Alleen dan, maar hij is de enige die ze mag plaatsen.quote:Op maandag 26 september 2016 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dus zeker ook niet als hij ze zelf plaatst in het het topic over zijn vlogs?
Je bent zelf gallisch.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz is alleen nog dat Gallische dorpje wat dapper weerstand biedt.
oh, maar ik lees dat bradder nu zn account niet zelf zou hebben verwijdertquote:Op maandag 26 september 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dan, maar hij is de enige die ze mag plaatsen.
niet alleen de vlog, gewoon de gehele karikatuurquote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
Het houdt de gemoederen wel bezig, zo'n vlog.
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.quote:
Ja, al wel eens over gedacht. Maar ik heb niet echt inspiratie wat ik dan zou moeten filmen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.
Kweenie hoor, de tendens is wel dat je je als een zo'n groot mogelijk retard moet gedragen om een beetje views binnen te harken. Dan doel ik niet op Braddie maar op een E. Knol, boef en aanverwante pranksters.quote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.
Ach, komt de FOK!-views wel ten goede, dus laat maar gaanquote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar mensen op FOK! mogen er ook niet over praten.
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicksquote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, al wel eens over gedacht. Maar ik heb niet echt inspiratie wat ik dan zou moeten filmen.
Haha.quote:Op maandag 26 september 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicks
Godverquote:Op maandag 26 september 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicks
Moet ik wel stoppen met scheren.quote:Op maandag 26 september 2016 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.En dat Fylax zichzelf dan verkleed als asielzoeker?
En waar moet ik als asielzoeker dan over zeuren?quote:Op maandag 26 september 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, baard kan je gewoon tekenen met mascara en oogpotlood.
Gewoon dat je niet tevreden bent met je bed, bad en brood.quote:Op maandag 26 september 2016 09:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waar moet ik als asielzoeker dan over zeuren?
Ik verwacht echt dat zoiets opgepakt wordt door de MSM omdat ze het serieus nemen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat je niet tevreden bent met je bed, bad en brood.
En tijdens je klacht natuurlijk een beetje pssten naar meisjes.
Wat is MSM?quote:Op maandag 26 september 2016 09:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat zoiets opgepakt wordt door de MSM omdat ze het serieus nemen.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat je baard zó goed lukt met die make-up hoor.
Als je het echt professioneel zou aanpakken denk ik dat je heel veel Henks en Ingrids over de zeik kan laten gaan.quote:Op maandag 26 september 2016 09:32 schreef Chai het volgende:
NWS / Angst in Oude Pekela groot na aanranding 12-jarig meisje
Dacht misschien dit soort media. Die Facebook als enige bron voor een nieuwsbericht gebruiken.Zie ik msm nog niet doen.
Het is dan ook voor veel vloggers gewoon hun baanquote:Op maandag 26 september 2016 09:35 schreef Kurovski het volgende:
De hoeveelheid reclame bij de meeste vlogs maakt wel duidelijk waar het de betreffende vloggers om te doen is.
Juist niet. Zijn er in Nederland maximaal 50 die er genoeg inkomsten uithalen om van te kunnen leven. Dat is heel weinig op de hele groep.quote:Op maandag 26 september 2016 09:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is dan ook voor veel vloggers gewoon hun baan
Dan zou ik het anders aanpakken. Met sluikreclame ipv reclameblokken. Als je succesvolle vids hebt kun je best wat merknamen van produkten of diensten die je gebruikt promoten.quote:Op maandag 26 september 2016 09:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is dan ook voor veel vloggers gewoon hun baan
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ze dat niet doen?quote:Op maandag 26 september 2016 09:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan zou ik het anders aanpakken. Met sluikreclame ipv reclameblokken. Als je succesvolle vids hebt kun je best wat merknamen van produkten of diensten die je gebruikt promoten.
Mn melkquote:Op maandag 26 september 2016 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ze dat niet doen?Meneer open deur.
Verreweg de meeste vlogs gebruiken reclameblokken, vaak ook nog 'ns halverwege een keer extra. Die mensen willen het onderste uit de kan. Als je het gewoon bij sluikreclame houdt is dat niet irritant wat mij betreft. De hoeveelheid reclame op internet begint een beetje ernstige vormen aan te nemen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ze dat niet doen?Meneer open deur.
Nou wat een revolutionair ben je toch. Al die vloggers die het zo dom hebben aangepakt al die tijd.quote:Op maandag 26 september 2016 09:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan zou ik het anders aanpakken. Met sluikreclame ipv reclameblokken. Als je succesvolle vids hebt kun je best wat merknamen van produkten of diensten die je gebruikt promoten.
Heeft absoluut niets met het verdienmodel dat Google aanbiedt te maken inderdaad. Vervloekt Enzoknol!quote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verreweg de meeste vlogs gebruiken reclameblokken, vaak ook nog 'ns halverwege nog een keer. Die mensen willen het onderste uit de kan. Als je het gewoon bij sluikreclame houdt is dat niet irritant wat mij betreft. De hoeveelheid reclame op internet begint een beetje ernstige vormen aan te nemen.
Gast, in 9 van de 10 vlogs zit sluikreclamequote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verreweg de meeste vlogs gebruiken reclameblokken, vaak ook nog 'ns halverwege een keer extra. Die mensen willen het onderste uit de kan. Als je het gewoon bij sluikreclame houdt is dat niet irritant wat mij betreft. De hoeveelheid reclame op internet begint een beetje ernstige vormen aan te nemen.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou wat een revolutionair ben je toch. Al die vloggers die het zo dom hebben aangepakt al die tijd.
Maak jezelf dat maar wijs jaquote:Op maandag 26 september 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
Mensen hier missen m'n punt een beetje geloof ik.
Dat is wel een favorietje van je als mensen het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
Mensen hier missen m'n punt een beetje geloof ik.
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.quote:Op maandag 26 september 2016 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is wel een favorietje van je als mensen het niet met je eens zijn.
quote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
niels plsquote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
quote:
Kom het zo over ja? Voel je je flink afgezeken?quote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom het zo over ja? Voel je je flink afgezeken?
En als Braddie iets zegt waar we het niet mee eens zijn voelt hij zich flink gebasht.
Ik ben gek op thematiek.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Suiker is pure 'drugs', jullie gaan allemaal doodt.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ik uitslapen ben ik gewoon om 07.00 uur klaarwakker gvd
Krampachtig hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Hoopte dat je zou zeggen "Nou dat is wel kort door de bocht hoor Chai. Zo zit het niet helemaal."quote:
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal.quote:
Nou nou nou nouquote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
ah kut, net een peer gegeten.quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Maak jezelf dat maar wijs jaquote:Op maandag 26 september 2016 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal.![]()
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
mijn baas ontwijkenquote:
Klopt, ik ben hondsdepressief, maar ik deed het ook al toen ik vet gelukkig was.quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Kijk, de hele tijd mij gaan napraten maakt het er niet gezelliger op. Feitelijk gewoon naar gedrag. Kun je je afvragen waarom mensen dat doen. Enige conclusie die ik heb is dat die mensen zelf een rotleven hebben.
Ik vertel hier niks nieuws mee natuurlijk. Weten die mensen best zelf.
ins_473849quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Kijk, de hele tijd mij gaan napraten maakt het er niet gezelliger op. Feitelijk gewoon naar gedrag. Kun je je afvragen waarom mensen dat doen. Enige conclusie die ik heb is dat die mensen zelf een rotleven hebben.
Wat een rare conclusie. Kun je meer vertellen over hoe je daarbij komt?quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Oh weet niet, maar wel dicht denk ik?quote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
is nou die KLH SC gewoon verwijderd? Kan hem nergens vinden
Je bent dus nooit gelukkig geweestquote:Op maandag 26 september 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hondsdepressief, maar ik deed het ook al toen ik vet gelukkig was.
Kan het niet in pohi van Drug vinden, weet alleen dat hij de TS wasquote:Op maandag 26 september 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh weet niet, maar wel dicht denk ik?
ja chai, geef maar toe. eigenlijk ben je een zielig hoopje ellendequote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Kun je meer vertellen over hoe je daarbij komt?
Ik heb nooit de neiging om op die manier voor mensen te denken.
Was hij er echt?quote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
is nou die KLH SC gewoon verwijderd? Kan hem nergens vinden
Nee eigenlijk ben ik op mijn gelukkigst sinds 2,5 jaar.quote:Op maandag 26 september 2016 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja chai, geef maar toe. eigenlijk ben je een zielig hoopje ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |