je bent verandert.quote:Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
met je kliekje, ben gvd tegen kliekjes stomme muts
Laat me.quote:
Gewoon een tienermoeder hoorquote:
hoe bedoel je experimenteel?quote:Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef Trollscience het volgende:
drug hoe experimenteel is je muzieksmaak
Hmmquote:
Ik was er net al mja je ziet mij nooit staan.quote:Op zondag 25 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest aan jou denken toen ik prof bijna 30'er noemde en kijk jij bent hier gvd engerd
Ik heb dan meestal ook schuim op m'n lippen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
ik trek in het weekend nooit kleren aan, lig dan altijd naakt met strontkorsten tussen m'n billen op de bank weg te kwijnen
Nee.quote:
ja i wishquote:Op zondag 25 september 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
er bloeit hier iets moois op
Geeft niet, ik ook.quote:
NIETUSquote:Op zondag 25 september 2016 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik was er net al mja je ziet mij nooit staan.
Alsnog ieuwquote:Op zondag 25 september 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ik eet alleen planten dus mijn poep is schoner dan mcdonalds
Schets de situatie even...quote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet morgen vet sociaal doen en zo echt help me pls
Opnames van een gangbang.quote:Op zondag 25 september 2016 21:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Schets de situatie even...
Jurk aandoenquote:Op zondag 25 september 2016 21:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Schets de situatie even...
Steek wel met een mesquote:Op zondag 25 september 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon zwaard oppakken en vechten
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat gedichtje ken ik niet
Wil je kijken ofzo gofferdomskequote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gratis entree in de desbetreffende parenclub?
Ik weet verder geen details, vies gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gratis entree in de desbetreffende parenclub?
klinkt best mainstreamquote:
Autist :squote:Op zondag 25 september 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jurk aandoen
Opmaken
Laat mij gwn in joggingsbroek verschijnen jwz
Aha en dat koppel jij aan sociaal doen?quote:Op zondag 25 september 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jurk aandoen
Opmaken
Laat mij gwn in joggingsbroek verschijnen jwz
Meedoen jwz.quote:Op zondag 25 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je kijken ofzo gofferdomske
Zeg gwn eerlijk als je tijdje zo'n leuke jurkje draagt dan wil je toch altijd liever zo'n lkkre wijde jogginsbroek en vest dragen tochquote:
Ehmquote:Op zondag 25 september 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik wat liefs over je zeggen?
pff, dan hij jij chloro's jurkje nog niet gezien ;$$$$quote:Op zondag 25 september 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg gwn eerlijk als je tijdje zo'n leuke jurkje draagt dan wil je toch altijd liever zo'n lkkre wijde jogginsbroek en vest dragen toch
Soms draag ik echt leuk jurkje en dan wil ik nooit meer uittrekken en in slapenquote:Op zondag 25 september 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg gwn eerlijk als je tijdje zo'n leuke jurkje draagt dan wil je toch altijd liever zo'n lkkre wijde jogginsbroek en vest dragen toch
Nee dat was nog maar het beginquote:Op zondag 25 september 2016 21:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Aha en dat koppel jij aan sociaal doen?
Jij bent asociaal in jogging?
Wees jezelf, doe eens anders.
Burrrrrrrn!
Ik heb nu denk ik recent even niks wat deelbaar is.quote:Op zondag 25 september 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel nog eentje of wil je niet?
Nou doe maar danquote:
Weyo pics in LIF volgende keer plsquote:Op zondag 25 september 2016 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms draag ik echt leuk jurkje en dan wil ik nooit meer uittrekken en in slapen
john cage ken ik maar beetje van hoor. maar ik heb best brede smaak dus zal ook experimentele shit tussen zittenquote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja je houdt van john cage toch (en sonic youth is best wel experimenteel soms)
ja die andere was een beetje te vaag, nu 1 die duidelijker is maar in het frans en daardoor nog steeds door nauwelijks iemand begrepen wordtquote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer andere sig zie ik?
Ohquote:
Oke sry, ik wil ook veel te snel met jou.quote:Op zondag 25 september 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dat was nog maar het begin
Ben je gek :squote:Op zondag 25 september 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weyo pics in LIF volgende keer pls
Watquote:Op zondag 25 september 2016 21:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Oke sry, ik wil ook veel te snel met jou.
begrijp je mijn sig?quote:Op zondag 25 september 2016 21:32 schreef Drug het volgende:
[..]
john cage ken ik maar beetje van hoor. maar ik heb best brede smaak dus zal ook experimentele shit tussen zitten
jij ook dan dus
[..]
ja die andere was een beetje te vaag, nu 1 die duidelijker is maar in het frans en daardoor nog steeds door nauwelijks iemand begrepen wordt
Jij bent ook wel aardigquote:
wacht maar tot jij alle hoop op een mooi leven hebt opgegeven omdat je inziet dat het niets dan leegte is die je probeert op te vullen met dingen en ervaringen en gevoelens die je uiteindelijke geen van alle voldoening gevenquote:
wat vind je van die hardomacore ofziets?quote:Op zondag 25 september 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon zwaard oppakken en vechten
Word maar een gigolo want damn je bent nu al verzuurd en je bent nog niet eens 40 ;squote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
wacht maar tot jij alle hoop op een mooi leven hebt opgegeven omdat je inziet dat het niets dan leegte is die je probeert op te vullen met dingen en ervaringen en gevoelens die je uiteindelijke geen van alle voldoening geven
Nee is hij knap?quote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je hem al eens gezien?
een of andere mongool, ken niet verderquote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
wat vind je van die hardomacore ofziets?
Spannend.quote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
wat vind je van die hardomacore ofziets?
Couldnt agree more.quote:Op zondag 25 september 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een of andere mongool, ken niet verder
ik denk exact dit als ik weer een zakje chips eetquote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
wacht maar tot jij alle hoop op een mooi leven hebt opgegeven omdat je inziet dat het niets dan leegte is die je probeert op te vullen met dingen en ervaringen en gevoelens die je uiteindelijke geen van alle voldoening geven
Aanstellerquote:
Vond jou nog steeds leuker toen je in FB posttequote:Op zondag 25 september 2016 21:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ga het nou niet over je broekje hebben.
Yeah rightquote:Op zondag 25 september 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, kwam tijdje geleden in zwolle tegen
Ik post gewoon in allebei. Vind het anders zo zielig voor Crip.quote:
verzuurd?quote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word maar een gigolo want damn je bent nu al verzuurd en je bent nog niet eens 40 ;s
Erg sociaal van je. Hopelijk geniet ze er vanquote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik post gewoon in allebei. Vind het anders zo zielig voor Crip.
Met wie wilde ik meeten dan op etsu na?quote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij die hele tijd roept ik wil meeten etc maar durft niet verder
Oh oké.quote:Op zondag 25 september 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
explain pls?
[..]
haha, hou op hoor
Durft ze wel hoor. Ze wil jou gewoon niet zien vriend.quote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij die hele tijd roept ik wil meeten etc maar durft niet verder
Erg gebeurd hier gvd te weinig hedendaags.quote:Op zondag 25 september 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond jou nog steeds leuker toen je in FB postte
het is de staat waarnaar ik wil terugkerenquote:Op zondag 25 september 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
explain pls?
[..]
haha, hou op hoor
overduidelijk dat jij achter catkiller aanzitquote:Op zondag 25 september 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met wie wilde ik meeten dan op etsu na?
Typ hier gewoon wat negatiefs over fobo of weblog en hij is er over 5 minutenquote:Op zondag 25 september 2016 21:39 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Erg gebeurd hier gvd te weinig hedendaags.
Alleen een beetje achterbaks gedoe.
Waar is fylax wanneer je hem nodig hebt.
ja, ben ook superlelijk dus snap ikquote:Op zondag 25 september 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Durft ze wel hoor. Ze wil jou gewoon niet zien vriend.
Ben je jelly of zoquote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overduidelijk dat jij achter catkiller aanzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |