn?
quote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn wel altijd vrouwen met al die verzamelingen![]()
[..]
Hahaha nou idd![]()
hehe, nee lekker autoquote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet met OV gaat, de mensen zien je dan elke dag voorbij komen
Geen fatsoenlijke bedrijfskantine? Bij mn stage werd me nog voordat ik echt begonnen was verteld dat ik daar vooral niet moest etenquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]is toch lekker soepje op het werk
[..]
hehe, nee lekker auto
Jezus dan heb ik wel een universeel sleutel zegquote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jawel.
Sleutel naar mijn hart.
Jawel, maar ben arm. En die hebben geen opkikkertjes á 9 kcal per kopjequote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke bedrijfskantine?
Gewoon gratis eten op werk.quote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Croissantjes in bedrijfskantine zijn fucking 2 euro
doe gewoon ayam kerry meenemen ja togquote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Croissantjes in bedrijfskantine zijn fucking 2 euro
Ja kreeg wel appeltaart en slagroom vorig weekquote:
Ne diyorsun sen laquote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
doe gewoon ayam kerry meenemen ja tog
ahwwww, zo lieeeefquote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kreeg wel appeltaart en slagroom vorig week
En altijd haalt er iemand thee/koffie voor anderen op
dank dank, ik weetquote:Op maandag 26 september 2016 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is de knapste fokker weer.
Dat is GGMM alquote:Op maandag 26 september 2016 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is de knapste fokker weer.
450 euroquote:Op maandag 26 september 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekregen om dit te zeggen?
Zou daar echt weggaan als man zijnde.quote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feminisme is doorgeslagen bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |