smerig wijfquote:Op zondag 25 september 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
heb voor de eerste keer ooit gepoept op werk jo
Wel even de borstel gebruiken hè, niet zoals thuis.quote:Op zondag 25 september 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
heb voor de eerste keer ooit gepoept op werk jo
quote:Op zondag 25 september 2016 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel even de borstel gebruiken hè, niet zoals thuis.
Vind het zo leuk om het er dan af te plassen daarna. Als ik alleen hoef te piesen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo thuis niet? Met een beetje pech koekt het keihard aan en het is en ziet er vies uit.
Zal ik even over tarrels beginnen dan maar?quote:
En dat voor 2 dagen in de week, 6 uurtjes per dag.quote:Op zondag 25 september 2016 21:32 schreef Crip het volgende:
Prijs: ¤7.550,00 excl. btw (incl. btw ¤9135,50), inclusief uitgebreide werkkit. Gespreide betaling mogelijk (3, 6 of 12 termijnen).
kill me
Heb gewoon liever dat je helemaal die gore tarrelkop van je houdtquote:Op zondag 25 september 2016 21:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik even over tarrels beginnen dan maar?
Zo'n verdwaalde als je net wil beginnen met baffen.
precies FUCKING DUUR hequote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dat voor 2 dagen in de week, 6 uurtjes per dag.
Heb jij even pech dan.quote:Op zondag 25 september 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon liever dat je helemaal die gore tarrelkop van je houdt
Best wel prijzig ja.quote:Op zondag 25 september 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
precies FUCKING DUUR he
1 jaar gewoon duurt het ook
B Academy is wel meest bekende fashion/makeup opleiding in Nederland. Kom je wel makkelijk mee in fashionshows enzo. Maar tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |