Hmm.. dat is wel lekker.quote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kreeg wel appeltaart en slagroom vorig week
En altijd haalt er iemand thee/koffie voor anderen op
als.. zijndequote:Op maandag 26 september 2016 12:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou daar echt weggaan als man zijnde.
heb gewoon goud hoor, kom bankdrukken danquote:Op maandag 26 september 2016 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een goede tweede.
ben je zo'n minerva banga, zal je papa leuk vindenquote:Op maandag 26 september 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het al donderdag
Studentenavond
Iets wat Iwanius haat
quote:Op maandag 26 september 2016 12:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
heb gewoon goud hoor, kom bankdrukken dan
nee ben vindicatster met 5 sterrenquote:Op maandag 26 september 2016 12:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ben je zo'n minerva banga, zal je papa leuk vinden
Heet jij Rebecca?quote:Op maandag 26 september 2016 12:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee ben vindicatster met 5 sterren
FSR master race snap jequote:Op maandag 26 september 2016 12:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet haten op de meids van minerva doordat je ze niet kan krijgen beste Faro.
ga je Steve Erwin zoo bezoekenquote:Op maandag 26 september 2016 12:20 schreef Kurovski het volgende:
Ik voldoe in ieder geval ruimschoots aan het minimaal aantal vereiste punten voor een skilled independent visa voor Australië. Nu de praktijk nog.
Val van de trapquote:Op maandag 26 september 2016 12:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Spreek je maar meer uit hoor, is goed voor je hart.
Denk dat die extra bj toch beter is hoorquote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke, om terug te komen op mijn cadeautje voor mijn date, ik ga appeltaart maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |