Mobiel nietquote:
favo track?quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mobiel niet
Leuke gif, zou nog keer kijken 10/10
Kan niet kiezen tussen real/sing about me im dying of thirstquote:
Wel gewoon vrije relatie toch?quote:
Ahahahahahahaquote:Op zondag 25 september 2016 22:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Wel gewoon vrije relatie toch?
Waarom moeilijk doen?
Gewoon natuurlijke driften de vrije loop laten.
fangirl hierzoquote:Op zondag 25 september 2016 22:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kan niet kiezen tussen real/sing about me im dying of thirst
Maar dat zijn wel dan van de emo vibes van hem zeg maar
Vind tpab alles goed
Eigenlijk he nee ik vind alles van hem perfect
Wij willen niet bij jouquote:Op zondag 25 september 2016 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt. Snap je het nu eindelijk?
[..]
Kan. Maar willen we niet bij jou. Sorry not sorry
zou jouw aapje wel weer eens willen zienquote:Op zondag 25 september 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mobiel niet
Leuke gif, zou nog keer kijken 10/10
Ja nee sorry echt hekel aan tiestoquote:Op zondag 25 september 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze dan?
inb4 10 minuten
maar echt super rustgevend ofzo
Ja niet gelezen hoor doeiquote:Op zondag 25 september 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij willen niet bij jou
Niemand hoeft ergens bij te horen of whatever, maar gewoon normaal met elkaar omgaan is toch niet zo moeilijk?
Ik noem Crip, daar was ik een poos geleden ook echt niet cool mee, om het zo te noemen, maar nu reageren we ook gewoon normaal tegen elkaar.
Kan soms behoorlijk als een mongool uit de hoek komen, en tóch kijken mensen daar langs, zoals een Frank of Amarantha of DP en word er normaal met mij gepraat.
Moet iemand weer een slechte grap makenquote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
zou jouw aapje wel weer eens willen zien
wow maar was van vroeger liedjequote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee sorry echt hekel aan tiesto
misschien gevalletje soort zoekt soort?quote:Op zondag 25 september 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij willen niet bij jou
Niemand hoeft ergens bij te horen of whatever, maar gewoon normaal met elkaar omgaan is toch niet zo moeilijk?
Ik noem Crip, daar was ik een poos geleden ook echt niet cool mee, om het zo te noemen, maar nu reageren we ook gewoon normaal tegen elkaar.
Kan soms behoorlijk als een mongool uit de hoek komen, en tóch kijken mensen daar langs, zoals een Frank of Amarantha of DP en word er normaal met mij gepraat.
Haha daar komt de aap uit de mouwquote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar hoe verf opdroogt, zo oninteressant ben jijquote:
snap hem nietquote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Houd je bek manquote:Op zondag 25 september 2016 22:43 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien gevalletje soort zoekt soort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |