altijd.quote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ben het gewoon een keer met je eens. mag dat?
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Het gaat je niet goed af.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
Succes ermee.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal het in ieder geval proberen, ik blijf overal op reageren, word er zelf ook moe van
ow jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Die aflevering waarin ze haar hoofd kwijtraakt in de wasmachine.
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik streef idd wel naar erkenning en tof zijn op online fora, wijzr man die 2nutz hoor
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oogquote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje opzichtig hoe je hier de confrontatie opzoekt. Dit is niet hoe we met elkaar omgaan hier, TR.
Die hoofdenplank bij de dokter.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Top kwaliteit kindertv.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jaDat ze dan met zo'n schroef als nek rondloopt en een hoofd gaat uitzoeken
Dankje!quote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd.
Las ook iets over ziekenhuis(?) sterkte iig
Zo, jij roept snel om hulpquote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij nu blijft doorgaan na zijn eigen herhaaldelijke negeeradviezen.
Weer een TR. Ga zo door jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik kom opzichtig 1v1 en steek je in je oog
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want jij bent hier de genoemde stamgast?
[..]
Daar kan je aan werken.
Je bent zelf een jongen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weer een TR. Ga zo door jongen.
Een meeloper dus. Goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Nee jij danquote:
hey spreek voor jezelfquote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik inga op die aandachttrekkerij van hem. Maar jij weet zelf ook dat bijna iedereen die regelmatig in deze sc komt Braddie niet mag, dus ik constateer dat.
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moedersquote:
rtquote:Op maandag 26 september 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zou anno 2016 afgeschoten worden door alle paniekerige moeders
Zo simpel is dat iddquote:Op maandag 26 september 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mondje gesnoerd boem jeetje
Ben je nou voor of tegen negeren? Wil daar best rekening mee houden.quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het gewoon achterlijk dat mensen iemand stellig gaan lopen te negeren op een fucking internet forum.
Je kan iemand misschien niet chill vinden, maar diegene negeren is dan ook weer zoietsLul gewoon lekker met de rest mee zeg pls.
Ik mag Chloro ook niet en vind Chai ook vaak vervelend bijvoorbeeld, maar als ze iets te melden hebben wat mij interesseert, of iets delen wat ik tof vind, dan meng ik mij gewoon in die discussie.
Wat dat betreft ben ik het wel eens met Niels.
MOT JE ME NIET, NEEM DAN EEN ABBO.
Zit nu aan 3 sneetjes brood met kaas.quote:Op maandag 26 september 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
Maar goed wat gaan jullie eten vandaag?
oké, excuses geaccepteerdquote:Op maandag 26 september 2016 14:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik had mezelf al ingedekt: jij bent dan de 'bijna'
quote:Op maandag 26 september 2016 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Braddie is het type dat met Assad om de tafel gaan zitten als Assad gewoon over Jeeps en The Rolling Stones praat, who cares dst ie oorlogsmisdaden pleegt, hij praat nu gewoon gezellig mee.
Jammer, ik had ze graag mijn stem gegund. Die baudett gun ik het dan weer niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hihi, een Piratenpartij waarbij gekaapt wordt.
Doe ik ook.quote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Brood eten als je dik bent
Maar hij omringt zich met zoveel ontzettend hoogopgeleiden, hij moet wel slim zijn!1quote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer, ik had ze graag mijn stem gegund. Die baudett gun ik het dan weer niet.
Is er een nieuw seizoen ?quote:Op maandag 26 september 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
Zullen we het nu hebben over Gotham en Poison Ivy?
Waarom? omdat ik feiten benoem en deze niet in faveure zijn voor jou?quote:
Niet leven zoals de dames van The Green Happiness het voorschrijven.quote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Brood eten als je dik bent
Ik vind het wel jammer dat het al sinds 66 niet meer lukt om een relevant politiek clubje op te richten wat niet voortijdig ten onder gaat aan interne strubbelingen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hij omringt zich met zoveel ontzettend hoogopgeleiden, hij moet wel slim zijn!1
3 inmiddels dan al zeker ik wacht nog tot 2 op Netflix verschijntquote:Op maandag 26 september 2016 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week is het weer begonnen
Zet je maar af, toe maarquote:Op maandag 26 september 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik feiten benoem en deze niet in faveure zijn voor jou?
Gewoon downloaden toch. Ik steel graag van de rijke tatta'squote:Op maandag 26 september 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
3 inmiddels dan al zeker ik wacht nog tot 2 op Netflix verschijnt
Die zijn traag met die Warner Bros series Flash staat er ook nog steeds niet op.
Is dat afterlunch of verlate lunch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zit nu aan 3 sneetjes brood met kaas.
En vanavond, aardappels, vlees, groenten.
Partij van de Dieren? En GroenLinks een soort van.quote:Op maandag 26 september 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat het al sinds 66 niet meer lukt om een relevant politiek clubje op te richten wat niet voortijdig ten onder gaat aan interne strubbelingen.
Verlate lunchquote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat afterlunch of verlate lunch?
Op maandag 26 september 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
Niet gewoon aan intermittent fasting doen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet leven zoals de dames van The Green Happiness het voorschrijven.
best welquote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb 500 mb internet gratis gekregen van Vodafone, lief he?
Daarom pirateproxyquote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kickass torrents was laatst kapot gemaakt toch.
dit is een naamtopicquote:Op maandag 26 september 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg dan ja, dan is deze TT gewoon een naamtopic.
Ancillia Tilla blijft bij piratenpartij hoorquote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer, ik had ze graag mijn stem gegund. Die baudett gun ik het dan weer niet.
Ritme jonge... en dan niet een te laat uit bed ritmequote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verlate lunchIk sliep niet eens zo achterlijk laat, maar ik kon m`n bed niet uitkomen
Is er überhaupt nog 1 goeie site daarvoor?quote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 26 september 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon downloaden toch. Ik steel graag van de rijke tatta's
[/quotes]
Kickass torrents was laatst kapot gemaakt toch.
Marginale clubjes. Bovendien heeft groenlinks ook de nodige struggels intern gehad. Klaver is een soort van cabaretier die zijn grapjes serieus neemt.quote:Op maandag 26 september 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Partij van de Dieren? En GroenLinks een soort van.
piraatbaaiquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ritme jonge... en dan niet een te laat uit bed ritme
[..]
Is er überhaupt nog 1 goeie site daarvoor?
Doe ik dagelijks. Heb een eating window van 12 uur.quote:Op maandag 26 september 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet gewoon aan intermittent fasting doen.
Die word helemaal niet meer bijgewerkt jaquote:
Had m`n wekker gezet op 7 uur slaap, maar ik sliep dwars door m`n wekker heenquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ritme jonge... en dan niet een te laat uit bed ritme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |