nee dat niet. maar klinkt wel okequote:
Australië is wel baas ja. Sterke economie, prettig klimaat....quote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Australië zou wel echt de leef zijn, behalve dat elk dier je daar kan doden. zelfs die koala's zijn dodelijk volgens mij
Dat ze dit verkopenquote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Ik heb wel 'ns iets gekocht daarvan. Cadeautje voor m'n vriendin destijds.
[ afbeelding ]
ja heb ik ook maar gewoon 1 doosje cupasoupquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]is toch lekker soepje op het werk
[..]
hehe, nee lekker auto
Echt wat een triestheidquote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar valt echt op. Die vrouwelijke bazen moeten echt die mannen laten weten dat hun de macht hebben hierAls mannen pauze hebben is het ook altijd opschieten dit dat want alles moet af. En die mannelijke bazen hebben liever ook geen mannen, dus ben je gewoon fucked als man.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja heb ik ook maar gewoon 1 doosje cupasoup
[..]
Echt wat een triestheid![]()
maar goed zo zijn vrouwen
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthdayquote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat die extra bj toch beter is hoor
en 1x extra dan:P bovenop de normalequote:Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthday
Gun die arme jongen ook wat rust zeg.quote:Op maandag 26 september 2016 13:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en 1x extra dan:P bovenop de normale
Dan doe je maar eens je bestquote:Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Nogmaals, daar is niks 'extra's' aan dus beetje fucking lazy om dan zogenaamd te doen voor birthday
Euh.. geen idee wat dit met extra te maken heeft en waarom dit dan boeiend zou zijn voor zn verjaardag maar ok.quote:
Bedankt voor het niet carenquote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh.. geen idee wat dit met extra te maken heeft en waarom dit dan boeiend zou zijn voor zn verjaardag maar ok.
TARDIS! jonge hoe is het ermee ouwe ex-fappertquote:
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer driequote:Op maandag 26 september 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
TARDIS! jonge hoe is het ermee ouwe ex-fappert
ohhhh whyyyyy, bellen dan he, niet waarom ben je wachtende nummer dreiquote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, goed, ik probeer de KNO-arts te bellen maar ik ben wachtende nummer drie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |