Maar daarna kwam nog een deel: KLH SC, maar die is blijkbaar echt verwijderd.quote:Op maandag 26 september 2016 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ONZ / [KLB SC] no lives matter virgin rapist death to humanity
ah oke.quote:Op maandag 26 september 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daarna kwam nog een deel: KLH SC, maar die is blijkbaar echt verwijderd.
Chai. Jij, zeer en Tardis grijpen elke kans aan om mij af te zeiken. Maakt niet uit over wat of wat ik zeg. Is dat nou zo leuk dan? Ik vind het best sneu zulk gedrag en het is ook helemaal niet gewenst hier. Als je met een groepje telkens dezelfde personen afzeikt is dat gewoon treiteren.quote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Kun je meer vertellen over hoe je daarbij komt?
Ik heb nooit de neiging om op die manier voor mensen te denken.
Gewoon kermis. Met de kalendermeisjes is in februari/maart.quote:Op maandag 26 september 2016 10:23 schreef gianni61 het volgende:
tevens: welk dorpsfeest?
is er weer een feest met de kalendermeisjes?
Mijn bans komen van crewbash en klonen. En toen de SC werd dichtgegooid was ik er daardoor niet.quote:Op maandag 26 september 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Chai. Jij, zeer en Tardis grijpen elke kans aan om mij af te zeiken. Maakt niet uit over wat of wat ik zeg. Is dat nou zo leuk dan? Ik vind het best sneu zulk gedrag en het is ook helemaal niet gewenst hier. Als je met een groepje telkens dezelfde personen afzeikt is dat gewoon treiteren.
Waar denk je dat die bans vandaan komen of waarom de SC af en toe wordt dichtgegooid? Heeft alles te maken met ongezellig doen.
Insinueer je nu dat ik hier loop te liegen over de toedracht van mijn bans?quote:Op maandag 26 september 2016 10:27 schreef Kurovski het volgende:
Als je het zelf maar weet. Toegeven verwacht ik helemaal niet van jou.
zelfreflectie is iets dat nog wel eens vaker ontbreekt...quote:
Het spijt me dat je niet begrijpend kunt lezen of je leest wat je wil lezen. Kan ook nog.quote:
Als jij volgens jezelf de enige die jouw kant op de juiste manier interpreteert is het misschien slimmer om zelf eens kritisch naar je manier van communiceren te kijken...quote:Op maandag 26 september 2016 10:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het spijt me dat je niet begrijpend kunt lezen.
Sowwwwquote:Op maandag 26 september 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij volgens jezelf de enige die jouw kant op de juiste manier interpreteert is het misschien slimmer om zelf eens kritisch naar je manier van communiceren te kijken...
Misschien kun je 'ns terug gaan kijken naar hoe jij met mij communiceert. Jij doet mijns inziens irritant om het irritant doen.quote:Op maandag 26 september 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij volgens jezelf de enige die jouw kant op de juiste manier interpreteert is het misschien slimmer om zelf eens kritisch naar je manier van communiceren te kijken...
Is toch zo? Als niemand jouw stukjes op de juiste manier interpreteert kun je wel boos zijn en het publiek de schuld geven, maar schiet je niet zoveel mee op. Kun je beter zelf mee aan de slag, hoeveel gelijk je ook meent te hebben.quote:
Gianni heeft volgens mij geen last van een vergadercultuur op zijn werk.quote:Op maandag 26 september 2016 10:37 schreef Willoow het volgende:
Negeer die jankende kutniels gewoon joh.
Hoe ga jij je baas ontwijken dan, Gianni?
En ook nog even om bevestiging vragen...quote:Op maandag 26 september 2016 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch zo? Als niemand jouw stukjes op de juiste manier interpreteert kun je wel boos zijn en het publiek de schuld geven, maar schiet je niet zoveel mee op. Kun je beter zelf mee aan de slag, hoeveel gelijk je ook meent te hebben.
zorgen dat hij mij niet ziet, totdat het tijd wordt om naar mn afspraak te gaanquote:Op maandag 26 september 2016 10:37 schreef Willoow het volgende:
Negeer die jankende kutniels gewoon joh.
Hoe ga jij je baas ontwijken dan, Gianni?
O, dat is wel nicequote:Op maandag 26 september 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gianni heeft volgens mij geen last van een vergadercultuur op zijn werk.
Ah, de zwarte containers moeten weer aan de weg?quote:Op maandag 26 september 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdetyfus mijn huis wordt zo weggekaapt![]()
![]()
![]()
Hmmquote:Op maandag 26 september 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgen dat hij mij niet ziet, totdat het tijd wordt om naar mn afspraak te gaan
hoe ist met willoow?
neuh, binnen ons bedrijf wordt er nauwelijks gecommuniceerdquote:Op maandag 26 september 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gianni heeft volgens mij geen last van een vergadercultuur op zijn werk.
Beter.quote:Op maandag 26 september 2016 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, binnen ons bedrijf wordt er nauwelijks gecommuniceerd
quote:Op maandag 26 september 2016 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, de zwarte containers moeten weer aan de weg?
leuker werk zou ook minder fok betekenen..quote:
Oh zo jaquote:Op maandag 26 september 2016 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuker werk zou ook minder fok betekenen..
Kopen ja?quote:Op maandag 26 september 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdetyfus mijn huis wordt zo weggekaapt![]()
![]()
![]()
Ja klopt, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch zo? Als niemand jouw stukjes op de juiste manier interpreteert kun je wel boos zijn en het publiek de schuld geven, maar schiet je niet zoveel mee op. Kun je beter zelf mee aan de slag, hoeveel gelijk je ook meent te hebben.
Ja ze gaan weer als zoete broodjes, die huizen.quote:
Ik zeik je inderdaad met elke mogelijke gelegenheid af, maar enkel wanneer jouw woorden daar gelegenheid toe bieden. Ik zeik je niet af om het afzeiken, het gaat puur om inhoud.quote:Op maandag 26 september 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Chai. Jij, zeer en Tardis grijpen elke kans aan om mij af te zeiken. Maakt niet uit over wat of wat ik zeg. Is dat nou zo leuk dan? Ik vind het best sneu zulk gedrag en het is ook helemaal niet gewenst hier. Als je met een groepje telkens dezelfde personen afzeikt is dat gewoon treiteren.
Waar denk je dat die bans vandaan komen of waarom de SC af en toe wordt dichtgegooid? Heeft alles te maken met ongezellig doen.
hahahahahahahahaquote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Even keihard janken heb mijzelf buiten het huis opgesloten
haha blondquote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Of je stuurt gewoon direct een DM naar een moderator of admin om te klagen over de jongetjes in KLB SC terwijl je ook je eigen advies van 'bevalt het je niet, dan log je maar uit' kan opvolgenquote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeik je inderdaad met elke mogelijke gelegenheid af, maar enkel wanneer jouw woorden daar gelegenheid toe bieden. Ik zeik je niet af om het afzeiken, het gaat puur om inhoud.
Waarom wel bij jou en bij een ander niet?
Omdat jij je door de jaren heen geprofileerd hebt als een nare, onvriendelijke, vrouwenhatende narcist die zichzelf erg centraal zet in zijn leven en voor wie alles moet wijken. Ik weet niet waar die onoverkomelijke onzekerheid van je vandaan komt maar ik hoef het niet hier niet te hebben. En zolang je opmerkingen blijft maken die aanstootgevend of denigrerend zijn naar anderen blijf ik jou afzeiken.
En als je dat lastig vindt neem je lekker een FOK!abonnement en blokkeer je mij, dan is het ook opgelost toch? Of zou het toch niet zo werken...
je maakt wat mee hequote:Op maandag 26 september 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu zit ik dus doelloos in auto te wachten tot een familielid naar huis komt of TOT ZE REAGEREN OP WHATSAPP ZODAT IK SLEUTEL KAN HALEN
nou jeetjequote:Op maandag 26 september 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu zit ik dus doelloos in auto te wachten tot een familielid naar huis komt of TOT ZE REAGEREN OP WHATSAPP ZODAT IK SLEUTEL KAN HALEN
ik ben op zich best vrolijkquote:Op maandag 26 september 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn jullie weer zuur bezig 's ochtends
Goed op de inhoud ingegaan, schitterend repliek. Ga ik nu lekker mijn vervrongen kijk op dingen op mijn huis botvieren.quote:Op maandag 26 september 2016 11:27 schreef Kurovski het volgende:
Lucht het op ja Tardis? Zonde van dat verwrongen beeld.
oke tongquote:Op maandag 26 september 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
En het is TARDIS., met hoofdletters en een puntje.
Oke Scar.quote:Op maandag 26 september 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Log uit Niels, log uit en kom nooit meer terug
Bedankt TARDIS. Ik vind jou ook een uitstekende kwaliteitsuser.quote:Op maandag 26 september 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou van jou Frass. Je bent honderd procent kwaliteit.
quote:Op maandag 26 september 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je stuurt gewoon direct een DM naar een moderator of admin om te klagen over de jongetjes in KLB SC terwijl je ook je eigen advies van 'bevalt het je niet, dan log je maar uit' kan opvolgen
Nee, ben topfitquote:Op maandag 26 september 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
is bij jullie ook iedereen ziek / verrot enzo enzo
Nee, wel een paar maar niet iedereen.quote:Op maandag 26 september 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
is bij jullie ook iedereen ziek / verrot enzo enzo
Hey noottekequote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon niels en braddie negeren toch? altijd in groepsverband beetje op die jongens in slaan... zielig hoor.
Hallo Willow. Hoe is het met u?quote:
ja, je zou zeggen dat het niet zo moeilijk is, maar toch..quote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon niels en braddie negeren toch? altijd in groepsverband beetje op die jongens in slaan... zielig hoor.
quote:Op maandag 26 september 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wel een paar maar niet iedereen.
Sowieso lastig voor veel mensen op FOK! om anderen te negeren. Nooit echt gesnapt waarom.quote:Op maandag 26 september 2016 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je zou zeggen dat het niet zo moeilijk is, maar toch..
Die zijn overigens altijd wel verrot. Maar ziekte niet echt. Alleen 1 met buikgriep.quote:
Oh ja laten we dat nu collectief afspreken, allemaal braddie en Niels negeren.quote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Prima hoor. Met u?quote:
Ja, nouja voor sommige mensen zit er helaas geen verschil tussen 'niet lekker zijn' en ziek zijnquote:Op maandag 26 september 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zijn overigens altijd wel verrot. Maar ziekte niet echt. Alleen 1 met buikgriep.
Maar ik snap ook nooit wat voor nut het dan niet hebben om er telkens op deze manier over door te gaan. Is misschien wel gewoon het antwoord op je eigen vraag.quote:Op maandag 26 september 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso lastig voor veel mensen op FOK! om anderen te negeren. Nooit echt gesnapt waarom.
word je groot en sterk vanquote:Op maandag 26 september 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
Heel veel zand vervoerd met een kruiwagen met een zachte voorband.pff.
Dat klopt. Ben ook heel vaak niet lekkerquote:Op maandag 26 september 2016 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja voor sommige mensen zit er helaas geen verschil tussen 'niet lekker zijn' en ziek zijn.
Moe gvdquote:
Waarom collectief en niet gewoon voor jezelf?quote:Op maandag 26 september 2016 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja laten we dat nu collectief afspreken, allemaal braddie en Niels negeren.
Of het kind is ziek en mag niet naar het kdv.quote:Op maandag 26 september 2016 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja voor sommige mensen zit er helaas geen verschil tussen 'niet lekker zijn' en ziek zijn.
Ah, ik ben altijd lekkerquote:Op maandag 26 september 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Ben ook heel vaak niet lekker
[..]
Moe gvd
[..]
Waarom collectief en niet gewoon voor jezelf?
Ohquote:Op maandag 26 september 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Ben ook heel vaak niet lekker
[..]
Moe gvd
[..]
ohja, kut kinderen.. maar hier niet zo veel last van gelukkigquote:Op maandag 26 september 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Of het kind is ziek en mag niet naar het kdv.
Wat?quote:Op maandag 26 september 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik snap ook nooit wat voor nut het dan niet hebben om er telkens op deze manier over door te gaan. Is misschien wel gewoon het antwoord op je eigen vraag.
Ook dat natuurlijk in groepsverband.quote:Op maandag 26 september 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend? alsof je ergens op zit te wachten?quote:Op maandag 26 september 2016 11:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
OhIk hoef vandaag alleen in de namiddag en avond weg gelukkig.
Omdat kliekje
Whehehehequote:
Ja, beetje zwak.quote:Op maandag 26 september 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk in groepsverband.
Nee,want was gisteravond ook pas laat terug. Kan ik even chillen nog.quote:Op maandag 26 september 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend? alsof je ergens op zit te wachten?
[..]
Whehehehe
Ah zo.. ja dan is dat wel relaxter. Nog gescoord?quote:Op maandag 26 september 2016 11:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee,want was gisteravond ook pas laat terug. Kan ik even chillen nog.
I know, van jou weet ik dat ook...was ook aan iedereen die dat doet niet specifiek jijquote:Op maandag 26 september 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo stoer in m'n eentje. Gevalletje cheerleadereffect.
Had ik bij stage ook, maar iedereen ging toch altijd in zelfde ruimte zittenquote:Op maandag 26 september 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet dat sommige bedrijven/instellingen enkel flexplekken hebben, echt haat
Op werk? Nee.quote:Op maandag 26 september 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah zo.. ja dan is dat wel relaxter. Nog gescoord?
quote:Op maandag 26 september 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know, van jou weet ik dat ook...was ook aan iedereen die dat doet niet specifiek jijwas ik wel benieuwd naar...
Alleen gewerkt? en ja, bonus gescoord?quote:
Ja, dat wel.quote:
ja, hier ook.. maar moet iedere keer al mn spullen weer mee naar huis en zit nu wel op het moment zo ver dat ik ook soep mee heb en mn eigen beker en en enquote:Op maandag 26 september 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had ik bij stage ook, maar iedereen ging toch altijd in zelfde ruimte zitten
Probeerde je herhaaldelijke verwondering gewoon te begrijpen, niks geen verwijt hoor. :squote:Op maandag 26 september 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?
En ik verwijt is nu dat ik er op doorga ofzo?wtf.
Er zijn gewoon mensen die altijd over niels en/of over braddie moeten hebben. Die mensen weten het zelf wel![]()
Snap niet zo waarom... als je ze zo stom vind negeer je ze toch lekker?
Wtf, heb je geen kastjes daarquote:Op maandag 26 september 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, hier ook.. maar moet iedere keer al mn spullen weer mee naar huis en zit nu wel op het moment zo ver dat ik ook soep mee heb en mn eigen beker en en en![]()
.
Ik denk dat ik gewoon een groot bakje met mijn naam ga meenemen en dan plek in keukenkastje ga claimen![]()
![]()
![]()
Oh geen eigen kastjes/lockers? Is wel handiger bij flexplekken.quote:Op maandag 26 september 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, hier ook.. maar moet iedere keer al mn spullen weer mee naar huis en zit nu wel op het moment zo ver dat ik ook soep mee heb en mn eigen beker en en en![]()
.
Ik denk dat ik gewoon een groot bakje met mijn naam ga meenemen en dan plek in keukenkastje ga claimen![]()
![]()
![]()
Ja, nee krijg nooit bonus. Ook geen commentaar, dus dat is goed.quote:Op maandag 26 september 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen gewerkt? en ja, bonus gescoord?
[..]
Ja, dat wel.
Mijn ideequote:Op maandag 26 september 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap niet zo waarom... als je ze zo stom vind negeer je ze toch lekker?
En ik jouw herhalende bash op bepaalde usersquote:Op maandag 26 september 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeerde je herhaaldelijke verwondering gewoon te begrijpen, niks geen verwijt hoor. :s
Voor mezelf gesproken: als ik het leuk vind om te reageren dan reageer ik gewoon. Op de momenten dat ik het niet leuk vind niet. Zie geen reden om aan te nemen dat dat bij anderen heel anders werkt.
Ze weten wel dat je er werkt? je krijgt wel betaalt toch?quote:Op maandag 26 september 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nee krijg nooit bonus. Ook geen commentaar, dus dat is goed.
quote:Op maandag 26 september 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wtf, heb je geen kastjes daarIedereen legt gewoon z'n spullen in een kast die op slot kan en volgende ochtend pakken ze het weer
nope, ja echt kut dit. Met kastje zou ik ook gewoon prima vinden ja..quote:Op maandag 26 september 2016 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh geen eigen kastjes/lockers? Is wel handiger bij flexplekken.
Vraag je baas om kastjes, alle collega's zullen je dankbaar zijnquote:Op maandag 26 september 2016 11:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nope, ja echt kut dit. Met kastje zou ik ook gewoon prima vinden ja..
Jaja. Maar zit echt bij mannenhaat bedrijf, dus zolang je het juiste geslacht hebt, heb je nooit zoveel gezeik.quote:Op maandag 26 september 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze weten wel dat je er werkt? je krijgt wel betaalt toch?
Ze geven nooit makkelijk bonus
ik verwacht binnen nu en een paar jaar suicidale trekjes bij dima..quote:Op maandag 26 september 2016 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
mense vroeger haatte ik altijd op de meisjes 25+ dat ze zo snel afschreven heb hier echt spijt van
nou ik ben de 25 ook gepasseerd en ik begin ook al aardig af te takelen !
de jeugdigheid is uit mn gezicht, minder goede erecties, krimpende penis en mn haartjes worden steeds dunner vooral bij de kruin omg man
als ik zo kijk naar selfies van vroeger zag ik er echt fresh uit, mooie volle haartjes strak fris gezichtje nu verrot
zelfs een jaar geleden zag ik er nog fris uit en in die jaar tijd ben ik keihard achteruit gegaan echt wtf ! ik kan er niet zo goed mee omgaan mn mentale gesteldheid is subzero neit normaal, heb ook spijt van mn gedrag vroeger
kan ook niet meer goed squatten door versleten knieeen, doet gewoon pijn
Rugtas mee met spulletjes?quote:Op maandag 26 september 2016 11:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nope, ja echt kut dit. Met kastje zou ik ook gewoon prima vinden ja..
Wtfquote:Op maandag 26 september 2016 11:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jaja. Maar zit echt bij mannenhaat bedrijf, dus zolang je het juiste geslacht hebt, heb je nooit zoveel gezeik.
Nee, helaas niet.
VIVA hoofdkantoorquote:Op maandag 26 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfzit je bij de libelle helplijn?
ja, heb ik.. maar mn inboedel wordt nogal groot en heb nu gewoon zo'n opkikkerdoosje mee en grote beker en alles en ja, dat iedere dag weer opnieuw meenemen vindk toch onzinquote:
Zijn wel altijd vrouwen met al die verzamelingenquote:Op maandag 26 september 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, heb ik.. maar mn inboedel wordt nogal groot en heb nu gewoon zo'n opkikkerdoosje mee en grote beker en alles en ja, dat iedere dag weer opnieuw meenemen vindk toch onzin
Hahaha nou iddquote:
Ik hoop dat je niet met OV gaat, de mensen zien je dan elke dag voorbij komenquote:Op maandag 26 september 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, heb ik.. maar mn inboedel wordt nogal groot en heb nu gewoon zo'n opkikkerdoosje mee en grote beker en alles en ja, dat iedere dag weer opnieuw meenemen vindk toch onzin
Jawel.quote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
12:06 en nog steeds geen sleutel
Nee, maar valt echt op. Die vrouwelijke bazen moeten echt die mannen laten weten dat hun de macht hebben hierquote:Op maandag 26 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfzit je bij de libelle helplijn?
quote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn wel altijd vrouwen met al die verzamelingen![]()
[..]
Hahaha nou idd![]()
hehe, nee lekker autoquote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet met OV gaat, de mensen zien je dan elke dag voorbij komen
Geen fatsoenlijke bedrijfskantine? Bij mn stage werd me nog voordat ik echt begonnen was verteld dat ik daar vooral niet moest etenquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]is toch lekker soepje op het werk
[..]
hehe, nee lekker auto
Jezus dan heb ik wel een universeel sleutel zegquote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jawel.
Sleutel naar mijn hart.
Jawel, maar ben arm. En die hebben geen opkikkertjes á 9 kcal per kopjequote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke bedrijfskantine?
Gewoon gratis eten op werk.quote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Croissantjes in bedrijfskantine zijn fucking 2 euro
doe gewoon ayam kerry meenemen ja togquote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Croissantjes in bedrijfskantine zijn fucking 2 euro
Ja kreeg wel appeltaart en slagroom vorig weekquote:
Ne diyorsun sen laquote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
doe gewoon ayam kerry meenemen ja tog
ahwwww, zo lieeeefquote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kreeg wel appeltaart en slagroom vorig week
En altijd haalt er iemand thee/koffie voor anderen op
dank dank, ik weetquote:Op maandag 26 september 2016 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is de knapste fokker weer.
Dat is GGMM alquote:Op maandag 26 september 2016 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is de knapste fokker weer.
450 euroquote:Op maandag 26 september 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekregen om dit te zeggen?
Zou daar echt weggaan als man zijnde.quote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feminisme is doorgeslagen bij jullie
Hmm.. dat is wel lekker.quote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kreeg wel appeltaart en slagroom vorig week
En altijd haalt er iemand thee/koffie voor anderen op
als.. zijndequote:Op maandag 26 september 2016 12:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou daar echt weggaan als man zijnde.
heb gewoon goud hoor, kom bankdrukken danquote:Op maandag 26 september 2016 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een goede tweede.
ben je zo'n minerva banga, zal je papa leuk vindenquote:Op maandag 26 september 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het al donderdag
Studentenavond
Iets wat Iwanius haat
quote:Op maandag 26 september 2016 12:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
heb gewoon goud hoor, kom bankdrukken dan
nee ben vindicatster met 5 sterrenquote:Op maandag 26 september 2016 12:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ben je zo'n minerva banga, zal je papa leuk vinden
Heet jij Rebecca?quote:Op maandag 26 september 2016 12:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee ben vindicatster met 5 sterren
FSR master race snap jequote:Op maandag 26 september 2016 12:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet haten op de meids van minerva doordat je ze niet kan krijgen beste Faro.
ga je Steve Erwin zoo bezoekenquote:Op maandag 26 september 2016 12:20 schreef Kurovski het volgende:
Ik voldoe in ieder geval ruimschoots aan het minimaal aantal vereiste punten voor een skilled independent visa voor Australië. Nu de praktijk nog.
Val van de trapquote:Op maandag 26 september 2016 12:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Spreek je maar meer uit hoor, is goed voor je hart.
Denk dat die extra bj toch beter is hoorquote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke, om terug te komen op mijn cadeautje voor mijn date, ik ga appeltaart maken!
Nee, ik heb een aanbieding voor mooi werk van een Nederlands bedrijf die daar opereert.quote:
Dat vind ik niet zo lief van je. Die jongen leert net traplopen geef jij hem even een trap na.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aanbieding voor mooi werk van een Nederlands bedrijf die daar opereert.
Hij is al dagen oervervelendquote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lief van je. Die jongen leert net traplopen geef jij hem even een trap na.
Datquote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aanbieding voor mooi werk van een Nederlands bedrijf die daar opereert.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als hij zich daar prettig bij voelt.
Ik heb liever dat hij zich onprettig voeltquote:Op maandag 26 september 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als hij zich daar prettig bij voelt.
nou nou hequote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat die extra bj toch beter is hoor
Wordt wel weer 'ns tijd. Ik heb in het verleden heel aardig verdiend, maar het is al een poosje wat minder.quote:
word t dan swarovski?quote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wordt wel weer 'ns tijd. Ik heb in het verleden heel aardig verdiend, maar het is al een poosje wat minder.
Ik heb hem even flink aangesproken. Geen dank!quote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij zich onprettig voelt
Bedankt, op jou kan ik rekenen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem even flink aangesproken. Geen dank!
vast welquote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga vandaag loempia's van rijstpapier eten. Is dat wat.
wordt je tog dik van??quote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga vandaag loempia's van rijstpapier eten. Is dat wat.
Australië zou wel echt de leef zijn, behalve dat elk dier je daar kan doden. zelfs die koala's zijn dodelijk volgens mijquote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wordt wel weer 'ns tijd. Ik heb in het verleden heel aardig verdiend, maar het is al een poosje wat minder.
nee dat niet. maar klinkt wel okequote:
Australië is wel baas ja. Sterke economie, prettig klimaat....quote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Australië zou wel echt de leef zijn, behalve dat elk dier je daar kan doden. zelfs die koala's zijn dodelijk volgens mij
Dat ze dit verkopenquote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Ik heb wel 'ns iets gekocht daarvan. Cadeautje voor m'n vriendin destijds.
[ afbeelding ]
ja heb ik ook maar gewoon 1 doosje cupasoupquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]is toch lekker soepje op het werk
[..]
hehe, nee lekker auto
Echt wat een triestheidquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar valt echt op. Die vrouwelijke bazen moeten echt die mannen laten weten dat hun de macht hebben hierAls mannen pauze hebben is het ook altijd opschieten dit dat want alles moet af. En die mannelijke bazen hebben liever ook geen mannen, dus ben je gewoon fucked als man.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja heb ik ook maar gewoon 1 doosje cupasoup
[..]
Echt wat een triestheid![]()
maar goed zo zijn vrouwen
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthdayquote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat die extra bj toch beter is hoor
en 1x extra dan:P bovenop de normalequote:Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthday
Gun die arme jongen ook wat rust zeg.quote:Op maandag 26 september 2016 13:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en 1x extra dan:P bovenop de normale
Dan doe je maar eens je bestquote:Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthday
Euh.. geen idee wat dit met extra te maken heeft en waarom dit dan boeiend zou zijn voor zn verjaardag maar ok.quote:
Bedankt voor het niet carenquote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh.. geen idee wat dit met extra te maken heeft en waarom dit dan boeiend zou zijn voor zn verjaardag maar ok.
TARDIS! jonge hoe is het ermee ouwe ex-fappertquote:
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer driequote:Op maandag 26 september 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
TARDIS! jonge hoe is het ermee ouwe ex-fappert
ohhhh whyyyyy, bellen dan he, niet waarom ben je wachtende nummer dreiquote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer drie
Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachtingquote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer drie
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.quote:Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh whyyyyy, bellen dan he, niet waarom ben je wachtende nummer drei
Wat heb je gedaan? Oberkullie geneukt?quote:Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey tardis ik heb gister gezondigd
aiiii... succes manquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachting
nee gefapt na 5 dagen clean te zijnquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Oberkullie geneukt?
Oh ik nu 12 dagen niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee gefapt na 5 dagen clean te zijn
hey, wrm?quote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey hzaw ik dacht gisternacht nog aan je
Thanksquote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat zet mijn oor in perspectief
Heftig vriend, hopelijk komt het allemaal goed.
ah fucked up manquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachting
Lijkt me afschuwelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben in Amsterdam, spannend he
heftig, sterktequote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
aii naai, hopelijk kan t gefixt wordenquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.
Probeer een kaaklijn bob.quote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, ga zoiets laten zien bij de kapper. Zal wel weer iets compleet anders uit komen maar ja
Misschien kom je Aber tegenquote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben in Amsterdam, spannend he
Ga je eerst Aber en daarna Opso neuken?quote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snel de trein naar groningen pakken
ik ginng fappenquote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iewhl
Wrm dacht je aan me :$
nee, they wishquote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je eerst Aber en daarna Opso neuken?
nee bedanktquote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haal ffe een nutty nut shake bij de shakebar dan. die is echt lekker
Kind het is al opgelost.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of je moet doorverbonden worden met een andere afdeling
ben ik jonger geworden?quote:Op maandag 26 september 2016 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kind het is al opgelost.
Nu mijn rijschool bellen om extra lessen in te plannen omdat ik een pauperige chauffeur ben.
hard gewordenquote:Op maandag 26 september 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld. Kan ook met pony, maar ben ik zelf niet zo weg van.
[ afbeelding ]
ahaha ik had je per ongeluk bijna gerapporteerd ipv gequote. hoe grappig is dat op een schaal van 9 tot 10 ?quote:Op maandag 26 september 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haal m'n shakes liever bij BozeHaas
9quote:Op maandag 26 september 2016 13:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahaha ik had je per ongeluk bijna gerapporteerd ipv gequote. hoe grappig is dat op een schaal van 9 tot 10 ?
En dan straks knoflooksaus gaan spuiten zeker. Viezerd.quote:
Ooit ook eens gehad dat ik ipv polikliniekummer gewoon ziekenhuis belde, werd 5 keer doorverwezen en had spijt dat ik niet gewoon meteen had opgehangen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of je moet doorverbonden worden met een andere afdeling
knoflooksausquote:Op maandag 26 september 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En dan straks knoflooksaus gaan spuiten zeker. Viezerd.
je weet het niet. mss bedoelde ik wel dat ik nooit zo laag gescoord hebquote:Op maandag 26 september 2016 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha moest lachen want hugecool is dus lager dan een 9, de lelijkerd
ik zou niet gepikt hebbenquote:Op maandag 26 september 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ooit ook eens gehad dat ik ipv polikliniekummer gewoon ziekenhuis belde, werd 5 keer doorverwezen en had spijt dat ik niet gewoon meteen had opgehangen.
Ik ben uit dat clubje gestapt gisterenavond.quote:Op maandag 26 september 2016 12:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Toch celibatair gebleven.
Ik voel me zeer vereerd door het feit dat jij mij weer gedeblokkeerd hebt. Ik zal mijn best doen aan je verwachtingen te voldoen en soortgelijke situaties te voorkomen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niels heeft een aparte fetisj
Zou een godsgeschenk zijn na al die jaren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel handig, dan is je klacht waarschijnlijk al over
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoenquote:Op maandag 26 september 2016 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd door het feit dat jij mij weer gedeblokkeerd hebt. Ik zal mijn best doen aan je verwachtingen te voldoen en soortgelijke situaties te voorkomen.
mag ik alvast antwoord gevenquote:Op maandag 26 september 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoen
Wat heeft je doen besluiten mij te deblokkeren?quote:Op maandag 26 september 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, ik ben benieuwd of je daaraan kan voldoen
quote:Op maandag 26 september 2016 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou een godsgeschenk zijn na al die jaren.
U mag altijd uw mening ventileren, maar besef goed dat het slechts uw mening blijftquote:Op maandag 26 september 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik alvast antwoord geven
Dat gebeurt toch automatisch? Hoe heb je dat betaald dan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is Danny snel met abonnementen bijschrijven.
hij gaat je teleurstellen ondanks je relatief lage verwachtingenquote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
U mag altijd uw mening ventileren, maar besef goed dat het slechts uw mening blijft
Ik heb hem gekregen van iemand.quote:Op maandag 26 september 2016 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch automatisch? Hoe heb je dat betaald dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |