Ik hoop dat je niet met OV gaat, de mensen zien je dan elke dag voorbij komenquote:Op maandag 26 september 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, heb ik.. maar mn inboedel wordt nogal groot en heb nu gewoon zo'n opkikkerdoosje mee en grote beker en alles en ja, dat iedere dag weer opnieuw meenemen vindk toch onzin
Jawel.quote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
12:06 en nog steeds geen sleutel
Nee, maar valt echt op. Die vrouwelijke bazen moeten echt die mannen laten weten dat hun de macht hebben hierquote:Op maandag 26 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfzit je bij de libelle helplijn?
quote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn wel altijd vrouwen met al die verzamelingen![]()
[..]
Hahaha nou idd![]()
hehe, nee lekker autoquote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet met OV gaat, de mensen zien je dan elke dag voorbij komen
Geen fatsoenlijke bedrijfskantine? Bij mn stage werd me nog voordat ik echt begonnen was verteld dat ik daar vooral niet moest etenquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]is toch lekker soepje op het werk
[..]
hehe, nee lekker auto
Jezus dan heb ik wel een universeel sleutel zegquote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jawel.
Sleutel naar mijn hart.
Jawel, maar ben arm. En die hebben geen opkikkertjes á 9 kcal per kopjequote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke bedrijfskantine?
Gewoon gratis eten op werk.quote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Croissantjes in bedrijfskantine zijn fucking 2 euro
doe gewoon ayam kerry meenemen ja togquote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Croissantjes in bedrijfskantine zijn fucking 2 euro
Ja kreeg wel appeltaart en slagroom vorig weekquote:
Ne diyorsun sen laquote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
doe gewoon ayam kerry meenemen ja tog
ahwwww, zo lieeeefquote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kreeg wel appeltaart en slagroom vorig week
En altijd haalt er iemand thee/koffie voor anderen op
dank dank, ik weetquote:Op maandag 26 september 2016 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is de knapste fokker weer.
Dat is GGMM alquote:Op maandag 26 september 2016 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is de knapste fokker weer.
450 euroquote:Op maandag 26 september 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekregen om dit te zeggen?
Zou daar echt weggaan als man zijnde.quote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feminisme is doorgeslagen bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |