Als Frozen-assassin als een smaak was dan was hij vanille.quote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent beetje te standaard voor fok eigenlijk
juistquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als Frozen-assassin als een smaak was dan was hij vanille.
Definieer standaard?quote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent beetje te standaard voor fok eigenlijk
hazelnootquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
welke ijssmaak zou ik zijn?
Dan ben jij zeker triple chocolate want wil jou altijd welquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als Frozen-assassin als een smaak was dan was hij vanille.
Sinaasappel ofzoquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je krijgt er lkkr karamelsaus bij bbyquote:Op zondag 25 september 2016 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker triple chocolate want wil jou altijd wel
ja omdat smerig ;s .........quote:Op zondag 25 september 2016 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinaasappel ofzo
Zo'n smaak die bijna niemand neemt
Wil m'n fudge vullen met jouquote:Op zondag 25 september 2016 23:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
je krijgt er lkkr karamelsaus bij bby
Ahwquote:Op zondag 25 september 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja omdat smerig ;s .........
vind wel jammer dat ik niet van mezelf mag eten in beide gevallen
Jij magnum almond omdat dat mijn favoriet isquote:Op zondag 25 september 2016 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker triple chocolate want wil jou altijd wel
neequote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga jullie allemaal eens even een nachtje negeren, aju
Rubberquote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ruilen? Ik heb buren die of ruzie maken of liggen te neuken. Da doen ze met zo'n kabaal dat het soms met is of we een trio hebben.quote:
een paar jaar geleden kwam ik nog wel eens in deze SC, dit is de eertse keer sinds een lange tijdquote:Op zondag 25 september 2016 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hallo vrind jou heb ik nog niet eerder gezien
Ben je arischquote:Op zondag 25 september 2016 23:20 schreef KLTZK het volgende:
[..]
een paar jaar geleden kwam ik nog wel eens in deze SC, dit is de eertse keer sinds een lange tijd
jaquote:
Dat krijg ik hiernaquote:Op zondag 25 september 2016 23:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb buren die of ruzie maken of liggen te neuken. Da doen ze met zo'n kabaal dat het soms met is of we een trio hebben.
ho ho dat gaat niet zomaarquote:Op zondag 25 september 2016 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA HOI WANNEER GAAN WE TROUWEN
En jij bent niet uitgenodigd?quote:
Fylax gaat huilen in een hoekjequote:Op zondag 25 september 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
NWS / [BREAKING] BRADDIE AKA MRBRADGE STOPT WEDEROM MET VLOGGEN [BREAKING]
Wtf
Zo dit zag ik niet aankomenquote:Op zondag 25 september 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
NWS / [BREAKING] BRADDIE AKA MRBRADGE STOPT WEDEROM MET VLOGGEN [BREAKING]
Wtf
ik rij ook paard trouwensquote:
heul niemandquote:Op zondag 25 september 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanne dramaqueen
[..]
Wiens kloon ben jij gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |