Tis weer vroeg. Zo maar eens aan de slag gaan.quote:
Ben al bezig.quote:Op maandag 26 september 2016 05:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tis weer vroeg. Zo maar eens aan de slag gaan.
Maar al wel eerder gewoon aan het werk toch? En dan niet enkel schepen volgen.quote:Op maandag 26 september 2016 06:11 schreef zeer het volgende:
Ik blijf voorlopig ook thuis. Beetje reismoe. Ik zal er toch weer aan moeten geloven over een maand of 2 zoiets.
Thuis blijven hangen werkt bij mij niet.
Op pad zijn kost me veel geld. Heb het er voor over.
Wat is je dichtstbijzijnde vliegveld?quote:Op maandag 26 september 2016 07:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar al wel eerder gewoon aan het werk toch? En dan niet enkel schepen volgen.
EHTEquote:Op maandag 26 september 2016 07:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat is je dichtstbijzijnde vliegveld?
Teugequote:Op maandag 26 september 2016 07:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Twente.
Er zitten gewoon echt geen vliegvelden in de buurt.
En anders Lemelerveld.
quote:Op maandag 26 september 2016 07:39 schreef zeer het volgende:
[..]
oh dacht dat dat eind hoven treurig eerpoort was
Heb geen nieuwe gehad sinds de vorige keer dat je me er naar vroeg. Verwacht vandaag wel een telefoontje.quote:
Spannend he. Net als dat je eindexamens hebt gehad.quote:Op maandag 26 september 2016 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb geen nieuwe gehad sinds de vorige keer dat je me er naar vroeg. Verwacht vandaag wel een telefoontje.
Dat vond ik helemaal niet spannend. Wist wel dat ik binnen was.quote:Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Spannend he. Net als dat je eindexamens hebt gehad.
dhat dominancequote:Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet spannend. Wist wel dat ik binnen was.
Maar als je zo slim en zelfverzekerd was, waarom deed je dan havo ipv vwo? Nou?quote:Op maandag 26 september 2016 07:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet spannend. Wist wel dat ik binnen was.
kei harde vragen hierquote:Op maandag 26 september 2016 07:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als je zo slim en zelfverzekerd was, waarom deed je dan havo ipv vwo? Nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |