Laat ik eerst maar eens gaan proberen om in mijn eentje wat te makenquote:Op maandag 26 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak eens een maaltijd voor jou en je moeder.Zou ze vast waarderen. Pasta gerecht klaar maken is super easy.
Hangt van de keuken af, bij die van ons liep een tweede persoon alleen maar in de weg, dus hoefde alleen te helpen met dekken en afruimenquote:Op maandag 26 september 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan je moeder ook gewoon helpen, denk dat ze dat wel op prijs stelt
nee man, kunt toch bij wijze van 3 zakken chips leegvreten? Als je alleen groente eet ben je wel even bezig ja.quote:Op maandag 26 september 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vegan, tikt toch niet aan met de kcal.. hoeveel groen voer moet je wel niet vreten om aan 2000-2500kcal te komen
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee man, kunt toch bij wijze van 3 zakken chips leegvreten? Als je alleen groente eet ben je wel even bezig ja.
Serieus probeer eens iets van pasta klaar te maken. Dat is echt easy.quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens gaan proberen om in mijn eentje wat te maken
Gewoon een keer als m`n ma er niet is, anders voel ik mij ook meteen weer zo ""
Waarom zou je daar als moeder elke dag voor blijven koken? Duurt het alleen maar langer voordat ze eindelijk oprotten.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Net als alle andere mensen die thuiswonen in deze SC.
Ja, en dit inderdaad:quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hangt van de keuken af, bij die van ons liep een tweede persoon alleen maar in de weg, dus hoefde alleen te helpen met dekken en afruimen
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.
veel zetmeel erbij en vleesvervangersquote:Op maandag 26 september 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vegan, tikt toch niet aan met de kcal.. hoeveel groen voer moet je wel niet vreten om aan 2000-2500kcal te komen
Kan ik er denk ik zonder problemen uit persen, maar geen zin om 3 zakken chips te vreten alleen om dat te proberen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekkere poepsessie wordt dat, 3 zakken chips.
dit is wel het geval ja, vegetariërs hebben gemiddeld lager bmi dan vleesetersquote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou je je kcal niet halen als je geen vlees eet dan? Die gehaktbal van 200 kcal zal het verschil echt maken ja
Zal je de foto van mijn huidige appartement besparen, maar ik heb op dit moment ongeveer een keuken zoals je die in een caravan aantreft.quote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, en dit inderdaad:
[ afbeelding ]
We hebben echt een achterlijk kleine keuken
Ik kook thuis vaak, mijn vader ook vaak en mijn moeder eigenlijk nooit. Lekker in hokjes denken Amarantha.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Net als alle andere mensen die thuiswonen in deze SC.
Nee ben werkzoekend momenteel. Hoor een dezer dagen meer en dan hopelijk volgende week beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef Montelly het volgende:
Chai gvd hele dag op fok, moet je niet werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |