Kijk eens aan, ben trots op je.quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe ik dagelijks. Heb een eating window van 12 uur.
Jammer dat KickAss uit de lucht isquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die word helemaal niet meer bijgewerkt ja
Ik snap dat soort mensen nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had m`n wekker gezet op 7 uur slaap, maar ik sliep dwars door m`n wekker heen
Naar het schijnt is de piratebay up maar lang niet meer zo actief als vroeger.quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ritme jonge... en dan niet een te laat uit bed ritme
[..]
Is er überhaupt nog 1 goeie site daarvoor?
hzaw vermoordenquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
help, hoe krijg ik dit weg
Ik had wat proxys gezien idd maar heb er 10 van de 20 ofzo gecheckt en allemaal hetzelfde bijna met oude contentquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het schijnt is de piratebay up maar lang niet meer zo actief als vroeger.
ken weinig wekkers die niet voldoen, dat standaard deuntje from hell is uiterst effectiefquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat soort mensen nietkoop dan een goeie wekker.
Ik weet niet in hoeverre de beginselen gewaarborgd blijven als het voltallige bestuur er de brui aangeeft. Om haar nou te steunen op sec haar blauwe ogen, daar trap ik sinds Rutte niet meer in.quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ancillia Tilla blijft bij piratenpartij hoor
Echt welquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Telefoon is m`n wekkerquote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, eentje die gewoon af blijft gaan. Zelfs als je er dan 2 uur lang doorheen slaapt ben je iig om 9 uur wel een keer wakker.quote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijgewerkt?quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig stream ik wel eens series via mijn ps4.quote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had wat proxys gezien idd maar heb er 10 van de 20 ofzo gecheckt en allemaal hetzelfde bijna met oude content
nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
help, hoe krijg ik dit weg
Wat een verrassing als je om 4 uur nog wakker wasquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had m`n wekker gezet op 7 uur slaap, maar ik sliep dwars door m`n wekker heen
Hater. Wat is die van jou dan?quote:Op maandag 26 september 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Onee, ben niet trots chai. 12 uurkoekiemonster
draag je iig voor altijd bij me in het hartquote:Op maandag 26 september 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben ik voor altijd aan je verbonden?
Tenzij hij doorhaalt lukt eerder slapen alleen als hij consequent vroeg opstaat, dus hij moet toch ergens beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat een verrassing als je om 4 uur nog wakker was
Ik slaap normaliter altijd tussen de 7 en 8 uur slaapquote:Op maandag 26 september 2016 14:31 schreef hugecooll het volgende:
oh 7 uur slaap
is voor jou toch nie genoeg jonge
ja nee het was stiekem 7 uur 'slaap' maar het leek ff alsof hij vroeg op wilde staanquote:Op maandag 26 september 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Tenzij hij doorhaalt lukt eerder slapen alleen als hij consequent vroeg opstaat, dus hij moet toch ergens beginnen.
Oh zie het nu pas.quote:Op maandag 26 september 2016 14:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja nee het was stiekem 7 uur 'slaap' maar het leek ff alsof hij vroeg op wilde staan
Lijkt mij wel toch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal er beddengoed zijn op mijn gehuurde kamer?
Klopt, staat voluit, maar ik sliep er dwars doorheenquote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kan je het volume toch best hard van zetten.
18 uur vasten, meestal 12 tot 6 etenquote:
Ik las gisteren een interessant artikel hierover. Waarschijnlijk is het er gewoon, maar je moet het af en toe op het juiste moment op de grond flikkeren, dan krijg je nieuw.quote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal er beddengoed zijn op mijn gehuurde kamer?
Wow.quote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, staat voluit, maar ik sliep er dwars doorheen
ik word jou nooit zatquote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
zijn we klaar met bashen? ben wel een beetje moe van die negatieve praat hier
quote:Op maandag 26 september 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
gewoon zo geil dat je steken voelt in je piemel
quote:
dankje, als ik jou toch niet had.quote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las gisteren een interessant artikel hierover. Waarschijnlijk is het er gewoon, maar je moet het af en toe op het juiste moment op de grond flikkeren, dan krijg je nieuw.
http://speld.nl/2016/09/2(...)studeren-buitenland/
Dan zou ik eerder even naar de huisarts gaanquote:Op maandag 26 september 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Saaie gozer jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik dp super vies vond, maar nu is het gewoon saai
Ik eet 's ochtends sws wat. Als ik dat oversla heb ik rond het middaguur heel veel trek en eet ik al gauw netto meer. En dan idd avondeten als laatst lukt nog best vaak op een keer fruit na.quote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
18 uur vasten, meestal 12 tot 6 eten
als ik het kan halensoms heb ik in de avond wat eten nodig na rondje hardlopen of gewoon viesdik filmpje kijken
dat zijn de mooiste momentenquote:Op maandag 26 september 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ja, had ik eerst ook, maar na een tijdje ben je eraan gewend. Drink na opstaan 750ml en soms zwarte koffie, meer nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends sws wat. Als ik dat oversla heb ik rond het middaguur heel veel trek en eet ik al gauw netto meer. En dan idd avondeten als laatst lukt nog best vaak op een keer fruit na.
:$quote:Op maandag 26 september 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent pas een geile vent, als je de steken in je fluit herkent
Ik drink geen koffie meer, dan was het idd iets makkelijker geweest.quote:Op maandag 26 september 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja, had ik eerst ook, maar na een tijdje ben je eraan gewend. Drink na opstaan 750ml en soms zwarte koffie, meer niet
gewoon vegan strongman 1 meal a day style tochquote:Op maandag 26 september 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja, had ik eerst ook, maar na een tijdje ben je eraan gewend. Drink na opstaan 750ml en soms zwarte koffie, meer niet
Nee. Iets met bieslook want m'n plantje mag wel weer een beetje gesnoeid worden.quote:
kickass toch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand mij helpen aan rips van Captain America (1990) en The Fantastic Four (1994)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door jamesdeen op 26-09-2016 14:41:47 (Nog net niet te laat) ]
quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
kickass toch?Die is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |