je maakt wat mee hequote:Op maandag 26 september 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu zit ik dus doelloos in auto te wachten tot een familielid naar huis komt of TOT ZE REAGEREN OP WHATSAPP ZODAT IK SLEUTEL KAN HALEN
nou jeetjequote:Op maandag 26 september 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu zit ik dus doelloos in auto te wachten tot een familielid naar huis komt of TOT ZE REAGEREN OP WHATSAPP ZODAT IK SLEUTEL KAN HALEN
ik ben op zich best vrolijkquote:Op maandag 26 september 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn jullie weer zuur bezig 's ochtends
Goed op de inhoud ingegaan, schitterend repliek. Ga ik nu lekker mijn vervrongen kijk op dingen op mijn huis botvieren.quote:Op maandag 26 september 2016 11:27 schreef Kurovski het volgende:
Lucht het op ja Tardis? Zonde van dat verwrongen beeld.
oke tongquote:Op maandag 26 september 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
En het is TARDIS., met hoofdletters en een puntje.
Oke Scar.quote:Op maandag 26 september 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Log uit Niels, log uit en kom nooit meer terug
Bedankt TARDIS. Ik vind jou ook een uitstekende kwaliteitsuser.quote:Op maandag 26 september 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou van jou Frass. Je bent honderd procent kwaliteit.
quote:Op maandag 26 september 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je stuurt gewoon direct een DM naar een moderator of admin om te klagen over de jongetjes in KLB SC terwijl je ook je eigen advies van 'bevalt het je niet, dan log je maar uit' kan opvolgen
Nee, ben topfitquote:Op maandag 26 september 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
is bij jullie ook iedereen ziek / verrot enzo enzo
Nee, wel een paar maar niet iedereen.quote:Op maandag 26 september 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
is bij jullie ook iedereen ziek / verrot enzo enzo
Hey noottekequote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon niels en braddie negeren toch? altijd in groepsverband beetje op die jongens in slaan... zielig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |