Nou wat een revolutionair ben je toch. Al die vloggers die het zo dom hebben aangepakt al die tijd.quote:Op maandag 26 september 2016 09:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan zou ik het anders aanpakken. Met sluikreclame ipv reclameblokken. Als je succesvolle vids hebt kun je best wat merknamen van produkten of diensten die je gebruikt promoten.
Heeft absoluut niets met het verdienmodel dat Google aanbiedt te maken inderdaad. Vervloekt Enzoknol!quote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verreweg de meeste vlogs gebruiken reclameblokken, vaak ook nog 'ns halverwege nog een keer. Die mensen willen het onderste uit de kan. Als je het gewoon bij sluikreclame houdt is dat niet irritant wat mij betreft. De hoeveelheid reclame op internet begint een beetje ernstige vormen aan te nemen.
Gast, in 9 van de 10 vlogs zit sluikreclamequote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verreweg de meeste vlogs gebruiken reclameblokken, vaak ook nog 'ns halverwege een keer extra. Die mensen willen het onderste uit de kan. Als je het gewoon bij sluikreclame houdt is dat niet irritant wat mij betreft. De hoeveelheid reclame op internet begint een beetje ernstige vormen aan te nemen.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou wat een revolutionair ben je toch. Al die vloggers die het zo dom hebben aangepakt al die tijd.
Maak jezelf dat maar wijs jaquote:Op maandag 26 september 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
Mensen hier missen m'n punt een beetje geloof ik.
Dat is wel een favorietje van je als mensen het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
Mensen hier missen m'n punt een beetje geloof ik.
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.quote:Op maandag 26 september 2016 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is wel een favorietje van je als mensen het niet met je eens zijn.
quote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
niels plsquote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
quote:
Kom het zo over ja? Voel je je flink afgezeken?quote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom het zo over ja? Voel je je flink afgezeken?
En als Braddie iets zegt waar we het niet mee eens zijn voelt hij zich flink gebasht.
Ik ben gek op thematiek.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Suiker is pure 'drugs', jullie gaan allemaal doodt.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ik uitslapen ben ik gewoon om 07.00 uur klaarwakker gvd
Krampachtig hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Suiker is pure 'drugs', jullie gaan allemaal doodt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |