quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kook thuis vaak, mijn vader ook vaak en mijn moeder eigenlijk nooit. Lekker in hokjes denken Amarantha.
goede statistiek ditquote:Op maandag 26 september 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is wel het geval ja, vegetariërs hebben gemiddeld lager bmi dan vleeseters
Wat denk jij dat het meest veilig is om te doen? Niet als in wat is makkelijk om te maken, maar waar meeste mensen wel blij mee zullen zijn. Neig toch naar appeltaartquote:
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.quote:
Neem aan dat je wel in je eentje zit?quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.
Nou idd. KRRRRRIII KRRRRRRIII KRRRRIIIIquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ken weinig wekkers die niet voldoen, dat standaard deuntje from hell is uiterst effectief
Werkte bij mij ook, al is het niet ideaal.quote:
Dan echt heeeeel weinigquote:
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try againquote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goede statistiek dit![]()
Mensen die bewust eten scoren anders
Ja meen je?
TPB maar alleen oude meuk er op met geen tot weinig seeders.quote:
Snij en schilwerk hoeft niet per se in de keuken.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel in je eentje zit?
Met z`n 2e is het met zo`n keukentje zoals wij hier hebben in elk geval al niet te doen
Wil het wel echt heel graag een keer doen, maar ik vind het "eng" Om weer te beginnen, bang om fouten te maken en het compleet te verneuken.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.
oh nee dat niet, pot pindakaas doet wonderen, maar dierlijke eiwitten zijn gewoonveel beter als je sportquote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken ja
in Italie kreeg ik sla op mijn pizza. Gvd.quote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al het gebash daar gelaten, probeer het eens. En dan niet vadsige pasta's en weet ik niet wat. Probeer eens gezond en lekker te koken, kijken of je daar wat energie en een beter intern systeem van krijgt. Lekker afvallen Braddie, laat die pizza's nou eens liggen.
Er valt maar weinig compleet te verneuken eigenlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil het wel echt heel graag een keer doen, maar ik vind het "eng" Om weer te beginnen, bang om fouten te maken en het compleet te verneuken.
Ik nam laatst heel bewust die Bistecca Fiorentina (1,5 t-bone steak). Heeerlijk! Niet in mijn eentje op gekregen overigens:Pquote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try again
iedere veganist eet definitie bewust, andersom nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vleeseters kunnen niet bewust eten? Oke dan. Overigens, het was jouw opmerking, niet de mijne. Try again
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoonquote:Op maandag 26 september 2016 14:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel in je eentje zit?
Met z`n 2e is het met zo`n keukentje zoals wij hier hebben in elk geval al niet te doen
mental image chaiquote:Op maandag 26 september 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik er denk ik zonder problemen uit persen, maar geen zin om 3 zakken chips te vreten alleen om dat te proberen.
hzaw plsquote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedere veganist eet definitie bewust, andersom niet
Doe niet zo interessant want ben je niet
makkelijker vooral denk ikquote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh nee dat niet, pot pindakaas doet wonderen, maar dierlijke eiwitten zijn gewoonveel beter als je sport
het kan altijd erger: ik deelde een eenkamerappartement zonder keuken, maar we maakten wel lekker etenquote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |