Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachtingquote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer drie
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.quote:Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh whyyyyy, bellen dan he, niet waarom ben je wachtende nummer drei
Wat heb je gedaan? Oberkullie geneukt?quote:Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey tardis ik heb gister gezondigd
aiiii... succes manquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachting
nee gefapt na 5 dagen clean te zijnquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Oberkullie geneukt?
Oh ik nu 12 dagen niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee gefapt na 5 dagen clean te zijn
hey, wrm?quote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey hzaw ik dacht gisternacht nog aan je
Thanksquote:Op maandag 26 september 2016 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat zet mijn oor in perspectief
Heftig vriend, hopelijk komt het allemaal goed.
ah fucked up manquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh ok in afwachting van nieuws uit een ziekenhuis dus. Ik ook. Sinds zaterdag ligt mijn moeder in het ziekenhuis, hebben ze net een hartinfarct kunnen voorkomen. Krijgt om half 2 katheter-onderzoek om te zien waar het klem zit of dat het iets anders is ofzo... FOKKING zenuwachting
Lijkt me afschuwelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben in Amsterdam, spannend he
heftig, sterktequote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
aii naai, hopelijk kan t gefixt wordenquote:Op maandag 26 september 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb iets naars in mijn oor wat mijn evenwichtsorgaan beïnvloed, dus daar moet naar gekeken worden. Waarschijnlijk iets mis met mijn buis van Eustachius.
Probeer een kaaklijn bob.quote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, ga zoiets laten zien bij de kapper. Zal wel weer iets compleet anders uit komen maar ja
Misschien kom je Aber tegenquote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben in Amsterdam, spannend he
Ga je eerst Aber en daarna Opso neuken?quote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snel de trein naar groningen pakken
ik ginng fappenquote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iewhl
Wrm dacht je aan me :$
nee, they wishquote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je eerst Aber en daarna Opso neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |