Ooit ook eens gehad dat ik ipv polikliniekummer gewoon ziekenhuis belde, werd 5 keer doorverwezen en had spijt dat ik niet gewoon meteen had opgehangen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of je moet doorverbonden worden met een andere afdeling
knoflooksausquote:Op maandag 26 september 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En dan straks knoflooksaus gaan spuiten zeker. Viezerd.
je weet het niet. mss bedoelde ik wel dat ik nooit zo laag gescoord hebquote:Op maandag 26 september 2016 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha moest lachen want hugecool is dus lager dan een 9, de lelijkerd
ik zou niet gepikt hebbenquote:Op maandag 26 september 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ooit ook eens gehad dat ik ipv polikliniekummer gewoon ziekenhuis belde, werd 5 keer doorverwezen en had spijt dat ik niet gewoon meteen had opgehangen.
Ik ben uit dat clubje gestapt gisterenavond.quote:Op maandag 26 september 2016 12:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Toch celibatair gebleven.
Ik voel me zeer vereerd door het feit dat jij mij weer gedeblokkeerd hebt. Ik zal mijn best doen aan je verwachtingen te voldoen en soortgelijke situaties te voorkomen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niels heeft een aparte fetisj
Zou een godsgeschenk zijn na al die jaren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel handig, dan is je klacht waarschijnlijk al over
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoenquote:Op maandag 26 september 2016 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd door het feit dat jij mij weer gedeblokkeerd hebt. Ik zal mijn best doen aan je verwachtingen te voldoen en soortgelijke situaties te voorkomen.
mag ik alvast antwoord gevenquote:Op maandag 26 september 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoen
Wat heeft je doen besluiten mij te deblokkeren?quote:Op maandag 26 september 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoen
quote:Op maandag 26 september 2016 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou een godsgeschenk zijn na al die jaren.
U mag altijd uw mening ventileren, maar besef goed dat het slechts uw mening blijftquote:Op maandag 26 september 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik alvast antwoord geven
Dat gebeurt toch automatisch? Hoe heb je dat betaald dan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is Danny snel met abonnementen bijschrijven.
hij gaat je teleurstellen ondanks je relatief lage verwachtingenquote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
U mag altijd uw mening ventileren, maar besef goed dat het slechts uw mening blijft
Ik heb hem gekregen van iemand.quote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch automatisch? Hoe heb je dat betaald dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |