Maar daarna kwam nog een deel: KLH SC, maar die is blijkbaar echt verwijderd.quote:Op maandag 26 september 2016 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ONZ / [KLB SC] no lives matter virgin rapist death to humanity
ah oke.quote:Op maandag 26 september 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daarna kwam nog een deel: KLH SC, maar die is blijkbaar echt verwijderd.
Chai. Jij, zeer en Tardis grijpen elke kans aan om mij af te zeiken. Maakt niet uit over wat of wat ik zeg. Is dat nou zo leuk dan? Ik vind het best sneu zulk gedrag en het is ook helemaal niet gewenst hier. Als je met een groepje telkens dezelfde personen afzeikt is dat gewoon treiteren.quote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Kun je meer vertellen over hoe je daarbij komt?
Ik heb nooit de neiging om op die manier voor mensen te denken.
Gewoon kermis. Met de kalendermeisjes is in februari/maart.quote:Op maandag 26 september 2016 10:23 schreef gianni61 het volgende:
tevens: welk dorpsfeest?
is er weer een feest met de kalendermeisjes?
Mijn bans komen van crewbash en klonen. En toen de SC werd dichtgegooid was ik er daardoor niet.quote:Op maandag 26 september 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Chai. Jij, zeer en Tardis grijpen elke kans aan om mij af te zeiken. Maakt niet uit over wat of wat ik zeg. Is dat nou zo leuk dan? Ik vind het best sneu zulk gedrag en het is ook helemaal niet gewenst hier. Als je met een groepje telkens dezelfde personen afzeikt is dat gewoon treiteren.
Waar denk je dat die bans vandaan komen of waarom de SC af en toe wordt dichtgegooid? Heeft alles te maken met ongezellig doen.
Insinueer je nu dat ik hier loop te liegen over de toedracht van mijn bans?quote:Op maandag 26 september 2016 10:27 schreef Kurovski het volgende:
Als je het zelf maar weet. Toegeven verwacht ik helemaal niet van jou.
zelfreflectie is iets dat nog wel eens vaker ontbreekt...quote:
Het spijt me dat je niet begrijpend kunt lezen of je leest wat je wil lezen. Kan ook nog.quote:
Als jij volgens jezelf de enige die jouw kant op de juiste manier interpreteert is het misschien slimmer om zelf eens kritisch naar je manier van communiceren te kijken...quote:Op maandag 26 september 2016 10:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het spijt me dat je niet begrijpend kunt lezen.
Sowwwwquote:Op maandag 26 september 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij volgens jezelf de enige die jouw kant op de juiste manier interpreteert is het misschien slimmer om zelf eens kritisch naar je manier van communiceren te kijken...
Misschien kun je 'ns terug gaan kijken naar hoe jij met mij communiceert. Jij doet mijns inziens irritant om het irritant doen.quote:Op maandag 26 september 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij volgens jezelf de enige die jouw kant op de juiste manier interpreteert is het misschien slimmer om zelf eens kritisch naar je manier van communiceren te kijken...
Is toch zo? Als niemand jouw stukjes op de juiste manier interpreteert kun je wel boos zijn en het publiek de schuld geven, maar schiet je niet zoveel mee op. Kun je beter zelf mee aan de slag, hoeveel gelijk je ook meent te hebben.quote:
Gianni heeft volgens mij geen last van een vergadercultuur op zijn werk.quote:Op maandag 26 september 2016 10:37 schreef Willoow het volgende:
Negeer die jankende kutniels gewoon joh.
Hoe ga jij je baas ontwijken dan, Gianni?
En ook nog even om bevestiging vragen...quote:Op maandag 26 september 2016 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch zo? Als niemand jouw stukjes op de juiste manier interpreteert kun je wel boos zijn en het publiek de schuld geven, maar schiet je niet zoveel mee op. Kun je beter zelf mee aan de slag, hoeveel gelijk je ook meent te hebben.
zorgen dat hij mij niet ziet, totdat het tijd wordt om naar mn afspraak te gaanquote:Op maandag 26 september 2016 10:37 schreef Willoow het volgende:
Negeer die jankende kutniels gewoon joh.
Hoe ga jij je baas ontwijken dan, Gianni?
O, dat is wel nicequote:Op maandag 26 september 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gianni heeft volgens mij geen last van een vergadercultuur op zijn werk.
Ah, de zwarte containers moeten weer aan de weg?quote:Op maandag 26 september 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdetyfus mijn huis wordt zo weggekaapt![]()
![]()
![]()
Hmmquote:Op maandag 26 september 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgen dat hij mij niet ziet, totdat het tijd wordt om naar mn afspraak te gaan
hoe ist met willoow?
neuh, binnen ons bedrijf wordt er nauwelijks gecommuniceerdquote:Op maandag 26 september 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gianni heeft volgens mij geen last van een vergadercultuur op zijn werk.
Beter.quote:Op maandag 26 september 2016 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, binnen ons bedrijf wordt er nauwelijks gecommuniceerd
quote:Op maandag 26 september 2016 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, de zwarte containers moeten weer aan de weg?
leuker werk zou ook minder fok betekenen..quote:
Oh zo jaquote:Op maandag 26 september 2016 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuker werk zou ook minder fok betekenen..
Kopen ja?quote:Op maandag 26 september 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdetyfus mijn huis wordt zo weggekaapt![]()
![]()
![]()
Ja klopt, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch zo? Als niemand jouw stukjes op de juiste manier interpreteert kun je wel boos zijn en het publiek de schuld geven, maar schiet je niet zoveel mee op. Kun je beter zelf mee aan de slag, hoeveel gelijk je ook meent te hebben.
Ja ze gaan weer als zoete broodjes, die huizen.quote:
Ik zeik je inderdaad met elke mogelijke gelegenheid af, maar enkel wanneer jouw woorden daar gelegenheid toe bieden. Ik zeik je niet af om het afzeiken, het gaat puur om inhoud.quote:Op maandag 26 september 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Chai. Jij, zeer en Tardis grijpen elke kans aan om mij af te zeiken. Maakt niet uit over wat of wat ik zeg. Is dat nou zo leuk dan? Ik vind het best sneu zulk gedrag en het is ook helemaal niet gewenst hier. Als je met een groepje telkens dezelfde personen afzeikt is dat gewoon treiteren.
Waar denk je dat die bans vandaan komen of waarom de SC af en toe wordt dichtgegooid? Heeft alles te maken met ongezellig doen.
hahahahahahahahaquote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Even keihard janken heb mijzelf buiten het huis opgesloten
haha blondquote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Of je stuurt gewoon direct een DM naar een moderator of admin om te klagen over de jongetjes in KLB SC terwijl je ook je eigen advies van 'bevalt het je niet, dan log je maar uit' kan opvolgenquote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeik je inderdaad met elke mogelijke gelegenheid af, maar enkel wanneer jouw woorden daar gelegenheid toe bieden. Ik zeik je niet af om het afzeiken, het gaat puur om inhoud.
Waarom wel bij jou en bij een ander niet?
Omdat jij je door de jaren heen geprofileerd hebt als een nare, onvriendelijke, vrouwenhatende narcist die zichzelf erg centraal zet in zijn leven en voor wie alles moet wijken. Ik weet niet waar die onoverkomelijke onzekerheid van je vandaan komt maar ik hoef het niet hier niet te hebben. En zolang je opmerkingen blijft maken die aanstootgevend of denigrerend zijn naar anderen blijf ik jou afzeiken.
En als je dat lastig vindt neem je lekker een FOK!abonnement en blokkeer je mij, dan is het ook opgelost toch? Of zou het toch niet zo werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |