Dat vind ik niet zo lief van je. Die jongen leert net traplopen geef jij hem even een trap na.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aanbieding voor mooi werk van een Nederlands bedrijf die daar opereert.
Hij is al dagen oervervelendquote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lief van je. Die jongen leert net traplopen geef jij hem even een trap na.
Datquote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aanbieding voor mooi werk van een Nederlands bedrijf die daar opereert.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als hij zich daar prettig bij voelt.
Ik heb liever dat hij zich onprettig voeltquote:Op maandag 26 september 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als hij zich daar prettig bij voelt.
nou nou hequote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat die extra bj toch beter is hoor
Wordt wel weer 'ns tijd. Ik heb in het verleden heel aardig verdiend, maar het is al een poosje wat minder.quote:
word t dan swarovski?quote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wordt wel weer 'ns tijd. Ik heb in het verleden heel aardig verdiend, maar het is al een poosje wat minder.
Ik heb hem even flink aangesproken. Geen dank!quote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij zich onprettig voelt
Bedankt, op jou kan ik rekenen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem even flink aangesproken. Geen dank!
vast welquote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga vandaag loempia's van rijstpapier eten. Is dat wat.
wordt je tog dik van??quote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga vandaag loempia's van rijstpapier eten. Is dat wat.
Australië zou wel echt de leef zijn, behalve dat elk dier je daar kan doden. zelfs die koala's zijn dodelijk volgens mijquote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wordt wel weer 'ns tijd. Ik heb in het verleden heel aardig verdiend, maar het is al een poosje wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |