Ben zo in de war dat ik niet weet of het nou paradoxaal is of nietquote:Op zondag 25 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind het gewoon achterlijk dat mensen iemand stellig gaan lopen te negeren op een fucking internet forum. MOT JE ME NIET, NEEM DAN EEN ABBO.
wow so confused ;s
Net als wij he mattie Xquote:Op zondag 25 september 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind mensen die keihard proberen te bewijzen dat ze wel leuk zijn nogal vermoeiend
accepteer gewoon dat je niet met iedereen vrienden kunt zijn en dat sommige mensen je kut vinden
nu kan ik mijn favoriete quote weer van stal halen:quote:Op zondag 25 september 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben zo in de war dat ik niet weet of het nou paradoxaal is of niet
X thnx bbquote:Op zondag 25 september 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Overigens haat ik jullie allemaal evenredig veel
i know you care for mequote:Op zondag 25 september 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Overigens haat ik jullie allemaal evenredig veel
Zal noteren dat dit jouw favoriete citaat isquote:Op zondag 25 september 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu kan ik mijn favoriete quote weer van stal halen:
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
gast wat is dit? de zandbak en je mag niet meespelen ofzo? grow the fuck up ofzoquote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het gewoon achterlijk dat mensen iemand stellig gaan lopen te negeren op een fucking internet forum.
Je kan iemand misschien niet chill vinden, maar diegene negeren is dan ook weer zoietsLul gewoon lekker met de rest mee zeg pls.
Ik mag Chloro ook niet en vind Chai ook vaak vervelend bijvoorbeeld, maar als ze iets te melden hebben wat mij interesseert, of iets delen wat ik tof vind, dan meng ik mij gewoon in die discussie.
Wat dat betreft ben ik het wel eens met Niels.
MOT JE ME NIET, NEEM DAN EEN ABBO.
Ja wat?quote:
nja maar wie zoiets walgelijks laat gebeuren en jet vertelt zonder enig berouw maakt geen aanspraak op een fatsoenlijke behandeling van mijquote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag hij lekker zelf weten.
laat hem lekker praten,zijn leven niet die van jou of mij.
JA!quote:Op zondag 25 september 2016 22:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja wat?
zitten we in de SC om te bemoeien hoe iemand zn leven leidt?
Just let go....
heb al eerder gezegd volgens mij maar paradox is intrinsiek schijnbaarquote:Op zondag 25 september 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu kan ik mijn favoriete quote weer van stal halen:
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
en heb al eerder gezegd: wat doet dat af aan de quote?quote:Op zondag 25 september 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
[..]
heb al eerder gezegd volgens mij maar paradox is intrinsiek schijnbaar
heb je ookquote:Op zondag 25 september 2016 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben sowieso een enorme bemoeial die altijd denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden
komt gewoon wat dommig overquote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en heb al eerder gezegd: wat doet dat af aan de quote?
Morgen sta ik weer aan de roddelpers, de enige pers die sneller gaat dan het licht.quote:
Nee, vind jou wel qtquote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen er mensen op mij gaan haten zodat het vanaf nu lobi sc is?
fuck jouquote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
jij bent beetje te standaard voor fok eigenlijkquote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar kun je er ook mee bellenquote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Morgen sta ik weer aan de roddelpers, de enige pers die sneller gaat dan het licht.
wat dubbele ontkenningquote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, je begrijpt gwn niet ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |