sow, ik vind je staat van zijn nu ook mooi hoorquote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef Drug het volgende:
[..]
het is de staat waarnaar ik wil terugkeren
rtquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Begin steeds meer een hekel aan je te krijgen, hans
Wil ze alleen knappe mensen zien? Ha, dat gaat een teleurstelling zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ben ook superlelijk dus snap ik
nogal zielig tegenwoordig iddquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
dankjewelquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sow, ik vind je staat van zijn nu ook mooi hoor
Tuurkijk doet ze dat. Anders had ze me wel geblokkeerd. Ze heeft een abo dus kan me blokkeren als ze zeep van me is. Toch doet ze dat niet want ze reageert gewoon.quote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Erg sociaal van je. Hopelijk geniet ze er van
okquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Crip wil je gewoon peggenquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tuurkijk doet ze dat. Anders had ze me wel geblokkeerd. Ze heeft een abo dus kan me blokkeren als ze zeep van me is. Toch doet ze dat niet want reageert gewoon.
wil jouw speculaasje wel vullenquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Wie komt gevulde speculaas eten met mij in bed
Zal buigen tot ik op pijphoogte zit oké?quote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef McNulty het volgende:
Ik ben er weer.
Iedereen een diepe buiging maken.
Ik ga jou opeten in je bedquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
moet je er ook worst bij?quote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
en dan zeker weer die dikke lul van je in m'n kontjequote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef McNulty het volgende:
Ik ben er weer.
Iedereen een diepe buiging maken.
u know how please to a manquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal buigen tot ik op pijphoogte zit oké?
kan jij nietquote:Op zondag 25 september 2016 21:43 schreef Drug het volgende:
[..]
open ff nieuwe ONZ SC dan, ik weet nie hoe werkt met keten maken ofzoiets
Ja beter, komquote:
Zie het al voor me dat ze met 'r pegkoffertje voor m'n deur staat.quote:
Of we invaden GeerD SCquote:Op zondag 25 september 2016 21:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Noem jij hem KLH SC en doe de TT We will not vanish, we will not diequote:Op zondag 25 september 2016 21:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, hunkulesquote:
Hey wat leuk is je imp er weer.quote:
Treurig ventjequote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik post gewoon in allebei. Vind het anders zo zielig voor Crip.
Dit ging toch gewoon over de TT, zie niet in waarom een FA anders het topic moest sluiten. Bedoel zijn ook gewoon allemaal redelijke mensen toch.quote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ook geen klb![]()
Uitloggen kan soms ook een optie zijn.
Ik ben zijn impquote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey wat leuk is je imp er weer.
Maak een lijstje met mijn pluspuntenquote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb zin om lijstje te maken
Goede afkorting goede TT goede allesquote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
ONZ / [KLH SC] We will not vanish, we will not die
Ja hè? Nou, fijne avond, slaapkamer checken... Was me weer een genoegen.quote:
Tietenquote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maak een lijstje met mijn pluspunten
Ze worden vaak afgebeeld als kleine, onaantrekkelijke wezens.quote:
Die tt was uiting van waar het al krom liep.quote:Op zondag 25 september 2016 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit ging toch gewoon over de TT, zie niet in waarom een FA anders het topic moest sluiten. Bedoel zijn ook gewoon allemaal redelijke mensen toch.
jammerquote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goede afkorting goede TT goede alles
Inbe4 slotje
Gefeliciteerd je kunt lezenquote:Op zondag 25 september 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze worden vaak afgebeeld als kleine, onaantrekkelijke wezens.
Ik lees het.![]()
![]()
Truste.quote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja hè? Nou, fijne avond, slaapkamer checken... Was me weer een genoegen.
Don't push my buttonsquote:
opso's pluspunten:quote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maak een lijstje met mijn pluspunten
Daarom is hij bijna failliet gegaan.quote:Op zondag 25 september 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Niels een leuk centje per maand overmaken aan de admins om hier te mogen blijven posten?
quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom is hij bijna failliet gegaan.
Of anders watquote:
quote:Op zondag 25 september 2016 21:51 schreef Oberkullie het volgende:
Zijn jullie nog steeds aan het klieren
Kleine boobies zijn ook boobiesquote:Op zondag 25 september 2016 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat oppervlakkig
en die heeft opsiewopsie niet zo
dan zijn het borstjes niet tietenquote:Op zondag 25 september 2016 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine boobies zijn ook boobies
Wie is er nou oppervlakkig :s
dan heb ik ook boobiesquote:Op zondag 25 september 2016 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine boobies zijn ook boobies
Wie is er nou oppervlakkig :s
Ik hoop het niet. Anders moet ik weer gaan stampfoeteren.quote:
Lol ben je nu ineens expertquote:Op zondag 25 september 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan zijn het borstjes niet tieten
Tietjesquote:
quote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey wat leuk is je imp er weer.
Ben je jarloers?quote:
jetsersquote:Op zondag 25 september 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die boeren schreeuwen ook altijd van tietuh tietuh noudan gaat het echt niet om die van opso hoor
Wat zit je opso minderwaardigheidscomplex aan te praten joh eikeltjequote:Op zondag 25 september 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die boeren schreeuwen ook altijd van tietuh tietuh noudan gaat het echt niet om die van opso hoor
ze is nazi dus is niet ergquote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je opso minderwaardigheidscomplex aan te praten joh eikeltje
nee jij niequote:Op zondag 25 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik borstjes zeg klink ik niet pedo toch
thanks maar vind deze wel intellectueel overkomen, compenseert n btjequote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, zal ik leuke ui voor je zoeken?
quote:Op zondag 25 september 2016 21:59 schreef Drug het volgende:
[..]
thanks maar vind deze wel intellectueel overkomen, compenseert n btje
Weet jij hoe oud prof is?quote:Op zondag 25 september 2016 21:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Anders moet ik weer gaan stampfoeteren.
Echt lulligquote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze is nazi dus is niet erg
Kan je goede banken kopen.quote:Op zondag 25 september 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie van jullie is bekend met laniakea?
nja 30, voelt je niet zo, maar die uitspraken brengen je even terug naar de realiteitquote:Op zondag 25 september 2016 21:59 schreef Drug het volgende:
[..]
nee joh ben net een kind. of mss seniel oud dan
3-0 ook echtquote:Op zondag 25 september 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja 30, voelt je niet zo, maar die uitspraken brengen je even terug naar de realiteit
jahquote:Op zondag 25 september 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja 30, voelt je niet zo, maar die uitspraken brengen je even terug naar de realiteit
Probeer jou schuldgevoel aan te pratenquote:Op zondag 25 september 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat probeer je te doen chloortje?
quote:Op zondag 25 september 2016 22:02 schreef Drug het volgende:
[..]
wow wel mooi maar in het klein wordt het onduidelijk
[ afbeelding ]
gaat je niet lukken hoorquote:Op zondag 25 september 2016 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer jou schuldgevoel aan te praten
Dacht ik al, jij hebt geen ziel, geeft niks om anderen :squote:Op zondag 25 september 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat je niet lukken hoor
je weet dat dit niet zo is dus weenie wat je probeert te doen snoezepoes ;$quote:Op zondag 25 september 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht ik al, jij hebt geen ziel, geeft niks om anderen :s
gvd iddquote:Op zondag 25 september 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
En gewoon om 20 uur al donker ook, rip
Gaan we knus onder dekentje als het straks koud is en regentquote:
Vaak?quote:Op zondag 25 september 2016 22:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
In het donker gebeuren vaak spannende dingen.
Je hebt ons weer door.quote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
o oke ik krijg gewoon goede ignore weer van jullie, leuk hoor
wat een scherpte toch weer rond deze tijd.quote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah het is weer kom we gaan Braddie negeren om pluspunten te scoren bij andere users tijd
Ja scherp hequote:Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
wat een scherpte toch weer rond deze tijd.
Tijd om hout te snijden.
okquote:Op zondag 25 september 2016 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan we knus onder dekentje als het straks koud is en regent
quote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah het is weer kom we gaan Braddie negeren om pluspunten te scoren bij andere users tijd
okquote:Op zondag 25 september 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dep je tranen, ooit komt alles goed
Noefels? Heb je een hazenlip?quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef kdricklamar het volgende:
WOK TO GO KIPSATE MET NOEFELS JAJAJAJAJA
mag je daarbinnen eten of alleen afhaal?quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef kdricklamar het volgende:
WOK TO GO KIPSATE MET NOEFELS JAJAJAJAJA
Nee k moet leren gvdquote:Op zondag 25 september 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
zeker niet genoeg likes gekregen op fb ofzo
Daarbinnen daarbuiten maaf meestal wel druk op drukke tijden tochquote:Op zondag 25 september 2016 22:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
mag je daarbinnen eten of alleen afhaal?
Tlie eulo atublieftquote:Op zondag 25 september 2016 22:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Noefels? Heb je een hazenlip?
ben je gay voor hem ofzo?quote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
zonder deadprez is de sc toch... anders...
Is mijn liedjequote:
Beter bedoel je?quote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
RTquote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie ben jij eigenlijk?quote:
alsof gay dat niet isquote:Op zondag 25 september 2016 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, gewone gezonde affectie.
Je zo en public ;$quote:Op zondag 25 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, zei toch tegen jou, wat is er nou?
Ja maar ik vind mannen verder helemaal niet aantrekkelijk.quote:
Dat vind ik erg jammer Ettoquote:Op zondag 25 september 2016 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind mannen verder helemaal niet aantrekkelijk.
Ja sorry... is gewoon een brug te ver.quote:Op zondag 25 september 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik erg jammer Etto
Accepteer nou gewoon dat heel veel mensen je gewoon een irritante vent vinden. Heeft niks te maken met pluspunten scoren bij andere users. Het ligt aan jou.quote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dan kan je het ook moeilijk zien van zon afstand.quote:Op zondag 25 september 2016 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja sorry... is gewoon een brug te ver.
Deze video is niet beschikbaarquote:
Rtquote:Op zondag 25 september 2016 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Accepteer nou gewoon dat heel veel mensen je gewoon een irritante vent vinden. Heeft niks te maken met pluspunten scoren bij andere users. Het ligt aan jou.
"Irritante vent"quote:Op zondag 25 september 2016 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Accepteer nou gewoon dat heel veel mensen je gewoon een irritante vent vinden. Heeft niks te maken met pluspunten scoren bij andere users. Het ligt aan jou.
Dat ja.quote:Op zondag 25 september 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Brad gewoon een leuke gozer.
Stop de haat.
oww vind wel jammer want het is een van mijn favoriete liedjes ooit echt ever ondanks dat hier niemand het zal kunnen waarderen wssquote:Op zondag 25 september 2016 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar
WAT IS DIT
quote:Op zondag 25 september 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Brad gewoon een leuke gozer.
Stop de haat.
Dank jullie welquote:
Dat is niet stoer man.quote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"Irritante vent"
Mogen mensen natuurlijk best vinden, en het zal best aan mij liggen.
Maar als ik gewoon normaal mee wil posten is't ook niet goed
Vind het een beetje jammer, zelfs als je een user niet mag kan je toch wel gewoon normaal op z`n posts reageren?
Paul van Dyk is een heldquote:Op zondag 25 september 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oww vind wel jammer want het is een van mijn favoriete liedjes ooit echt ever ondanks dat hier niemand het zal kunnen waarderen wss
dat gebeurt hier gewoon de hele dag door bij iedereen, alleen jij trekt het je blijkbaar aan om 1 of andere redenquote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"Irritante vent"
Vind het een beetje jammer, zelfs als je een user niet mag kan je toch wel gewoon normaal op z`n posts reageren?
kom je daar nu pas achter lolquote:Op zondag 25 september 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Oh jee Hank weet wie Heisenberg is
Klopt. Snap je het nu eindelijk?quote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"Irritante vent"
Kan. Maar willen we niet bij jou. Sorry not sorryquote:Vind het een beetje jammer, zelfs als je een user niet mag kan je toch wel gewoon normaal op z`n posts reageren?
Ja is mijn manquote:Op zondag 25 september 2016 22:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een mannen username.
Ik wilde even vertrekken, maar ik blijf nog even nu.
When you see it you'll shit bricksquote:Op zondag 25 september 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Oh jee Hank weet wie Heisenberg is
Mobiel nietquote:
favo track?quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mobiel niet
Leuke gif, zou nog keer kijken 10/10
Kan niet kiezen tussen real/sing about me im dying of thirstquote:
Wel gewoon vrije relatie toch?quote:
Ahahahahahahaquote:Op zondag 25 september 2016 22:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Wel gewoon vrije relatie toch?
Waarom moeilijk doen?
Gewoon natuurlijke driften de vrije loop laten.
fangirl hierzoquote:Op zondag 25 september 2016 22:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kan niet kiezen tussen real/sing about me im dying of thirst
Maar dat zijn wel dan van de emo vibes van hem zeg maar
Vind tpab alles goed
Eigenlijk he nee ik vind alles van hem perfect
Wij willen niet bij jouquote:Op zondag 25 september 2016 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt. Snap je het nu eindelijk?
[..]
Kan. Maar willen we niet bij jou. Sorry not sorry
zou jouw aapje wel weer eens willen zienquote:Op zondag 25 september 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mobiel niet
Leuke gif, zou nog keer kijken 10/10
Ja nee sorry echt hekel aan tiestoquote:Op zondag 25 september 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze dan?
inb4 10 minuten
maar echt super rustgevend ofzo
Ja niet gelezen hoor doeiquote:Op zondag 25 september 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij willen niet bij jou
Niemand hoeft ergens bij te horen of whatever, maar gewoon normaal met elkaar omgaan is toch niet zo moeilijk?
Ik noem Crip, daar was ik een poos geleden ook echt niet cool mee, om het zo te noemen, maar nu reageren we ook gewoon normaal tegen elkaar.
Kan soms behoorlijk als een mongool uit de hoek komen, en tóch kijken mensen daar langs, zoals een Frank of Amarantha of DP en word er normaal met mij gepraat.
Moet iemand weer een slechte grap makenquote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
zou jouw aapje wel weer eens willen zien
wow maar was van vroeger liedjequote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee sorry echt hekel aan tiesto
misschien gevalletje soort zoekt soort?quote:Op zondag 25 september 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij willen niet bij jou
Niemand hoeft ergens bij te horen of whatever, maar gewoon normaal met elkaar omgaan is toch niet zo moeilijk?
Ik noem Crip, daar was ik een poos geleden ook echt niet cool mee, om het zo te noemen, maar nu reageren we ook gewoon normaal tegen elkaar.
Kan soms behoorlijk als een mongool uit de hoek komen, en tóch kijken mensen daar langs, zoals een Frank of Amarantha of DP en word er normaal met mij gepraat.
Haha daar komt de aap uit de mouwquote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar hoe verf opdroogt, zo oninteressant ben jijquote:
snap hem nietquote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Houd je bek manquote:Op zondag 25 september 2016 22:43 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien gevalletje soort zoekt soort?
Komt goed uit.quote:Op zondag 25 september 2016 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar hoe verf opdroogt, zo oninteressant ben jij
Geeft niets, ben niet boos.quote:Op zondag 25 september 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow maar was van vroeger liedje
oke sorry dat ik me altijd wel interesseer in wat jij leuk vindt maar dat je mijne niet eens wil luisteren en gewoon keihard aan de kant zet
Kan ik me in vinden.quote:Op zondag 25 september 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij willen niet bij jou
Sorry.quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wat lach je?
Wie heeft jou gevraagd te lachen?
Denk dat jij sowieso te vaak tijdens les in slaap bent gevallen want echt pienter ben je niet.quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Zou spontaan in slaap vallen als jij les gaf.
een mocro, een amerikaan, een saudier, een jood en een nederlander zitten in de treinquote:Op zondag 25 september 2016 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet iemand weer een slechte grap maken
welke muziek luister je nog meer?quote:Op zondag 25 september 2016 22:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja zou echt met hem trouwen als dat kon
ik zei toch misschien wow man kan er toch ook eens naast zittenquote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Houd je bek man
Soort zoekt soort
Ken weinig chillere users in deze SC dan Ama/DP en Frank
Kniel voor mij en smeek voor je levenquote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Sorry.
Sla mij niet met de zweep aub.
Meester.
Kijk je bent al aardig op drift.
Aldus de lerares van +- 30 die op een forum andere loopt af te katten.quote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij sowieso te vaak tijdens les in slaap bent gevallen want echt pienter ben je niet.
net als over z'n avontuurtjes met hoerenquote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden.
Maar ook hetzelfde voor Niels.
die kan soms vreemd uit de hoek komen, maar als je gewoon eens vraagt naar zijn zeeleven kan hij best openhartig reageren.
leuk gniffel grapje ;$quote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef zeer het volgende:
[..]
een mocro, een amerikaan, een saudier, een jood en een nederlander zitten in de trein
de amerikaan gooit dollars het raam uit 'daar hebben we toch genoeg van'
de saudier gooit olie het raam uit 'daar hebben we toch genoeg van'
de jood gooit zelfmedelijden en hebzucht het raam uit 'daar hebben we toch genoeg van'
de mocro springt op en zegt tegen de nederland: 'je doet het niet heh!!'
Dood me maar als dat uw wens is.quote:Op zondag 25 september 2016 22:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kniel voor mij en smeek voor je leven
quote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef zeer het volgende:
[..]
een mocro, een amerikaan, een saudier, een jood en een nederlander zitten in de trein
de amerikaan gooit dollars het raam uit 'daar hebben we toch genoeg van'
de saudier gooit olie het raam uit 'daar hebben we toch genoeg van'
de jood gooit zelfmedelijden en hebzucht het raam uit 'daar hebben we toch genoeg van'
de mocro springt op en zegt tegen de nederland: 'je doet het niet heh!!'
ik noem chloro altijd mijn meesteresquote:Op zondag 25 september 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aldus de lerares van +- 30 die op een forum andere loopt af te katten.
Ja hoor Chloro is goed.
Sws hiphop maar wel vanaf lles beetjequote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
welke muziek luister je nog meer?
dominatrix much?quote:Op zondag 25 september 2016 22:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kniel voor mij en smeek voor je leven
Ja precies.quote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden.
Maar ook hetzelfde voor Niels.
die kan soms vreemd uit de hoek komen, maar als je gewoon eens vraagt naar zijn zeeleven kan hij best openhartig reageren.
Gij zal boeten voor de zondes die ge bent begaan!quote:Op zondag 25 september 2016 22:46 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dood me maar als dat uw wens is.
Mooi.quote:Op zondag 25 september 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aldus de lerares van +- 30 die op een forum andere loopt af te katten.
Ja hoor Chloro is goed.
Geen blad voor de mond, dat waardeer ik welquote:Op zondag 25 september 2016 22:46 schreef zeer het volgende:
[..]
net als over z'n avontuurtjes met hoeren
echt een top vent
ja was een keer zo met hem in gesprek dat 'ie een verhaal vertelde hoe 'ie toekeek hoe een meisje verkracht werd met een bierflesjequote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja precies.
Iedereen heeft wel wat weet je, maar sommige die vinden het leuk om daar gewoon op in te spelen.
Niels heeft af en toe ook z`n rare opmerkingen, maar als je eenmaal met hem aan't praten bent kom je er achter dat het echt een prima gast is.
Dit is mijn favo track nuquote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Sws hiphop maar wel vanaf lles beetje
R&b trap oldskool enzzz gwn alles
ontwijk je leren altijd?quote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef kdricklamar het volgende:
Ik doe kkr raar als ik leren ontwijk
fijn dat je waardering hebt voor zulke walgelijke praktijkenquote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen blad voor de mond, dat waardeer ik wel
Altijdquote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ontwijk je leren altijd?
wacht brb even youtube kanaaltje openen en 20 kg afvallenquote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Vind die eindeloze discussies over "ja maar met die en die was het eerst ook zus en zo en nu is het echt koek en ei" echt Zzzzzzz
vind mensen die keihard proberen te bewijzen dat ze wel leuk zijn nogal vermoeiendquote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Vind die eindeloze discussies over "ja maar met die en die was het eerst ook zus en zo en nu is het echt koek en ei" echt Zzzzzzz
Wel funny maar te jaquote:
haha moest wel lachen want je doet kut als je leren ontwijkt en aangezien je altijd kut bent ontwijk je dus altijd lerenquote:
Ja je hebg wel gelijkquote:Op zondag 25 september 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha moest wel lachen want je doet kut als je leren ontwijkt en aangezien je altijd kut bent ontwijk je dus altijd leren
maar haha je komt zo dom over dat ik denk ga leren muts
haha
oke
Dat mag hij lekker zelf weten.quote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef zeer het volgende:
[..]
fijn dat je waardering hebt voor zulke walgelijke praktijken
Hmm ja, deze is wel okéquote:
quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag hij lekker zelf weten.
laat hem lekker praten,zijn leven niet die van jou of mij.
waarom? Lees z'n posts nooitquote:Op zondag 25 september 2016 22:52 schreef kdricklamar het volgende:
Vind braddie zon kleutertje nu tbh
Vind het gewoon achterlijk dat mensen iemand stellig gaan lopen te negeren op een fucking internet forum. MOT JE ME NIET, NEEM DAN EEN ABBO.quote:Op zondag 25 september 2016 22:53 schreef Chloroform het volgende:
Is het hele idee van een forum niet gewoon dat je mensen kunt negeren als ze dingen posten die je geen kut interesseren
verder wel prima gastquote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ja was een keer zo met hem in gesprek dat 'ie een verhaal vertelde hoe 'ie toekeek hoe een meisje verkracht werd met een bierflesje
iedereen heeft wel wat toch
Ben zo in de war dat ik niet weet of het nou paradoxaal is of nietquote:Op zondag 25 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind het gewoon achterlijk dat mensen iemand stellig gaan lopen te negeren op een fucking internet forum. MOT JE ME NIET, NEEM DAN EEN ABBO.
wow so confused ;s
Net als wij he mattie Xquote:Op zondag 25 september 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind mensen die keihard proberen te bewijzen dat ze wel leuk zijn nogal vermoeiend
accepteer gewoon dat je niet met iedereen vrienden kunt zijn en dat sommige mensen je kut vinden
nu kan ik mijn favoriete quote weer van stal halen:quote:Op zondag 25 september 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben zo in de war dat ik niet weet of het nou paradoxaal is of niet
X thnx bbquote:Op zondag 25 september 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Overigens haat ik jullie allemaal evenredig veel
i know you care for mequote:Op zondag 25 september 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Overigens haat ik jullie allemaal evenredig veel
Zal noteren dat dit jouw favoriete citaat isquote:Op zondag 25 september 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu kan ik mijn favoriete quote weer van stal halen:
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
gast wat is dit? de zandbak en je mag niet meespelen ofzo? grow the fuck up ofzoquote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het gewoon achterlijk dat mensen iemand stellig gaan lopen te negeren op een fucking internet forum.
Je kan iemand misschien niet chill vinden, maar diegene negeren is dan ook weer zoietsLul gewoon lekker met de rest mee zeg pls.
Ik mag Chloro ook niet en vind Chai ook vaak vervelend bijvoorbeeld, maar als ze iets te melden hebben wat mij interesseert, of iets delen wat ik tof vind, dan meng ik mij gewoon in die discussie.
Wat dat betreft ben ik het wel eens met Niels.
MOT JE ME NIET, NEEM DAN EEN ABBO.
Ja wat?quote:
nja maar wie zoiets walgelijks laat gebeuren en jet vertelt zonder enig berouw maakt geen aanspraak op een fatsoenlijke behandeling van mijquote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag hij lekker zelf weten.
laat hem lekker praten,zijn leven niet die van jou of mij.
JA!quote:Op zondag 25 september 2016 22:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja wat?
zitten we in de SC om te bemoeien hoe iemand zn leven leidt?
Just let go....
heb al eerder gezegd volgens mij maar paradox is intrinsiek schijnbaarquote:Op zondag 25 september 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu kan ik mijn favoriete quote weer van stal halen:
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
en heb al eerder gezegd: wat doet dat af aan de quote?quote:Op zondag 25 september 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
[..]
heb al eerder gezegd volgens mij maar paradox is intrinsiek schijnbaar
heb je ookquote:Op zondag 25 september 2016 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben sowieso een enorme bemoeial die altijd denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden
komt gewoon wat dommig overquote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en heb al eerder gezegd: wat doet dat af aan de quote?
Morgen sta ik weer aan de roddelpers, de enige pers die sneller gaat dan het licht.quote:
Nee, vind jou wel qtquote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen er mensen op mij gaan haten zodat het vanaf nu lobi sc is?
fuck jouquote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
jij bent beetje te standaard voor fok eigenlijkquote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar kun je er ook mee bellenquote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Morgen sta ik weer aan de roddelpers, de enige pers die sneller gaat dan het licht.
wat dubbele ontkenningquote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, je begrijpt gwn niet ;s
Wow wow wow pewpewpewquote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent beetje te standaard voor fok eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |