abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2016 @ 01:10:51 #101
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567617
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Was geen date, was een chilling bij mij thuis, en dat liep een beetje uit de hand.
Ik had niet geblowd, wel wat gedronken.
heb je dr nog getrabamed?
Ik ben geil
pi_165567619
Ho ho ho, ga nou geen dingen zeggen die niet waar zijn, Braddie. Als ik ergens niet tegen kan is het wel als mensen liegen of onzin praten. :{
(she/her)
  maandag 26 september 2016 @ 01:13:19 #103
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567624
BITCHFIGHT!!!!!!!!
Ik ben geil
pi_165567635
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:

Zo`n Paul en Fylax die mij nu constant aandacht geven m.b.t YouTube, ik word er moedeloos van.
Dan had je ons moeten DM'en. Je hebt ons nooit laten weten dat je het niet fijn vindt, sterker nog, je vond het kennelijk zelfs leuk dat wij je filmpjes op de weblog plaatsten. We hebben daar namelijk contact met jou over gehad (jij zegt dat dat alleen over het eerste kanaal ging, dat vind ik bullshit, zoiets is niet kanaalspecifiek)

En daarbij reageerde je ook altijd onder de weblogjes. Bij het weblogje dat Paul gister nog online heeft gezet reageer je zelfs "_O_' Dus hoezo lul je nu opeens dat je er moedeloos van wordt? Je hebt de aandacht die je krijgt zelf in de hand hoor.

Ik vind dit echt niet tof om te lezen, Braddie. Ik dacht dat we goed contact hadden, jij en ik WhatsAppen vaak en wij hebben nóóit iets negatiefs van je gehoord. Dat je nu opeens zo over ons praat, dat vind ik echt niet tof.
(she/her)
pi_165567640
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:12 schreef Fylax het volgende:
Ho ho ho, ga nou geen dingen zeggen die niet waar zijn, Braddie. Als ik ergens niet tegen kan is het wel als mensen liegen of onzin praten. :{
Dat doe ik niet Fylax?
Paul heeft mij geDMt m.b.t een filmpje online gooien, dat vond ik goed.
Jij had mij óók geDMt een poos terug m.b.t een vlog, vond ik ook goed.

Maar nu gebeurd het zonder overleg, en zo`n beetje alles word nu op de FrontPage gegooid.
Ik vind het niet erg dát het gebeurd, maar overleg dan wel even man...
  maandag 26 september 2016 @ 01:17:02 #106
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567643
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dan had je ons moeten DM'en. Je hebt ons nooit laten weten dat je het niet fijn vindt, sterker nog, je vond het kennelijk zelfs leuk dat wij je filmpjes op de weblog plaatsten. We hebben daar namelijk contact met jou over gehad (jij zegt dat dat alleen over het eerste kanaal ging, dat vind ik bullshit, zoiets is niet kanaalspecifiek)

En daarbij reageerde je ook altijd onder de weblogjes. Bij het weblogje dat Paul gister nog online heeft gezet reageer je zelfs "_O_' Dus hoezo lul je nu opeens dat je er moedeloos van wordt? Je hebt de aandacht die je krijgt zelf in de hand hoor.

Ik vind dit echt niet tof om te lezen, Braddie. Ik dacht dat we goed contact hadden, jij en ik WhatsAppen vaak en wij hebben nóóit iets negatiefs van je gehoord. Dat je nu opeens zo over ons praat, dat vind ik echt niet tof.
Sow als dit waar is dan ben ik het gwn eens met Fylax.. dat dat kan gebeuren is al een wonder op zich
Ik ben geil
pi_165567645
:')
Moeten zij weten
  maandag 26 september 2016 @ 01:18:18 #108
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567652
Fylax 1
Braddie 0

Ik ben geil
pi_165567656
Klopt inderdaad Fylax dat wij best veel appen.
En ik vind je ook een toffe gast, en ja ik vind het ook niet erg achteraf als die filmpjes online staan, want dan doe je er toch niets meer tegen.
Maar ik bedoel meer van, áls je ze online gooit be my guest, maar laat mij dan wel ff weten welke filmpjes, want dan kan ik daar misschien ook wat inbreng in hebben, weet je wel?

No hard feelings verder, maar het is wel mijn kanaal dus vind ook wel dat ik enigszins inspraak mag hebben m.b.t wat er dan op dat item op de FP komt toch?

We hebben al eens bonje gehad om iets wat jij op de FP had gegooid (Dat item over m`n eerste vlog kanaal dat je toen perse even views wilde scoren door te melden dat ik die user was die lang over zijn rijbewijs had gedaan ;) ) Dat is toen opgelost. En het zou zonde zijn om daar nu weer gedoe om te krijgen, want dat is helemaal niet jouw intentie, jij wil gewoon een leuk artikel creeren samen met Paul, en ik vind het fijn om de view te krijgen.

Maar please man, volgende keer dat er zo`n item op de FP komt, overleg dan even.. That's all i'm asking.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2016 01:20:31 ]
pi_165567660
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Fylax 1
Braddie 0

[ afbeelding ]
Vind deze beter

pi_165567667
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:16 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat doe ik niet Fylax?
Paul heeft mij geDMt m.b.t een filmpje online gooien, dat vond ik goed.
Jij had mij óók geDMt een poos terug m.b.t een vlog, vond ik ook goed.

Maar nu gebeurd het zonder overleg, en zo`n beetje alles word nu op de FrontPage gegooid.
Ik vind het niet erg dát het gebeurd, maar overleg dan wel even man...
Nee Braddie, zo gaat dat niet. Dat wij je wel eens hebben gevraagd of je het goed vindt, betekent niet dat we dat élke keer moeten vragen. We zijn niet verplicht overleg te plegen voordat we een filmpje online mogen zetten.

Nogmaals, we hebben contact met jou gehad, je vond het totaal niet erg als we jouw filmpjes op een normale manier op de Weblog zetten.

Als je het écht zo erg vond dat we meerdere filmpjes op de Weblog hebben geplaatst, had je aan de bel moeten trekken. Nu achteraf gaan zeggen dat het te veel was en dat je er moedeloos van wordt slaat namelijk nergens op. Wil je nogmaals erop herinneren dat je nota bene gister nog _O_ op een item van jou hebt gereageerd.
(she/her)
pi_165567674
Ik zal het achter neerleggen dat je het echt heel erg vindt als er geen overleg gedaan wordt van te voren, maarja.

Verder geldt alles wat ik hierboven heb gezegd wel.
(she/her)
  maandag 26 september 2016 @ 01:22:10 #113
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567675
Redelijk gebruik (fair use) is een juridisch beginsel dat stelt dat je auteursrechtelijk beschermd materiaal onder bepaalde omstandigheden mag gebruiken, zonder dat daarvoor toestemming van de auteursrechteigenaar is vereist.
Ik ben geil
pi_165567676
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 01:20 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nee Braddie, zo gaat dat niet. Dat wij je wel eens hebben gevraagd of je het goed vindt, betekent niet dat we dat élke keer moeten vragen. We zijn niet verplicht overleg te plegen voordat we een filmpje online mogen zetten.

Nogmaals, we hebben contact met jou gehad, je vond het totaal niet erg als we jouw filmpjes op een normale manier op de Weblog zetten.

Als je het écht zo erg vond dat we meerdere filmpjes op de Weblog hebben geplaatst, had je aan de bel moeten trekken. Nu achteraf gaan zeggen dat het te veel was en dat je er moedeloos van wordt slaat namelijk nergens op. Wil je nogmaals erop herinneren dat je nota bene gister nog _O_ op een item van jou hebt gereageerd.
Vond het zéker niet erg dat je die filmpjes online gooide, absoluut niet.
Maar het gebeurd nu keer op keer op keer, als het eenmalig was geweest prima, maar elke week staan er nu Braddie filmpjes tussen op de FP.. En wil mij nergens mee bemoeien, maar dacht dat jullie de FP wat serieuzer wilde aanpakken? En aan de berichten te lezen zitten er ook bar weinig mensen te wachten op FP berichten van een nietszeggende FOK! forummer...

Met alle respect want jij schrijft verder hartstikke leuk, maar denk niet dat ik er echt tussen pas op die Frontpage.

Serieus genomen worden > Jouw schrijfstijl (Soms die wel érg clickbait titels) > Mijn filmpjes, dat kan niet man..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2016 01:23:07 ]
  maandag 26 september 2016 @ 01:23:34 #115
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567685
Oh lowl maakt fylax FP berichten :D :')

Een fucking 14 jarige is nu al nieuwsredacteur gvd
Ik ben geil
  maandag 26 september 2016 @ 01:23:55 #116
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567686
Toen ik 14 was speelde ik nonstop gta san adreas
Ik ben geil
pi_165567687
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:22 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Vond het zéker niet erg dat je die filmpjes online gooide, absoluut niet.
Maar het gebeurd nu keer op keer op keer, als het eenmalig was geweest prima, maar elke week staan er nu Braddie filmpjes tussen op de FP.. en wil mij nergens mee bemoeien, maar dacht dat jullie de FP wat serieuzer wilde aanpakken? En aan de berichten te lezen zitten er ook bar weinig mensen te wachten op FP berichten van een nietszeggende FOK! forummer...

Met alle respect want jij schrijft verder hartstikke leuk, maar denk niet dat ik er echt tussen pas op die Frontpage.

Serieus genomen worden > Jouw schrijfstijl > Mijn filmpjes, dat kan niet man..
Had dan eerder aan de bel getrokken, er zijn zoveel filmpjes van jou geplaatst. Wat hebben we er nou aan dat je achteraf gaat zeggen dat je het allemaal toch niet tof vond? Je reageerde echt bij élk berichtje in de reacties..
(she/her)
pi_165567700
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:

[..]

Had dan eerder aan de bel getrokken, er zijn zoveel filmpjes van jou geplaatst. Wat hebben we er nou aan dat je achteraf gaat zeggen dat je het allemaal toch niet tof vond? Je reageerde echt bij élk berichtje in de reacties..
Ik reageer inderdaad bij elk berichtje in de reacties.
En afgaande van de reacties bij die berichtjes waarin ik door jan en alleman word afgezeken en mijzelf weer moet zitten te verdedigen doe ik een wilde gok door te zeggen dat er niet echt mensen zitten te wachten op mijn vlogs op de Frontpage.

Als er al af en toe word gezeken op nieuws berichten, wat moeten ze dan wel niet denken van een Wajonger met NVLS die thuis filmpjes opneemt :')

Nogmaals de Frontpage wilde geloof ik graag groeien toch? Serieuzer genomen worden, zo gaat dat op die manier denk ik niet echt gebeuren..
  maandag 26 september 2016 @ 01:28:45 #119
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567707
Heel veel van mijn paar vrienden vinden je vlogs leuk
Ik ben geil
  maandag 26 september 2016 @ 01:29:07 #120
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_165567711
We bekijken je vlogss altijd op de beamer in de klas
Ik ben geil
pi_165567713
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Epic _O-
pi_165567723
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik reageer inderdaad bij elk berichtje in de reacties.
Ja nou, dan heb ik toch gelijk of niet? Als je het echt zo erg vond, had je niet gereageerd én had je ons aangesproken. Dan hadden we er samen kunnen uitkomen. Als je nu achteraf gaat zeggen dat je moedeloos wordt van Paul en mij, tsja.. Daar kunnen we niks mee.
quote:
En afgaande van de reacties bij die berichtjes waarin ik door jan en alleman word afgezeken en mijzelf weer moet zitten te verdedigen doe ik een wilde gok door te zeggen dat er niet echt mensen zitten te wachten op mijn vlogs op de Frontpage.
Nouja, je hebt altijd zeikerds erbij zitten. Mensen reageren ook sneller iets negatiefs dan iets positiefs, dat merk ik vaak genoeg. Als ik alleen al kijk naar de views, zou ik niet zeggen dat mensen er niet op zitten te wachten.
quote:
Nogmaals de Frontpage wilde geloof ik graag groeien toch? Serieuzer genomen worden, zo gaat dat op die manier denk ik niet echt gebeuren..
Je moet sowieso even bedenken dat je filmpjes op de Weblog geplaatst zijn, die toevallig ook op de FP getoond worden. Maar de Frontpage is gewoon de Frontpage. Daar staat vanalles, nieuws, filmpjes, reviews, etc.
(she/her)
pi_165567725
Ik wil water drinken naar heb het gevoel dat als ik teveel dribk ik over mijn nek ga
pi_165567726
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil water drinken naar heb het gevoel dat als ik teveel dribk ik over mijn nek ga
klote
(she/her)
pi_165567728
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 01:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja nou, dan heb ik toch gelijk of niet? Als je het echt zo erg vond, had je niet gereageerd én had je ons aangesproken. Dan hadden we er samen kunnen uitkomen. Als je nu achteraf gaat zeggen dat je moedeloos wordt van Paul en mij, tsja.. Daar kunnen we niks mee.

[..]

Nouja, je hebt altijd zeikerds erbij zitten. Mensen reageren ook sneller iets negatiefs dan iets positiefs, dat merk ik vaak genoeg. Als ik alleen al kijk naar de views, zou ik niet zeggen dat mensen er niet op zitten te wachten.

[..]

Je moet sowieso even bedenken dat je filmpjes op de Weblog geplaatst zijn, die toevallig ook op de FP getoond worden. Maar de Frontpage is gewoon de Frontpage. Daar staat vanalles, nieuws, filmpjes, reviews, etc.
FYLAX
pi_165567729
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

FYLAX
Guus O+
(she/her)
pi_165567730
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga morgen vragen of dit ook mag
pi_165567731
Stallekje guus
pi_165567737
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 01:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je hebt wel gelijk man.
Denk alleen dat het voornamelijk leedvermaak is.
En dat maakt mij gewoon chagrijnig om het hele gebeuren, is echt geen persoonlijke aanval man O+
pi_165567741
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:34 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk man.
Denk alleen dat het voornamelijk leedvermaak is.
En dat maakt mij gewoon chagrijnig om het hele gebeuren, is echt geen persoonlijke aanval man O+
Nee oke, ik weet ook dat je het niet persoonlijk of verkeerd bedoeld, dat doe ik zelf ook niet. Onthoud dat ik je echt een toffe kerel vind en dat ik erg fijn met je kan praten.

Maar toen ik las wat je zei, was ik wel genoodzaakt om er op te reageren en om uit te leggen hoe het voor ons zit en hoe wij het ervaren.

:*
(she/her)
pi_165567749
Snap ik man!
pi_165567751
Ik vlog even mee.
pi_165567753
Iedereen vlogt
  roze maandag 26 september 2016 @ 01:39:17 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165567755
Braddie wat is gebeurd?
quote:
Had net die video opgenomen waarin ik meld dat ik een pauze neem i.v.m die privacy claim van die chick die ik aan m`n broek had hangen.
Your beauty never ever scared me.
pi_165567757
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 01:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Iedereen vlogt
Is dat nieuw ofzo?
pi_165567760
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Braddie wat is gebeurd?

[..]

Daar gingen die spoilers over van net in dit topic
  roze maandag 26 september 2016 @ 01:41:28 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165567762
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Daar gingen die spoilers over van net in dit topic
Had je daar in een video over verteld?
pi_165567764
Komt er op neer dat ik een Q&A had, toen vroeg iemand waar ik het meeste spijt van had, toen zei ik dat het was toen ik * insert naam * Had gezoend op een feestje bij mij thuis.

Dat heeft ze gezien en toen heeft ze die claim ingediend :')
  roze maandag 26 september 2016 @ 01:42:31 #139
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165567765
quote:
Komt er op neer dat ik een Q&A had, toen vroeg iemand waar ik het meeste spijt van had, toen zei ik dat het was toen ik * insert naam * Had gezoend op een feestje bij mij thuis.

Oh haha. :D
pi_165567766
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Had je daar in een video over verteld?
Niet zo hoor.

In die video zei ik:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165567767
quote:

Jij maakt ook elke dag weer bijzondere dingen mee,
  roze maandag 26 september 2016 @ 01:44:07 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165567769
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Niet zo hoor.

In die video zei ik:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien was dat ook niet heel slim. :@
pi_165567772
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Misschien was dat ook niet heel slim. :@
Nee, was het ook niet :@
Maar then again, ik noemde geen woonplaats, geen achternaam, had iedereen met die naam kunnen zijn, maar ze stuurde een berichtje met dat ze het niet tof vond, en had een Copyright claim ingediend :')
pi_165567778
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Maar then again, ik noemde geen woonplaats, geen achternaam, had iedereen met die naam kunnen zijn, maar ze stuurde een berichtje met dat ze het niet tof vond, en had een Copyright claim ingediend :')
En nu heb je ban op YT?
pi_165567781
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

en wat was dat dan met die bassie en adriaan?
(she/her)
  roze maandag 26 september 2016 @ 01:52:09 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165567788
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 01:49 schreef Fylax het volgende:

[..]

en wat was dat dan met die bassie en adriaan?
Je mag niet zomaar muziek gebruiken.
pi_165567800
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Je mag niet zomaar muziek gebruiken.
Creatief lenen mag wel.
  roze maandag 26 september 2016 @ 02:09:08 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165567830
pi_165567893
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 01:33 schreef Toto69 het volgende:
Stallekje guus
Tsjechie :')
pi_165567979
Hoi
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin maandag 26 september 2016 @ 05:27:21 #152
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165567991
Mogguh haags
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165567997
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 05:27 schreef Pharkus het volgende:
Mogguh haags
mogguh vriend.
  Forum Admin maandag 26 september 2016 @ 05:35:19 #154
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165568001
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 05:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

mogguh vriend.
Tis weer vroeg. Zo maar eens aan de slag gaan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165568008
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 05:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Tis weer vroeg. Zo maar eens aan de slag gaan.
Ben al bezig.
  maandag 26 september 2016 @ 05:54:49 #156
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568013
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ben al bezig.
wrm zo vroeg je uitkering aanvraag invullen?
  maandag 26 september 2016 @ 06:11:20 #157
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568032
Ik blijf voorlopig ook thuis. Beetje reismoe. Ik zal er toch weer aan moeten geloven over een maand of 2 zoiets.
Thuis blijven hangen werkt bij mij niet.
Op pad zijn kost me veel geld. Heb het er voor over.
pi_165568195
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2016 06:11 schreef zeer het volgende:
Ik blijf voorlopig ook thuis. Beetje reismoe. Ik zal er toch weer aan moeten geloven over een maand of 2 zoiets.
Thuis blijven hangen werkt bij mij niet.
Op pad zijn kost me veel geld. Heb het er voor over.
Maar al wel eerder gewoon aan het werk toch? En dan niet enkel schepen volgen.
  maandag 26 september 2016 @ 07:16:54 #159
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568227
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar al wel eerder gewoon aan het werk toch? En dan niet enkel schepen volgen.
Wat is je dichtstbijzijnde vliegveld?
pi_165568253
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 07:16 schreef zeer het volgende:

[..]

Wat is je dichtstbijzijnde vliegveld?
EHTE
pi_165568265
EHTE heeft geen weerstation.
Ik heb wel koffie.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_165568280
Hoi :O
  maandag 26 september 2016 @ 07:32:21 #163
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568290
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:22 schreef Chai het volgende:

[..]

EHTE
militair vliegveld dan?
pi_165568295
mogguh
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_165568296
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:32 schreef zeer het volgende:

[..]

militair vliegveld dan?
Twente.

Er zitten gewoon echt geen vliegvelden in de buurt. :')

En anders Lemelerveld.
  maandag 26 september 2016 @ 07:36:40 #166
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568299
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Twente.

Er zitten gewoon echt geen vliegvelden in de buurt. :')

En anders Lemelerveld.
Teuge
pi_165568307
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2016 07:36 schreef zeer het volgende:

[..]

Teuge
Ja die heet EHTE :)
  maandag 26 september 2016 @ 07:39:03 #168
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_165568313
Arbeiten *O*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 26 september 2016 @ 07:39:23 #169
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568317
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja die heet EHTE :)
oh dacht dat dat eind hoven treurig eerpoort was
pi_165568332
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:39 schreef zeer het volgende:

[..]

oh dacht dat dat eind hoven treurig eerpoort was
pi_165568345
Mogguh

Hoe gingen je gesprekken Chai?
  maandag 26 september 2016 @ 07:46:47 #172
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568347
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:42 schreef Chai het volgende:

[..]

sorry hoor heb meer verstand van meitelling codes
pi_165568373
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:46 schreef MAHL het volgende:
Mogguh

Hoe gingen je gesprekken Chai?
Heb geen nieuwe gehad sinds de vorige keer dat je me er naar vroeg. Verwacht vandaag wel een telefoontje.
pi_165568398
Goedemorgee
(she/her)
pi_165568413
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 07:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Heb geen nieuwe gehad sinds de vorige keer dat je me er naar vroeg. Verwacht vandaag wel een telefoontje.
Spannend he. Net als dat je eindexamens hebt gehad.
pi_165568416
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef MAHL het volgende:

[..]

Spannend he. Net als dat je eindexamens hebt gehad.
Dat vond ik helemaal niet spannend. Wist wel dat ik binnen was.
  maandag 26 september 2016 @ 07:57:09 #177
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568427
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef Chai het volgende:

[..]

dhat dominance
pi_165568435
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar als je zo slim en zelfverzekerd was, waarom deed je dan havo ipv vwo? Nou?
  maandag 26 september 2016 @ 07:59:51 #179
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568443
quote:
16s.gif Op maandag 26 september 2016 07:58 schreef MAHL het volgende:

[..]

kei harde vragen hier
pi_165568461
In België doen ze nog aan een derde gesprek ook. Ik ga een beetje drie keer komen opdraven. Wat denken ze nou? Met 1 gesprek moet het gewoon duidelijk zijn. Daarna nog een interview met meerdere mensen via Skype vind ik geen probleem, maar ik kom niet twee keer opdraven.
pi_165568467
quote:
16s.gif Op maandag 26 september 2016 07:58 schreef MAHL het volgende:

[..]

Zodat ik lekker zeker kon zijn bij de eindexamens natuurlijk.
  maandag 26 september 2016 @ 08:05:08 #182
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568473
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 08:03 schreef Kurovski het volgende:
In België doen ze nog aan een derde gesprek ook. Ik ga een beetje drie keer komen opdraven. Wat denken ze nou? Met 1 gesprek moet het gewoon duidelijk zijn. Daarna nog een interview met meerdere mensen via Skype vind ik geen probleem, maar ik kom niet twee keer opdraven.
anders had je gewoon wel een baan gehad zeker?
pi_165568479
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:05 schreef zeer het volgende:

[..]

Beetje voorspelbare reaktie, vind je niet? Ik had 'm zelfs ook van jou verwacht.
pi_165568542
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 08:06 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Beetje voorspelbare reaktie, vind je niet? Ik had 'm zelfs ook van jou verwacht.
Zit je nu tijdelijk zonder werk dan?
  maandag 26 september 2016 @ 08:15:18 #185
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568549
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

tijdelijk
pi_165568559
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 08:15 schreef zeer het volgende:

[..]

tijdelijk
'in between jobs'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2016 08:16:35 ]
pi_165568609
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Part time job.
pi_165568625
quote:
was ama niet ook jarig?
of was dat gisteren?
pi_165568629
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 08:23 schreef gianni61 het volgende:

[..]

was ama niet ook jarig?
of was dat gisteren?
Dat was gisteren idd.
  maandag 26 september 2016 @ 08:39:27 #191
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_165568760
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:05 schreef zeer het volgende:

[..]

Gewoon lekker met arrogante houding en bierflesje in je hand op recruiters afgaan en ze nemen je zo aan _O_
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 september 2016 @ 08:42:11 #192
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165568791
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het wel jammer hoe mijn kanalen hier constant aandacht worden gegeven.
Niet dat ik het erg vind, echt zeker niet zelfs. Maar het is meer dat ik het een beetje vervelend vind dat er constant mensen moeten zijn die klikken om het klikken en alleen maar kut comments kunnen leveren en kunnen afzeiken en downvoten bijvoorbeeld.

Zo`n Paul en Fylax die mij nu constant aandacht geven m.b.t YouTube, ik word er moedeloos van.
??? ik maak elke week reclame voor je en nu ga je op me haten? :(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_165568793
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:39 schreef Willoow het volgende:

[..]

Gewoon lekker met arrogante houding en bierflesje in je hand op recruiters afgaan en ze nemen je zo aan _O_
Ik vertrouw geen enkele post meer die over bierflesjes gaan.
  maandag 26 september 2016 @ 08:43:58 #194
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_165568807
quote:
19s.gif Op maandag 26 september 2016 08:42 schreef Paul het volgende:

[..]

Blijkbaar is de reclame ongewenst.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 september 2016 @ 08:44:26 #195
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165568809
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:43 schreef Willoow het volgende:

[..]

Blijkbaar is de reclame ongewenst.
Hij was er altijd blij mee hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_165568842
quote:
19s.gif Op maandag 26 september 2016 08:42 schreef Paul het volgende:

[..]

het is gewoon niet de bedoeling dat mensen naar zn kanaal kijken..
pi_165568874
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 08:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

het is gewoon niet de bedoeling dat mensen naar zn kanaal kijken..
Alleen in stilte, zonder dat er reacties op komen. Dus wel views, maar geen enkele kritische noot.
pi_165568914
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2016 08:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Alleen in stilte, zonder dat er reacties op komen. Dus wel views, maar geen enkele kritische noot.
reacties waren toch sowieso al uitgeschakeld :')
pi_165568964
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 08:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]

reacties waren toch sowieso al uitgeschakeld :')
Ja maar mensen op FOK! mogen er ook niet over praten.
pi_165568973
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 08:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja maar mensen op FOK! mogen er ook niet over praten.
ah ja, dus zeker ook niet als hij ze zelf plaatst in het het topic over zijn vlogs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')