SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op zondag 25 september 2016 23:44 schreef KLTZK het volgende:
SlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt op pinman aka wheeljack
wiequote:Op zondag 25 september 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slijmbal
Je lijkt op pinman aka wheeljack
hier word ik niet veel wijzer vanquote:
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletjequote:Op zondag 25 september 2016 23:20 schreef KLTZK het volgende:
[..]
een paar jaar geleden kwam ik nog wel eens in deze SC, dit is de eertse keer sinds een lange tijd
Ik ben godverdomme 65quote:Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletje
zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletje
Ben nu net klaar met werkeb jah.. dus ff eten halen omdat ik exht niet ga koken nu dus ben over 4 min bij mac op de dam dus wie wil meeten wees daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |