Als Frozen-assassin als een smaak was dan was hij vanille.quote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent beetje te standaard voor fok eigenlijk
juistquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als Frozen-assassin als een smaak was dan was hij vanille.
Definieer standaard?quote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent beetje te standaard voor fok eigenlijk
hazelnootquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
welke ijssmaak zou ik zijn?
Dan ben jij zeker triple chocolate want wil jou altijd welquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als Frozen-assassin als een smaak was dan was hij vanille.
Sinaasappel ofzoquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je krijgt er lkkr karamelsaus bij bbyquote:Op zondag 25 september 2016 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker triple chocolate want wil jou altijd wel
ja omdat smerig ;s .........quote:Op zondag 25 september 2016 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinaasappel ofzo
Zo'n smaak die bijna niemand neemt
Wil m'n fudge vullen met jouquote:Op zondag 25 september 2016 23:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
je krijgt er lkkr karamelsaus bij bby
Ahwquote:Op zondag 25 september 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja omdat smerig ;s .........
vind wel jammer dat ik niet van mezelf mag eten in beide gevallen
Jij magnum almond omdat dat mijn favoriet isquote:Op zondag 25 september 2016 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker triple chocolate want wil jou altijd wel
neequote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga jullie allemaal eens even een nachtje negeren, aju
Rubberquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ruilen? Ik heb buren die of ruzie maken of liggen te neuken. Da doen ze met zo'n kabaal dat het soms met is of we een trio hebben.quote:
een paar jaar geleden kwam ik nog wel eens in deze SC, dit is de eertse keer sinds een lange tijdquote:Op zondag 25 september 2016 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hallo vrind jou heb ik nog niet eerder gezien
Ben je arischquote:Op zondag 25 september 2016 23:20 schreef KLTZK het volgende:
[..]
een paar jaar geleden kwam ik nog wel eens in deze SC, dit is de eertse keer sinds een lange tijd
jaquote:
Dat krijg ik hiernaquote:Op zondag 25 september 2016 23:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb buren die of ruzie maken of liggen te neuken. Da doen ze met zo'n kabaal dat het soms met is of we een trio hebben.
ho ho dat gaat niet zomaarquote:Op zondag 25 september 2016 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA HOI WANNEER GAAN WE TROUWEN
En jij bent niet uitgenodigd?quote:
Fylax gaat huilen in een hoekjequote:Op zondag 25 september 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
NWS / [BREAKING] BRADDIE AKA MRBRADGE STOPT WEDEROM MET VLOGGEN [BREAKING]
Wtf
Zo dit zag ik niet aankomenquote:Op zondag 25 september 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
NWS / [BREAKING] BRADDIE AKA MRBRADGE STOPT WEDEROM MET VLOGGEN [BREAKING]
Wtf
ik rij ook paard trouwensquote:
heul niemandquote:Op zondag 25 september 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanne dramaqueen
[..]
Wiens kloon ben jij gvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op zondag 25 september 2016 23:44 schreef KLTZK het volgende:
SlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt op pinman aka wheeljack
wiequote:Op zondag 25 september 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slijmbal
Je lijkt op pinman aka wheeljack
hier word ik niet veel wijzer vanquote:
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletjequote:Op zondag 25 september 2016 23:20 schreef KLTZK het volgende:
[..]
een paar jaar geleden kwam ik nog wel eens in deze SC, dit is de eertse keer sinds een lange tijd
Ik ben godverdomme 65quote:Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletje
zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletje
Ben nu net klaar met werkeb jah.. dus ff eten halen omdat ik exht niet ga koken nu dus ben over 4 min bij mac op de dam dus wie wil meeten wees daarquote:
Anders dan andere McDonalds?quote:Op maandag 26 september 2016 00:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mac op damaltijd smerige rotzooi daar
quote:Op zondag 25 september 2016 23:45 schreef Montelly het volgende:
Wtf hoe heeft hij dat wijf hele nacht zitten verzorgen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Fylax hebben jullie het een en ander afgesproken over het posten op weblogquote:Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het wel jammer hoe mijn kanalen hier constant aandacht worden gegeven.
Niet dat ik het erg vind, echt zeker niet zelfs. Maar het is meer dat ik het een beetje vervelend vind dat er constant mensen moeten zijn die klikken om het klikken en alleen maar kut comments kunnen leveren en kunnen afzeiken en downvoten bijvoorbeeld.
Zo`n Paul en Fylax die mij nu constant aandacht geven m.b.t YouTube, ik word er moedeloos van.
Heb hem inderdaad voor m`n eerste kanaal hier (Bradge-TV volgens mij) afgesproken dat er wel iets geplaatst mocht worden eenmalig, maar het is nu al zo`n beetje elke scheet man..quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Fylax hebben jullie het een en ander afgesproken over het posten op weblog
Dan DM je hem dat hij ermee moet kappenquote:Op maandag 26 september 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb hem inderdaad voor m`n eerste kanaal hier (Bradge-TV volgens mij) afgesproken dat er wel iets geplaatst mocht worden eenmalig, maar het is nu al zo`n beetje elke scheet man..
quote:Op maandag 26 september 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Zwaar feestje gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
negeren ze je niet loop je alsnog te zeikenquote:Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Niet dat ik het erg vind, echt zeker niet zelfs. Maar het is meer dat ik het een beetje vervelend vind dat er constant mensen moeten zijn die klikken om het klikken en alleen maar kut comments kunnen leveren en kunnen afzeiken en downvoten bijvoorbeeld.
Zo`n Paul en Fylax die mij nu constant aandacht geven m.b.t YouTube, ik word er moedeloos van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Was het een date? Had je ook geblowd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#zoveelvragenYour beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 26 september 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]huh wat waar gaat dit overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was geen date, was een chilling bij mij thuis, en dat liep een beetje uit de hand.quote:Op maandag 26 september 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was het een date? Had je ook geblowd?
#zoveelvragen
heb je dr nog getrabamed?quote:Op maandag 26 september 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was geen date, was een chilling bij mij thuis, en dat liep een beetje uit de hand.
Ik had niet geblowd, wel wat gedronken.
Dan had je ons moeten DM'en. Je hebt ons nooit laten weten dat je het niet fijn vindt, sterker nog, je vond het kennelijk zelfs leuk dat wij je filmpjes op de weblog plaatsten. We hebben daar namelijk contact met jou over gehad (jij zegt dat dat alleen over het eerste kanaal ging, dat vind ik bullshit, zoiets is niet kanaalspecifiek)quote:Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat doe ik niet Fylax?quote:Op maandag 26 september 2016 01:12 schreef Fylax het volgende:
Ho ho ho, ga nou geen dingen zeggen die niet waar zijn, Braddie. Als ik ergens niet tegen kan is het wel als mensen liegen of onzin praten.
Sow als dit waar is dan ben ik het gwn eens met Fylax.. dat dat kan gebeuren is al een wonder op zichquote:Op maandag 26 september 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan had je ons moeten DM'en. Je hebt ons nooit laten weten dat je het niet fijn vindt, sterker nog, je vond het kennelijk zelfs leuk dat wij je filmpjes op de weblog plaatsten. We hebben daar namelijk contact met jou over gehad (jij zegt dat dat alleen over het eerste kanaal ging, dat vind ik bullshit, zoiets is niet kanaalspecifiek)
En daarbij reageerde je ook altijd onder de weblogjes. Bij het weblogje dat Paul gister nog online heeft gezet reageer je zelfs "_O_' Dus hoezo lul je nu opeens dat je er moedeloos van wordt? Je hebt de aandacht die je krijgt zelf in de hand hoor.
Ik vind dit echt niet tof om te lezen, Braddie. Ik dacht dat we goed contact hadden, jij en ik WhatsAppen vaak en wij hebben nóóit iets negatiefs van je gehoord. Dat je nu opeens zo over ons praat, dat vind ik echt niet tof.
Vind deze beterquote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Fylax 1
Braddie 0
[ afbeelding ]
Nee Braddie, zo gaat dat niet. Dat wij je wel eens hebben gevraagd of je het goed vindt, betekent niet dat we dat élke keer moeten vragen. We zijn niet verplicht overleg te plegen voordat we een filmpje online mogen zetten.quote:Op maandag 26 september 2016 01:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat doe ik niet Fylax?
Paul heeft mij geDMt m.b.t een filmpje online gooien, dat vond ik goed.
Jij had mij óók geDMt een poos terug m.b.t een vlog, vond ik ook goed.
Maar nu gebeurd het zonder overleg, en zo`n beetje alles word nu op de FrontPage gegooid.
Ik vind het niet erg dát het gebeurd, maar overleg dan wel even man...
Vond het zéker niet erg dat je die filmpjes online gooide, absoluut niet.quote:Op maandag 26 september 2016 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee Braddie, zo gaat dat niet. Dat wij je wel eens hebben gevraagd of je het goed vindt, betekent niet dat we dat élke keer moeten vragen. We zijn niet verplicht overleg te plegen voordat we een filmpje online mogen zetten.
Nogmaals, we hebben contact met jou gehad, je vond het totaal niet erg als we jouw filmpjes op een normale manier op de Weblog zetten.
Als je het écht zo erg vond dat we meerdere filmpjes op de Weblog hebben geplaatst, had je aan de bel moeten trekken. Nu achteraf gaan zeggen dat het te veel was en dat je er moedeloos van wordt slaat namelijk nergens op. Wil je nogmaals erop herinneren dat je nota bene gister nogop een item van jou hebt gereageerd.
Had dan eerder aan de bel getrokken, er zijn zoveel filmpjes van jou geplaatst. Wat hebben we er nou aan dat je achteraf gaat zeggen dat je het allemaal toch niet tof vond? Je reageerde echt bij élk berichtje in de reacties..quote:Op maandag 26 september 2016 01:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vond het zéker niet erg dat je die filmpjes online gooide, absoluut niet.
Maar het gebeurd nu keer op keer op keer, als het eenmalig was geweest prima, maar elke week staan er nu Braddie filmpjes tussen op de FP.. en wil mij nergens mee bemoeien, maar dacht dat jullie de FP wat serieuzer wilde aanpakken? En aan de berichten te lezen zitten er ook bar weinig mensen te wachten op FP berichten van een nietszeggende FOK! forummer...
Met alle respect want jij schrijft verder hartstikke leuk, maar denk niet dat ik er echt tussen pas op die Frontpage.
Serieus genomen worden > Jouw schrijfstijl > Mijn filmpjes, dat kan niet man..
Ik reageer inderdaad bij elk berichtje in de reacties.quote:Op maandag 26 september 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had dan eerder aan de bel getrokken, er zijn zoveel filmpjes van jou geplaatst. Wat hebben we er nou aan dat je achteraf gaat zeggen dat je het allemaal toch niet tof vond? Je reageerde echt bij élk berichtje in de reacties..
Epicquote:Op maandag 26 september 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
We bekijken je vlogss altijd op de beamer in de klas
Ja nou, dan heb ik toch gelijk of niet? Als je het echt zo erg vond, had je niet gereageerd én had je ons aangesproken. Dan hadden we er samen kunnen uitkomen. Als je nu achteraf gaat zeggen dat je moedeloos wordt van Paul en mij, tsja.. Daar kunnen we niks mee.quote:Op maandag 26 september 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik reageer inderdaad bij elk berichtje in de reacties.
Nouja, je hebt altijd zeikerds erbij zitten. Mensen reageren ook sneller iets negatiefs dan iets positiefs, dat merk ik vaak genoeg. Als ik alleen al kijk naar de views, zou ik niet zeggen dat mensen er niet op zitten te wachten.quote:En afgaande van de reacties bij die berichtjes waarin ik door jan en alleman word afgezeken en mijzelf weer moet zitten te verdedigen doe ik een wilde gok door te zeggen dat er niet echt mensen zitten te wachten op mijn vlogs op de Frontpage.
Je moet sowieso even bedenken dat je filmpjes op de Weblog geplaatst zijn, die toevallig ook op de FP getoond worden. Maar de Frontpage is gewoon de Frontpage. Daar staat vanalles, nieuws, filmpjes, reviews, etc.quote:Nogmaals de Frontpage wilde geloof ik graag groeien toch? Serieuzer genomen worden, zo gaat dat op die manier denk ik niet echt gebeuren..
klotequote:Op maandag 26 september 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil water drinken naar heb het gevoel dat als ik teveel dribk ik over mijn nek ga
FYLAXquote:Op maandag 26 september 2016 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou, dan heb ik toch gelijk of niet? Als je het echt zo erg vond, had je niet gereageerd én had je ons aangesproken. Dan hadden we er samen kunnen uitkomen. Als je nu achteraf gaat zeggen dat je moedeloos wordt van Paul en mij, tsja.. Daar kunnen we niks mee.
[..]
Nouja, je hebt altijd zeikerds erbij zitten. Mensen reageren ook sneller iets negatiefs dan iets positiefs, dat merk ik vaak genoeg. Als ik alleen al kijk naar de views, zou ik niet zeggen dat mensen er niet op zitten te wachten.
[..]
Je moet sowieso even bedenken dat je filmpjes op de Weblog geplaatst zijn, die toevallig ook op de FP getoond worden. Maar de Frontpage is gewoon de Frontpage. Daar staat vanalles, nieuws, filmpjes, reviews, etc.
Ik ga morgen vragen of dit ook magquote:Op maandag 26 september 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
We bekijken je vlogss altijd op de beamer in de klas
Je hebt wel gelijk man.quote:Op maandag 26 september 2016 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou, dan heb ik toch gelijk of niet? Als je het echt zo erg vond, had je niet gereageerd én had je ons aangesproken. Dan hadden we er samen kunnen uitkomen. Als je nu achteraf gaat zeggen dat je moedeloos wordt van Paul en mij, tsja.. Daar kunnen we niks mee.
[..]
Nouja, je hebt altijd zeikerds erbij zitten. Mensen reageren ook sneller iets negatiefs dan iets positiefs, dat merk ik vaak genoeg. Als ik alleen al kijk naar de views, zou ik niet zeggen dat mensen er niet op zitten te wachten.
[..]
Je moet sowieso even bedenken dat je filmpjes op de Weblog geplaatst zijn, die toevallig ook op de FP getoond worden. Maar de Frontpage is gewoon de Frontpage. Daar staat vanalles, nieuws, filmpjes, reviews, etc.
Nee oke, ik weet ook dat je het niet persoonlijk of verkeerd bedoeld, dat doe ik zelf ook niet. Onthoud dat ik je echt een toffe kerel vind en dat ik erg fijn met je kan praten.quote:Op maandag 26 september 2016 01:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk man.
Denk alleen dat het voornamelijk leedvermaak is.
En dat maakt mij gewoon chagrijnig om het hele gebeuren, is echt geen persoonlijke aanval man
quote:Had net die video opgenomen waarin ik meld dat ik een pauze neem i.v.m die privacy claim van die chick die ik aan m`n broek had hangen.
Had je daar in een video over verteld?quote:Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar gingen die spoilers over van net in dit topic
Oh haha.quote:Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Komt er op neer dat ik een Q&A had, toen vroeg iemand waar ik het meeste spijt van had, toen zei ik dat het was toen ik * insert naam * Had gezoend op een feestje bij mij thuis.
Dat heeft ze gezien en toen heeft ze die claim ingediend
Niet zo hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je daar in een video over verteld?
Jij maakt ook elke dag weer bijzondere dingen mee,quote:Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Komt er op neer dat ik een Q&A had, toen vroeg iemand waar ik het meeste spijt van had, toen zei ik dat het was toen ik * insert naam * Had gezoend op een feestje bij mij thuis.
Dat heeft ze gezien en toen heeft ze die claim ingediend
quote:Op maandag 26 september 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet zo hoor.
In die video zei ik:Misschien was dat ook niet heel slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nee, was het ook nietquote:Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien was dat ook niet heel slim.
En nu heb je ban op YT?quote:Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, was het ook niet![]()
Maar then again, ik noemde geen woonplaats, geen achternaam, had iedereen met die naam kunnen zijn, maar ze stuurde een berichtje met dat ze het niet tof vond, en had een Copyright claim ingediend
en wat was dat dan met die bassie en adriaan?quote:Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, was het ook niet![]()
Maar then again, ik noemde geen woonplaats, geen achternaam, had iedereen met die naam kunnen zijn, maar ze stuurde een berichtje met dat ze het niet tof vond, en had een Copyright claim ingediend
Je mag niet zomaar muziek gebruiken.quote:Op maandag 26 september 2016 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
en wat was dat dan met die bassie en adriaan?
Creatief lenen mag wel.quote:Op maandag 26 september 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag niet zomaar muziek gebruiken.
Tis weer vroeg. Zo maar eens aan de slag gaan.quote:
Ben al bezig.quote:Op maandag 26 september 2016 05:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tis weer vroeg. Zo maar eens aan de slag gaan.
Maar al wel eerder gewoon aan het werk toch? En dan niet enkel schepen volgen.quote:Op maandag 26 september 2016 06:11 schreef zeer het volgende:
Ik blijf voorlopig ook thuis. Beetje reismoe. Ik zal er toch weer aan moeten geloven over een maand of 2 zoiets.
Thuis blijven hangen werkt bij mij niet.
Op pad zijn kost me veel geld. Heb het er voor over.
Wat is je dichtstbijzijnde vliegveld?quote:Op maandag 26 september 2016 07:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar al wel eerder gewoon aan het werk toch? En dan niet enkel schepen volgen.
EHTEquote:Op maandag 26 september 2016 07:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat is je dichtstbijzijnde vliegveld?
Teugequote:Op maandag 26 september 2016 07:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Twente.
Er zitten gewoon echt geen vliegvelden in de buurt.
En anders Lemelerveld.
quote:Op maandag 26 september 2016 07:39 schreef zeer het volgende:
[..]
oh dacht dat dat eind hoven treurig eerpoort was
Heb geen nieuwe gehad sinds de vorige keer dat je me er naar vroeg. Verwacht vandaag wel een telefoontje.quote:
Spannend he. Net als dat je eindexamens hebt gehad.quote:Op maandag 26 september 2016 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb geen nieuwe gehad sinds de vorige keer dat je me er naar vroeg. Verwacht vandaag wel een telefoontje.
Dat vond ik helemaal niet spannend. Wist wel dat ik binnen was.quote:Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Spannend he. Net als dat je eindexamens hebt gehad.
dhat dominancequote:Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet spannend. Wist wel dat ik binnen was.
Maar als je zo slim en zelfverzekerd was, waarom deed je dan havo ipv vwo? Nou?quote:Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet spannend. Wist wel dat ik binnen was.
kei harde vragen hierquote:Op maandag 26 september 2016 07:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als je zo slim en zelfverzekerd was, waarom deed je dan havo ipv vwo? Nou?
Zodat ik lekker zeker kon zijn bij de eindexamens natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 07:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als je zo slim en zelfverzekerd was, waarom deed je dan havo ipv vwo? Nou?
anders had je gewoon wel een baan gehad zeker?quote:Op maandag 26 september 2016 08:03 schreef Kurovski het volgende:
In België doen ze nog aan een derde gesprek ook. Ik ga een beetje drie keer komen opdraven. Wat denken ze nou? Met 1 gesprek moet het gewoon duidelijk zijn. Daarna nog een interview met meerdere mensen via Skype vind ik geen probleem, maar ik kom niet twee keer opdraven.
Beetje voorspelbare reaktie, vind je niet? Ik had 'm zelfs ook van jou verwacht.quote:Op maandag 26 september 2016 08:05 schreef zeer het volgende:
[..]
anders had je gewoon wel een baan gehad zeker?
Zit je nu tijdelijk zonder werk dan?quote:Op maandag 26 september 2016 08:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje voorspelbare reaktie, vind je niet? Ik had 'm zelfs ook van jou verwacht.
tijdelijkquote:Op maandag 26 september 2016 08:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit je nu tijdelijk zonder werk dan?
Part time job.quote:Op maandag 26 september 2016 08:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit je nu tijdelijk zonder werk dan?
was ama niet ook jarig?quote:Op maandag 26 september 2016 08:21 schreef Chai het volgende:
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIER
Dat was gisteren idd.quote:Op maandag 26 september 2016 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was ama niet ook jarig?
of was dat gisteren?
Gewoon lekker met arrogante houding en bierflesje in je hand op recruiters afgaan en ze nemen je zo aanquote:Op maandag 26 september 2016 08:05 schreef zeer het volgende:
[..]
anders had je gewoon wel een baan gehad zeker?
??? ik maak elke week reclame voor je en nu ga je op me haten?quote:Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vertrouw geen enkele post meer die over bierflesjes gaan.quote:Op maandag 26 september 2016 08:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon lekker met arrogante houding en bierflesje in je hand op recruiters afgaan en ze nemen je zo aan
Blijkbaar is de reclame ongewenst.quote:Op maandag 26 september 2016 08:42 schreef Paul het volgende:
[..]
??? ik maak elke week reclame voor je en nu ga je op me haten?
Hij was er altijd blij mee hoorquote:Op maandag 26 september 2016 08:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Blijkbaar is de reclame ongewenst.
het is gewoon niet de bedoeling dat mensen naar zn kanaal kijken..quote:Op maandag 26 september 2016 08:42 schreef Paul het volgende:
[..]
??? ik maak elke week reclame voor je en nu ga je op me haten?
Alleen in stilte, zonder dat er reacties op komen. Dus wel views, maar geen enkele kritische noot.quote:Op maandag 26 september 2016 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is gewoon niet de bedoeling dat mensen naar zn kanaal kijken..
reacties waren toch sowieso al uitgeschakeldquote:Op maandag 26 september 2016 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen in stilte, zonder dat er reacties op komen. Dus wel views, maar geen enkele kritische noot.
Ja maar mensen op FOK! mogen er ook niet over praten.quote:Op maandag 26 september 2016 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reacties waren toch sowieso al uitgeschakeld
ah ja, dus zeker ook niet als hij ze zelf plaatst in het het topic over zijn vlogs?quote:Op maandag 26 september 2016 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar mensen op FOK! mogen er ook niet over praten.
Alleen dan, maar hij is de enige die ze mag plaatsen.quote:Op maandag 26 september 2016 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dus zeker ook niet als hij ze zelf plaatst in het het topic over zijn vlogs?
Je bent zelf gallisch.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz is alleen nog dat Gallische dorpje wat dapper weerstand biedt.
oh, maar ik lees dat bradder nu zn account niet zelf zou hebben verwijdertquote:Op maandag 26 september 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dan, maar hij is de enige die ze mag plaatsen.
niet alleen de vlog, gewoon de gehele karikatuurquote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
Het houdt de gemoederen wel bezig, zo'n vlog.
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.quote:
Ja, al wel eens over gedacht. Maar ik heb niet echt inspiratie wat ik dan zou moeten filmen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.
Kweenie hoor, de tendens is wel dat je je als een zo'n groot mogelijk retard moet gedragen om een beetje views binnen te harken. Dan doel ik niet op Braddie maar op een E. Knol, boef en aanverwante pranksters.quote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.
Ach, komt de FOK!-views wel ten goede, dus laat maar gaanquote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar mensen op FOK! mogen er ook niet over praten.
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicksquote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, al wel eens over gedacht. Maar ik heb niet echt inspiratie wat ik dan zou moeten filmen.
Haha.quote:Op maandag 26 september 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicks
Godverquote:Op maandag 26 september 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicks
Moet ik wel stoppen met scheren.quote:Op maandag 26 september 2016 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.En dat Fylax zichzelf dan verkleed als asielzoeker?
En waar moet ik als asielzoeker dan over zeuren?quote:Op maandag 26 september 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, baard kan je gewoon tekenen met mascara en oogpotlood.
Gewoon dat je niet tevreden bent met je bed, bad en brood.quote:Op maandag 26 september 2016 09:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waar moet ik als asielzoeker dan over zeuren?
Ik verwacht echt dat zoiets opgepakt wordt door de MSM omdat ze het serieus nemen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat je niet tevreden bent met je bed, bad en brood.
En tijdens je klacht natuurlijk een beetje pssten naar meisjes.
Wat is MSM?quote:Op maandag 26 september 2016 09:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat zoiets opgepakt wordt door de MSM omdat ze het serieus nemen.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat je baard zó goed lukt met die make-up hoor.
Als je het echt professioneel zou aanpakken denk ik dat je heel veel Henks en Ingrids over de zeik kan laten gaan.quote:Op maandag 26 september 2016 09:32 schreef Chai het volgende:
NWS / Angst in Oude Pekela groot na aanranding 12-jarig meisje
Dacht misschien dit soort media. Die Facebook als enige bron voor een nieuwsbericht gebruiken.Zie ik msm nog niet doen.
Het is dan ook voor veel vloggers gewoon hun baanquote:Op maandag 26 september 2016 09:35 schreef Kurovski het volgende:
De hoeveelheid reclame bij de meeste vlogs maakt wel duidelijk waar het de betreffende vloggers om te doen is.
Juist niet. Zijn er in Nederland maximaal 50 die er genoeg inkomsten uithalen om van te kunnen leven. Dat is heel weinig op de hele groep.quote:Op maandag 26 september 2016 09:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is dan ook voor veel vloggers gewoon hun baan
Dan zou ik het anders aanpakken. Met sluikreclame ipv reclameblokken. Als je succesvolle vids hebt kun je best wat merknamen van produkten of diensten die je gebruikt promoten.quote:Op maandag 26 september 2016 09:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is dan ook voor veel vloggers gewoon hun baan
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ze dat niet doen?quote:Op maandag 26 september 2016 09:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan zou ik het anders aanpakken. Met sluikreclame ipv reclameblokken. Als je succesvolle vids hebt kun je best wat merknamen van produkten of diensten die je gebruikt promoten.
Mn melkquote:Op maandag 26 september 2016 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ze dat niet doen?Meneer open deur.
Verreweg de meeste vlogs gebruiken reclameblokken, vaak ook nog 'ns halverwege een keer extra. Die mensen willen het onderste uit de kan. Als je het gewoon bij sluikreclame houdt is dat niet irritant wat mij betreft. De hoeveelheid reclame op internet begint een beetje ernstige vormen aan te nemen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ze dat niet doen?Meneer open deur.
Nou wat een revolutionair ben je toch. Al die vloggers die het zo dom hebben aangepakt al die tijd.quote:Op maandag 26 september 2016 09:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan zou ik het anders aanpakken. Met sluikreclame ipv reclameblokken. Als je succesvolle vids hebt kun je best wat merknamen van produkten of diensten die je gebruikt promoten.
Heeft absoluut niets met het verdienmodel dat Google aanbiedt te maken inderdaad. Vervloekt Enzoknol!quote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verreweg de meeste vlogs gebruiken reclameblokken, vaak ook nog 'ns halverwege nog een keer. Die mensen willen het onderste uit de kan. Als je het gewoon bij sluikreclame houdt is dat niet irritant wat mij betreft. De hoeveelheid reclame op internet begint een beetje ernstige vormen aan te nemen.
Gast, in 9 van de 10 vlogs zit sluikreclamequote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verreweg de meeste vlogs gebruiken reclameblokken, vaak ook nog 'ns halverwege een keer extra. Die mensen willen het onderste uit de kan. Als je het gewoon bij sluikreclame houdt is dat niet irritant wat mij betreft. De hoeveelheid reclame op internet begint een beetje ernstige vormen aan te nemen.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou wat een revolutionair ben je toch. Al die vloggers die het zo dom hebben aangepakt al die tijd.
Maak jezelf dat maar wijs jaquote:Op maandag 26 september 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
Mensen hier missen m'n punt een beetje geloof ik.
Dat is wel een favorietje van je als mensen het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
Mensen hier missen m'n punt een beetje geloof ik.
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.quote:Op maandag 26 september 2016 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is wel een favorietje van je als mensen het niet met je eens zijn.
quote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
niels plsquote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
quote:
Kom het zo over ja? Voel je je flink afgezeken?quote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom het zo over ja? Voel je je flink afgezeken?
En als Braddie iets zegt waar we het niet mee eens zijn voelt hij zich flink gebasht.
Ik ben gek op thematiek.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Suiker is pure 'drugs', jullie gaan allemaal doodt.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ik uitslapen ben ik gewoon om 07.00 uur klaarwakker gvd
Krampachtig hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Hoopte dat je zou zeggen "Nou dat is wel kort door de bocht hoor Chai. Zo zit het niet helemaal."quote:
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal.quote:
Nou nou nou nouquote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
ah kut, net een peer gegeten.quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Maak jezelf dat maar wijs jaquote:Op maandag 26 september 2016 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal.![]()
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
mijn baas ontwijkenquote:
Klopt, ik ben hondsdepressief, maar ik deed het ook al toen ik vet gelukkig was.quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Kijk, de hele tijd mij gaan napraten maakt het er niet gezelliger op. Feitelijk gewoon naar gedrag. Kun je je afvragen waarom mensen dat doen. Enige conclusie die ik heb is dat die mensen zelf een rotleven hebben.
Ik vertel hier niks nieuws mee natuurlijk. Weten die mensen best zelf.
ins_473849quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Kijk, de hele tijd mij gaan napraten maakt het er niet gezelliger op. Feitelijk gewoon naar gedrag. Kun je je afvragen waarom mensen dat doen. Enige conclusie die ik heb is dat die mensen zelf een rotleven hebben.
Wat een rare conclusie. Kun je meer vertellen over hoe je daarbij komt?quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Oh weet niet, maar wel dicht denk ik?quote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
is nou die KLH SC gewoon verwijderd? Kan hem nergens vinden
Je bent dus nooit gelukkig geweestquote:Op maandag 26 september 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hondsdepressief, maar ik deed het ook al toen ik vet gelukkig was.
Kan het niet in pohi van Drug vinden, weet alleen dat hij de TS wasquote:Op maandag 26 september 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh weet niet, maar wel dicht denk ik?
ja chai, geef maar toe. eigenlijk ben je een zielig hoopje ellendequote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Kun je meer vertellen over hoe je daarbij komt?
Ik heb nooit de neiging om op die manier voor mensen te denken.
Was hij er echt?quote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
is nou die KLH SC gewoon verwijderd? Kan hem nergens vinden
Nee eigenlijk ben ik op mijn gelukkigst sinds 2,5 jaar.quote:Op maandag 26 september 2016 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja chai, geef maar toe. eigenlijk ben je een zielig hoopje ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |