Dit kan de dag zijn om daar verandering in te brengen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gok dat zijn moeder het avondeten maakt.
vegan, tikt toch niet aan met de kcal.. hoeveel groen voer moet je wel niet vreten om aan 2000-2500kcal te komenquote:Op maandag 26 september 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon vegan strongman 1 meal a day style toch
quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
kickass toch?Kickass is al een poosje down helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan je moeder ook gewoon helpen, denk dat ze dat wel op prijs steltquote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, m`n ma kooktquote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mietjes.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Net als alle andere mensen die thuiswonen in deze SC.
Maak eens een maaltijd voor jou en je moeder.quote:
en ze zegt nooit eens: hey kutjong ga eens aardappelen schillen en het vlees aanbraden?quote:Op maandag 26 september 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, m`n ma kookt
Heb vroeger wel gekookt op school maar dat is alweer 6-7 jaar geleden en sindsdien niets meer mee gedaan
Laat ik eerst maar eens gaan proberen om in mijn eentje wat te makenquote:Op maandag 26 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak eens een maaltijd voor jou en je moeder.Zou ze vast waarderen. Pasta gerecht klaar maken is super easy.
Hangt van de keuken af, bij die van ons liep een tweede persoon alleen maar in de weg, dus hoefde alleen te helpen met dekken en afruimenquote:Op maandag 26 september 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan je moeder ook gewoon helpen, denk dat ze dat wel op prijs stelt
nee man, kunt toch bij wijze van 3 zakken chips leegvreten? Als je alleen groente eet ben je wel even bezig ja.quote:Op maandag 26 september 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vegan, tikt toch niet aan met de kcal.. hoeveel groen voer moet je wel niet vreten om aan 2000-2500kcal te komen
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee man, kunt toch bij wijze van 3 zakken chips leegvreten? Als je alleen groente eet ben je wel even bezig ja.
Serieus probeer eens iets van pasta klaar te maken. Dat is echt easy.quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens gaan proberen om in mijn eentje wat te maken
Gewoon een keer als m`n ma er niet is, anders voel ik mij ook meteen weer zo ""
Waarom zou je daar als moeder elke dag voor blijven koken? Duurt het alleen maar langer voordat ze eindelijk oprotten.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Ja, en dit inderdaad:quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hangt van de keuken af, bij die van ons liep een tweede persoon alleen maar in de weg, dus hoefde alleen te helpen met dekken en afruimen
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.
veel zetmeel erbij en vleesvervangersquote:Op maandag 26 september 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vegan, tikt toch niet aan met de kcal.. hoeveel groen voer moet je wel niet vreten om aan 2000-2500kcal te komen
Kan ik er denk ik zonder problemen uit persen, maar geen zin om 3 zakken chips te vreten alleen om dat te proberen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.
dit is wel het geval ja, vegetariërs hebben gemiddeld lager bmi dan vleesetersquote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken ja
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.quote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, en dit inderdaad:
[ afbeelding ]
We hebben echt een achterlijk kleine keuken
Ik kook thuis vaak, mijn vader ook vaak en mijn moeder eigenlijk nooit. Lekker in hokjes denken Amarantha.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Nee ben werkzoekend momenteel. Hoor een dezer dagen meer en dan hopelijk volgende week beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef Montelly het volgende:
Chai gvd hele dag op fok, moet je niet werken?
quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kook thuis vaak, mijn vader ook vaak en mijn moeder eigenlijk nooit. Lekker in hokjes denken Amarantha.
goede statistiek ditquote:Op maandag 26 september 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is wel het geval ja, vegetariërs hebben gemiddeld lager bmi dan vleeseters
Wat denk jij dat het meest veilig is om te doen? Niet als in wat is makkelijk om te maken, maar waar meeste mensen wel blij mee zullen zijn. Neig toch naar appeltaartquote:
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.quote:
Neem aan dat je wel in je eentje zit?quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.
Nou idd. KRRRRRIII KRRRRRRIII KRRRRIIIIquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ken weinig wekkers die niet voldoen, dat standaard deuntje from hell is uiterst effectief
Werkte bij mij ook, al is het niet ideaal.quote:
Dan echt heeeeel weinigquote:
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try againquote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goede statistiek dit![]()
Mensen die bewust eten scoren anders
Ja meen je?
TPB maar alleen oude meuk er op met geen tot weinig seeders.quote:
Snij en schilwerk hoeft niet per se in de keuken.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel in je eentje zit?
Met z`n 2e is het met zo`n keukentje zoals wij hier hebben in elk geval al niet te doen
Wil het wel echt heel graag een keer doen, maar ik vind het "eng" Om weer te beginnen, bang om fouten te maken en het compleet te verneuken.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.
oh nee dat niet, pot pindakaas doet wonderen, maar dierlijke eiwitten zijn gewoonveel beter als je sportquote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken ja
in Italie kreeg ik sla op mijn pizza. Gvd.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.
Er valt maar weinig compleet te verneuken eigenlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil het wel echt heel graag een keer doen, maar ik vind het "eng" Om weer te beginnen, bang om fouten te maken en het compleet te verneuken.
Ik nam laatst heel bewust die Bistecca Fiorentina (1,5 t-bone steak). Heeerlijk! Niet in mijn eentje op gekregen overigens:Pquote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try again
iedere veganist eet definitie bewust, andersom nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try again
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoonquote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel in je eentje zit?
Met z`n 2e is het met zo`n keukentje zoals wij hier hebben in elk geval al niet te doen
mental image chaiquote:Op maandag 26 september 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik er denk ik zonder problemen uit persen, maar geen zin om 3 zakken chips te vreten alleen om dat te proberen.
hzaw plsquote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedere veganist eet definitie bewust, andersom niet
Doe niet zo interessant want ben je niet
makkelijker vooral denk ikquote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh nee dat niet, pot pindakaas doet wonderen, maar dierlijke eiwitten zijn gewoonveel beter als je sport
het kan altijd erger: ik deelde een eenkamerappartement zonder keuken, maar we maakten wel lekker etenquote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.
volgens mij als je ukpirate.org (ofzo) gebruikt, staat gewoon alles wat nieuw is ook op hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TPB maar alleen oude meuk er op met geen tot weinig seeders.
Kan je het niet gaan renoveren?quote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoon
genoeg voor een magnetron en de opwarmmaaltijden toch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoon
Dat is wel echt kansloos jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |